Was het dit filmpje?quote:Op maandag 14 mei 2018 17:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Schijnt toch een filmpje van een ander incident te zijn, nevermind dus!
Geen idee of het authentiek is. nu.nl heeft het wel overgenomen maar dat zegt niks natuurlijk.twitter:I_Aneesh twitterde op maandag 14-05-2018 om 10:35:42Not a good feeling that ! #sichuan #Avgeeks #windshield https://t.co/Ijq0QZV7gd reageer retweet
Die was het inderdaad! Nog steeds een “holy shit” filmpje, vooral dat kraakmoment, maar schijnt een ander type toestel te zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was het dit filmpje?Geen idee of het authentiek is. nu.nl heeft het wel overgenomen maar dat zegt niks natuurlijk.twitter:I_Aneesh twitterde op maandag 14-05-2018 om 10:35:42Not a good feeling that ! #sichuan #Avgeeks #windshield https://t.co/Ijq0QZV7gd reageer retweet
Ik lees het nu ook op avherald en pprune idd.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die was het inderdaad! Nog steeds een “holy shit” filmpje, vooral dat kraakmoment, maar schijnt een ander type toestel te zijn.
Mooi hoor, strakquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe regeringskist heeft haar paintjob:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe regeringskist heeft haar paintjob.
Zou vandaag overgevlogen moeten worden naar Woensdrecht voor het interieurwerk.
[ afbeelding ]
Grijs - Rood - Wit - Blauw is het volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:40 schreef TjjWester het volgende:
De combinatie blauw-zwart-wit-grijs snap ik niet helemaal.
De staart is gedeeltelijk zwart.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Grijs - Rood - Wit - Blauw is het volgens mij.
De driekleur komt er in terug, in een strakke vorm gegoten met wat neutralere kleuren erbij (grijs en zwart)quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:40 schreef TjjWester het volgende:
De combinatie blauw-zwart-wit-grijs snap ik niet helemaal.
Ik had liever gezien dat ze het witte gedeelte volledig grijs hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De driekleur komt er in terug, in een strakke vorm gegoten met wat neutralere kleuren erbij (grijs en zwart)
Oranje was verboden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:06 schreef DaMook het volgende:
Erg mooi, al had het nog iets duidelijker op de nederlandse vlag mogen lijken. En oranje (ipv het grijs misschien?).
(Hoop dat ik duidelijk omschrijf wat ik zou doen... Grijs vervangen door oranje. Rood breder en helemaal door lopen rond het oranje en dan wit en blauw in dezelfde verhouding tot het rood, dat je duss echt ziet dat het de vlag is.)
Maar ziet er goed uit ansich.
Ah ok, jammer, dan dat met het grijsquote:
quote:As part of a publicity stunt by Qantas, a Tesla Model X P100D established a new Guinness World Record for the heaviest tow by an electric production passenger vehicle by towing a Boeing 787-9 Dreamliner.
(...)
Now Qantas officially tested the capacity of the Model X by towing a Boeing 787-9 Dreamliner at a remote taxiway at Melbourne Airport.
Iets voor Schiphol? Na de elektrische bussen nu ook elektrische tugs?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zouden Easyjet passagieren naar het verkeerde toestel lopen.quote:
Op Heathrow hebben ze die al:quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets voor Schiphol? Na de elektrische bussen nu ook elektrische tugs?
Nou nou, indrukwekkend hoor van die Teslaquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de eerste normale auto die een vliegtuig trektquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De overheid wilde elke verwijzing naar de koning verkomen, daarom geen oranje, geen kroontje en geen koninklijke callsign.quote:
"eco-friendly" ook nog eens.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
Op Havana, Cuba is een toestel neergestort bij de start.
Nog onduidelijk welke maatschappij/vlucht.
[ afbeelding ]
EDIT:
Gaat om een 737 van Global Aerolineas Damojh dat vloog voor Cubana de Aviacion.
[ afbeelding ]
populair toestel ben benieuwd wat er uitkomtquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
Op Havana, Cuba is een toestel neergestort bij de start.
Nog onduidelijk welke maatschappij/vlucht.
[ afbeelding ]
EDIT:
Gaat om een 737 van Global Aerolineas Damojh dat vloog voor Cubana de Aviacion.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |