Duidelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
CanalDigitaal, ik kijk via de schotel. Geen kabel/glasvezel hier.
Die dingen moeten ze lekker weglaten, slaat helemaal nergens op.quote:
Volgens mij komt dat door een Nederlandse medewerker binnen het team. Ted Kravitz heeft het tijdens een test notebook besprokenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig die afbeelding van een haas op de auto van Haas. Zo wordt het alleen in het Nederlands geschreven, zou het dan Nederlandse achternaam zijn ook van oorsprong?
Oh dat is het nieuwe geluidje van de Replay verveelt snel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 03:14 schreef VacaLoca het volgende:
Er lijkt steeds een geluidje ingemonteerd te worden. Klinkt als een racewagen die voorbij raast, maar lijkt nep.
We zitten in een ander draadje:quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:12 schreef VacaLoca het volgende:
Long run, elk bij 11 rondes op gebruikte ultrasoft:
Hamilton 1:28.8
Vettel 1:28.8
Max 1:28.8
Had iemand maar de link direct boven het invoerveld moeten zetten, met een rode titelquote:
De strijd aan om de podiums en vanaf daar kan er van alles gebeuren. Hij kan vierde worden eind van het jaar of wie weet beter.quote:
Vierde lijkt nu het minimale te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
De strijd aan om de podiums en vanaf daar kan er van alles gebeuren. Hij kan vierde worden eind van het jaar of wie weet beter.
Gewoon hier verder dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:46 schreef franklop het volgende:
Grappig dat het handige live topic het live topic niet meer is
Veel hangt af van betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vierde lijkt nu het minimale te zijn.
McLaren is niet best of the rest. Daarvoor moeten ze de finish halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Fer het volgende:
Dus de voorlopig volgorde:
Verstappen/Redbull competatief
McLaren best of the rest 4e
Haas heel goed
Torro Rosso Honda betrouwbaar maar toch niet zo snel
Sauber
Alles op ultra.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:53 schreef jpjedi het volgende:
Welke banden reden mercedes en RB in VT2?
RBR: soft - ultra - ultra - softquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:53 schreef jpjedi het volgende:
Welke banden reden mercedes en RB in VT2?
Eerder Haas best of the rest. Die hebben het aardig voor elkaar, lijkt het.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Fer het volgende:
Dus de voorlopig volgorde:
Verstappen/Redbull competatief
McLaren best of the rest 4e
Haas heel goed
Torro Rosso Honda betrouwbaar maar toch niet zo snel
Sauber
Als je doelt op die nieuwe weergave links op het scherm inderdaad, daar heb ik me ook dood aan zitten te ergeren. Kon die fucking tijden haast niet eens lezen haha. ( ja ik weet het, ik ben een ouwe lul ) Bovendien erg slordig dat F1 de bandenkleur niet naast de naam meer heeft staan. Dat is toch wel een belangrijk element van de F1. Ik hoop dat ze dit snel veranderen anders wordt het lekker onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Nattekat het volgende:
Tip voor iedereen die nog niets gezien heeft: regel een verrekijker
Nou ja, dat kan best. Je moet ook realistisch zijn. Als je flink wat PK mist, dan gaat het gewoon lastig worden op circuits met veel lange rechte stukken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:00 schreef MakkieR het volgende:
Het ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit voor RBR dan vorig jaar. De long run bied een hoop perspectieven en Max zit er echt heel kort op. Alleen wat ik een beetje mis bij RBR is het zelfvertrouwen. Zeggen dat bepaalde circuits RBR ligt en anderen niet, dat kan volgens mij echt niet als je wilt gaan voor het kampioenschap, net als je hoop uitten op de updates van Barcelona, Daar moeten ze echt mee ophouden. Mercedes of Ferrari zie ik dat echt niet doen. Als je kampioen wilt worden, dan moet je er met de eerste wedstrijd bij zijn en je concurrenten opvreten. Gelukkig heeft Max die mentaliteit wel
En het vervolgens zelf heethoofdig in het putje gooit. Ach een mens mag hopen he.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk even afwachten of Mercedes nog wat achterhoudt, maar ik denk dat Ferrari het meest tevreden kan zijn. Raikkonen maar 3 tienden achter Hamilton, Vettel is nog zoekende maar als die vindt dan vindt die doorgaans meer dan 3 tienden.
Dat is dus ongeveer gelijk, licht in het voordeel van Vettel. Allemaal nietszeggende marges, maar Ferrari is wel het team dat de grootse verandering heeft doorgevoerd en met de combinatie van lange wielbasis en veel rake twee voordelen probeert te verenigen. Het ziet eruit dat dat niet mislukt is, en op basis van de grootte van de verandering zou je een steilere ontwikkelingscurve gedurende het seizoen verwachten dan het voortbordurende Mercedes. Het zou me niets verbazen als Vettel vanaf laten we zeggen Canada de te kloppen man is.
Die act is echt zwaar overdatum ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Mijn god, mijn god, Weltschmerz, wat maak je jezelf toch enorm belachelijk.
Is die Ferrari plaat voor je harses nou zó groot dat je niets anders meer ziet dan dat jij wil zien?
We hebben pas twee vrije trainingen achter de rug, niemand weet nu nog welke kant het opgaat met de div. teams, maar jij en je rode glazen bol hebben kennelijk al een glimp in de toekomst kunnen zien....
GROW UP!
twee draadjes voor een race? Is hij helemaal verzopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
We zitten in een ander draadje:
F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1
Met dank aan Nattepoes :/
Haha, ik heb wel weer even kunnen lachen. Thnx.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk even afwachten of Mercedes nog wat achterhoudt, maar ik denk dat Ferrari het meest tevreden kan zijn. Raikkonen maar 3 tienden achter Hamilton, Vettel is nog zoekende maar als die vindt dan vindt die doorgaans meer dan 3 tienden.
Dat is dus ongeveer gelijk, licht in het voordeel van Vettel. Allemaal nietszeggende marges, maar Ferrari is wel het team dat de grootse verandering heeft doorgevoerd en met de combinatie van lange wielbasis en veel rake twee voordelen probeert te verenigen. Het ziet eruit dat dat niet mislukt is, en op basis van de grootte van de verandering zou je een steilere ontwikkelingscurve gedurende het seizoen verwachten dan het voortbordurende Mercedes. Het zou me niets verbazen als Vettel vanaf laten we zeggen Canada de te kloppen man is.
Edit die graphics er even uit volgende keer. Misselijkmakende troep.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker uitzicht man!
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker uitzicht man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |