SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
En nu een enorme papzak van ruim boven de 100 kgquote:
lekkerquote:Op zondag 18 maart 2018 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond ik zit nog in de tram terug
Haagsquote:Op zondag 18 maart 2018 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond ik zit nog in de tram terug
quote:
Niks gepakt vriend blokkende mensenquote:
Watquote:
Geen idee waarom maar ik krijg de hele tijd filmpjes van VI en Harry Mens op yt.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik krijg de hele tijd filmpjes van VI en Harry Mens op yt.
zeur niet zo manquote:Op zondag 18 maart 2018 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel flauw als jij er niet bent figuren mij gaan blokken
die haalde ooit 0 voor een hele nacht opblijven tochquote:
Jij gunt mij dat ik kapot ga aan een kut spelletje door slaapgebrek met allemaal trolls.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je haalt er vannacht weer genoeg binnen. Ik gun jou dat.
NUL PUNTENquote:Op zondag 18 maart 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die haalde ooit 0 voor een hele nacht opblijven toch
doe je zelfquote:Op zondag 18 maart 2018 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gunt mij dat ik kapot ga aan een kut spelletje door slaapgebrek met allemaal trolls.
Fijne gozer ben je.
Als jij dingen in het leven die je belangrijk vindt achter moet laten voor dit...quote:Op zondag 18 maart 2018 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij gunt mij dat ik kapot ga aan een kut spelletje door slaapgebrek met allemaal trolls.
Fijne gozer ben je.
Ik gisteren nogquote:Op zondag 18 maart 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
was ook een keer opgebleven tot 6uur, toen haalde ik meer dan 300
jaquote:Op zondag 18 maart 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die haalde ooit 0 voor een hele nacht opblijven toch
precies. Ik hou gewoon mijn normale ritme aan.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als jij dingen in het leven die je belangrijk vindt achter moet laten voor dit...
En me dan tegenwerken ook nogquote:Op zondag 18 maart 2018 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als jij dingen in het leven die je belangrijk vindt achter moet laten voor dit...
quote:
liever een deep tissue massage van mijn eikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Doe maar Kan ik eens normale tijd naar bed.quote:
Daarom. Doe het voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe maar Kan ik eens normale tijd naar bed.
quote:Op zondag 18 maart 2018 00:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
liever een deep tissue massage van mijn eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
zou mooi zijn als jij je uit de lijst laat halen en m1st1g een kloon van je is en je daarop net zo hard doorgaatquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel een geniale trol zijn om mezelf alsnog uit de stand te laten halen.
Ik kan je verzekeren dat dat geen kloon van mij is.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou mooi zijn als jij je uit de lijst laat halen en m1st1g een kloon van je is en je daarop net zo hard doorgaat
weet ik anders moet je wel erg rap posten bij tijdequote:Op zondag 18 maart 2018 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dat geen kloon van mij is.
Het gaat de stand wel hopeloos omgooien ja. Vooral Mark krijgt er veel punten bij. Jij blijft wel op 1.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik haal de meeste punten als Haagse er toch niet is kan maar zo zijn dat een ander heel veel stijgt.
iddquote:Op zondag 18 maart 2018 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weet ik anders moet je wel erg rap posten bij tijde
Heb je alles uitgerekend ?quote:Op zondag 18 maart 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat de stand wel hopeloos omgooien ja. Vooral Mark krijgt er veel punten bij. Jij blijft wel op 1.
Aldus de eeuwige tweede die daar zo zuur van is dat hij mij gaat blokken.quote:
nee maar het is een heel logische rekensom. Ik haal vooral punten als jij er niet bent en andersom.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aldus de eeuwige tweede die daar zo zuur van is dat hij mij gaat blokken.
hou opquote:Op zondag 18 maart 2018 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan jongens. Geen gezeik iedereen rijk.
Alles goed?quote:
Uitstekelbaars.quote:
was even ps4 controller zoeken, ligt schijbaar al maanden in een kast.quote:
hoog tijd om daar uit te komen dusquote:Op zondag 18 maart 2018 00:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
was even ps4 controller zoeken, ligt schijbaar al maanden in een kast.
yupquote:Op zondag 18 maart 2018 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoog tijd om daar uit te komen dus
richting thuis?quote:Op zondag 18 maart 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit in de laatste tram. Heb ik even geluk
lekkerquote:
12.00 pas tochquote:Op zondag 18 maart 2018 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even checken of er vannacht al nieuwe Dragonball super komt.
ja helemaal met die gure klotewind van vandaagquote:Op zondag 18 maart 2018 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ja. Is best een stukkie
Ja maar gebruik het nooit meer. Weet eigenlijk mijn account ook niet meer.quote:
Meestal rond half 2 in de nacht.quote:
ah oké weet je toevallig of ik nog iets moet downloaden of zo voor ps4 controller te gebruiken?quote:Op zondag 18 maart 2018 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het nooit meer. Weet eigenlijk mijn account ook niet meer.
geen ideequote:Op zondag 18 maart 2018 00:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké weet je toevallig of ik nog iets moet downloaden of zo voor ps4 controller te gebruiken?
ah np, kijk ik zo evenquote:
Dat gaat een dure grap wordenquote:Op zondag 18 maart 2018 00:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ja. Is best een stukkie
klopt.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat gaat een dure grap worden
Of een lange grap
betaal me dan scheel man. 1.15 per kwartier ofzoquote:Op zondag 18 maart 2018 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of met eigen waggie komen voortaan
quote:
Oh middenin stad dat is minder jaquote:Op zondag 18 maart 2018 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
betaal me dan scheel man. 1.15 per kwartier ofzo
gaat toch nergens meer overquote:Op zondag 18 maart 2018 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh middenin stad dat is minder ja
kloptquote:Op zondag 18 maart 2018 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Maar gelukkig is OV over het algemeen goed geregeld in Den Haag
Ze willen autogebruik ontmoedigen in centrum zodat er meer ruimte is voor fiets en voetgangerquote:Op zondag 18 maart 2018 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat toch nergens meer over
dat begrijp ik maar zo'n grote marktstraat garage is juist ideaal voor autogangers. Gaat ook lekker onder het centrum door en heb je verder geen last van. Die andere garages dan weer wel.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze willen autogebruik ontmoedigen in centrum zodat er meer ruimte is voor fiets en voetganger
Ja, maar als ze in al die garages en straten voor dubbeltje per uur doen gaan zo'n beetje alle toegangswegen naar het centrum verstopt rakenquote:Op zondag 18 maart 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar zo'n grote marktstraat garage is juist ideaal voor autogangers. Gaat ook lekker onder het centrum door en heb je verder geen last van. Die andere garages dan weer wel.
Ik zou juist die straten debiel duur maken dan en de garages iets goedkoper.quote:Op zondag 18 maart 2018 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar als ze in al die garages en straten voor dubbeltje per uur doen gaan zo'n beetje alle toegangswegen naar het centrum verstopt raken
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey is het met mij eens over psv?
Ja dat is wel beterquote:Op zondag 18 maart 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou juist die straten debiel duur maken dan en de garages iets goedkoper.
sowieso dat betaald parkerenquote:
In Rotterdam hebben ze een systeem bij winkelstraten waar je eerste halfuur voor 10 cent kunt parkeren, zodat de middenstand klanten blijft krijgen die anders weg zouden blijven omdat ze niet goed kunnen parkeren maar om te voorkomen dat de hele straat vol komt te staan. Vind ik wel een mooi systeem.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sowieso dat betaald parkerenheel Den Haag is bijna betaald parkeren nu. Ze kondigen het al niet eens meer ver van tevoren aan. Je krijgt gewoon een brief thuis met over 3 weken heb je het in je wijk. Succes
klinkt zeker goed ja.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze een systeem bij winkelstraten waar je eerste halfuur voor 10 cent kunt parkeren, zodat de middenstand klanten blijft krijgen die anders weg zouden blijven omdat ze niet goed kunnen parkeren maar om te voorkomen dat de hele straat vol komt te staan. Vind ik wel een mooi systeem.
Groep de Mos wil toch af van dat betaald parkeren?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groep de Mos wil toch af van dat betaald parkeren?
klopt. Maar die blaaskaak gaat niks klaarspelen.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groep de Mos wil toch af van dat betaald parkeren?
quote:Op zondag 18 maart 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roept veel te hard die man. Gaat het denk ik wel goed doen a.s. woensdag.
quote:
beetje late reactie, maar praat redelijk abnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |