Moet ook wel, die moet de kar gaan trekken nuquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:33 schreef nickhguitar het volgende:
Hendrix by far MOTM trouwens Hulde voor die jongen.
De kar trekken? Dat zie ik 'm nooit doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ook wel, die moet de kar gaan trekken nu
Wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:33 schreef nickhguitar het volgende:
Hendrix by far MOTM trouwens Hulde voor die jongen.
DAAROM JUISTquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De kar trekken? Dat zie ik 'm nooit doen.
Voor zijn positie moet ie het wel doenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de toekomst zie ik 'm dat ook niet doen.
1 mof is wel genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Als Zoet dit jaar weggaat, zou Unnerstall dan niet iets zijn?
In een aantal wedstrijden liet hij zien dit wel zeker te kunnen, ook vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de toekomst zie ik 'm dat ook niet doen.
Daar is hij toch helemaal het type niet voor. Kan een prima speler worden, maar ik zie in hem geen aanvoerder eerlijk gezegd.quote:
Hij is wel echt verre van constant, en het is niet alsof hij een onervaren broekie is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
In een aantal wedstrijden liet hij zien dit wel zeker te kunnen, ook vandaag.
Prima keeper welquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dat klopt, maar zoals ik al zei begint hij wel stappen te maken, als hij dat doorzet kan hij zeker wel de belangrijkste man bij PSV worden denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij is wel echt verre van constant, en het is niet alsof hij een onervaren broekie is.
quote:ajaxminimax, za 17 maart 2018 om 21:42
Had er toch al geen vertrouwen meer in, maar dit is echt ongelooflijk. Tuurlijk Ajax is slecht dit seizoen maar psv beter? Hou op. Dat zo'n team kampioen kan worden, vandaag hadden ze weer eens de knvb er voor nodig
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
quote:FriescheAjacied, za 17 maart 2018 om 21:27
Schande! Deze man moeten ze straffen. Wat levert Gozubuyuk een gigantische wanprestatie. Krankzinnig, wat is dit slecht zeg. Schaamteloos wijst hij naar de stip, en geeft hij rood voor een klein tikje. Dikke prutser in het kwadraat. Geen goed woord voor over. Kneus!
quote:AjacNouri, za 17 maart 2018 om 21:25
‘Arbitrage helpt psv aan 3 punten en kampioenschap tegen vvv’
quote:AFC34, za 17 maart 2018 om 21:30
Nou, guzubuyuk krijgt straks een setje philips hue lampen mee, wat fluit hij verschrikkelijk voor de thuisploeg.
Mendez waa geen type Vogell. Bak energie dat die man had.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
Hendrix is een type Vogel/Mendez, zal nooit een van Bommel of Cocu worden.
Maar geen leider, daar doelde ik op.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mendez waa geen type Vogell. Bak energie dat die man had.
in de studio ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha die Seuntjens is me een partij mad
Haha ja zowel Perez als Borst hebben een ongelofelijke hekel aan PSV, dat kunnen ze niet verbergenquote:
Oh zo. Nee. Absoluut niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar geen leider, daar doelde ik op.
Welnee. Gewoon terecht kritisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha ja zowel Perez als Borst hebben een ongelofelijke hekel aan PSV, dat kunnen ze niet verbergen
quote:Ralf Seuntjens baalde als een stekker na afloop van PSV - VVV Venlo. De aanvaller van de bezoekende club pakte zijn tweede gele kaart, waarna de Eindhovenaren pas tot scoren kwamen. Daarnaast baalde hij extra hard, omdat hij liever niet ziet dat PSV kampioen wordt.
'Vond jij dat een gele kaart? Ik vond het geen gele kaart', zegt Seuntjens na afloop. 'Ik liep snel van het veld af omdat wij zelf een penalty hadden moeten krijgen. Je kan ze zo naast elkaar leggen, dat van ons was nog meer een penalty en zij krijgen hem wel. Zo kan ik er nog wel vier of vijf momenten bij pakken.'
'Het zijn gewoon feiten. Het leek er wel op alsof hij in het voordeel van PSV floot. Ik baal extra hard, want ik hoop dat Ajax kampioen word. Ik had PSV daarom graag een paar punten af willen pakken', aldus Seuntjens na afloop bij FOX Sports.
En die is me een partij slecht zeg, kolere.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:12 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Prima toch. Ajax past wel bij zn kutkop
Ja moet ook, ze staan niet hoger dan hemquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Best vervelend dat Cocu altijd zijn speler benoemd met de voornaam..
Man het enige wat ze zeggen bij de eretribune is dat het er voor de rust en voor de rode kaart niet goed uit zag, ben je het daarmee oneens? Toine was de enige uitschieter, die vond dat VVV de wedstrijd 'onder controle' had.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Ik lees overal onterechte overwinning enz. PSV heeft 26 keer op doel geschoten, VVV twee keer. Daarnaast had die gozer die Lozano telkens onderuit schoffelde ook een paar kaarten verdiend.
De media is weer viesmad dat Ajax niet in kan lopen. De afgunst is dit jaar groter dan ooit. Heerlijk. Mooiste is nog dat wanneer iedereen zegt dat Ajax t meer verdient. Op basis van wat? Vraag ik me dan af. Nu alweer benieuwd naar Sjaak maandag.
Ik doel niet op Foxsports.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Man het enige wat ze zeggen bij de eretribune is dat het er voor de rust en voor de rode kaart niet goed uit zag, ben je het daarmee oneens? Toine was de enige uitschieter, die vond dat VVV de wedstrijd 'onder controle' had.
"Deze video mag niet vanaf uw locatie worden bekeken."quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)aal-geen-gele-kaart/
beeld
Wat moet je dan ook in die graf staatquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Deze video mag niet vanaf uw locatie worden bekeken."Nadeel van in de USA wonen.
Mendezquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mendez waa geen type Vogell. Bak energie dat die man had.
Werd in die paar minuten die hij kreeg toch een keer of twee à drie op fysiek geklopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dat ik het debuut van Armandogod “beter dan De Ligt aldus Aad300” Obispogenot heb moeten missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |