quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef Oscar. het volgende:
Geert loopt er met beide ogen in de valkuil van peggold
Juistquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef Gehrman het volgende:
Pechtold heeft echt niets in te brengen tegen Greet.
Lolquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef skysherrif het volgende:
We gaan het zelfs al over Antwerpen hebben. Bedankt Pechtold dat het in Antwerpen misgaat.
Ik woon in een penthousequote:
Kan me niet voorstellen dat jij zo veel Rotterdammers hebt gesproken dat je conclusie kan zijn “de enigen die negatief zijn kunnen dat nooit onderbouwen”. Vooral gezien jouw bubbel (is niet erg, ik heb ook mijn bubbel). Je kan veel van ze zeggen, ze hebben het afgelopen jaren helemaal niet zo slecht gedaan, maar erg verbindend zou ik ze niet noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag best voorbeelden geven. Ik hoor niets dan goede verhalen, de enigen die echt negatief zijn kunnen dat nooit onderbouwen.
Pechtold kan het nog steeds niet goed verklaren dus tja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef Nielsch het volgende:
Gemeenteraadsverkiezingen en kankermongool Wilders komt niet verder dan Pechtold demoniseren en zeiken over een schenking. Man man man wat een historisch triest persoon die Wilders.
Ik wou het net zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Pechtold en Wilders zijn beide zwaar over de datum.
Geewoon duidelijk maken wat voor een partij D66 is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:41 schreef DuizendGezichten het volgende:
Wilders kwam een beetje... wild over.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:41 schreef Hexagon het volgende:
Wilders komt tamelijk vermoeid vermoeiend over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |