abonnement Unibet Coolblue
pi_177901816


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177901870
Lambo's zijn uitverkocht hier :(
pi_177901894
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef Weissmania het volgende:
Lambo's zijn uitverkocht hier :(
December was het nog feest
pi_177902073
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef Weissmania het volgende:
Lambo's zijn uitverkocht hier :(
Manipulatie las ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177902131
even aan Clif High vragen wanneer de bear market is afgelopen.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177902397
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:08 schreef crpytoshill het volgende:
even aan Clif High vragen wanneer de bear market is afgelopen.
Beter vraag je het aan crypto ed
pi_177902424
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:21 schreef fukforce het volgende:

[..]

Beter vraag je het aan crypto ed
Wolf Pattern complete...and down we go :D
pi_177902440
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177902460
quote:
werkt MzS bij Forbes ? :D
pi_177902549
IOTA trekt lekker door
pi_177902580
eth bijna onder 500
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177902585
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:28 schreef Soren het volgende:
IOTA trekt lekker door
broken shitcoin.....
pi_177902652
quote:
Borderline daar Forbes
pi_177902703
Blijft toch lekker dat IOTA. Heeft mij permanent winstgevend gemaakt in crypto :)
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2018 @ 12:01:26 #15
230491 Zith
pls tip
pi_177903242
Je zou maar Eth hebben 🤔
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177903263
Weet iemand waarom ven tov btc nog eens extra door het putje gaat?😡
Vakman pur sang
pi_177903268
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:01 schreef Zith het volgende:
Je zou maar Eth hebben 🤔
:'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177903305
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet iemand waarom ven tov btc nog eens extra door het putje gaat?😡
Heeft een week ofzo de markt out performed, dan kan je wachten op een terugslag. Doet het nog steeds relatief gezien niet slecht.

Al denk ik niet dat deze koers was wat alle VEN-shillers hier in gedachten hadden. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177903376
Ven :') Icx :') Eth :') Strat :')

Universaaaaaaaaaaaaaaahahajaaaaa
pi_177903398
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:07 schreef Klaphark het volgende:
Ven :') Icx :') Eth :') Strat :')

Universaaaaaaaaaaaaaaahahajaaaaa
Crypto :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177904165
vette pump
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177904270
ICX :( Gekocht op 9 dollar 😣
pi_177904502
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:44 schreef vigen98 het volgende:
ICX :( Gekocht op 9 dollar 😣
Heb je nog beef met Droppie?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177905723
Ook vandaag komt mijn voorspelling weer uit
pi_177905729
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb je nog beef met Droppie?
Had ik dat dan?
  zondag 18 maart 2018 @ 14:10:00 #27
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177905848
quote:
:') Businessinsider
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 18 maart 2018 @ 14:14:32 #28
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177905936
quote:
Ik ben geen kenner, maar ik krijg toch de indruk dat al die 'technische analyses' die worden losgelaten op de bitcoinmarkt nauwelijks waarde hebben. Niemand weet wat die fuckin markt gaat doen de komende maanden. Maar als er al iets is dat een onzekere markt als deze kan beïnvloeden zijn het wel dit soort berichten. Dan wordt het idd een self fulfilling prophecy.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_177905994
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:02 schreef Weissmania het volgende:
Ook vandaag komt mijn voorspelling weer uit
Had ik maar naar je geluisterd. :'(
pi_177906038
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:14 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner, maar ik krijg toch de indruk dat al die 'technische analyses' die worden losgelaten op de bitcoinmarkt nauwelijks waarde hebben. Niemand weet wat die fuckin markt gaat doen de komende maanden. Maar als er al iets is dat een onzekere markt als deze kan beïnvloeden zijn het wel dit soort berichten. Dan wordt het idd een self fulfilling prophecy.
Sta dik in de min, dus wat mij betreft mag het nog wel wat lager om een nieuwe inkooppoging te doen
pi_177906054
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:14 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner, maar ik krijg toch de indruk dat al die 'technische analyses' die worden losgelaten op de bitcoinmarkt nauwelijks waarde hebben. Niemand weet wat die fuckin markt gaat doen de komende maanden. Maar als er al iets is dat een onzekere markt als deze kan beïnvloeden zijn het wel dit soort berichten. Dan wordt het idd een self fulfilling prophecy.
We stevenen af op het beruchte KRUIS DES DOODS! :P
https://www.ad.nl/economi(...)-des-doods~a305ed61/
pi_177906110
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Had ik dat dan?
Over VEN toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:22:57 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177906115
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:14 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner, maar ik krijg toch de indruk dat al die 'technische analyses' die worden losgelaten op de bitcoinmarkt nauwelijks waarde hebben. Niemand weet wat die fuckin markt gaat doen de komende maanden. Maar als er al iets is dat een onzekere markt als deze kan beïnvloeden zijn het wel dit soort berichten. Dan wordt het idd een self fulfilling prophecy.
De waarde van TA is het aanzetten tot kopen/verkopen van beleggers. Voor de brokers zeer nuttig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177906144
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

De waarde van TA is het aanzetten tot kopen/verkopen van beleggers. Voor de brokers zeer nuttig.
TA believers zijn de mannelijke variant van huisvrouwmutsen die de astrolijn bellen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177906167
eth :'(
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 18 maart 2018 @ 14:24:36 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177906169
En TA heeft trouwens geen enkele voorspellende waarde, ook niet 'self fulfilling'. Dat is allemaal al uitgebreid aangetoond voor de aandelenmarkten.

Het enige wat kan voorspellende waarde heeft is een analyse van de fundamentele waarde. Dus of een asset onder- danwel overgewaardeerd is.

Voor BTC is de waarde niet te bepalen (formele waarde is nul), dus een fundamentele analyse is niet haalbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177906182
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Over VEN toch?
Denk het niet :P
  zondag 18 maart 2018 @ 14:26:36 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177906206
quote:
9s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

TA believers zijn de mannelijke variant van huisvrouwmutsen die de astrolijn bellen.
quote:
9s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

TA believers zijn de mannelijke variant van huisvrouwmutsen die de astrolijn bellen.
Klopt. Toch hebben banken/financiele instellingen vaak wel een afdeling TA! Terwijl iedereen die er een beetje verstand van heeft weet dat het onzin is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177906232
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:26 schreef LXIV het volgende:

[..]


[..]

Klopt. Toch hebben banken/financiele instellingen vaak wel een afdeling TA! Terwijl iedereen die er een beetje verstand van heeft weet dat het onzin is.
Bij RTL weten ze ook Dat de astrolijn onzin is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 14:29:13 #41
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177906278
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:24 schreef LXIV het volgende:
En TA heeft trouwens geen enkele voorspellende waarde, ook niet 'self fulfilling'. Dat is allemaal al uitgebreid aangetoond voor de aandelenmarkten.

Het enige wat kan voorspellende waarde heeft is een analyse van de fundamentele waarde. Dus of een asset onder- danwel overgewaardeerd is.

Voor BTC is de waarde niet te bepalen (formele waarde is nul), dus een fundamentele analyse is niet haalbaar.
Ja, dus wat moeten we dan met al die berichten van zogenaamde kenners? Ik kan ze niet serieus nemen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 18 maart 2018 @ 14:33:29 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177906371
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:29 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ja, dus wat moeten we dan met al die berichten van zogenaamde kenners? Ik kan ze niet serieus nemen.
De echte kenners (economen, topbeleggers, etc) hebben een heel duidelijk en serieus advies.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177906388
Ether gaat nog wel meer zakken!!
Vitalik kapt ermee verkopen verkopen o jee
  zondag 18 maart 2018 @ 14:36:37 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177906439
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Ether gaat nog wel meer zakken!!
Vitalik kapt ermee verkopen verkopen o jee
Een slimme vos die verkocht heeft aan domme ganzen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 14:50:12 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177906827
Het gaat weer slecht en dezelfde gasten komen weer tevoorschijn uit hun donkere kelders.
pi_177906859
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:50 schreef Kyran het volgende:
Het gaat weer slecht en dezelfde gasten komen weer tevoorschijn uit hun donkere kelders.
Moet je eens zien als het weer een paar dagen up gaat, wat er dan allemaal aan bravourebois weer gelijk komen halen.

Mensen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177906904
quote:
12s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je staat in de spiegel te kijken Droppie... :@
Bek dicht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177906922
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bek dicht.
Sorry. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177906954
emotioneel worden tijdens beleggen is nooit verstandig.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177907008
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:54 schreef crpytoshill het volgende:
emotioneel worden tijdens beleggen is nooit verstandig.
Beleggen is sowieso voor de dommen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177907042
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beleggen is sowieso voor de dommen.
idd
Gewoon krasloten
pi_177907198
Ik vind dit stiekem een mooie ontwikkeling, beter dan een paar weken terug toen alles nog te hoog stond.
Laat eth afsterven, btc terug naar basis van zon 3 a 4 K en we gaan na een tijdje weer moon zoals afgelopen jaar. Zolang bitcoin maar overleefd gaan we weer gouden tijden tegemoet.
Ook 95% van de alts mag afsterven.
Vakman pur sang
  zondag 18 maart 2018 @ 15:05:20 #53
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177907312
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Laat eth afsterven
Waarom dat?
pi_177907371
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind dit stiekem een mooie ontwikkeling, beter dan een paar weken terug toen alles nog te hoog stond.
Laat eth afsterven, btc terug naar basis van zon 3 a 4 K en we gaan na een tijdje weer moon zoals afgelopen jaar. Zolang bitcoin maar overleefd gaan we weer gouden tijden tegemoet.
Ook 95% van de alts mag afsterven.
duidelijk statement.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177907403
eth = dead
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177907442
Rip crypto
pi_177907468
panic!!!!!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177907473
Ik denk dat die G20 meeting wel belangrijk is, wanneer is dat precies?
pi_177907609
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:09 schreef crpytoshill het volgende:
panic!!!!!
Sell sell sell!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 15:15:08 #60
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_177907615
Heeft Nattekat haar ETH nog?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_177907678
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

idd
Gewoon krasloten
HODL op een trezor en die in de kluis leggen tot 2021.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177907750
Man man man dat VEN:)

Voelt goed dat mijn voorspelling uit komt, maar wat doet het een pijn om mijn geliefde BTC zo te zien dalen.
pi_177907835
Misschien ben ik nog niet wakker hoor, maar als de Bitcoin dominance in procenten weer toeneemt zoals we de afgelopen weken hebben gezien op coinmarketcap, en er komt weer eens een flinke rally (geen idee wanneer) dan zou je zeggen dat de Bitcoinprijs sneller zou kunnen stijgen dan eerst omdat er nu gewoon minder geld in alts zit?
  zondag 18 maart 2018 @ 15:22:25 #64
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177907837
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:19 schreef Manzonderschouders het volgende:
Man man man dat VEN:)

Voelt goed dat mijn voorspelling uit komt, maar wat doet het een pijn om mijn geliefde BTC zo te zien dalen.
Welke van jouw 27171 voorspellingen van de afgelopen week bedoel je precies?
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:26:21 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177907929
https://www.ad.nl/economi(...)-des-doods~a305ed61/

DEATH CROSS KOMT ER AAN!!!!!!!!!!!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177907936
RSI van eth is superlaag, verwacht een pump
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177907948
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:26 schreef crpytoshill het volgende:
RSI van eth is superlaag, verwacht een pump
Pas als de hele markt weer aantrekt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908017
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:22 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Welke van jouw 27171 voorspellingen van de afgelopen week bedoel je precies?
Die ene, zonder smileys natuurlijk! Iedereen weet dat je zonder smileys een stuk serieuzer bent!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908089
Als je kijkt naar Ethereum dan lijkt het net alsof het hele netwerk voor het grootste gedeelte bestaat uit tokens die zijn gebruikt voor ICO's. Zijn er bekende voorbeelden van echte applicaties die op Ethereum zijn gebouwd? Anders is ETH gewoon de moeder van ICO's. Als de hele wereld ICO's wil aanpakken dan komt dat ETH niet ten goede ben ik bang
pi_177908090
quote:
5s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:05 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Waarom dat?
Alle geld naar 1 coin
Vakman pur sang
  zondag 18 maart 2018 @ 15:38:45 #71
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177908177
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die ene, zonder smileys natuurlijk! Iedereen weet dat je zonder smileys een stuk serieuzer bent!
_O- Oh die! Zag het even over het hoofd.
pi_177908309
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:34 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar Ethereum dan lijkt het net alsof het hele netwerk voor het grootste gedeelte bestaat uit tokens die zijn gebruikt voor ICO's. Zijn er bekende voorbeelden van echte applicaties die op Ethereum zijn gebouwd? Anders is ETH gewoon de moeder van ICO's. Als de hele wereld ICO's wil aanpakken dan komt dat ETH niet ten goede ben ik bang
ETH is te duur om te gebruiken voor echte applicaties.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908331
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ETH is te duur om te gebruiken voor echte applicaties.
Het lijkt nog lang niet te zijn wat het moet zijn nee. Maar dat geldt voor zo'n beetje alle crypto :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908347
Ik vind het toch altijd opvallend dat de BTC dominance altijd flink stijgt als alles naar de getver gaat.
pi_177908384
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:46 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het toch altijd opvallend dat de BTC dominance altijd flink stijgt als alles naar de getver gaat.
Misschien vluchten veel mensen dan terug in BTC? Hoe het ook zij, BTC gaat ook behoorlijk naar de moeder momenteel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:49:18 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177908417
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pas als de hele markt weer aantrekt.
tog n klein pumpje nu
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 18 maart 2018 @ 15:50:42 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177908436
Je zou maar 200 ven voor 7+ dollar gekocht hebben waardoor je nu op water en brood zit heel je spaargeld de moeder wat een achterlijke mbo'er ben je dan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 15:51:11 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177908447
Ben wat dingen die nog in de plus staan aan het overzetten naar btc en misschien straks even naar Tether weer. Als BTC blijft dalen dalen de alts nog harder en als het straks aantrekt dan dalen de alts alsnog, want iedereen gaat dan weer in BTC.

Alt season komt pas weer nadat BTC is aangesterkt.

Aldus mijn glazenbol
pi_177908472
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:51 schreef Kyran het volgende:
Ben wat dingen die nog in de plus staan aan het overzetten naar btc en misschien straks even naar Tether weer. Als BTC blijft dalen dalen de alts nog harder en als het straks aantrekt dan dalen de alts alsnog, want iedereen gaat dan weer in BTC.

Alt season komt pas weer nadat BTC is aangesterkt.

Aldus mijn glazenbol
Oeh! Iedereen alles in tether parkeren! Kijken wat er dan gebeurt :9
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908478
Maargoed als iemand alts verkoopt en omzet in Bitcoin dan is dat toch een Bitcoin aankoop, als de halve wereld wat alts omzet in Bitcoin dan vind ik het toch vreemd dat Bitcoin maar blijft dalen. Of er zijn nog steeds mensen die massaal aan het verkopen blijven op dit moment
  zondag 18 maart 2018 @ 15:52:30 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177908481
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:50 schreef fathank het volgende:
Je zou maar 200 ven voor 7+ dollar gekocht hebben waardoor je nu op water en brood zit heel je spaargeld de moeder wat een achterlijke mbo'er ben je dan
Dan heb je het over 1400 dollar.. 1200 euro. Dat is wel te overzien.

De mensen die 250.000 euro en meer verloren hebben sinds ATH hebben pas verlies. Die zijn er genoeg.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177908482
ven ;(
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177908483
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:50 schreef fathank het volgende:
Je zou maar 200 ven voor 7+ dollar gekocht hebben waardoor je nu op water en brood zit heel je spaargeld de moeder wat een achterlijke mbo'er ben je dan
Nou, een hele achterlijke...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908495
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan heb je het over 1400 dollar.. 1200 euro. Dat is wel te overzien.

De mensen die 250.000 euro en meer verloren hebben sinds ATH hebben pas verlies. Die zijn er genoeg.
"Je hebt pas verlies als je verkoopt!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 15:54:08 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177908525
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Je hebt pas verlies als je verkoopt!"
Dat is sdus niet zo.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 15:54:31 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177908535
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan heb je het over 1400 dollar.. 1200 euro. Dat is wel te overzien.

De mensen die 250.000 euro en meer verloren hebben sinds ATH hebben pas verlies. Die zijn er genoeg.
En er zijn mensen die zelfs nu nog winst staan _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 18 maart 2018 @ 15:54:54 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177908548
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En er zijn mensen die zelfs nu nog winst staan _O_
Ja!! Die zijn er. Maar toch jammer van die 250K..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177908565
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is sdus niet zo.
Ik vind het ook altijd een vreemde gedachtegang, vooral als het andersom niet lijkt te gelden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908639
Bitgrail heeft 20% XRB teruggezet en de rest in Bitgrailshares.

Niet verwacht dit. Toch nog een lichtpuntje in deze duistere dagen..
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2018 @ 16:03:30 #91
230491 Zith
pls tip
pi_177908803
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd een vreemde gedachtegang, vooral als het andersom niet lijkt te gelden :')
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd een vreemde gedachtegang, vooral als het andersom niet lijkt te gelden :')
Heb tot nu toe nog geen verlies gemaakt met worldonline hoor
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177908819
Zolang je je initiële inleg er al uit hebt zit je natuurlijk op pure winst, dat wel..
pi_177908862
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:03 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang je je initiële inleg er al uit hebt zit je natuurlijk op pure winst, dat wel..
Volgens de doemdenkers kan dat niet en heb je altijd per definitie verlies, ook als dat pure winst is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908880
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En er zijn mensen die zelfs nu nog winst staan _O_
Pure winst ja. Maar dat kan helemaal niet ?!? HOE KAN DIT???
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908892
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Volgens de doemdenkers kan dat niet en heb je altijd per definitie verlies, ook als dat pure winst is.
Ik zie het meer als niet gepakte extra winst :) wel zuur maar nu niets meer aan te doen
pi_177908942
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:06 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik zie het meer als niet gepakte extra winst :) wel zuur maar nu niets meer aan te doen
Die niet gepakte extra winst kan je natuurlijk alsnog krijgen in de toekomst. Of niet. MAAR HET IS VERLIES JONGENS, BESCHOUW HET NOU ALS VERLIES!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908945
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:03 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang je je initiële inleg er al uit hebt zit je natuurlijk op pure winst, dat wel..
Tov je initiële inleg wel. Maar als je portfolio van 50K naar 25K gaat heb je gewoon 25K verloren. Je had namelijk 50K, en nu nog maar 25K. Dat is gewoon 25K minder.

Wiskunde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177908965
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tov je initiële inleg wel. Maar als je portfolio van 50K naar 25K gaat heb je gewoon 25K verloren. Je had namelijk 50K, en nu nog maar 25K. Dat is gewoon 25K minder.

Wiskunde.
Je hebt helemaal niks totdat je besluit te stoppen en uit te cashen, zullen we daar eerst eens mee beginnen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177908991
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks totdat je besluit te stoppen en uit te cashen, zullen we daar eerst eens mee beginnen?
Nee, daar beginnen we niet mee. Omdat het niet klopt. Je hebt iets wat een bepaalde waarde heeft. Elke waardeverandering daarvan is winst of verlies.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177909033
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, daar beginnen we niet mee. Omdat het niet klopt. Je hebt iets wat een bepaalde waarde heeft. Elke waardeverandering daarvan is winst of verlies.
Die winst of verlies is virtueel natuurlijk en gaat pas ten gelde komen als je uitcasht. Of denk je dat ik met mijn cryptowallet naar een lambo dealer kan gaan en kan zeggen dat hij op basis daarvan mij een lambo kan geven? Nee. Virtueel, pas geldig bij uitcashen. Zodra je uitcasht en stopt met de hele santenkraam is je verlies of winst pas ten gelde gemaakt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177909077
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die winst of verlies is virtueel natuurlijk en gaat pas ten gelde komen als je uitcasht. Of denk je dat ik met mijn cryptowallet naar een lambo dealer kan gaan en kan zeggen dat hij op basis daarvan mij een lambo kan geven? Nee. Virtueel, pas geldig bij uitcashen. Zodra je uitcasht en stopt met de hele santenkraam is je verlies of winst pas ten gelde gemaakt.
Je kan dingen kopen met crypto, bijvoorbeeld fiat ja. Juist omdat je er fiat mee kan kopen is het dus niet 'virtueel', of iig niet virtueler dan fiat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177909147
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan dingen kopen met crypto, bijvoorbeeld fiat ja. Juist omdat je er fiat mee kan kopen is het dus niet 'virtueel', of iig niet virtueler dan fiat.
Creatieve omweg, laten we het er maar op houden dat we het oneens blijven. Ik beschouw het noch als verlies noch als winst totdat het op mijn bankrekening staat.

Scheelt misschien dat ik al mijn uitleg allang eruit heb plus extra.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177909166
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Creatieve omweg, laten we het er maar op houden dat we het oneens blijven. Ik beschouw het noch als verlies noch als winst totdat het op mijn bankrekening staat.

Scheelt misschien dat ik al mijn uitleg allang eruit heb plus extra.
Apart, je kent je crypto dus geen enkele waarde toe.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177909380
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Creatieve omweg, laten we het er maar op houden dat we het oneens blijven. Ik beschouw het noch als verlies noch als winst totdat het op mijn bankrekening staat.

Scheelt misschien dat ik al mijn uitleg allang eruit heb plus extra.
Klopt niks van wat je hier nu allemaal zegt. Jouw initiele inleg heb je grotendeels verloren aan vage alts. Stond gister nog in een post hier.
pi_177909681
*pakt bier en ships. Bitchfight incoming.
Vakman pur sang
pi_177909698
Al mn fucking spaargeld weg
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
  zondag 18 maart 2018 @ 16:33:24 #107
61320 TwztId
ja toch..
pi_177909711
Volgens sommige is het dus: als ik van 20k naar 10k ga heb ik 10k verlies.. ga ik een week later van 10k naar 40k heb ik uiteindelijk dus 30k winst in plaats van 20k ??

Nee, winst/verlies HEB je pas na teruggaan in fiat.

Zolang je niet uitcashed STA je int rood of groen of hoe je het wil noemen. Maar je hebt nog niks.
pi_177909776
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:33 schreef TwztId het volgende:
Volgens sommige is het dus: als ik van 20k naar 10k ga heb ik 10k verlies.. ga ik een week later van 10k naar 40k heb ik uiteindelijk dus 30k winst in plaats van 10k ??

Nee, winst/verlies HEB je pas na teruggaan in fiat.

Zolang je niet uitcashed STA je int rood of groen of hoe je het wil noemen. Maar je hebt nog niks.
Nee, iets heeft altijd een bepaalde waarde. Het krijgt niet ineens waarde als je het omruilt voor iets anders. Jouw 20K crypto wordt niet 'ineens' van niks 20K eu waard als je het omzet naar fiat. Die waarde had het al.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 16:37:36 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177909799
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die winst of verlies is virtueel natuurlijk en gaat pas ten gelde komen als je uitcasht. Of denk je dat ik met mijn cryptowallet naar een lambo dealer kan gaan en kan zeggen dat hij op basis daarvan mij een lambo kan geven? Nee. Virtueel, pas geldig bij uitcashen. Zodra je uitcasht en stopt met de hele santenkraam is je verlies of winst pas ten gelde gemaakt.
Bedrijven die assets hebben moeten die ook realistisch waarderen. En als die assets sterk in waarde dalen, dan hebben ze gewoon verlies. Het zou wat zijn als de ABN-AMRO eigenlijk 400 miljoen zou moeten afschrijven, maar het niet doen omdat ze 'vinden' dat verlies pas verlies is als je het neemt. Basis boekhoudkunde.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177909803
we hebben in fiat en crypto verlies. accepteer t nou maar.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177909823
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bedrijven die assets hebben moeten die ook realistisch waarderen. En als die assets sterk in waarde dalen, dan hebben ze gewoon verlies. Het zou wat zijn als de ABN-AMRO eigenlijk 400 miljoen zou moeten afschrijven, maar het niet doen omdat ze 'vinden' dat verlies pas verlies is als je het neemt. Basis boekhoudkunde.
Het is gewoon boekhouden en zuivere wiskunde idd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177909833
Precies de waarde op het moment is wel degelijk de waarde, boekhoudkundig.
Vakman pur sang
pi_177909883
Eth gaat wel heel hard naar de afgrond, de t*ring
  zondag 18 maart 2018 @ 16:50:36 #114
61320 TwztId
ja toch..
pi_177910076
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bedrijven die assets hebben moeten die ook realistisch waarderen. En als die assets sterk in waarde dalen, dan hebben ze gewoon verlies. Het zou wat zijn als de ABN-AMRO eigenlijk 400 miljoen zou moeten afschrijven, maar het niet doen omdat ze 'vinden' dat verlies pas verlies is als je het neemt. Basis boekhoudkunde.
Je vergelijkt ons met bedrijven ?

Mijn inleg is ¤3000 en wat ik uitcash op een gegeven moment bepaald mijn winst/verlies.

Dat mijn inleg in die tussentijd een waarde heeft gehad van 1000 tot 20.000 is niet relevant meer.
pi_177910218
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bedrijven die assets hebben moeten die ook realistisch waarderen. En als die assets sterk in waarde dalen, dan hebben ze gewoon verlies. Het zou wat zijn als de ABN-AMRO eigenlijk 400 miljoen zou moeten afschrijven, maar het niet doen omdat ze 'vinden' dat verlies pas verlies is als je het neemt. Basis boekhoudkunde.
Moet ik bij de belastingdienst ook mijn maximale winst uit crypto opgeven?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910249
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, iets heeft altijd een bepaalde waarde. Het krijgt niet ineens waarde als je het omruilt voor iets anders. Jouw 20K crypto wordt niet 'ineens' van niks 20K eu waard als je het omzet naar fiat. Die waarde had het al.
Het begrip "Waarde" in crypto gebruiken is altijd een beetje treurig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 18 maart 2018 @ 16:57:30 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177910263
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Moet ik bij de belastingdienst ook mijn maximale winst uit crypto opgeven?
Bij de belastingdienst geef je ook de waarde die het op moment X (31-12) heeft op. Ongeacht of je gecashed hebt of niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177910289
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:21 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Klopt niks van wat je hier nu allemaal zegt. Jouw initiele inleg heb je grotendeels verloren aan vage alts. Stond gister nog in een post hier.
Je hebt natuurlijk weer als de volslagen debiel die je er bent niet opgelet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910299
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij de belastingdienst geef je ook de waarde die het op moment X (31-12) heeft op. Ongeacht of je gecashed hebt of niet.
Ah, de waarde op dat moment ja. Niks over verlies, afschrijven, winstneming, etc etc zoals je net over bedrijven beweerde. Het zijn twee verschillende dingen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910302
daar gaat eth weer, shitcoin
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177910314
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Moet ik bij de belastingdienst ook mijn maximale winst uit crypto opgeven?
De belastingdienst ziet het als vermogen zoals spaargeld en aandelen en een tweede huis.

Ik mag hopen dat je dat netjes opgeeft ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910331
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk weer als de volslagen debiel die je er bent niet opgelet.
En weer schelden:)
pi_177910339
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Apart, je kent je crypto dus geen enkele waarde toe.
Klopt. Waarom is dat apart?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 18 maart 2018 @ 17:00:06 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177910343
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:50 schreef TwztId het volgende:

[..]

Je vergelijkt ons met bedrijven ?

Mijn inleg is ¤3000 en wat ik uitcash op een gegeven moment bepaald mijn winst/verlies.

Dat mijn inleg in die tussentijd een waarde heeft gehad van 1000 tot 20.000 is niet relevant meer.
Dus stel je heb in januari dit jaar voor 200K aan BTC en altcoins gekocht en december heeft je porto nog een waarde van 20K. Dan is dus niks aan de hand volgens jou, want pas als je je verlies realiseert heb je echt verlies?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177910357
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:59 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

En weer schelden:)
Ja mijn geduld met jouw domheid is tot 0 gedaald, dus dan krijg je gewoon te horen wat men van jou en je domme opmerkingen vindt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910380
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het begrip "Waarde" in crypto gebruiken is altijd een beetje treurig.
*shrug* Anderen kennen het waarde toe, je kan er mee betalen op sommige plekken, het kost je iets om het te kopen, je betaalt er belasting over als je er veel van hebt. Dus ja, dan zeg ik voor het gemak ook maar dat het waarde heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910386
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus stel je heb in januari dit jaar voor 200K aan BTC en altcoins gekocht en december heeft je porto nog een waarde van 20K. Dan is dus niks aan de hand volgens jou, want pas als je je verlies realiseert heb je echt verlies?
Nu heb je het wederom over initiële inleg die afgewaardeerd wordt. Je voorbeeld zou beter zijn als je na die 200k gestegen bent tot 320k, je je initiele inleg eruit hebt gehaald waarna de 120k terugloopt tot 20k.

Heb je dan verlies of winst?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910414
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*shrug* Anderen kennen het waarde toe, je kan er mee betalen op sommige plekken, het kost je iets om het te kopen, je betaalt er belasting over als je er veel van hebt. Dus ja, dan zeg ik voor het gemak ook maar dat het waarde heeft.
Ik kan met mijn Ven, CPC, Snovio, EOS, FUN nergens betalen, de enige waarde die het nu toegekend is is op basis van een paar exchanges die morgen kunnen bepalen het niet meer om te zetten naar fiat en de belastingdienst waardeert het welgeteld 1 keer per jaar.

Ik noem het dus maar even gemakshalve geen waarde totdat het in keiharde dukaten omgezet is, loop al iets langer mee in cryptoland.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 18 maart 2018 @ 17:03:27 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177910424
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nu heb je het wederom over initiële inleg die afgewaardeerd wordt. Je voorbeeld zou beter zijn als je na die 200k gestegen bent tot 320k, je je initiele inleg eruit hebt gehaald waarna de 120k terugloopt tot 20k.

Heb je dan verlies of winst?
Dan heb je 20K winst
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177910426
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt. Waarom is dat apart?
Nou, omdat het voor de rest van de wereld wel een bepaalde waarde heeft. Maar jij zegt dat het waardeloos is en dat het op magische wijze waarde krijgt zodra je het in fiat omzet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910445
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan heb je 20K winst
Dan snap ik wat er nu aan de hand is, we hebben het over twee verschillende situaties.
In jouw oorspronkelijke situatie zou ik ook spreken van verlies ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910456
JeSuisDroppie's huis is ook niks waard tot hij het heeft verkocht.
Staat voor 0 op de balans.
pi_177910469
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, omdat het voor de rest van de wereld wel een bepaalde waarde heeft. Maar jij zegt dat het waardeloos is en dat het op magische wijze waarde krijgt zodra je het in fiat omzet.
Welke rest van de wereld? Mijn bank, de belastingdienst, mijn supermarkt, die kennen allemaal op dit moment waarde toe aan mijn altcoins? Dacht het niet.

Edit; vooruit, de BD wel. Maar betalen in altcoins ho maar _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910493
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef Typisch het volgende:
JeSuisDroppie's huis is ook niks waard tot hij het heeft verkocht.
Staat voor 0 op de balans.
Je snapt het verschil tussen een onderpand van een hypotheek in de echte wereld en een zooi altcoins waar een bank nog nooit van gehoord heeft, laat staan deze kan waarderen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910495
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef Typisch het volgende:
JeSuisDroppie's huis is ook niks waard tot hij het heeft verkocht.
Staat voor 0 op de balans.
En de rest van zijn bezittingen, niks is iets waard totdat het in eurie is omgezet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910513
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen een onderpand van een hypotheek in de echte wereld en een zooi altcoins waar een bank nog nooit van gehoord heeft, laat staan deze kan waarderen?
Zijn beide in je bezit en hebben een (dag)prijs.
pi_177910535
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En de rest van zijn bezittingen, niks is iets waard totdat het in eurie is omgezet.
Morgen besluit de G20 dat crypto's geen betaalmiddel zijn en dat exchanges per direct verboden zijn. Veel succes om dan nog 'waarde' uit je altcoins te schrapen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910539
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welke rest van de wereld? Mijn bank, de belastingdienst, mijn supermarkt, die kennen allemaal op dit moment waarde toe aan mijn altcoins? Dacht het niet.
Je bank en je supermarkt houden zich er niet mee bezig, de belastingdienst wel. Of denk jij dat je je crypto niet hoeft op te geven bij de belastingdienst?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910543
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan snap ik wat er nu aan de hand is, we hebben het over twee verschillende situaties.
In jouw oorspronkelijke situatie zou ik ook spreken van verlies ja.
En je hebt een discussie met twee verschillende mensen. Grrrr zou in jouw voorbeeld spreken over een verlies van 100k (waar ik het overigens niet mee eens ben).
pi_177910556
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zijn beide in je bezit en hebben een (dag)prijs.
En waar denk je dat een bank de hypotheek mee voldaan wil hebben? 100 VEN?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910575
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Morgen besluit de G20 dat crypto's geen betaalmiddel zijn en dat exchanges per direct verboden zijn. Veel succes om dan nog 'waarde' uit je altcoins te schrapen :D
Dan daalt de waarde naar omstreeks nul, maar dat betekent niet dat het vandaag geen waarde heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 17:08:47 #142
61320 TwztId
ja toch..
pi_177910584
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus stel je heb in januari dit jaar voor 200K aan BTC en altcoins gekocht en december heeft je porto nog een waarde van 20K. Dan is dus niks aan de hand volgens jou, want pas als je je verlies realiseert heb je echt verlies?
Je staat op dat moment in de min ja, durf je het niet aan om het te laten staan dan kan je uitcashen en dan heb je verlies.

Blijf het verschil tussen verlies staan en nemen niet uitleggen. Lijkt me vrij simpel.
pi_177910605
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En waar denk je dat een bank de hypotheek mee voldaan wil hebben? 100 VEN?
Waar denk je dat de Jumbo in betaald wil krijgen voor hun pakjes melk? Je huis?

Je huis, je bank, je tv, je crypto, je laptop, je aandelen vertegenwoordigen allemaal een waarde. Dan kun jij wel vinden van niet, dat maakt het niet ineens waar.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2018 17:10:00 ]
pi_177910713
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar denk je dat de Jumbo in betaald wil krijgen voor hun pakjes melk? Je huis?

Je huis, je bank, je tv, je crypto, je laptop, je aandelen vertegenwoordigen allemaal een waarde. Dan kun jij wel vinden van niet, dat maakt het niet ineens waar.
Die waarheid maak ik zelf natuurlijk wel uit. En de BD ook, helaas.

Als ik van mening ben dat mijn Crypto niks waard is totdat het omgezet is in fiat dan blijft dat mijn mening natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 18 maart 2018 @ 17:16:13 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177910743
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die waarheid maak ik zelf natuurlijk wel uit. En de BD ook, helaas.

Als ik van mening ben dat mijn Crypto niks waard is totdat het omgezet is in fiat dan blijft dat mijn mening natuurlijk.
Toch kun je daar niet mee aankomen bij bijv de belastingdienst. Zou wel mooi zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177910752
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die waarheid maak ik zelf natuurlijk wel uit. En de BD ook, helaas.

Als ik van mening ben dat mijn Crypto niks waard is totdat het omgezet is in fiat dan blijft dat mijn mening natuurlijk.
Maar hoe kijk jij dan tegen andere assets aanvraag ik me af? Is je auto ook niks waard totdat je hem verkoopt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910783
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toch kun je daar niet mee aankomen bij bijv de belastingdienst. Zou wel mooi zijn.
Doe ik ook niet, ik geef het netjes op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910789
When lambo
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_177910805
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar hoe kijk jij dan tegen andere assets aanvraag ik me af? Is je auto ook niks waard totdat je hem verkoopt?
Waarom is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat ik VIRTUELE CURRENCYS anders behandel dan FYSIEKE ASSETS?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910816
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:18 schreef NoNickOne het volgende:
When lambo
Wat is je portfolio momenteel waard? Dan zoek ik het uit voor je!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910849
quote:
5s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat ik VIRTUELE CURRENCYS anders behandel dan FYSIEKE ASSETS?
Je euros op de bank zijn ook virtueel. Het is niet zo dat elke euro op de bank ook daadwerkelijk bestaat als munt of biljet. Puur eentjes en nullen. Dus waarom heeft dat wel waarde en crypto niet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910900
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je euros op de bank zijn ook virtueel. Het is niet zo dat elke euro op de bank ook daadwerkelijk bestaat als munt of biljet. Puur eentjes en nullen. Dus waarom heeft dat wel waarde en crypto niet?
Omdat ik met mijn pinpas op dit moment overal kan betalen met die euro’s op de bank, en zolang dat nog niet kan met FUN, EOS, VEN, CPC, SNOV of welke andere altcoin ik ook heb, ik altijd via een derde partij moet omzetten welke op elk moment verboden cq gereguleerd kan worden, ik uitga van 0 waarde.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177910958
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Omdat ik met mijn pinpas op dit moment overal kan betalen met die euro’s op de bank, en zolang dat nog niet kan met FUN, EOS, VEN, CPC, SNOV of welke andere altcoin ik ook heb, ik altijd via een derde partij moet omzetten welke op elk moment verboden cq gereguleerd kan worden, ik uitga van 0 waarde.
Tja, je bankrekening kan ook elk moment geblokkeerd worden als de bank of overheid dat wil.

Maar hoe waardeer jij je crypto dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177910986
Hahaha, man Droppie wat een uitspraken heb je dit weekend. Crypto koorts?
  zondag 18 maart 2018 @ 17:34:49 #155
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_177911204
Pas op voor de telegram scam:
https://gramnetwork.org
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:35:02 #156
61320 TwztId
ja toch..
pi_177911210
Alvast maar wat euro's op BL3P gezet voor als het zover is :P
pi_177911217
Krijg toch een naar gevoel van deze crash. Die bubbel waar we al maanden voor gewaarschuwd zijn lijkt toch verdomd echt aan het worden.
pi_177911355
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:35 schreef Manzonderschouders het volgende:
Krijg toch een naar gevoel van deze crash. Die bubbel waar we al maanden voor gewaarschuwd zijn lijkt toch verdomd echt aan het worden.
It's the crashening!!1!1!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 17:40:53 #159
61320 TwztId
ja toch..
pi_177911371
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:35 schreef Manzonderschouders het volgende:
Krijg toch een naar gevoel van deze crash. Die bubbel waar we al maanden voor gewaarschuwd zijn lijkt toch verdomd echt aan het worden.
In een bubbel kan je ook honderden keren omhoog en omlaag gaan hè, een bubbel hoeft niet maar te bestaan uit 1 flinke stijging en daling.
pi_177911423
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:40 schreef TwztId het volgende:

[..]

In een bubbel kan je ook honderden keren omhoog en omlaag gaan hè, een bubbel hoeft niet maar te bestaan uit 1 flinke stijging en daling.
Er zijn sowieso geen harde criteria voor wanneer iets wel of niet een bubbel is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177911443
eigenlijk is deze correctie best logisch. zoveel nutteloze coins met een totale marketcap van 300 miljard dollar.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  zondag 18 maart 2018 @ 17:44:04 #162
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177911466
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zijn sowieso geen harde criteria voor wanneer iets wel of niet een bubbel is.
Als BTC teruggaat naar ¤1, kan je aardig spreken van een bubbel. :P
pi_177911516
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:44 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Als BTC teruggaat naar ¤1, kan je aardig spreken van een bubbel. :P
Misschien is dat nog wel steeds belachelijk overgewaardeerd.


Maar ik bedoel maar te zeggen: er bestaan geen arbitraire regels die bepalen wanneer iets wel of geen bubble is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2018 @ 17:47:45 #164
230491 Zith
pls tip
pi_177911587
tfw je eigenlijk met alles in tether had moeten stappen toen de tetherFUD het hoogst was :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 18 maart 2018 @ 17:53:43 #165
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_177911785
BTC 45.5% dominance... Alts gaan kapot! _O-
pi_177911968
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:53 schreef Zwansen het volgende:
BTC 45.5% dominance... Alts gaan kapot! _O-
Alles gaat kapot bedoel je :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177911995
We hadden in December gewoon moeten uitstappen
pi_177912019
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:01 schreef fukforce het volgende:
We hadden in December gewoon moeten uitstappen
Die dat gedaan hebben zijn natuurlijk gewoon weak hands.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177912061
Ik heb nog trx.
Dat is 2 cent.
Als het op 0 staat is ie dan verdwenen of komt het nog terug zodra het stijgt?
  zondag 18 maart 2018 @ 18:05:43 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_177912075
HODL tot 0 als het moet :7
pi_177912082
Jonges zeur niet zo man....

Volgende x bij dikke fomo zijn jullie alweer weg om bij volgende ath weer terug te komen.

Van jullie worden de whales rijk...
pi_177912093
Februari was btc nog op 4900.
Geen paniek!
pi_177912103
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:53 schreef Zwansen het volgende:
BTC 45.5% dominance... Alts gaan kapot! _O-
BTC gaat naar 60%, zoals het hoort.
pi_177912144
Kan iemand uitleggen hoe het zit met volume?
Ik zie dat sommige coins heel erg zijn gezakt, maar gestegen in volume.
Zoals eth
pi_177912184
maar eens wat ETH gekocht.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177912185
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:05 schreef woxxel het volgende:
Ik heb nog trx.
Dat is 2 cent.
Als het op 0 staat is ie dan verdwenen of komt het nog terug zodra het stijgt?
Dan heeft Droppie gelijk en heeft je crypto geen waarde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177912385
pi_177912425
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 17:53 schreef Zwansen het volgende:
BTC 45.5% dominance... Alts gaan kapot! _O-
BTC gaat mee ten onder hoor.
  zondag 18 maart 2018 @ 18:23:24 #179
61320 TwztId
ja toch..
pi_177912495
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:18 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja die boot kan ook zinken, dan ben je toch beter af als je hem mist. *)
pi_177912575
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:18 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks is sneuer dan tegeltjes, met daarop domme regeltjes!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177912595
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks is sneuer dan tegeltjes, met daarop domme regeltjes!
Om, over onnodige komma's nog maar, niet te spreken.
[P]otverdorie
pi_177912605
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:10 schreef crpytoshill het volgende:
maar eens wat ETH gekocht.
d

Same here
pi_177912680
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

BTC gaat mee ten onder hoor.
Koers btc: 2 dollah, market dominance 95% -> Bitcoinbois:"Jahhaaaaaaaahaaaaaa, King Bitcoin!!1!1!1".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177912897
Ik ga m'n trx ruilen voor eth
  zondag 18 maart 2018 @ 18:37:04 #185
61320 TwztId
ja toch..
pi_177912940
Voor sommige mensen waarvoor het eerder onmogelijk was is het wel leuk dat ze straks 1 hele ETH of BTC kunnen kopen ^O^
pi_177912970
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:37 schreef TwztId het volgende:
Voor sommige mensen waarvoor het eerder onmogelijk was is het wel leuk dat ze straks 1 hele ETH of BTC kunnen kopen ^O^
Voor Greys is het nu wel een eitje ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177913014
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:37 schreef TwztId het volgende:
Voor sommige mensen waarvoor het eerder onmogelijk was is het wel leuk dat ze straks 1 hele ETH of BTC kunnen kopen ^O^
Als btc=1 euro koop ik er tien!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177913107
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:27 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

d

Same here
lekker hoor
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177913309
het gaat uitkomen he mijn voorspelling

binnen 2 maanden naar de 5000

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177913351
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
het gaat uitkomen he mijn voorspelling

binnen 2 maanden naar de 5000

[ afbeelding ]
Nog maar een derde er af en het is zover.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 18:52:03 #191
61320 TwztId
ja toch..
pi_177913374
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
het gaat uitkomen he mijn voorspelling

binnen 2 maanden naar de 5000

[ afbeelding ]
5 nee, 6 aantikken misschien..
pi_177913391
quote:
Bitcoin blijft crashen en stevent af op beruchte ‘Kruis des Doods

Na een crash in februari begon bitcoin opnieuw aan een koers omhoog, maar de laatste weken ziet het er opnieuw niet zo goed uit. Enkele analisten zien de munt op het zogenaamde ‘death cross’ afstevenen, ofwel het ‘Kruis des Doods’.

Arno van Hauwermeiren 18-03-18, 13:06 Laatste update: 15:02
19
Vandaag zakte de bitcoin opnieuw onder de grens van 8.000 dollar en inmiddels is de munt nog ongeveer 7.600 dollar waard. Dat is bijna drie keer minder dan de 19.783 dollar die de bitcoin eind vorig jaar waard was. Analisten zien de munt het beruchte ‘death cross’ naderen.

Bij een ‘death cross’ wordt rekening gehouden met twee typen voortschrijdende gemiddelden, die op korte termijn en die op lange termijn. Bij een voortschrijdende gemiddelde wordt een getallenreeks geanalyseerd in de tijd door steeds het gemiddelde over een bepaalde periode te nemen. Die reeks wordt vervolgens in een grafiek afgezet tegen de ‘kale reeks’, in het geval van de bitcoin is dat de grafiek van de dagkoersen.

Om het punt waar de twee elkaar kruisen te vinden bekijken technische analisten hoe een voortschrijdend gemiddelde zich over een korte periode gedraagt tegenover een voortschrijdend gemiddelde over een lange periode. In de onderstaande grafiek zien we de koers van de bitcoin (blauwe lijn), het voortschrijdende gemiddelde over 50 dagen (rode lijn) en het voortschrijdende gemiddelde over 200 dagen (groene lijn). De rode en de groene lijn dreigen elkaar te kruisen. Dat kruispunt is het ‘death cross’.

Wanneer de groene lijn (gemiddelde op lange termijn) en de rode lijn (gemiddelde op korte termijn) elkaar kruisen, dan spreken we over een 'death cross'.
Wanneer de groene lijn (gemiddelde op lange termijn) en de rode lijn (gemiddelde op korte termijn) elkaar kruisen, dan spreken we over een 'death cross'. © Business Insider/Bloomberg
Bij een ‘death cross’ zakt het kortetermijngemiddelde onder het langetermijngemiddelde en dat is een slecht voorteken volgens analisten. Dit zou namelijk kunnen betekenen dat er een structurele koersdaling is ingezet. Een structurele daling zou ook een grote invloed kunnen hebben op de rest van de cryptomarkt.

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177913416
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
het gaat uitkomen he mijn voorspelling

binnen 2 maanden naar de 5000

[ afbeelding ]
Vakantiegeld is dan binnen dan koop ik er mooi 1 bij.
pi_177913456
*maakt notitie:
Coins hebben 0 waarde
Tenzij de belastingdienst ernaar vraagt
Of wanneer je uitcasched naar keiharde eurie
Daartussen 0 waarde, stijging / daling dont gives a fuck
Vakman pur sang
  zondag 18 maart 2018 @ 18:57:29 #195
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177913529
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177913623
Vanaaf kopen de enkele bekende whales weer groots in...
pi_177913643
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:00 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf kopen de enkele bekende whales weer groots in...
Ja joh pisvlek.
Vakman pur sang
pi_177913666
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:00 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf kopen de enkele bekende whales weer groots in...
doe dat ook dan, dan maak je ook wat geld.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177913870
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
*maakt notitie:
Coins hebben 0 waarde
Tenzij de belastingdienst ernaar vraagt
Of wanneer je uitcasched naar keiharde eurie
Daartussen 0 waarde, stijging / daling dont gives a fuck
Dat leren ze je op Harvard tegenwoordig, nieuwe economie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177913976
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
*maakt notitie:
Coins hebben 0 waarde
Tenzij de belastingdienst ernaar vraagt
Of wanneer je uitcasched naar keiharde eurie
Daartussen 0 waarde, stijging / daling dont gives a fuck
Je kijkt daardoor een stuk rustiger naar je coins. Tenzij je in shitcoins zit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177914006
quote:
6s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je kijkt daardoor een stuk rustiger naar je coins. Tenzij je in shitcoins zit.
*noteert "shitcoins hebben wel waarde"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 18 maart 2018 @ 19:15:22 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177914056
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*noteert "shitcoins hebben wel waarde"
Het enige zinnige wat er over de waarde van coins te zeggen valt is de marktwaarde die ze hebben. En die is buitengewoon exact, 24/7. Zelfs de spread is meestal maar 1 cent!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177914235
vreemd dat iota in t groen staat, deze markt. 8)7 alle logica compleet verdwenen
pi_177914289
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:22 schreef Jed1Gam het volgende:
vreemd dat iota in t groen staat, deze markt. 8)7 alle logica compleet verdwenen
De enige markt waar je met winst nog steeds verlies kan hebben.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177914321
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:22 schreef Jed1Gam het volgende:
vreemd dat iota in t groen staat, deze markt. 8)7 alle logica compleet verdwenen
Enige eckte bazencoin.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177914477
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Creatieve omweg, laten we het er maar op houden dat we het oneens blijven. Ik beschouw het noch als verlies noch als winst totdat het op mijn bankrekening staat.

Scheelt misschien dat ik al mijn uitleg allang eruit heb plus extra.
Heb je je standpunt ook bij de belastinginspecteur overgekregen? Ik neem aan dat je van mening bent dat je geen box 3 hoeft te betalen over je crypto balans :')
pi_177914794
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:30 schreef SOG het volgende:

[..]

Heb je je standpunt ook bij de belastinginspecteur overgekregen? Ik neem aan dat je van mening bent dat je geen box 3 hoeft te betalen over je crypto balans :')
Nee, dat weet ie wel hoor, hij vindt het alleen belachelijk omdat hij niet bij zijn supermarkt kan betalen met crypto.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177915201
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:30 schreef SOG het volgende:

[..]

Heb je je standpunt ook bij de belastinginspecteur overgekregen? Ik neem aan dat je van mening bent dat je geen box 3 hoeft te betalen over je crypto balans :')
Die vent liegt hier echt alles bij elkaar joh. Lekker laten gaan.
pi_177915370
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:30 schreef SOG het volgende:

[..]

Heb je je standpunt ook bij de belastinginspecteur overgekregen? Ik neem aan dat je van mening bent dat je geen box 3 hoeft te betalen over je crypto balans :')
Misschien had je gewoon eens moeten lezen, geef het gewoon netjes bij de BD op. Nog meer vragen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177915385
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Die vent liegt hier echt alles bij elkaar joh. Lekker laten gaan.
Over liegen gesproken, quote al gevonden ? Nee he, nog steeds niet. En welke voorspellingen ga je vandaag allemaal doen? Omhoog, omlaag?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177915434
ik heb vandaag mijn belastingaangifte gedaan

en crypto moet je inderdaad aangeven

gelukkig had ik daar geen last van
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177915679
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb vandaag mijn belastingaangifte gedaan

en crypto moet je inderdaad aangeven

gelukkig had ik daar geen last van
Fijn om te horen Klaas.
Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om met percentages te rekenen.
pi_177915904
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb vandaag mijn belastingaangifte gedaan

en crypto moet je inderdaad aangeven

gelukkig had ik daar geen last van
_O_
Lambo of Rekt
pi_177916491
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Over liegen gesproken, quote al gevonden ? Nee he, nog steeds niet. En welke voorspellingen ga je vandaag allemaal doen? Omhoog, omlaag?
Laat ik je die besparen. Je bent gistermiddag al behoorlijk van een voetstuk gevallen.

Voorspelling? 6k eind komende week
pi_177916585
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Laat ik je die besparen. Je bent gistermiddag al behoorlijk van een voetstuk gevallen.

Voorspelling? 6k eind komende week
Je hebt hem dus niet kunnen vinden :D koekoek
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177916790
Droppie en MzS, dat moet bijna wel één en dezelfde persoon zijn die besloten heeft het topic compleet te verkloten met een paar relkloons :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177916824
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:40 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Laat ik je die besparen. Je bent gistermiddag al behoorlijk van een voetstuk gevallen.

Voorspelling? 6k eind komende week
En wat als je voorspelling niet uitkomt, zoals vaker (lees: altijd) het geval is?

Wat dan?
pi_177916831
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef Jed1Gam het volgende:
Eth gaat wel heel hard naar de afgrond, de t*ring
wat is daar de aanleiding van?
pi_177916854
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:49 schreef SMS303 het volgende:

[..]

wat is daar de aanleiding van?
ik zie het nu ook, wat is er aan de hand eigenlijk?

ben niet zo bekend met ETH
pi_177916894
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef Weissmania het volgende:

[..]

En wat als je voorspelling niet uitkomt, zoals vaker (lees: altijd) het geval is?

Wat dan?
Dan doe ik een nieuwe voorspelling. That’s trading
pi_177916901
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:49 schreef SMS303 het volgende:

[..]

wat is daar de aanleiding van?
overgewaardeerd
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177916909
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan doe ik een nieuwe voorspelling. That’s trading
_O- wat een toetsenbordheld ben je toch ook _O-
pi_177916970
Ik denk dat Ethereum altijd al overgewaardeerd is, waarschijnlijk omdat de ICO hype ervoor heeft gezorgd dat als je met een ICO wil meedoen het makkelijker is om met ETH te betalen voor je coins van een project. Ethereum heeft dus zichzelf soort van noodzakelijk gemaakt voor de ICO markt. Nu alles ff flink naar beneden gaat en de ICO coins misschien wel het hardst zie je ook minder interesse voor Ethereum?
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 20:54:33 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177917026
De komende paar maanden zie ik het behoorlijk somber in voor alts om eerlijk te zijn.

Als BTC blijft dalen dan dalen de alts nog veel harder, zoals wij al gezien hebben.

Als BTC opeens aan een bull run zou beginnen dan zie ik de alts alsnog leeglopen, want er zal dan een grote verschuiving naar BTC plaatsvinden en zie ik de dominance weer met gemak boven de 50% komen.

Indien BTC onder de $5000 komt gaan er aardig wat alts dood. Wat eigenlijk niet heel erg zou zijn, want er zijn teveel alts, waarvan toch ruim 75% totaal nutteloos is.

Denk zelf dat $6000 bodem is, maar dat baseer ik eigenlijk vooral op het feit dat die tijdens vorige dip ook op $6000 is blijven steken, ondanks een vette dump van 18.000 BTC door die mafkees van Mt Cox.
pi_177917043
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
KRUIS DES DOODS!
Je bent vandaag al de 3e die dit post..... ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 20:55:25 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177917050
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:52 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat Ethereum altijd al overgewaardeerd is, waarschijnlijk omdat de ICO hype ervoor heeft gezorgd dat als je met een ICO wil meedoen het makkelijker is om met ETH te betalen voor je coins van een project. Ethereum heeft dus zichzelf soort van noodzakelijk gemaakt voor de ICO markt. Nu alles ff flink naar beneden gaat en de ICO coins misschien wel het hardst zie je ook minder interesse voor Ethereum?
Dit + dat er heel veel andere platformen zijn waarop ICO's gereleased worden (of gaan worden). Noodzaak voor ETH is veel minder nu.
pi_177917067
Denk dat eth wel gaat shinen by een mooie run van btc
pi_177917179
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:54 schreef Kyran het volgende:
De komende paar maanden zie ik het behoorlijk somber in voor alts om eerlijk te zijn.

Als BTC blijft dalen dan dalen de alts nog veel harder, zoals wij al gezien hebben.

Als BTC opeens aan een bull run zou beginnen dan zie ik de alts alsnog leeglopen, want er zal dan een grote verschuiving naar BTC plaatsvinden en zie ik de dominance weer met gemak boven de 50% komen.

Indien BTC onder de $5000 komt gaan er aardig wat alts dood. Wat eigenlijk niet heel erg zou zijn, want er zijn teveel alts, waarvan toch ruim 75% totaal nutteloos is.

Denk zelf dat $6000 bodem is, maar dat baseer ik eigenlijk vooral op het feit dat die tijdens vorige dip ook op $6000 is blijven steken, ondanks een vette dump van 18.000 BTC door die mafkees van Mt Cox.
Double bottom theorie. Tsja, het kan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177917225
BTC is OK
Vakman pur sang
pi_177917269
Ven gaat kapot op 12 usd
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 21:04:06 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177917325
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
Ven gaat kapot op 12 usd
Ja, gewoon uit het niks, naar $0.00. You have seen.
pi_177917334
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
Ven gaat kapot op 12 usd
nog maar ongeveer keer 4 en we zijn er! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177917450
Lambo of Rekt
pi_177917503
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de bottom er ineens veel rooskleuriger uit
pi_177917525
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:52 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat Ethereum altijd al overgewaardeerd is, waarschijnlijk omdat de ICO hype ervoor heeft gezorgd dat als je met een ICO wil meedoen het makkelijker is om met ETH te betalen voor je coins van een project. Ethereum heeft dus zichzelf soort van noodzakelijk gemaakt voor de ICO markt. Nu alles ff flink naar beneden gaat en de ICO coins misschien wel het hardst zie je ook minder interesse voor Ethereum?
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit + dat er heel veel andere platformen zijn waarop ICO's gereleased worden (of gaan worden). Noodzaak voor ETH is veel minder nu.
Thanks... zo had ik nog niet bekeken. Had niet verwacht dat ETH zover zou zakken maar enigszins stabiel rond $1k zou blijven schommelen. Best bizar dat zoiets als BCash dan wel redelijk overeind blijft.

Jammer dat in crypto niet op prestaties wordt beoordeeld maar op wie vaak het hardst schreeuwt en de grootste schare volgers heeft.

Het meeste geld in BTC zit en de BTC markt wordt beïnvloedt door machtige minersgroepen en enkele whales. Helaas zullen we van die 2 groepen hierdoor niet snel afscheid nemen.
pi_177917559
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Another Latina ass queen? ^O^
De Braziliaanse Victoria Secret Angels, Kendall Jenner en Taylor Hill :9~ *; :9~
pi_177917660
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 20:14 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

Fijn om te horen Klaas.
Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om met percentages te rekenen.
ik ben heel goed met percentages

werk er graag mee

zeker als het om winstpercetages gaat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177917671
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben heel goed met percentages

werk er graag mee

zeker als het om winstpercetages gaat
Harvard?
Lambo of Rekt
pi_177917701
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben heel goed met percentages

werk er graag mee

zeker als het om winstpercetages gaat
Die etages ken ik niet. Sorry!
pi_177917718
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik ben heel goed met percentages

werk er graag mee

zeker als het om winstpercetages gaat
Vertel klaas! Ik ben een al oor uwe majesteit
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_177917974
Klaas, wat een god.
Lambo of Rekt
pi_177918268
Klaasgod zonder cryptogenot
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177918358
Harvardniveautje hier is nauwelijks bijtehouden
pi_177918385
Ik heb dit topic gewoon als masterstudie op mijn CV staan _O_
pi_177918620
Het Klaas orakel

probeerde ons te redden

crypto debacle
pi_177918686
  zondag 18 maart 2018 @ 21:47:29 #247
61320 TwztId
ja toch..
pi_177918692
Buy order op 6k USD 8-)
pi_177918710

VEN hodlers


ETH hodlers


IOTA hodlers
pi_177918791
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:47 schreef kthxbye het volgende:
[ afbeelding ]
Ripples of Waves?
pi_177918850
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ripples of Waves?
Ripple gaat easy naar 1 miljoen miljard.
Lambo of Rekt
pi_177918886
Shit, we gaan weer omhoog. Heb nog niks gekocht
pi_177918896
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Shit, we gaan weer omhoog. Heb nog niks gekocht
Neem de tijd, morgen zijn we weer 60% down.
Lambo of Rekt
pi_177919005
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Shit, we gaan weer omhoog. Heb nog niks gekocht
deze FOMO hier
is echt niet nodig mijn vriend
wees gerust en wacht
pi_177919111
moooooon
pi_177919131
Wacht nog even dan krijg je die btctjes gratis bij een pakje boter.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:05:26 #256
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177919154
Pfff toch wel spannend die G20 morgen. De koersen staan al zo laag
pi_177919263
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:44 schreef kthxbye het volgende:
Het Klaas orakel

probeerde ons te redden

crypto debacle
wie niet wil luisteren

moet maar voelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177919364
Godverdomme had ik maar fucking harvard gedaan vriend.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 22:15:53 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177919419
Klein herstel in mijn portfolio in ieder geval, kijken hoe lang het duurt voordat volgende dump komt. Dit keer duurde het langer voor dat men weer instapte.
pi_177919470
Ziek dit. 8800 einde zondavond riep ik vrijdag:)
pi_177919490
Ziek dit. 8800 einde zondavond riep ik vrijdag:) gaan we dit halen mannen:)
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 22:19:08 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177919498
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ziek dit. 8800 einde zondavond riep ik vrijdag:)
Zit er maar $1000 naast ...
pi_177919538
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Shit, we gaan weer omhoog. Heb nog niks gekocht
Echt he, weer een boot gemist.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177919596
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ziek dit. 8800 einde zondavond riep ik vrijdag:) gaan we dit halen mannen:)
deze man hier roept
van alles maar heeft geen weet
en ook geen schouders
pi_177919612
De bots worden ook weer wakker, pompje begint.
pi_177919618
Hoppaté zei toch bekende whales gaan inkopen...

Morgen nog dikker als g20 is uitgeluld
pi_177919769
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wie niet wil luisteren

moet maar voelen
Geeft u ook lezingen? Volgens mij bent u heel slim
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_177919857
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Hoppaté zei toch bekende whales gaan inkopen...

Morgen nog dikker als g20 is uitgeluld
Wat is er precies met die G20, ga me niet vertellen dat ze een cryptosummit houden :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 22:38:22 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177919926
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat is er precies met die G20, ga me niet vertellen dat ze een cryptosummit houden :'(
Crypto staat op de agenda van G20 morgen, dat is alles.
pi_177919934
Als jullie nou eens het nieuws volgen ipv bekvechten ;-)
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
pi_177920000
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:38 schreef edraket31 het volgende:
Als jullie nou eens het nieuws volgen ipv bekvechten ;-)
*) _O-
pi_177920003
Toch bijzonder hoor, op een saaie zondag Bitcoin weer van $7400 naar $8000 in twee uur tijd? Wie zit er aan de knoppen
  zondag 18 maart 2018 @ 22:42:42 #273
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177920020
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:41 schreef metallicelmo het volgende:
Toch bijzonder hoor, op een saaie zondag Bitcoin weer van $7400 naar $8000 in twee uur tijd? Wie zit er aan de knoppen
Ik weet het niet. Maar het doet ontzettend Hebreeuws aan weer.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 18 maart 2018 @ 22:44:47 #274
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177920072
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Hoppaté zei toch bekende whales gaan inkopen...

Morgen nog dikker als g20 is uitgeluld
Ik lees wel erg veel dat de wereldleiders niet te streng willen zijn tbv innovatie. De strekking zal morgen absoluut geen verbod zijn, we gaan sowieso door en een Bitcoin zal nooit meer een eurootje worden. De cultstatus zal blijven bestaan, eerste blockchain en over 100 jaar wanneer iedereen een vliegende auto heeft slaan wij onze assets waarschijnlijk niet meer op gelieerd aan goud metaal.
  zondag 18 maart 2018 @ 22:46:13 #275
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177920105
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:38 schreef edraket31 het volgende:
Als jullie nou eens het nieuws volgen ipv bekvechten ;-)
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
Dit dus, wat ed zegt
pi_177920115
Ik denk dat de hoeveelheid FUD wel erg groot is geweest de afgelopen weken. Facebook, Google en mogelijk Twitter nu (allemaal Amerikaanse bedrijven, goh wat toevallig) gaan allemaal advertenties verbieden m.b.t. ICO's en de meeste cryptos. Als we al het slechte nieuws een keer gehad hebben komt er misschien weer eens ruimte voor positief nieuws
pi_177920180
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:38 schreef edraket31 het volgende:
Als jullie nou eens het nieuws volgen ipv bekvechten ;-)
https://mobile.reuters.co(...)tter_impression=true
Met je meenstriemmeedieja! :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920199
Weet iemand of het mogelijk is om bepaalde IP adressen te whitelisten voor sommige exchanges? Ik heb nu al twee keer gehad in een week tijd dat mijn Cryptopia account is gedisabled (tijdelijk) omdat één of andere khut oostblokker probeert om in mijn account te komen, wat dus niet lukt..
  zondag 18 maart 2018 @ 22:49:57 #279
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_177920203
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:46 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat de hoeveelheid FUD wel erg groot is geweest de afgelopen weken. Facebook, Google en mogelijk Twitter nu (allemaal Amerikaanse bedrijven, goh wat toevallig) gaan allemaal advertenties verbieden m.b.t. ICO's en de meeste cryptos. Als we al het slechte nieuws een keer gehad hebben komt er misschien weer eens ruimte voor positief nieuws
En wat jij zegt. Ongekende fud, maar hoe lang kan fud aanhouden. Want de hype roepers hebben toch al geen gelijk gekregen, want hypes duren vaak niet 6 a 8 jaar.
pi_177920207
quote:
15s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Maar het doet ontzettend Hebreeuws aan weer.

:{²
De joden hebben je monniez B. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920266
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

deze man hier roept
van alles maar heeft geen weet
en ook geen schouders
Hey ouwe pillenslikker. Herken je geen ironie?
pi_177920292
kaboeeeemmmmm en weer 8k+
pi_177920349
Ik denk dat we deze week wel weer eens richting de 12.000 kunnen gaan!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920360
Hoppa en ether gaat zijn oude positie weer terug zoeken
pi_177920418
Jongens het is gewoon weer tijd om ff al die gifjes uit de kast te trekken hoor, Lambo's, Carlos Matos en de hele flikkerse bende, gewoon omdat het kan
pi_177920484
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:57 schreef metallicelmo het volgende:
Jongens het is gewoon weer tijd om ff al die gifjes uit de kast te trekken hoor, Lambo's, Carlos Matos en de hele flikkerse bende, gewoon omdat het kan
Ik wil rocket gifjes zien. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920523
voor het slapen gaan
pi_177920542
Bitcoin + $200 in 5 minuten? nee toggg
pi_177920557
pump n dump mf's
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177920586
Van 7350 naar 8350 in kwartier tijd is niet gezond.
pi_177920605
quote:
8s.gif Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met je meenstriemmeedieja! :{w
van Reuters neem ik aan dat het wel geverifieerd is, dit in tegenstelling tot de moderne media waar iedereen maar (ongefundeerd) alles kan roepen...
zoals ik nu in dit topic alleen heeft dit totaal geen invloed op de waarde van niets en aan mijn post hoeft ook geen waarde te hangen
pi_177920626
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:03 schreef TourOfData het volgende:
Van 7350 naar 8350 in kwartier tijd is niet gezond.
12000+ end of week _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920684
wtf _O-
pi_177920758
Alles komt goed jongons
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_177920792
lollerpumps
pi_177920805
Bijna Lambo!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177920947
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:03 schreef TourOfData het volgende:
Van 7350 naar 8350 in kwartier tijd is niet gezond.
andersom ook niet
pi_177921224
.

[ Bericht 99% gewijzigd door up7 op 18-03-2018 23:29:43 ]
pi_177921264
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:28 schreef up7 het volgende:
.
idd.
Lambo of Rekt
pi_177921268
en
Lambo of Rekt
pi_177921274
dicht...............................
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')