quote:Tijdens een vergadering maandagavond tussen verschillende partijen is unaniem besloten dat de videoscheidsrechter komend seizoen wordt ingevoerd in de Eredivisie, zo meldt de KNVB. Dat betekent dat bij alle wedstrijden op het hoogste niveau van het Nederlandse betaald voetbal gebruik wordt gemaakt van de Video Assistant Referee (VAR).
Eric Gudde, algemeen directeur van de nationale voetbalbond, is blij, zo laat hij op de site van de KNVB weten: "Dit is een uniek moment in het Nederlandse voetbal, waar we al geruime tijd naartoe werken. In die tijd hebben we in Nederland bewezen voorloper te zijn op het gebied van de videoscheidsrechter. Dankzij het voorbereidende werk in de afgelopen jaren van Gijs de Jong, Mike van der Roest en anderen zijn we internationaal gezien een boegbeeld van deze ontwikkeling."
"Met de toestemming van onze clubs kunnen we de VAR nu ook in eigen land verder ontwikkelen. We laten hiermee zien vernieuwend te zijn met een continu proces van technologische verbetering." Met de VAR streeft de KNVB naar een eerlijker verloop van de verschillende competities en ondersteuning van de arbitrage. "Daar zal vrijwel iedere voetballiefhebber het mee eens zijn", aldus Gudde.
De komende maanden zullen gevuld zijn met de verdere uitwerking, zo klinkt het, om begin augustus klaar te staan voor 324 wedstrijden in het komend seizoen. "Op de achtergrond zijn we natuurlijk al een tijd bezig, maar de komende maanden zal de invoering van de VAR echt vorm krijgen. Ik kijk dan ook uit naar het moment dat we vrijdag 11 augustus bij de start van de Eredivisie echt gaan beginnen", besluit Gudde.
dat scheelt weer 5 penaltys minderquote:Op maandag 19 maart 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Eindelijk geen invloed meer van de KNJB op onze wedstrijden.
[..]
Als er maar duidelijk van te voren aangegeven gaat worden wat ze wel en niet bekijken. Zie feyenoord-psv.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Eindelijk geen invloed meer van de KNJB op onze wedstrijden.
[..]
Hahaha die turk gaf ajax toch ook zo'n goedkope pingel sjaak? Of is je demente kop dat al weer vergeten?quote:
Hebben meer Ajacieden last van, selectief geheugenverlies.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahaha die turk gaf ajax toch ook zo'n goedkope pingel sjaak? Of is je demente kop dat al weer vergeten?
Zal hij al kaartjes hebben voor psv-ajax?
Hij heeft wel gelijk wat betreft de scheidsrechters. En ja, waarom geen scheids uit het buitenland? Beste een slimme man die Sjaak.quote:
De winnende goal makend met een pingel uit een schwalbe van een speler die ook al buitenspel liep terwijl hij de bal met zijn hand speelde.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hebben meer Ajacieden last van, selectief geheugenverlies.
Zou mooi zijn als Sjaak in t stadion zit en we daar het kampioenschap pakken. Om vervolgens de reactie van Sjaak te filmen
Ik denk oprecht dat een middenmotor daar te hoog gegrepen is. Op zijn best als werkpaard naast een (veel) betere spits. Maar dat hij in de middenmoot daar sterkhouder van een elftal kan zijn lijkt me uitgesloten.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een leuke Engelse of Duitse middenmotor moet best kunnen. Echter moeten zij dan wel het spelletje (willen) spelen waar Luuk in past. Je kan ook niet zeggen dat hij in het buitenland mislukt is tot nu toe. Je vraagt je eerder af of zo'n Newcastle hem überhaupt ooit eerder had zien spelen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk wat betreft de scheidsrechters. En ja, waarom geen scheids uit het buitenland? Beste een slimme man die Sjaak.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Ze moeten scheidsrechters uit het buitenland laten fluiten , in elk competitie .
Zo krijg je eerlijk gefloten wedstrijden.
Het is echt genant wat je doet, met jezelf steeds quoten.quote:
Preciesquote:Op maandag 19 maart 2018 20:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De winnende goal makend met een pingel uit een schwalbe van een speler die ook al buitenspel liep terwijl hij de bal met zijn hand speelde.
En dan het liefst Lozano, terwijl die eigenlijk in de eerste helft al rood had moeten krijgen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 18:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nooit geweest eerlijk gezegd. Mijn oom werkte vroeger bij Philips en kon goedkoop dingen regelen daar dat was wel mooi. Had zn hele huis vol met Philips producten. Wij profiteerde ook mee.
Weet nog dat ie de CD-i had met super mario enzo. Dat waren tijden. Die console was zn tijd ver vooruit.
Hoezo? Nintendo en Philips werkten destijds nauw samen aan een cd versie van de Super Nintendo. Eigenlijk jammer dat dat allemaal mislukt was. Zou best episch zijn als Philips groter zou zijn dan Sony met consoles.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat maar niet op de Nintendo fora, dan word je gestenigd
Die voice acting was gênant en die tekeningen in die stukken zagen er niet uit. Daardoor wordt t zo gehaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat maar niet op de Nintendo fora, dan word je gestenigd
Dat is de schuld van Philips hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoezo? Nintendo en Philips werkten destijds nauw samen aan een cd versie van de Super Nintendo. Eigenlijk jammer dat dat allemaal mislukt was. Zou best episch zijn als Philips groter zou zijn dan Sony met consoles.
Nee hoor, uiteindelijk zag Nintendo het gewoon niet zo zitten in cd's.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Philips he
En de gameplay was helemaal ruk. Op Newgrounds staan flash games die beter spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die voice acting was gênant en die tekeningen in die stukken zagen er niet uit. Daardoor wordt t zo gehaat.
Dat is dan toch de schuld van Cocu? Dat er laksheid in zn spelers zit en ze niet elke wedstrijd 100% geven. Pereiro nog een goed voorbeeld. Kan geweldig voetballen maar speelt op halve kracht, slap de duels in enz. Tegen Willem II als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:32 schreef BadderHaring het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=325413
Wijze les van Propper: je moet proberen om je duels te winnen en strijden voor elke bal.
Had hij dat een seizoen eerder ontdekt, dan had hij nu bij een topclub gezeten.
Ik denk dat Pereiro niet beter kan dan dit.. Die gaat nooit een sliding maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is dan toch de schuld van Cocu? Dat er laksheid in zn spelers zit en ze niet elke wedstrijd 100% geven. Pereiro nog een goed voorbeeld. Kan geweldig voetballen maar speelt op halve kracht, slap de duels in enz. Tegen Willem II als hoogtepunt.
Een trainer is slechts 1 persoon in een groepsdynamiek. Je moet de invloed van een eenling op karakteriologische eigenschappen van een groep niet overschatten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is dan toch de schuld van Cocu? Dat er laksheid in zn spelers zit en ze niet elke wedstrijd 100% geven. Pereiro nog een goed voorbeeld. Kan geweldig voetballen maar speelt op halve kracht, slap de duels in enz. Tegen Willem II als hoogtepunt.
Dit is zo onzinnig. Cocu is geen tovenaar. Als Propper zich van alles in zn kop haalt is er ook maar een maximum wat Cocu kan doen. Of moest hij Propper een verhaaltje vertellen voor het slapen gaan, zodat Propper zeker die goede nachtrust kreeg en daardoor gemotiveerd genoeg zou zijn om gewoon een wedstrijd op te letten? Spelers hebben zelf ook een verantwoordelijkheid. Doen alsof dit allemaal Cocu zijn schuld maar is is oerdom.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Iemand steevast op blijven stellen terwijl hij er met de pet naar gooit, dat kun je Cocu wel verwijten in dit geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is zo onzinnig. Cocu is geen tovenaar. Als Propper zich van alles in zn kop haalt is er ook maar een maximum wat Cocu kan doen. Of moest hij Propper een verhaaltje vertellen voor het slapen gaan, zodat Propper zeker die goede nachtrust kreeg en daardoor gemotiveerd genoeg zou zijn om gewoon een wedstrijd op te letten? Spelers hebben zelf ook een verantwoordelijkheid. Doen alsof dit allemaal Cocu zijn schuld maar is is oerdom.
Heeft 'ie helaas wel vaker een handje van inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iemand steevast op blijven stellen terwijl hij er met de pet naar gooit, dat kun je Cocu wel verwijten in dit geval.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:22 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Pröpper slechter dan de Jong vorig seizoen, fite me.
Grrrrrrr vindt voetbal niet eens leukquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn beste maatje Lange_Lans ook
M'n andere maatje Badder ook
Scarface vond Toon het slechtste
Grrrrrrr vond alles kut(Had ie ook wel gelijk in hoor)
Je reageert te snelquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Grrrrrrr vindt voetbal niet eens leuk
Cocu is een prima trainer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iemand steevast op blijven stellen terwijl hij er met de pet naar gooit, dat kun je Cocu wel verwijten in dit geval.
Cocu kan het nog knapper doen, kampioen worden met Brenet als vaste LBquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kampioen geworden met Nelom in je elftal
Dat mag jij uiteraard vinden. Ik vind ook dat hij er behoorlijk wat uit heeft gehaald. Maar het is nu tijd voor iets anders.quote:
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij uiteraard vinden. Ik vind ook dat hij er behoorlijk wat uit heeft gehaald. Maar het is nu tijd voor iets anders.
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nog te vroeg om over een kampioenschap te praten. Eerst de komende weken maar eens afwachten.
Amerika?! Woont hij daar ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?
Doe normaal zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nog te vroeg om over een kampioenschap te praten. Eerst de komende weken maar eens afwachten.
Bert van Marwijk gaat dat toch gewoon eens doen? Ideale keuze wel, iemand die gewoon resultaatvoetbal wil spelen wat bij PSV hoort en kan hij Bommel klaarstomen. Ook een beetje saaie uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?
Het trieste is dat ik beide kampioensfeesten (2015, 2016) via een livestream van Omroep Brabant heb moeten bekijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?
Als je met dit PSV kampioen zou kunnen worden, dan heb je als coach getoond dat je de poppetjes op de juiste plaats kunt zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?
Geen Nederlander iigquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me geen toptrainer.quote:
Met vMarwijk als assistent, zou wel netjes zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 03:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je met dit PSV kampioen zou kunnen worden, dan heb je als coach getoond dat je de poppetjes op de juiste plaats kunt zetten.
Denk dat we allemaal wel wat meer jeugd, durf, spektakel en voetbal willen zien, maar ik heb zo mijn twijfels of een gearriveerde trainer als Van Marwijk (die zijn EC winst toch vooral aan een erg sterk Feyenoord team had te danken) het beter zou doen. Met de jonge jongens van nu zou Louis het beste alternatief zijn, maar die zie ik het ook niet doen.
Kortom, we hebben Cocu, we hebben aardig materiaal, de vraag is of je met een andere trainer beter af bent. PSV o19 met van Bommel laat goede resultaten zien; ik zou daar mijn hoop op vestigen. In 2020.
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Die heeft echt letterlijk niks laten zien als trainer. Dan kunnen we net zo goed de trainer van Hooglandia gaan benaderen, die heeft op trainersgebied wellicht nog meer bij te zetten.quote:
Ik denk dat je Cicus' knipoogsmiley gemist hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Die heeft echt letterlijk niks laten zien als trainer. Dan kunnen we net zo goed de trainer van Hooglandia gaan benaderen, die heeft op trainersgebied wellicht nog meer bij te zetten.
Ik geloof er sowieso niet zo in, dat geforceerd oud-voetballers op plaatsen zetten waar ze niet horen. Onze Amsterdamse vrienden die hebben een oud keeper als directeur. Zou er toch niet aan moeten denken, Waterreus die de dienst uitmaakt.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zou er toch niet aan moeten denken, Waterreus die de dienst uitmaakt.
quote:Ronald Waterreus verwacht in de toekomst aan de slag te gaan als voorzitter van PSV. De 45-jarige oud-doelman zegt overtuigd te zijn van het feit dat hij ooit gevraagd zal worden.
"Ik ben ervan overtuigd dat ze mij gaan vragen", zegt de oud-international in gesprek met 1Limburg. "Maar de komende twee, drie jaar gaat dat nog niet gebeuren. Ik zit nu in de fase van mijn leven dat ik geen werkweek van tachtig uur wil maken." Waterreus werd ooit door oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij genoemd als toekomstige kandidaat voor die functie
Ik wilde er desondanks graag mijn licht over schijnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat je Cicus' knipoogsmiley gemist hebt.
Ik ben juist zo goed met smileys de laatste tijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat je Cicus' knipoogsmiley gemist hebt.
Nou is Waterreus ook wel een aparte hè, maar eens hoor, niet geforceerd oud-clubmannen gaan neerplempen. Altijd een open blik houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Die heeft echt letterlijk niks laten zien als trainer. Dan kunnen we net zo goed de trainer van Hooglandia gaan benaderen, die heeft op trainersgebied wellicht nog meer bij te zetten.
Ik geloof er sowieso niet zo in, dat geforceerd oud-voetballers op plaatsen zetten waar ze niet horen. Onze Amsterdamse vrienden die hebben een oud keeper als directeur. Zou er toch niet aan moeten denken, Waterreus die de dienst uitmaakt.
Mij lijkt Room een prima vervanger. Meer toekomst, goedkoper en stabiele gast.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:12 schreef Degodvader het volgende:
Gomes is zijn basisplek kwijt. Lijkt me prima vervanger voor Zoet. Tenminste, als die weg gaat deze zomer.
Ik las net een interview met hem waarin hij aangeeft wel terug te willen komen, maar dat hij ook wel inziet dat het voor een terugkeer als speler te laat is. Een rol als ambassadeur in Zuid-Amerika geeft hij zelf als suggestie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:08 schreef RipCity het volgende:
Nu gomes zn basisplaats is kwijtgeraakt voorspel ik weer 300 posts over dat die moet terugkeren deze zomer. Zeker als zoet weggaat.
Hij is 27quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Die Duitser van VVV is een goede. Lars Unnerstall. Is goedkoop en potentie om door te groeien tot een topper.
Dit inderdaad. Bovendien ga je die niet voor een appel en een ei oppikken.quote:
Gelukkig zit Rik er bovenop.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-03-2018 om 19:45:03De burgerlijke stand in Argentinië heeft deze week een belangrijke nieuwe klus. #PSV-spits Maxi Romero toont zijn zoon Tahiel Benjamin aan de buitenwereld. https://t.co/UAxg5mgTCl reageer retweet
Die is 31.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Romero van united lijkt me een goede opvolger van Zoet, heeft ook een goede band met Brands
kloptquote:
Ja, maar die heb je al en is een prima tweede keeper die berust in die rol als een andere beter is.quote:
Wat. Een. God.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze e-sporter is international geworden en heeft de wereldkampioen FIFA verslagen
[ afbeelding ]
/Carequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze e-sporter is international geworden en heeft de wereldkampioen FIFA verslagen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |