SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:
post dan eens een leuk filmpje waar ik wel naar zou kijken, dan post ik nietquote:Op maandag 19 maart 2018 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als ik weer 10 punten van mijn demoon zit
dom filmpje, ik adviseer de maker zichzelf zo snel mogelijk weg te gooienquote:
Ja die apenlul zat er tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
dat ben ik ook. Alleen moet Bondage dan wel even online komenquote:Op maandag 19 maart 2018 04:32 schreef Nattekat het volgende:
En ik maar denken dat Haags gestopt was met punten scoren
quote:Op maandag 19 maart 2018 05:02 schreef Nattekat het volgende:
Je doet niks anders. Alsof je een wekker hebt die afgaat zodra ik hier opduik.
Ga je biertje drinken ?quote:Op maandag 19 maart 2018 04:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit nu in de trein trouwens
Het is raar als je punten niet mee zouden tellenquote:Op maandag 19 maart 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook als mijn punten niet meer meetellen blijf ik posten hier
quote:Op maandag 19 maart 2018 06:15 schreef Nattekat het volgende:
Haags, als je ons nou even een half uur gezond tegen elkaar laat sparren, zie ik het door de vingers.
Klopt xDquote:Op maandag 19 maart 2018 06:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah daarmee benadeel je de overdag posters echt enorm
Ik word al benadeeld op het moment dat ik in de nacht opduik.quote:Op maandag 19 maart 2018 06:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nah daarmee benadeel je de overdag posters echt enorm
man man manquote:Op maandag 19 maart 2018 06:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word al benadeeld op het moment dat ik in de nacht opduik.
wie dan?quote:Op maandag 19 maart 2018 06:27 schreef Nattekat het volgende:
Die mistig lacht zich helemaal de pleuris als hij ziet wie ik trof vannacht...
Sjeezquote:Op maandag 19 maart 2018 06:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit.
Alleen Haags moet me niet tegenkomen in een donker steegje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |