Durf ik niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feedback geef ik alleen via WA
Dm me je nummer
Rush Hour 2quote:
Dan blijf je stilstaan in je levensontwikkeling, moet jij wetenquote:
Ligt natuurlijk puur aan jouw invulling van knap.quote:
Wat een rare vraag, ik geef alleen feedback ga niet met je naar bed ofzoquote:
Er is maar 1 kandidaat in rusland. Hij gaat ook weer een paar jaar blijven zitten.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:59 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie dat dit ook een kandidaat is in Rusland?
[ afbeelding ]
Dit klopt niet, er waren 8 hokjes om rood te kleuren.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is maar 1 kandidaat in rusland. Hij gaat ook weer een paar jaar blijven zitten.
Hoe moet ik dit stembiljet lezen? Middenstuk een soort kleine biografie?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit klopt niet, er waren 8 hokjes om rood te kleuren.
[ afbeelding ]
Welke is Putin?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit klopt niet, er waren 8 hokjes om rood te kleuren.
[ afbeelding ]
Hollywood is weer bezig geweestquote:Op zondag 18 maart 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag net op RTL nieuws hoe er via een webcam beelden naar buiten kwamen dat er complete blokken papier in de stembus werden gedrukt
Ja zoiets. Is verder op alfabetische volgorde.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit stembiljet lezen? Middenstuk een soort kleine biografie?
Ik wil wel insta met je uitwisselen, DP.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed insta account. Veel schoenen.
wat zit je hier te scharrelen johquote:Op zondag 18 maart 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil wel insta met je uitwisselen, DP.
Denk dat als je een webcam richt op het nederlandse telsysteem je ook wel wat 'per ongelukjes' zult zien.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag net op RTL nieuws hoe er via een webcam beelden naar buiten kwamen dat er complete blokken papier in de stembus werden gedrukt
Is natuurlijk ook de vraag hoe authentiek en actueel de beelden zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat als je een webcam richt op het nederlandse telsysteem je ook wel wat 'per ongelukjes' zult zien.
Tegenwoordig alleen SC en WA, damequote:Op zondag 18 maart 2018 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil wel insta met je uitwisselen, DP.
Wat ze die avond mag etenquote:Op zondag 18 maart 2018 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'waar mogen we woensdag voor stemmen dan'
Dan DM ik straks SC.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen SC en WA, dame
Eens. De authenticiteit kan niet worden vastgesteld. Toch zendt RTL nieuws het uit. Mainstream mediaquote:Op zondag 18 maart 2018 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook de vraag hoe authentiek en actueel de beelden zijn
Die cosybear beelden van de aivdquote:Op zondag 18 maart 2018 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook de vraag hoe authentiek en actueel de beelden zijn
goed zoquote:Op zondag 18 maart 2018 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar is op straat echt niemand mee bezig trouwens.
aivd had wel behoefte aan wat succesjes.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die cosybear beelden van de aivdAlsof tophackers een fucking webcam open laten staan.
Goed bezig, flinke erfenis zeker?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben vandaag wel weer gestegen in het kleinkinderen lijstje. Ik had bloemen voor mijn oma meegenomen.
Heb je ook leuke vriendinnen?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verruim graag mijn sociale activiteiten.
Nee, maar ze was een beetje eenzaam.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed bezig, flinke erfenis zeker?
Heeft een van je vriendinnen nog een vrijgezelle moeder voor onlo?quote:
Is die gast zo oud dan?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft een van je vriendinnen nog een vrijgezelle moeder voor onlo?
Kan zo veranderen hequote:Op zondag 18 maart 2018 18:20 schreef xcachet het volgende:
Had echt al 1,5 maand geen dm's meer gestuurd. Zo sociaal ben ik dus niet.
Nou oud oud.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft een van je vriendinnen nog een vrijgezelle moeder voor onlo?
Denk toch echt dat dat je visvijver tegenwoordig is onlo.quote:
Weet jij eigenlijk waarom er hier altijd youtube linkjes gedeeld wordenquote:Op zondag 18 maart 2018 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij luistert alleen maar muziek via youtube
dus wat denk je?
nee joh, dan moet die teringbende weer opstarten.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom er hier altijd youtube linkjes gedeeld worden
Dat vind ik nou zo stom daar Spotify zoveel beter zou zijn
HUH :Squote:Op zondag 18 maart 2018 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh, dan moet die teringbende weer opstarten.
50+quote:Op zondag 18 maart 2018 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij luistert alleen maar muziek via youtube
dus wat denk je?
huhquote:Op zondag 18 maart 2018 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je spotify niet aan hebt staan en je een spotify link dumpt moet dat hele programma weer opstarten.quote:
is en heeft.quote:
Nou ja, de muziek kwaliteit is toch veel beter? Dat wil je neem ik aan niet alleen op een telefoonquote:Op zondag 18 maart 2018 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh
wie zegt dat spotify beter is op het gebied van linkjes delen op een forum?
Ik heb meermaals op de wisselvalligheid van Sevilla gewezen dus dit komt niet als een verrassing. Op een goede dag is een middagje Butarque vervelend.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of verloren achteraf. Maakt allemaal niet uit al heeft Denk nog wel een boodschap over KingRoland.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb jou zelden een winnende bet van tevoren zien plaatsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik jou nog wel verneuken inderdaad, helder lichtquote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook weinig verkloten aan je broccoli en rijst.
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
[..]Dat is het? Ik zou nog voor 21:00 weer trek hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lofzang voor Messiaanse goal van de 'Quaresma van AZ'
Vi.nl![]()
Had ik al verteld dat ik op dieet was?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het? Ik zou nog voor 21:00 weer trek hebben.
[..]Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |