SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Zo nog steeds aan het klagen over de drukte?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steek alle energie lekker in dit topic ONZ / [ONZ-SC #1134] tetten 🤷
flip reageerd nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steek alle energie lekker in dit topic ONZ / [ONZ-SC #1134] tetten 🤷
hoi hemaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo nog steeds aan het klagen over de drukte?
Ik drink nu eigenlijk neit eens. Het bier vloeide gisteren te rijkelijkquote:
wijntjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zal ik nemen
een minibar drankje of een wijntje?
jullie beslissen
waterquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zal ik nemen
jullie beslissen
wat voor minibar drankjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat zal ik nemen
jullie beslissen
water drink je ook..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik drink nu eigenlijk neit eens. Het bier vloeide gisteren te rijkelijk
8 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tent is gesloten voor vandaag morgen weer vroeg op allemaal naar de kerk.
heftige dingen in de kerkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja we zijn heel kerkelijke morgen allemaal weer vroeg eruit voor de zondag dope.
het is allemaal sterk, er staat brandy in paar dingen dat ik denk wtf is datquote:
ja neem dat maar allemaalquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het is allemaal sterk, er staat brandy in paar dingen dat ik denk wtf is datmartini blanco jagermeister appel peer snapps
quote:
ok bedankt dat jullie mochten beslissen maar slecht plan merk ik alquote:
rose wijnquote:
leukquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aloa ik kijk een animatie film over Hawaii
perfect.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rose wijn
niet te zoet niet te droog perfect
Speel jij ook mee?quote:
primaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rose wijn
niet te zoet niet te droog perfect
Door je nickname moet ik altijd aan die dikke oom denken uit rocket power.quote:
Is een eiland en staat van Amerikaquote:
Bah hipster etenquote:
Best wel simpel, maar wel verdomd lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
ananas op pizza
tosti hawaii is wel lekker
bestaat al tijdjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ananas moet niet op pizza hebben hipsters bedacht .
Nee dat niet .quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso alles wat geen witte man is
Gewoon grote patat me dubbele mayonaise en twee frikandellenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb al in de planning
als ik een nacht snackje ga maken dat ik mini pannenkoeken ga maken
dat is mannenvoerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon grote patat me dubbele mayonaise en twee frikandellen
Gewoon quinoa-pompoen salade makenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is mannenvoer![]()
af en toe lekker
nou eerlijk dat klinkt erg smakelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon quinoa-pompoen salade maken
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://nl.m.xhamster.com(...)ght-harassed-7956832
Maak danquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou eerlijk dat klinkt erg smakelijk
haters gonna hate
hoe dan,quote:
Ik doe het af en toe door rijstquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe dan,
heb nog nooit quinoa? ofzo wat is dat? Gegeten
lekker dusquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe het af en toe door rijst
dan kan je beter een kilo suiker pakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
FLikker maar lekker duo penotti op je pizza hawaii![]()
pak maarquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan kan je beter een kilo suiker pakken.
kan toch bij vrienden thuis of vrienden bij jou thuis lekker in je kloffie borrelnootjes eten en beetje zuipen bij kachelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik wou eerst vanavond wat gaan doen.
maar ja dit weer is killing voor je makeup en haaren veel te koud
ja dat soort dingen vind ik ook gezelligquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan toch bij vrienden thuis of vrienden bij jou thuis lekker in je kloffie borrelnootjes eten en beetje zuipen bij kachel
die zijn meer van de discotheken en zo?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat soort dingen vind ik ook gezelliggewoon chillen of beetje gamen of gewoon niks doen en gezellig met elkaar, maar me vrienden die ik nu heb zijn niet zo van dit soort dingen
Ja en als we niks doen vinden ze het saai. Maar het is jammer het zijn niet mensen die ik al me hele leven ken ofzo dan zou het ook anders zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zijn meer van de discotheken en zo?
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:47 schreef markdeajaxfan het volgende:
ik heb geen zin om braaf te leren
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb veel rode kool gegeten zeg
Dat wordt morgen rode poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |