SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Aloa denkt dat je expres niet meer post in de nacht of hij mist je vraagt elke keer waar je bent.quote:
De arme jongen, hij wordt helemaal gek als ik een keertje weg benquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aloa denkt dat je expres niet meer post in de nacht of hij mist je vraagt elke keer waar je bent.
Hij kon niet winnen van haags en nu kan hij niet winnen van jou. Tsja, dan maar klagen over hoe oneerlijk het allemaal is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso erg zuur omdat ik nu eerst sta.
Mark wel die slaat slapen over tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kon niet winnen van haags en nu kan hij niet winnen van jou. Tsja, dan maar klagen over hoe oneerlijk het allemaal is.
Niet dat ik zou kunnen winnen van haags
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark wel die slaat slapen over tegenwoordig
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcornquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:44 schreef m1st1g het volgende:
Zolang er onderling ook nog andere wedstrijdjes uitgevochten kunnen worden vind ik het wel leuk.
Popcorn staat altijd al klaar op de tafel net als de chips.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcorn
lekker chipsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om een halve kilozak suiker op te eten
Liever iets vettigs hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om een halve kilozak suiker op te eten
Even drie blikjes energy drink drinken.quote:
nee puur suiker wil ik, van die zakken rietsuiker zo in je mond proppenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even drie blikjes energy drink drinken.
kom danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcorn
Al is het maar om Ollongrenquote:
Brr heb gegoogled nog erger als Helen Helminkquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Brr heb gegoogled nog erger als Helen Helmink
Nice mag je zulke stoere dingen doen in het echte grote mensen leven?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De arme jongen, hij wordt helemaal gek als ik een keertje weg ben
https://www.psc.edu
Nou zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot je je eerste baardhaar krijgt. Met je steroïde voedingssupplementen.
in het echte leven komt ik niet van mijn zolderkamertje afquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice mag je zulke stoere dingen doen in het echte grote mensen leven?
lotgenotenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
in het echte leven komt ik niet van mijn zolderkamertje af
quote:
Het leven is zwaarquote:Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Jullie bannen te pas en te onpas en blijkbaar is er niemand meer die controleert of het terecht is. Ja en niet jij dus, maar de FA's
ik heb hem al een ban gegevenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Je komt thuis uit je werk en staat voor de lastige keuze: spring ik eerst onder die verfrissende douche, of bevrijd ik eerst dat koude biertje uit de koelkast? Goed nieuws! Kiezen hoeft niet langer, bier drinken en douchen kan namelijk gecombineerd worden.
Het biertje heeft de toepasselijke naam ‘Shower Beer’. Gebrouwd In Zweedse brouwerij PangPang en bewerkt met creatief design door Snask. Het is een kleine fles (18 cl), precies genoeg om je een kick boost te bezorgen voor je vrije avond! Het biertje is sterk (alcoholpercentage tien procent) en zoet van smaak. Het biertje kan tevens gebruikt worden als conditioner. Dus pas op dat je vriendin de voorraad niet plundert.
[ afbeelding ]
https://www.manners.nl/he(...)-nu-onder-de-douche/
Ik zit het feedback topic een beetje door te lezen. Wat een gejammer zeg. Ik vind murp eigenlijk wel een goede mod voor ONZquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb hem al een ban gegeven
Ben mod nu
jij kan ook niks doen dan lege quotes of alleen met een emoticon reagerenquote:
quote:Het biertje kan tevens gebruikt worden als conditioner. Dus pas op dat je vriendin de voorraad niet plundert.
Ja ik ook wel mijzelf ook trouwensquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit het feedback topic een beetje door te lezen. Wat een gejammer zeg. Ik vind murp eigenlijk wel een goede mod voor ONZ
Ohja, sorry daarvoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij kan ook niks doen dan lege quotes of alleen met een emoticon reageren
Ik zie jou meer als mod voor een "serieus" forum. Geen idee welk, want ik kom niet meer in serieuze forums.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel mijzelf ook trouwens
ONZ / [IDEE] ALLEMAAL LEZEN EN MEEDENKENquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie jou meer als mod voor een "serieus" forum. Geen idee welk, want ik kom niet meer in serieuze forums.
Even lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / [IDEE] ALLEMAAL LEZEN EN MEEDENKEN
daar heb ik al gepostquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / [IDEE] ALLEMAAL LEZEN EN MEEDENKEN
verwijder die jankposts van hem dan in dat topicquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb hem al een ban gegeven
Ben mod nu
Hij heeft zelfs al eens een TT gekregen: TheNightisFullofPissquote:
de laatste drie letters dus, maar P kan je wel uitspreken als Peequote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:18 schreef devzero het volgende:
ONZ / [vijfde ronde] Het dodetopicspel #1058 NightFullofP?
Zelfs tellen lukt me niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de laatste drie letters dus, maar P kan je wel uitspreken als Pee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
okequote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
Nu kan mark rustig de puntjes pakken en misschien kan mikey zijn hete adem voelen in zijn nek
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:48 schreef m1st1g het volgende:
Laat ik dan ook ff meedoen voor 15 puntjes of zo.
helamaal topquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan verdien jij er vannacht ook geen 1
Zonder vrouwen hier kunnen dat soort homo relaties zich ontwikkelen. Goed voor mark en mikey om daar gewoon open in te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
misschien kan mikey zijn hete adem voelen in zijn nek
Ok dan de snelste SC van dit momentquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hebben we wel wat meer mensen nodig ja
Dat is jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Niet eens tijd gehad om het Warhol museum te zien.
3 minuten ofzow nederland duitslandquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee man. Dan had dit topic een uur geleden al dicht moeten zijn.
Mooie voorspellingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Niet eens tijd gehad om het Warhol museum te zien.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zou je zelf eens moeten mee beginnen.
lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga de lentebokken eens uitproberen morgen
staat nog prominent op hun pagina ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die blik van onze postbezorger mark op de pronte borstjes van Hexx.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die blik van onze postbezorger mark op de pronte borstjes van Hexx.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:38 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
_ | _
|
/ \
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
zo waarmee kan ik mij nu eens vetproppen
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:42 schreef hemarookworst het volgende:
zo waarmee kan ik mij nu eens vetproppen
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:48 schreef hemarookworst het volgende:
Net veel suiker, nu een mok dode zee
#lekkerdik #jemoeterwelwatvooroverhebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 03:46 schreef hemarookworst het volgende:
heb wel diepvriespizza, maar is beetje te veel van het goede om dat nu ff te eten voordat ik plat ga
je loopt in het dagelijkse leven zeker ook met aanhalingstekens op je hoofdquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 04:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je loopt in het dagelijkse leven zeker ook met aanhalingstekens op je hoofd
Was in slaap gevallenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je had echt zoveel punten kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |