Ik zie geen verschil met een willekeurige andere dag.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:16 schreef CherryLips het volgende:
De boel is lekker gehacht en al Q's wachtwoorden worden nu gewijzigd, rekeningen leeggetrokken, dubieuze foto's online gezet.
Jaquote:Op maandag 19 maart 2018 20:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
De enige poesjes die je kunt molesteren
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:14 schreef Q. het volgende:
Het mailsysteem van de Zwolse Schouwburg is op hol geslagen. Krijg net deze mail:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2018 20:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik dacht echt precies hetzelfde toen ik zijn post las
Ik dacht dat ze allang uit elkaar warenquote:Op maandag 19 maart 2018 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik wel een groot fan ben van $voorstellingArtiest.
Het is één persoon. Dat gaat een beetje lastig.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allang uit elkaar waren
Altijd moeilijk om kaarten te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2018 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik wel een groot fan ben van $voorstellingArtiest.
Deze? FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:21 schreef Weissmania het volgende:
Dat topic in Feedback aan het lezen![]()
Heerlijk leesvoer
En je andere hond, wat voor type is dat?quote:
Ik kom de eerste pagina al niet door, gaat toch nergens over.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:21 schreef Weissmania het volgende:
Dat topic in Feedback aan het lezen![]()
Heerlijk leesvoer
Jij was toch ook blauw?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom de eerste pagina al niet door, gaat toch nergens over.
Een Weimaraner.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En je andere hond, wat voor type is dat?
Niet eens de Rabobankquote:Op maandag 19 maart 2018 21:31 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, die post van Danny. Het is de schuld van alle vrijwilligers die spontaan stoppen.
Echt hè. Als dat een trend is dan ligt dat toch eerder aan beleid.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:31 schreef Myraela het volgende:
Oh wow, die post van Danny. Het is de schuld van alle vrijwilligers die spontaan stoppen.
Oh tof, kende het ras niet dus heb het ff opgezocht.quote:
Stort vooral je hart uit!quote:Op maandag 19 maart 2018 21:34 schreef Weissmania het volgende:
ok laten we stoppen over dat topic, straks krijg ik weer een ban
Nee joh kun je toch lezen. Geven ze nietquote:Op maandag 19 maart 2018 21:34 schreef Weissmania het volgende:
ok laten we stoppen over dat topic, straks krijg ik weer een ban
Dit riep ik ook al ja.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:31 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit riep ik ook al ja.
Ik ben weer weg, moet m'n relatie onderhouden (__!! )
Ja ga maar straks wordt je opblaaspop boos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je hoe hard die mij terug kan fluiten terwijl ze leeg loopt?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:37 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ja ga maar straks wordt je opblaaspop boos!
Mooi hequote:Op maandag 19 maart 2018 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh tof, kende het ras niet dus heb het ff opgezocht.
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit riep ik ook al ja.
Ik ben weer weg, moet m'n relatie onderhouden (__!! )
Horkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 maart 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk vannacht wel een fatsoenlijke nacht.
Dag liefjes.
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:40 schreef Weissmania het volgende:
Samzz is weg, even in de datingreeks trollen...brb
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Hopelijk vannacht wel een fatsoenlijke nacht.
Dag liefjes.
Ik schop jequote:Op maandag 19 maart 2018 21:40 schreef Weissmania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas maar op, STING is nog aanwezigquote:Op maandag 19 maart 2018 21:40 schreef Weissmania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |