SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
dusquote:Op zondag 18 maart 2018 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga een maskertje opdoen![]()
omdat het kan
blijft je huid mooi zacht vanquote:
succes danquote:Op zondag 18 maart 2018 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
blijft je huid mooi zacht van
geen schuurpapier
jij zegt liefkozend ga slapenquote:
quote:
snap ik. Maar dat hoeft niet meerquote:Op zondag 18 maart 2018 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij zegt liefkozend ga slapen
hij denkt fuck u
wattan?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik. Maar dat hoeft niet meer
quote:
ahhhhquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Niet doenquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Hoiquote:
neh, is juist minder leuk en uitdagendquote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
Vind ik onzin.je speelt zover ik weet eerlijk .quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
de uitdaging voor mij was toch al weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh, is juist minder leuk en uitdagend
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de uitdaging voor mij was toch al weg.
Veel te omslachtigquote:Op zondag 18 maart 2018 01:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.
Heeft hij dat ergens bekend gemaakt? of alleen een opmerking?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar dat idee van flips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |