Ik heb meermaals op de wisselvalligheid van Sevilla gewezen dus dit komt niet als een verrassing. Op een goede dag is een middagje Butarque vervelend.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom er hier altijd youtube linkjes gedeeld worden
Dat vind ik nou zo stom daar Spotify zoveel beter zou zijn
Of verloren achteraf. Maakt allemaal niet uit al heeft Denk nog wel een boodschap over KingRoland.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb jou zelden een winnende bet van tevoren zien plaatsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik jou nog wel verneuken inderdaad, helder lichtquote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook weinig verkloten aan je broccoli en rijst.
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
[..]Dat is het? Ik zou nog voor 21:00 weer trek hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lofzang voor Messiaanse goal van de 'Quaresma van AZ'
Vi.nl![]()
Had ik al verteld dat ik op dieet was?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het? Ik zou nog voor 21:00 weer trek hebben.
[..]Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |