SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
dusquote:Op zondag 18 maart 2018 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga een maskertje opdoen![]()
omdat het kan
blijft je huid mooi zacht vanquote:
succes danquote:Op zondag 18 maart 2018 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
blijft je huid mooi zacht van
geen schuurpapier
jij zegt liefkozend ga slapenquote:
quote:
snap ik. Maar dat hoeft niet meerquote:Op zondag 18 maart 2018 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij zegt liefkozend ga slapen
hij denkt fuck u
wattan?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap ik. Maar dat hoeft niet meer
quote:
ahhhhquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Niet doenquote:Op zondag 18 maart 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf weg laten filteren
Hoiquote:
neh, is juist minder leuk en uitdagendquote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
Vind ik onzin.je speelt zover ik weet eerlijk .quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed voor het spel, en voor Mikey
de uitdaging voor mij was toch al weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neh, is juist minder leuk en uitdagend
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de uitdaging voor mij was toch al weg.
Veel te omslachtigquote:Op zondag 18 maart 2018 01:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stel dan een regel voor waarin staat dat elke post echt inhoud moet hebben en niet alleen een punt of smile of een niet bestaand woord. Dat zou het al weer een uitdaging maken voor jou.
Heeft hij dat ergens bekend gemaakt? of alleen een opmerking?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar dat idee van flips
opmerking. Zou er topic over maken geloof ik.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heeft hij dat ergens bekend gemaakt? of alleen een opmerking?
Straks maar eens vragen dan.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
opmerking. Zou er topic over maken geloof ik.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Samen met murp en nog wat mensen van het ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1157 titanenstrijd had ik het idee om nog een “spel” te maken naast het dodetopicspel voor ONZ. Hierin zou je punten scoren door mee te doen in ONZ. Dit kan zijn door topics te maken, te reageren in topics of mee te doen in topics als ONZ / Verzin een leuk onderschrift #72!: Return of the TT , painttopics en andere leuke topics zolang ze maar in ONZ zijn.
Je scoort de punten door goede topics te maken en mee te doen, en je krijgt minpunten voor spammen en kuttopics maken. De punten zouden worden bijgehouden door software, net zoals in het dodetopicspel, en voor de puntenbepaling en de bepaling wat een kuttopic of een kutreactie is zal er in samenspraak wat bedacht moeten worden.
Verdere suggesties en wat jullie ervan denken is erg welkom, als er nog ideeën zijn voor dingen die punten of minpunten opleveren zijn die ook meer dan welkom.
De lijst met mensen die meedoen en de score van die mensen zal dan periodiek in een topic gepost worden, en/of in een plaatje verwerkt worden zoals in de OP van wederom het dodetopicspel te zien is. Als het goed loopt kan Danny misschien de maand/kwartaal/jaar winnaar een abo geven en de persoon met de laagste score een ban.
hoeveel ?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:33 schreef m1st1g het volgende:
Maar nu gaan we weer voor de punten in deze reeks.
Hmmnquote:
Ik straks slapenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil ook wat punten ben half drie Pitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ga slapen paar puntjes mee naar bed was leuk geweest.quote:
Dat wilde ik ook voor mezelfquote:Op zondag 18 maart 2018 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga slapen paar puntjes mee naar bed was leuk geweest.
Misschien.morgen anders?quote:Op zondag 18 maart 2018 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga slapen paar puntjes mee naar bed was leuk geweest.
Zoveel zou idd leuk zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 02:33 schreef markdeajaxfan het volgende:
.....................................................................
Gewoon flauw van jequote:
boefjequote:Op zondag 18 maart 2018 02:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat niet echt. Heb heel de avond zitten snoepen.
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 02:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo ben ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet genoemd.
ik heb net 2 broodjes gegetenquote:Op zondag 18 maart 2018 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wel trek in een double whopper
ga slapen jijquote:Op zondag 18 maart 2018 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wel trek in een double whopper
tuurlijk wel chips en colaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 03:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, de een rookt de ander vreet zout.
Toch?quote:
Wat? Kanslozer wordt het niet toch?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat? Kanslozer wordt het niet toch?
quote:
quote:
Meest onbegrepen smiley ever...quote:
Nee.quote:
je omaquote:Op zondag 18 maart 2018 03:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Chatten is sletten zoals mijn grootmoeder altijd zei.
Wijze vrouw was dat.quote:
Slowchat. Voornamelijk rommelquote:Op zondag 18 maart 2018 03:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
wat is dit voor topic ?
BTC / [SC] Cryptocurrencies #845 Rustig weekend!
Nee, ziek.quote:
Diverticulitis.quote:
iets met de darmen dusquote:
jep...quote:
Ik wacht ff af. Ben niet hondsziek. Vorig jaar wel, kwam ik er mee in het ziekenhuis.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 04:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wacht ff af. Ben niet hondsziek. Vorig jaar wel, kwam ik er mee in het ziekenhuis.
Thxquote:
quote:
Niet!quote:
Kijk uit hè, 2 keer geel is rood.quote:
Oi!!!!quote:
Helemaal topquote:Op zondag 18 maart 2018 05:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is wel echt een topic waar ik vast nog wel eens met mn dronken kop kom posten in de toekomst.
Dat wil iedereenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 05:27 schreef HeaN82 het volgende:
Roken![]()
Vroeger alleen gedaan toen ik dronken was.![]()
Voelde stoer als je rookte.
Met je kop in een speaker gaan hangen!quote:Op zondag 18 maart 2018 05:29 schreef HeaN82 het volgende:
Beetje op de blokken dansen en tegen wijven aan schuren. Je kon de hele wereld toen aan.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 18 maart 2018 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met je kop in een speaker gaan hangen!
Met zo'n stijve stoempert in je broek.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 05:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zo'n stijve stoempert in je broek.
En dan naar huis...quote:
Al was ik vaak te ver van de wereld.om nog aan een fapje toe te komen.quote:
gelukkig welquote:Op zondag 18 maart 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah ik sta nog steeds in de stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |