SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
geen idee. Binnen ben ik wel het zonnetje in huis.quote:Op zondag 18 maart 2018 07:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Goedemorgen zonder zorgen!
Wel beetje mistig buiten, he.
voor mij is dit altijd al een SC geweestquote:Op zondag 18 maart 2018 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar dit spel wel. Qua punten dan
goedzoquote:Op zondag 18 maart 2018 08:33 schreef murp het volgende:
[..]
voor mij is dit altijd al een SC geweest
Ik geloof je, zonnestraaltjequote:Op zondag 18 maart 2018 08:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geen idee. Binnen ben ik wel het zonnetje in huis.
Waarom reageer je altijd meten op mij, maar mogen anderen wel punten?quote:
toevalquote:Op zondag 18 maart 2018 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd meten op mij, maar mogen anderen wel punten?
je bent zelluf!quote:Op zondag 18 maart 2018 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een nieuweling hier, wat leuk
Wat is deze?quote:
Nee moest wel een keer schijten heel vroeg in de ochtend.quote:
wat eruit moet moet eruitquote:Op zondag 18 maart 2018 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee moest wel een keer schijten heel vroeg in de ochtend.
Je staat eerste zie ik.quote:
het is wachten tot Bondage mijn DM ziet. Dan ben jij eerste.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je staat eerste zie ik.
Kan ik weer slapen wanneer ik wil.
?quote:Op zondag 18 maart 2018 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is wachten tot Bondage mijn DM ziet. Dan ben jij eerste.
quote:Op zondag 18 maart 2018 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ging vannacht dus naar wc dus zet een post om half zeven had 10 punten kwam die sukkel mod die tiende was met een post.
Why
te obsessief met dit spel bezig zijn is niet goed. Beter nu de stekker voor mezelf eruit trekken.quote:
Slapenquote:Op zondag 18 maart 2018 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je staat eerste zie ik.
Kan ik weer slapen wanneer ik wil.
Denk dat ik jou er ook mee help trouwens. En dat bedoel ik niet negatief.quote:
Ik kan nu rustig het spel uit spelen mooie jump van Mark vannacht in punten zag ik.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat ik jou er ook mee help trouwens. En dat bedoel ik niet negatief.
Hallo Mickey!quote:
precies. En nachtrust pakken is ook belangrijkquote:Op zondag 18 maart 2018 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan nu rustig het spel uit spelen mooie jump van Mark vannacht in punten zag ik.
Helemaal mis...quote:
fvdquote:
Jawelquote:
Je kan ook gewoon nu stoppen.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter dat Bondage snel online komt
quote:Op zondag 18 maart 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kom hier voor de gezelligheid
Zo kende ik er nog een stuur je ook kinky DM naar iedereen?quote:Op zondag 18 maart 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb moeite met dat geloven.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 18 maart 2018 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo kende ik er nog een stuur je ook kinky DM naar iedereen?
quote:
Dat lijkt er meer opquote:Op zondag 18 maart 2018 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok om jou dwars te zitten dan.
Wat is dat dm?quote:Op zondag 18 maart 2018 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo kende ik er nog een stuur je ook kinky DM naar iedereen?
das jammer iddquote:Op zondag 18 maart 2018 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jammer dat Netflix hem eraf heeft gegooid
Netflixkwaaltje.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jammer dat Netflix hem eraf heeft gegooid
direct messagequote:Op zondag 18 maart 2018 10:50 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Is dat zoiets als roddelen of denk ik aan iets heel anders
Loon king was ook goed iddquote:Op zondag 18 maart 2018 10:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plot van niks dat Frozen.
Lion king was veel beter.
oh je bent echt nieuw. Lolquote:Op zondag 18 maart 2018 10:52 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
O dat is een privé chat functie van het forum? Ik moet alles nog even uitzoeken hier.
Het is een Direct Message.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:50 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Is dat zoiets als roddelen of denk ik aan iets heel anders
Lexy welquote:Op zondag 18 maart 2018 10:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is een Direct Message.
Dus je zou het kunnen gebruiken om te roddelen, als je dat überhaupt al zou willen op een internet forum.
Of geilen. Ghehehequote:Op zondag 18 maart 2018 10:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dus je zou het kunnen gebruiken om te roddelen, als je dat überhaupt al zou willen op een internet forum.
hmhmmmmquote:Op zondag 18 maart 2018 10:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kinky DM gehad..
Ik mag wel graag roddelen he ik ben een nicht duhhh maar of dat nou via een forum leuk is.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, geen reet aan.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:54 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Ik mag wel graag roddelen he ik ben een nicht duhhh maar of dat nou via een forum leuk is.
Is je DM kapot dan?quote:Op zondag 18 maart 2018 10:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik schuif hem erinquote:
Zit je erop te wachten dan ? 🤪quote:Op zondag 18 maart 2018 10:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Helaas jongens, ik hou van jullie
MED / Murp gaat op zwart.
Doeiquote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Is toch een oud topic?quote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Dat zwart verven is best een tijdrovend klusjequote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Ghehehe jij bent ook wel een valse zuster of niet (high5)quote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Het klonk idd alsof hij het jammer vond. Haha!
het is nog geen 1 aprilquote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 18 maart 2018 10:59 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Ghehehe jij bent ook wel een valse zuster of niet (high5)
neequote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
quote:
jahajaquote:Op zondag 18 maart 2018 11:01 schreef xcachet het volgende:
Voel me nu net zo'n persoon die een vermissing heeft gedeeld op Facebook, maar die vermissing uit 2013 is en die persoon allang weer terrecht is.
Facebook medium van niksquote:Op zondag 18 maart 2018 11:01 schreef xcachet het volgende:
Voel me nu net zo'n persoon die een vermissing heeft gedeeld op Facebook, maar die vermissing uit 2013 is en die persoon allang weer terrecht is.
Was weer gezelligquote:Op zondag 18 maart 2018 10:57 schreef murp het volgende:
Altijd mensen die het minst te zeggen hebben die daar heel veel posten.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk voor m'n bedrijfspagina die eraan hangt. Je mist er niks aan nee.
Kwam laatst een foto van jou, je dochter en je vriendin tegen. Weet alleen niet meer waar. Vast Facebooks vriendsuggesties.quote:
dat lijkt me wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam laatst een foto van jou, je dochter en je vriendin tegen. Weet alleen niet meer waar. Vast Facebooks vriendsuggesties.
En de babyboomers nemen de overhand. Verspreiden nepnieuws als een gek. Delen elke winactie. Reageren en liken ALLES.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd mensen die het minst te zeggen hebben die daar heel veel posten.
Dicht met Facebookquote:Op zondag 18 maart 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
En de babyboomers nemen de overhand. Verspreiden nepnieuws als een gek. Delen elke winactie. Reageren en liken ALLES.
Facebook is ook voor babyboomers. Wij gaan naar Insta of Snapchatquote:Op zondag 18 maart 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
En de babyboomers nemen de overhand. Verspreiden nepnieuws als een gek. Delen elke winactie. Reageren en liken ALLES.
Snapchat is dan weer voor tot 18. Ben gisteren uit de groepsnap van de klas gestapt omdat ik het na de 150e bierfoto wel zat was.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Facebook is ook voor babyboomers. Wij gaan naar Insta of Snapchat
Dan maar fokken!quote:Op zondag 18 maart 2018 11:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snapchat is dan weer voor tot 18. Ben gisteren uit de groepsnap van de klas gestapt omdat ik het na de 150e bierfoto wel zat was.
Ik heb snapchat nooit gedownloadquote:Op zondag 18 maart 2018 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snapchat begreep ik geen fuck van.
Krijg je eens een tetten foto is die na 5sec weg.
Ik heb beide niet, ben ik nu een babyboomer?quote:Op zondag 18 maart 2018 11:08 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Facebook is ook voor babyboomers. Wij gaan naar Insta of Snapchat
Nee, jij bent gewoon oud.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb beide niet, ben ik nu een babyboomer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |