wattan?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik. Maar dat hoeft niet meer
quote:
ahhhhquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Niet doenquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Hoiquote:
neh, is juist minder leuk en uitdagendquote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
Vind ik onzin.je speelt zover ik weet eerlijk .quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
de uitdaging voor mij was toch al weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh, is juist minder leuk en uitdagend
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de uitdaging voor mij was toch al weg.
Veel te omslachtigquote:Op zondag 18 maart 2018 01:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.
Heeft hij dat ergens bekend gemaakt? of alleen een opmerking?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar dat idee van flips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |