Die zegt dat ik niks hoef mee te nemen? Maar ik neem altijd iets mee als ik op bezoek ga en wil wat leuke spullen naast al die etenswaren meenemen. Horloge en tas is lastig want ja een oudere vrouw met een eigen smaak.quote:
Bloemen in vliegtuig? Etenswaren is leuk, daar waar ze dol is op stroopwafels en Nederlandse dingen. En aangezien ik toch ruimbagage heb, kan ik het helemaal volstoppen voor haar. Maar goed, nu ook wat voor haarzelf, iets wat past bij een oudere vrouw.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef Jordy-B het volgende:
Dan neem je etenswaren mee en wellicht bloemen. Ligt een beetje aan de reistijd.
Ik vind zeep altijd een beetje dubieus als cadeau, want het gaat om het idee.
Dat ze stinktquote:Op maandag 19 maart 2018 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat om het idee, hè. Wat is de boodschap die je wil overdragen als je zeep geeft?
precies.quote:
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Het gaat om het idee, hè. Wat is de boodschap die je wil overdragen als je zeep geeft?
En hoe weet je dan wat zij lekker vindt?quote:Op maandag 19 maart 2018 08:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.
Geen idee? Moet toch wel? Ze zal vast wel zo nu en dan naar de hammam gaan daar en dan neem je die dingen mee? Welke vrouw houdt nou niet van het merk Rituals? Maar goed, wil ook een leuke tas en horloge bij doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En hoe weet je dan wat zij lekker vindt?
Tassen! Zag ene leuke zwarte, maar is dat weer niet te hip aangezien ik jonger ben en dus een andere smaak heb?quote:
Nou nou, haar moeder leeft nog!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:12 schreef Rozevla het volgende:
Reserveer alvast een plekje op het kerkhof voor der
ooh oke, ik dacht alquote:Op maandag 19 maart 2018 08:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tassen! Zag ene leuke zwarte, maar is dat weer niet te hip aangezien ik jonger ben en dus een andere smaak heb?
Hebben ze in Marokko wel douches?quote:Op maandag 19 maart 2018 08:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is geen zeep, maar een set van scrub , douchegel, crème en dat soort dingen. Dat is absoluut niet beledigend.
Zult.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke Nederlandse etenswaren heb je nog meer naast stroopwafels, drop, mayonaise en pindakaas?
hagelslag en bitterballen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Welke Nederlandse etenswaren heb je nog meer naast stroopwafels, drop, mayonaise en pindakaas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |