Ik zei het, linedance.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Greys het volgende:
Oei. Dit maakt het spannend. Want als ie in Gador zit voor de clip kan dat twee kanten op. Een goede en een foute...
1) Gador ligt pal aan de rand Tabernas woestijn. Van die beelden zou ik erg blij worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAAR....
Daar is ook een soort nagemaakt cowboydorp. Dat zou ik weer een tikkievinden.
[ afbeelding ]
Oh dear.quote:
Krijg zin om mee te doenquote:
Ik denk dat ze dat cowboydorp as we speak aan het leegroven zijn en de hele pleuriszooi op dat podium gooien.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef Greys het volgende:
ja. Manmanman.
Oh en Cee, krijgen we dan toch nog onze plastic cacti en tumble weeds gezien de opnamelocaties?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat cowboydorp as we speak aan het leegroven zijn en de hele pleuriszooi op dat podium gooien.
Toch ook wel een setje saloondeuren hoor.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef Greys het volgende:
ja. Manmanman.
Oh en Cee, krijgen we dan toch nog onze plastic cacti en tumble weeds gezien de opnamelocaties?![]()
![]()
Denk echt dat Waylon hard genoeg is om dit er door te pushen hoor. Zou mij verbazen anders.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:34 schreef Greys het volgende:
Wel tof dat er nog een clip komt. Nóg een extra reden om aan te nemen dat ie die van AvroTros zelf ook niet goed vond (naast de hint dat ie hem zelf al nergens postte dus).
Nu nog hopen dat de AvroTros mensen gaan zorgen dat deze officiële clip door ESC wordt geupload ipv die andere. Maar dat zullen ze vast niet doen.Ze vinden hun eigen video veel te tof. Dus komt deze straks als gewone clip door Waylon geupload op YouTube en blijven we die gare in de previewshows zien.
Als mevrouw Head of Delegation says no dan blijft het no, ben ik bangquote:Op maandag 26 maart 2018 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk echt dat Waylon hard genoeg is om dit er door te pushen hoor. Zou mij verbazen anders.
Dit is Waylon he, niet de 3J's. ;P
Ik denk oprecht dat ze hadden verwacht dat die opnames van zaterdag beter zouden zijn en dat dat idd de clip zou worden. En dat welk lied het ook zou worden het dus die dag erna opgenomen zou worden. Dat er daarom nog geen clip was. Daniel riep ook zo enthousiast 'deze beelden gaan heel Europa over!!' voor aanvang van de opnames. Echter waren er amper close-ups en het geluid was flut en de belichting ook en de energie was minder. En Daniel holde nog uit beeld.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:50 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Waylon op het laatste moment geswitched is? Dat er daarom nog geen clip was? Vermoed ook zomaar dat hij helemaal niet alleen op het podium gaat staan.
Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:50 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Waylon op het laatste moment geswitched is? Dat er daarom nog geen clip was? Vermoed ook zomaar dat hij helemaal niet alleen op het podium gaat staan.
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat ie ooit heeft gedacht dat Back Together z'n mogelijk winnende lied wasquote:Op maandag 26 maart 2018 23:10 schreef Em31 het volgende:
Ja ik dacht het ook, vooral omdat Outlaw zo vreemd geknipt is en Back Together als enige ook op Spotify is geplaatst (en al 3 minuten was). Maar inderdaad wat Greys zegt, dat rijmt dan niet helemaal met wat de commissie heeft gezegd. En denk dat het dan ook wel uitgelekt was door bijv. Stenders of anderen die dan een ander nummer gehoord zouden hebben.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:26 schreef KoningPils het volgende:
Outlaw staat op spotify
De andere vier zie ik niet of kijk ik overheen
Had ie net zo goed geld kunnen besparen door naar Ponypark Slagharen te gaanquote:Op maandag 26 maart 2018 20:15 schreef Greys het volgende:
Oei. Dit maakt het spannend. Want als ie in Gador zit voor de clip kan dat twee kanten op.
1) Gador ligt pal aan de rand Tabernas woestijn. Van die beelden zou ik erg blij worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAAR....
Daar is ook een soort nagemaakt cowboydorp. Dat zou ik weer een tikkievinden. Misschien. Kweenie.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |