SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Aloa denkt dat je expres niet meer post in de nacht of hij mist je vraagt elke keer waar je bent.quote:
De arme jongen, hij wordt helemaal gek als ik een keertje weg benquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aloa denkt dat je expres niet meer post in de nacht of hij mist je vraagt elke keer waar je bent.
Hij kon niet winnen van haags en nu kan hij niet winnen van jou. Tsja, dan maar klagen over hoe oneerlijk het allemaal is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso erg zuur omdat ik nu eerst sta.
Mark wel die slaat slapen over tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kon niet winnen van haags en nu kan hij niet winnen van jou. Tsja, dan maar klagen over hoe oneerlijk het allemaal is.
Niet dat ik zou kunnen winnen van haags
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark wel die slaat slapen over tegenwoordig
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcornquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:44 schreef m1st1g het volgende:
Zolang er onderling ook nog andere wedstrijdjes uitgevochten kunnen worden vind ik het wel leuk.
Popcorn staat altijd al klaar op de tafel net als de chips.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcorn
lekker chipsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om een halve kilozak suiker op te eten
Liever iets vettigs hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om een halve kilozak suiker op te eten
Even drie blikjes energy drink drinken.quote:
nee puur suiker wil ik, van die zakken rietsuiker zo in je mond proppenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even drie blikjes energy drink drinken.
kom danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wanneer is de volgende "rel"? * devzero pakt popcorn
Al is het maar om Ollongrenquote:
Brr heb gegoogled nog erger als Helen Helminkquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Brr heb gegoogled nog erger als Helen Helmink
Nice mag je zulke stoere dingen doen in het echte grote mensen leven?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De arme jongen, hij wordt helemaal gek als ik een keertje weg ben
https://www.psc.edu
Nou zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot je je eerste baardhaar krijgt. Met je steroïde voedingssupplementen.
in het echte leven komt ik niet van mijn zolderkamertje afquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice mag je zulke stoere dingen doen in het echte grote mensen leven?
lotgenotenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
in het echte leven komt ik niet van mijn zolderkamertje af
quote:
Het leven is zwaarquote:Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Jullie bannen te pas en te onpas en blijkbaar is er niemand meer die controleert of het terecht is. Ja en niet jij dus, maar de FA's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |