Duidelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 01:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
CanalDigitaal, ik kijk via de schotel. Geen kabel/glasvezel hier.
Die dingen moeten ze lekker weglaten, slaat helemaal nergens op.quote:
Volgens mij komt dat door een Nederlandse medewerker binnen het team. Ted Kravitz heeft het tijdens een test notebook besprokenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig die afbeelding van een haas op de auto van Haas. Zo wordt het alleen in het Nederlands geschreven, zou het dan Nederlandse achternaam zijn ook van oorsprong?
Oh dat is het nieuwe geluidje van de Replay verveelt snel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 03:14 schreef VacaLoca het volgende:
Er lijkt steeds een geluidje ingemonteerd te worden. Klinkt als een racewagen die voorbij raast, maar lijkt nep.
We zitten in een ander draadje:quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:12 schreef VacaLoca het volgende:
Long run, elk bij 11 rondes op gebruikte ultrasoft:
Hamilton 1:28.8
Vettel 1:28.8
Max 1:28.8
Had iemand maar de link direct boven het invoerveld moeten zetten, met een rode titelquote:
De strijd aan om de podiums en vanaf daar kan er van alles gebeuren. Hij kan vierde worden eind van het jaar of wie weet beter.quote:
Vierde lijkt nu het minimale te zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
De strijd aan om de podiums en vanaf daar kan er van alles gebeuren. Hij kan vierde worden eind van het jaar of wie weet beter.
Gewoon hier verder dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:46 schreef franklop het volgende:
Grappig dat het handige live topic het live topic niet meer is
Veel hangt af van betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vierde lijkt nu het minimale te zijn.
McLaren is niet best of the rest. Daarvoor moeten ze de finish halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Fer het volgende:
Dus de voorlopig volgorde:
Verstappen/Redbull competatief
McLaren best of the rest 4e
Haas heel goed
Torro Rosso Honda betrouwbaar maar toch niet zo snel
Sauber
Alles op ultra.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:53 schreef jpjedi het volgende:
Welke banden reden mercedes en RB in VT2?
RBR: soft - ultra - ultra - softquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:53 schreef jpjedi het volgende:
Welke banden reden mercedes en RB in VT2?
Eerder Haas best of the rest. Die hebben het aardig voor elkaar, lijkt het.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Fer het volgende:
Dus de voorlopig volgorde:
Verstappen/Redbull competatief
McLaren best of the rest 4e
Haas heel goed
Torro Rosso Honda betrouwbaar maar toch niet zo snel
Sauber
Als je doelt op die nieuwe weergave links op het scherm inderdaad, daar heb ik me ook dood aan zitten te ergeren. Kon die fucking tijden haast niet eens lezen haha. ( ja ik weet het, ik ben een ouwe lul ) Bovendien erg slordig dat F1 de bandenkleur niet naast de naam meer heeft staan. Dat is toch wel een belangrijk element van de F1. Ik hoop dat ze dit snel veranderen anders wordt het lekker onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:49 schreef Nattekat het volgende:
Tip voor iedereen die nog niets gezien heeft: regel een verrekijker
Nou ja, dat kan best. Je moet ook realistisch zijn. Als je flink wat PK mist, dan gaat het gewoon lastig worden op circuits met veel lange rechte stukken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:00 schreef MakkieR het volgende:
Het ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit voor RBR dan vorig jaar. De long run bied een hoop perspectieven en Max zit er echt heel kort op. Alleen wat ik een beetje mis bij RBR is het zelfvertrouwen. Zeggen dat bepaalde circuits RBR ligt en anderen niet, dat kan volgens mij echt niet als je wilt gaan voor het kampioenschap, net als je hoop uitten op de updates van Barcelona, Daar moeten ze echt mee ophouden. Mercedes of Ferrari zie ik dat echt niet doen. Als je kampioen wilt worden, dan moet je er met de eerste wedstrijd bij zijn en je concurrenten opvreten. Gelukkig heeft Max die mentaliteit wel
En het vervolgens zelf heethoofdig in het putje gooit. Ach een mens mag hopen he.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk even afwachten of Mercedes nog wat achterhoudt, maar ik denk dat Ferrari het meest tevreden kan zijn. Raikkonen maar 3 tienden achter Hamilton, Vettel is nog zoekende maar als die vindt dan vindt die doorgaans meer dan 3 tienden.
Dat is dus ongeveer gelijk, licht in het voordeel van Vettel. Allemaal nietszeggende marges, maar Ferrari is wel het team dat de grootse verandering heeft doorgevoerd en met de combinatie van lange wielbasis en veel rake twee voordelen probeert te verenigen. Het ziet eruit dat dat niet mislukt is, en op basis van de grootte van de verandering zou je een steilere ontwikkelingscurve gedurende het seizoen verwachten dan het voortbordurende Mercedes. Het zou me niets verbazen als Vettel vanaf laten we zeggen Canada de te kloppen man is.
Die act is echt zwaar overdatum ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Mijn god, mijn god, Weltschmerz, wat maak je jezelf toch enorm belachelijk.
Is die Ferrari plaat voor je harses nou zó groot dat je niets anders meer ziet dan dat jij wil zien?
We hebben pas twee vrije trainingen achter de rug, niemand weet nu nog welke kant het opgaat met de div. teams, maar jij en je rode glazen bol hebben kennelijk al een glimp in de toekomst kunnen zien....
GROW UP!
twee draadjes voor een race? Is hij helemaal verzopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
We zitten in een ander draadje:
F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1
Met dank aan Nattepoes :/
Haha, ik heb wel weer even kunnen lachen. Thnx.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk even afwachten of Mercedes nog wat achterhoudt, maar ik denk dat Ferrari het meest tevreden kan zijn. Raikkonen maar 3 tienden achter Hamilton, Vettel is nog zoekende maar als die vindt dan vindt die doorgaans meer dan 3 tienden.
Dat is dus ongeveer gelijk, licht in het voordeel van Vettel. Allemaal nietszeggende marges, maar Ferrari is wel het team dat de grootse verandering heeft doorgevoerd en met de combinatie van lange wielbasis en veel rake twee voordelen probeert te verenigen. Het ziet eruit dat dat niet mislukt is, en op basis van de grootte van de verandering zou je een steilere ontwikkelingscurve gedurende het seizoen verwachten dan het voortbordurende Mercedes. Het zou me niets verbazen als Vettel vanaf laten we zeggen Canada de te kloppen man is.
Edit die graphics er even uit volgende keer. Misselijkmakende troep.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker uitzicht man!
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker uitzicht man!
waardeloos inderdaad dat lompe dingquote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het mooiste uitzicht vanaf de auto is dus echt verneukt, hoe ze de bochten aansnijden en induiken is juist het mooist om vanaf de auto te zien Zal er bij inhaalacties ook mooi uitzien op deze manier, aangezienje de auto er voor nauwelijks kunt zien..
Wordt tijd voor echte helmet/visor cams !quote:Op vrijdag 23 maart 2018 09:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het mooiste uitzicht vanaf de auto is dus echt verneukt, hoe ze de bochten aansnijden en induiken is juist het mooist om vanaf de auto te zien Zal er bij inhaalacties ook mooi uitzien op deze manier, aangezienje de auto er voor nauwelijks kunt zien..
8/10, great act.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 08:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk even afwachten of Mercedes nog wat achterhoudt, maar ik denk dat Ferrari het meest tevreden kan zijn. Raikkonen maar 3 tienden achter Hamilton, Vettel is nog zoekende maar als die vindt dan vindt die doorgaans meer dan 3 tienden.
Dat is dus ongeveer gelijk, licht in het voordeel van Vettel. Allemaal nietszeggende marges, maar Ferrari is wel het team dat de grootse verandering heeft doorgevoerd en met de combinatie van lange wielbasis en veel rake twee voordelen probeert te verenigen. Het ziet eruit dat dat niet mislukt is, en op basis van de grootte van de verandering zou je een steilere ontwikkelingscurve gedurende het seizoen verwachten dan het voortbordurende Mercedes. Het zou me niets verbazen als Vettel vanaf laten we zeggen Canada de te kloppen man is.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 10:22:05 Three-place grid penalty for Ricciardo for red-flag infringement in practice reageer retweet
Wtf neeeequote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:27 schreef Tarado het volgende:twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 10:22:05 Three-place grid penalty for Ricciardo for red-flag infringement in practice reageer retweet
Huh ik niet snap. Had hij sneller moeten rijden richting de pits of..?quote:
nee, nog een fractie langzamerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Huh ik niet snap. Had hij sneller moeten rijden richting de pits of..?
Dat Max nog voor het fantastische Ferrari staat mist ie nog even voor de handigheidquote:
oh ja goeie morgenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, nog een fractie langzamer
Erg zware straf! FIA voert zelf al meer dan genoeg redenen aan waarom een gridstraf niet gepast is. Dit is wel een manier om de race om zeep te helpen zo.quote:
Nee, minimumtijd dus hij had langzamer moeten rijden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Huh ik niet snap. Had hij sneller moeten rijden richting de pits of..?
Aan het eind van het weekend is er niets meer overquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:52 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel is wel flink aan het kalen zeg.
Fantastische Ferrariquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat Max nog voor het fantastische Ferrari staat mist ie nog even voor de handigheid
mijn idee. Ophoeren met die klote haloquote:
3 plekken valt best mee, zal nog steeds top 6 eindigen als hij grote fouten maakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Erg zware straf! FIA voert zelf al meer dan genoeg redenen aan waarom een gridstraf niet gepast is. Dit is wel een manier om de race om zeep te helpen zo.
idd erg dom.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
3 plekken valt best mee, zal nog steeds top 6 eindigen als hij grote fouten maakt.
Eigen schuld
Halo is prima, kan niet geloven dat ik dat zeg, maar zorg dan godverdomme ervoor dat je die camera dan ook zo plaatst dat die niet het halve beeld verneukt...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
mijn idee. Ophoeren met die klote halo
Hoe wil je dat doen met die halo?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Halo is prima, kan niet geloven dat ik dat zeg, maar zorg dan godverdomme ervoor dat je die camera dan ook zo plaatst dat die niet het halve beeld verneukt...
McLaren had wel motor problemen in FP1quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn de wagens van McLaren en Haas? Niet uitgevallen vanmorgen
Camera "in" de halo?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen met die halo?
Oh , matig slecht aardeloosquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
McLaren had wel motor problemen in FP1
loshangende uitlaat... alweer
Gewoon IN de halo verwerken vooropquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen met die halo?
Wat heb je dan nog aan een onboard cam?quote:
Dat is toch onboard...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een onboard cam?
Dit is mijn definitie van onboard:quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat is toch onboard...
Dan krijg je beeld van de neus en gelijkwaardig zicht wat de coureur ook ongeveer heeft.
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
3 plekken valt best mee, zal nog steeds top 6 eindigen als hij grote fouten maakt.
Eigen schuld
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.
Net als toen bij die gele vlag vorig jaar op Spa, straf van Kimi.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.
Die was echt wreed.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Net als toen bij die gele vlag vorig jaar op Spa, straf van Kimi.
Lees het document van de FIA. Ze geven hem al een afgezwakte straf.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.
Je bedoeld dat ze het een afgezwakte straf noemen. 3 plekken opgeven is een stevige straf en meer plekken opgeven had een nog stevigere straf geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees het document van de FIA. Ze geven hem al een afgezwakte straf.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.
Ik heb er voor gestemd maar heb er inmiddels wat twijfels over: heel overzichtelijk is het (nog) niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lekker handig die twee topics...
3 plaatsen gridstraf en 2 strafpunten is minder dan er normaliter op staat en is dus een afgezwakte straf. Dat jij die afgezwakte straf alsnog een strenge straf vindt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze het een afgezwakte straf noemen. 3 plekken opgeven is een stevige straf en meer plekken opgeven had een nog stevigere straf geweest.
Kim Jung Vettelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:52 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel is wel flink aan het kalen zeg.
Niet logisch en niet handig. Vind ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:39 schreef KingRadler het volgende:
het is gewoon logisch er is 1 algemeen Topic over Formule 1 over algemene zaken dat er speelt.
en er is 1 topic over algemene zaken dat er speelt in de huidige GP race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |