Die zegt dat ik niks hoef mee te nemen? Maar ik neem altijd iets mee als ik op bezoek ga en wil wat leuke spullen naast al die etenswaren meenemen. Horloge en tas is lastig want ja een oudere vrouw met een eigen smaak.quote:
Bloemen in vliegtuig? Etenswaren is leuk, daar waar ze dol is op stroopwafels en Nederlandse dingen. En aangezien ik toch ruimbagage heb, kan ik het helemaal volstoppen voor haar. Maar goed, nu ook wat voor haarzelf, iets wat past bij een oudere vrouw.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef Jordy-B het volgende:
Dan neem je etenswaren mee en wellicht bloemen. Ligt een beetje aan de reistijd.
Ik vind zeep altijd een beetje dubieus als cadeau, want het gaat om het idee.
Dat ze stinktquote:Op maandag 19 maart 2018 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat om het idee, hè. Wat is de boodschap die je wil overdragen als je zeep geeft?
precies.quote:
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat om het idee, hè. Wat is de boodschap die je wil overdragen als je zeep geeft?
En hoe weet je dan wat zij lekker vindt?quote:Op maandag 19 maart 2018 08:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.
Geen idee? Moet toch wel? Ze zal vast wel zo nu en dan naar de hammam gaan daar en dan neem je die dingen mee? Welke vrouw houdt nou niet van het merk Rituals? Maar goed, wil ook een leuke tas en horloge bij doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En hoe weet je dan wat zij lekker vindt?
Tassen! Zag ene leuke zwarte, maar is dat weer niet te hip aangezien ik jonger ben en dus een andere smaak heb?quote:
Nou nou, haar moeder leeft nog!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:12 schreef Rozevla het volgende:
Reserveer alvast een plekje op het kerkhof voor der
ooh oke, ik dacht alquote:Op maandag 19 maart 2018 08:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tassen! Zag ene leuke zwarte, maar is dat weer niet te hip aangezien ik jonger ben en dus een andere smaak heb?
Hebben ze in Marokko wel douches?quote:Op maandag 19 maart 2018 08:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.
Zult.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke Nederlandse etenswaren heb je nog meer naast stroopwafels, drop, mayonaise en pindakaas?
hagelslag en bitterballen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke Nederlandse etenswaren heb je nog meer naast stroopwafels, drop, mayonaise en pindakaas?
Tulpenbollenquote:Op maandag 19 maart 2018 08:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een Senseoquote:Op maandag 19 maart 2018 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Delfts blauwe vaas? Keramiek van mobach? Bloemzaadjes, zodat ze daar toch bloemen heeft
Een boek van een Nederlandse schrijver, mooie muziek, mokkamaster (typisch Nederlands koffieapparaat)
Pasen komt er aan.Zondag is palmpasen,...quote:Op maandag 19 maart 2018 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Een speculaasplank, kan ze lekker zelf gaan bakken.
Echt, ik hoop dat je koffer groot genoeg is want I'm on fire hier.
Pak matzes misschien? Die aten wij altijd met pasen.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:01 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Pasen komt er aan.Zondag is palmpasen,...
Geef een christelijk kleinood.
kaartjes voor de mattheus passion?quote:Op maandag 19 maart 2018 09:01 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Pasen komt er aan.Zondag is palmpasen,...
Geef een christelijk kleinood. Mooie gelegenheid voor evangalisatie.
Een videoband met een uitzending van The Passionquote:Op maandag 19 maart 2018 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kaartjes voor de mattheus passion?
Haagse hopjes zijn lekker! Dat is een goeie.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:06 schreef LurkJeRot het volgende:
Zak Haagse Hopjes, en als ultieme verrassing een zak Haags Kwartiertje.
En boterraampjes, ken je die nog?
Jodenkoeken stond al op lijstje!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh, en een pot rolmopsen, niet te vergeten. Een een bus Jodenkoeken, daar zal ze ook wel blij mee zijn.
Thanks! Bloemzaadjes is ook een goeie!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Delfts blauwe vaas? Keramiek van mobach? Bloemzaadjes, zodat ze daar toch bloemen heeft
Een boek van een Nederlandse schrijver, mooie muziek, mokkamaster (typisch Nederlands koffieapparaat)
Je maakt vast een grapje.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jodenkoeken stond al op lijstje!
Niet zo ondankbaar doen, dametje.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jodenkoeken stond al op lijstje!
Heb 23 kilo ruimbagage en 10 kilo handbagage. Ruimte zat dus. Maar moet nog wel wat aan kleding mee he, dus niet te ver gaan.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Een speculaasplank, kan ze lekker zelf gaan bakken.
Echt, ik hoop dat je koffer groot genoeg is want I'm on fire hier.
Ik heb geen medicijnen.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je medicijnen vandaag wel ingenomen?
Ik zou het niet weten, want ik lik haar kont niet. Maar fijn dat je je door haar laat domineren. Heeft ze een verzetjequote:Op maandag 19 maart 2018 08:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat geldt niet voor jouw moeder. Met name haar poepertje ruikt heerlijk naar lavendel.
Je wilt haar vergassen?quote:Op maandag 19 maart 2018 07:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat neem je aan cadeaus mee voor je schoonmoeder? Het is een vrouw van 65 jaar en een zeer simpele vrouw. Was al op Bijenkorf naar gassen aan kijken, maar dat is ook weer zo persoonlijk?
Het valt me nog mee dat ik geen ban heb gekregen. Had ik allang verwacht.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je medicijnen vandaag wel ingenomen?
Dat kunnen we regelen toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik geen ban heb gekregen. Had ik allang verwacht.
En wat zou zij er mee moeten?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik wou een autoradio zeggen maar waarschijnlijk ligt de hele schuur al vol
Nee joh, beter een balenciagaquote:Op maandag 19 maart 2018 16:20 schreef Tamilselvi het volgende:
Ja joh koop een Fendi tas bij de bijenkorf en stop er een pot mayonaise in ...
Zat andere tassen behalve Fendi. En al zou ik, wat maakt dat uit?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:20 schreef Tamilselvi het volgende:
Ja joh koop een Fendi tas bij de bijenkorf en stop er een pot mayonaise in ...
Lelijk! Voor 100 euro extra heb je een gave Chloe.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, beter een balenciaga
[ afbeelding ]
¤1250,--
Ja vind 'm ook lelijk, maar dus geïnspireerd op de boodschappentas, daarom.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lelijk! Voor 100 euro extra heb je een gave Chloe.
Ja, overweeg dus tas en horloge. Hoeft niet heeeeeeeel duur, maar wel beetje kwaliteit. Dus denk zo rond 600 euro samen. Zag een leuke tas van Guess die best neutraal is en ook voor haar kan. Zal zo eens link plaatsen.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja vind 'm ook lelijk, maar dus geïnspireerd op de boodschappentas, daarom.
Weet niet wat je budget is, maar als je niet perse een bijenkorf tas wil kopen: in de zadelstraat zit een winkel met mooie niet-merk tassen. En &otherstories heeft ook mooie tassen en ook uitverkoop nu, deze was bv met 50% korting.
Welke persoon gaat er zulke idiote bedragen betalen voor een schoonmoederquote:Op maandag 19 maart 2018 17:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, overweeg dus tas en horloge. Hoeft niet heeeeeeeel duur, maar wel beetje kwaliteit. Dus denk zo rond 600 euro samen. Zag een leuke tas van Guess die best neutraal is en ook voor haar kan. Zal zo eens link plaatsen.
Other Stories al gekeken (onlangs nog leuke bovenkanten geshopt!), maar is echt te hip voor dr.
denk je dat je grappig bent ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Inbouwen in der woestijn geit 2.0 liter bi turbo.
Dit staat in ONZ he ....quote:Op maandag 19 maart 2018 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke persoon gaat er zulke idiote bedragen betalen voor een schoonmoeder
Die schoonmoeder is anders wel mooi 14 kamelen en 3 geiten waard hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Welke persoon gaat er zulke idiote bedragen betalen voor een schoonmoeder
Is het ook, maar iets voor huis kan ik niet bedenken. Ook dat is weer persoonlijk. Lastig dit grrrrr!!quote:Op maandag 19 maart 2018 20:04 schreef vencodark het volgende:
Tas en horloge zou ik niet doen. Horloge is qua smaak heel persoonlijk, een tas is qua gebruik heel persoonlijk.
Misschien iets speciaals voor in huis, voor gasten? Iets voor jullie thee-rituelen?
En een mooi sieraad? Ketting/armband?quote:Op maandag 19 maart 2018 20:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is het ook, maar iets voor huis kan ik niet bedenken. Ook dat is weer persoonlijk. Lastig dit grrrrr!!
Sieraad ook lastig. Maar een gouden armband kan ik dan beter in Marokko halen. Pfffff, ben echt benieuwd wat ik uiteindelijk ga halen.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En een mooi sieraad? Ketting/armband?
Je man weet haar smaak wellicht.
Als een tas namelijk niet handig is, gebruik je hm nooit.
Een mooi beeldje met een speciale betekenis kan ook goed zijn. Iets relatiefs neutraal, dus niet te kitscherig of opvallend.
Wij zijn ook echt super benieuwd !quote:Op maandag 19 maart 2018 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sieraad ook lastig. Maar een gouden armband kan ik dan beter in Marokko halen. Pfffff, ben echt benieuwd wat ik uiteindelijk ga halen.
Nou in die Balenciaga tas passen lekker veel potten mayonaisequote:Op maandag 19 maart 2018 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, beter een balenciaga
[ afbeelding ]
¤1250,--
Bij de bijenkorf onlangs een gouden hand van Fatima gehaald als cadeau. Het was een hangertje. Misschien een idee ?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sieraad ook lastig. Maar een gouden armband kan ik dan beter in Marokko halen. Pfffff, ben echt benieuwd wat ik uiteindelijk ga halen.
Is deze op de website te vinden? Hebben helaas geen Bijenkorf hier.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:56 schreef Tamilselvi het volgende:
[..]
Bij de bijenkorf onlangs een gouden hand van Fatima gehaald als cadeau. Het was een hangertje. Misschien een idee ?
Dat weet ik niet. Ik was gewoon bij de bijenkorf zelf langs gegaan. (Den haag) Ik zei de dame dat is specifiek daar naar op zoek was. Ze liet me meerdere modellen zijn van 10 euro tot 1.000 euro variërend. Was ook variërend van ketting, tot armband enz. Ze hadden veel kleuren ook.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is deze op de website te vinden? Hebben helaas geen Bijenkorf hier.
Ach kom op. 1 + 1 is tweequote:Op maandag 19 maart 2018 12:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben helaas geen humor. Dit is ook zo een gevalletje.
Wel handig in Marokko, als je een grote koopt kan je er ook gewoon inzitten tijdens een hete zomer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |