Ik zeg toch dat ze de opdracht hebben gekregen om beide tegelijk uit te geven? Hoe wil je dan nogmaals stemmen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus dan kan ik twee keer stemmen in verschillende bureaus ?
Dacht het niet hè.
Zoals ik al zei hebben de meeste gemeentes niet eens twee stempassen!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat iemand geen twee stemformulieren (gemeente + referendum) geven wanneer hij alleen een stempas heeft voor gemeenteraadverkiezingen...
Ik vraag me eigenlijk af of het wel OK is dat het met één pas gebeurd, want in de brief die ik kreeg stond ook dat als ik ook mag stemmen voor het referendum, ik twee stempassen bij de brief heb gekregen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dus eigenlijk gewoon papiervervuiling is want op de lijst staat als het goed is twee keer een L waarmee dus gewoon voor het referendum mag stemmen met alleen de officiele stempas.
Welke gemeente woon je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik al zei hebben de meeste gemeentes niet eens twee stempassen!
Noem er is eentjequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik al zei hebben de meeste gemeentes niet eens twee stempassen!
Keuze van de gemeente om het met twee te doen maar volstrekt overbodig omdat het wordt gecontroleerd in het stemlokaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het wel OK is dat het met één pas gebeurd, want in de brief die ik kreeg stond ook dat als ik ook mag stemmen voor het referendum, ik twee stempassen bij de brief heb gekregen.
Er zijn geen kiezersregisters meer op de stembureaus. Alleen een lijst met ingetrokken stempassen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dus eigenlijk gewoon papiervervuiling is want op de lijst staat als het goed is twee keer een L waarmee dus gewoon voor het referendum mag stemmen met alleen de officiele stempas.
quote:
Alle limburgse gemeentes bijvoorbeeld, in mijn geval heerlen.quote:
Ah ja ik zie het, prima oplossing ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Alle limburgse gemeentes bijvoorbeeld, in mijn geval heerlen.
Waarom schrijven ze op de site van Heerlen dan:quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Alle limburgse gemeentes bijvoorbeeld, in mijn geval heerlen.
quote:U ontvangt de stempassen voor de gemeenteraadsverkiezingen en het raadgevend referendum uiterlijk 7 maart 2018.
Dat geeft toch helemaal niks joh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk vergaat het Stax beter dan vorig jaar. Toen ging ze behoorlijk de mist in.
Kontplassen met Stax.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk vergaat het Stax beter dan vorig jaar. Toen ging ze behoorlijk de mist in.
EerdGodquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |