Waar blijven de foto's zodat we erover kunnen meepraten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 25 jaar oude oogschaduw liggen, maar die heb ik in geen eeuwen meer gebruikt. Moet eigenlijk eens naar een goede winkel en dan exact die ene kleur weer zien te vinden, want die stond me wel echt mooi. al zeg ik het zelf
Glitters the gift that keeps on givingquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso heb ik nog wat oogschaduw met glitters die ik alleen gebruik als ik Air een selfie wil sturen waarop ik eruit zie alsof hij net in m'n ogen gekomen is
Ja, dat is wel matig. Dat je wat hebt wat helemaal goed bij je past, maar dat het over de datum is en je een nieuwe versie moet zoeken, maar dat niet luktquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 25 jaar oude oogschaduw liggen, maar die heb ik in geen eeuwen meer gebruikt. Moet eigenlijk eens naar een goede winkel en dan exact die ene kleur weer zien te vinden, want die stond me wel echt mooi. al zeg ik het zelf
op de middelbare school de halve klas met oogontsteking want we hadden een oogpotlood van elkaar geleendquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lippenstift vind ik wel een beetje eng ja. Heb er weleens eentje weg gegooid nadat die door een meiske met een koortslip gebruikt was
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt, ik ben arm, sloeberleef enzo; voor de rest slet ik harder dan ik zelf durf toe te gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pijnlijke confrontatie met je eigen armoedige seksleven?
Dat ze godverdomme de lijnen veranderen, nieuwe collecties blahblahblah, en je dus net die ene kleur nergens meer kunt vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is wel matig. Dat je wat hebt wat helemaal goed bij je past, maar dat het over de datum is en je een nieuwe versie moet zoeken, maar dat niet lukt
#StrugglesmetAir
Sloeber?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:38 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt, ik ben arm, sloeberleef enzo; voor de rest slet ik harder dan ik zelf durf toe te geven
Eigenlijk wel ja, maar ik heb zonder problemen ook wel dat soort tijden produkten gebruikt toen ik nog niet beter wist.. Maar ja, risico enzo. Is toch je gezicht en zeker bij mijn ogen vind ik dat iets te spannend tegenwoordigquote:
Ow okéquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:38 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen door elkaar haalt, ik ben arm, sloeberleef enzo; voor de rest slet ik harder dan ik zelf durf toe te geven
DH hè?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/BglyAO7jnJ1/![]()
Wanneer ben je er weer?quote:
Hoe dan? Alle verhalen over mij op Fok! hebben 1 element wat nooit veranderd, namelijk dat ik dakloos benquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sloeber?![]()
Omg en ik maar denken dat je rijk bent.
Autocorrectie voor kansloos, toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:40 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe dan? Alle verhalen over mij op Fok! hebben 1 element wat nooit veranderd, namelijk dat ik dakloos ben
Ja ik heb de roddels wel gehoordquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:40 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe dan? Alle verhalen over mij op Fok! hebben 1 element wat nooit veranderd, namelijk dat ik dakloos ben
Het doosje is zo oud dat er geen foto's van online staan, dus als goedmakertje een andere:quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's zodat we erover kunnen meepraten?
Misschien meer in je ogen smeren, dan valt het niet zo opquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is wel matig. Dat je wat hebt wat helemaal goed bij je past, maar dat het over de datum is en je een nieuwe versie moet zoeken, maar dat niet lukt
#StrugglesmetAir
Trutquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het doosje is zo oud dat er geen foto's van online staan, dus als goedmakertje een andere:
[ afbeelding ]
Pink eyequote:Op woensdag 21 maart 2018 16:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
op de middelbare school de halve klas met oogontsteking want we hadden een oogpotlood van elkaar geleend
Merkelquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
Een kwartier lang in het Duits bellen. What fresh hell is this.
Ook leuk, Pfeiffer. Dat begint met een klassesletsetje (jaja) en dan mond het erin uit dat de school brieven moet gaan rondsturen of mensen ajb geen glazen en meer met elkaar willen delen ivm de epidemiequote:
Was für ein frische Hölle ist das?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
Toch maar beter op letten dan. Steeds vaker last van mijn oude ogenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar ik heb zonder problemen ook wel dat soort tijden produkten gebruikt toen ik nog niet beter wist.. Maar ja, risico enzo. Is toch je gezicht en zeker bij mijn ogen vind ik dat iets te spannend tegenwoordig
Gelukkig nooit gehadquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook leuk, Pfeiffer. Dat begint met een klassesletsetje (jaja) en dan mond het erin uit dat de school brieven moet gaan rondsturen of mensen ajb geen glazen en meer met elkaar willen delen ivm de epidemie
Zie je straks niks meer van johquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch maar beter op letten dan. Steeds vaker last van mijn oude ogen
Inderdaad. Het was Angela. Ze wilde me feliciteren.quote:
Voordele van niet populair zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Genoeg klasgenoten van me wel. 🤔☹
Was für eine frische Hölle.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sowieso al niet. Stekeblindquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was für ein frische Hölle ist das?
Gratulierenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was Angela. Ze wilde me feliciteren.
Dat zie ik allemaal haarscherpquote:
Ook jaquote:
Maar volgens mij is het 'eine'quote:
Huilen van liefde is misschien niet zo best voor je ruige mannelijke imago, maar het laat ook een kwetsbare kant zien. Dat mag er ook zijn tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ja
Maar ik mag er niet te veel over zeggen hier, want dan gaan mensen huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |