SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:33 schreef just me het volgende:
2.0 is weer redelijk opgeknapt, 1.0 verwacht mij over 10 minuten in bed () en ik denk dat Merel ook ligt te slapen
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:33 schreef Melting het volgende:
Is het wel een beetje gezellig daar, just me?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:33 schreef livelink het volgende:
Do you remember the time van Michael Jackson
Ik had niet anders verwacht.quote:
morgen gaan ze eind van de ochtend nog even langs opa en dan naar huis.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Gaan ze morgen weer naar huis, of maandag pas?
Dus dan kun jij even bijslapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
morgen gaan ze eind van de ochtend nog even langs opa en dan naar huis.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:36 schreef just me het volgende:
Heerlijk om even grote mensen muziek te horen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
Hoi ToT. Is de misselijkheid van mevrouw ToT wat minder inmiddels?
Dat dacht ik vanmorgen ook, maar de kat vond het kennelijk te koud en besloot mij als kachel te gebruiken om 6 uur...quote:
Voor straf naar buiten doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen ook, maar de kat vond het kennelijk te koud en besloot mij als kachel te gebruiken om 6 uur...
Wel liefquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen ook, maar de kat vond het kennelijk te koud en besloot mij als kachel te gebruiken om 6 uur...
Onze katten komen niet buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze katten komen niet buiten.
Binnenkort wel weer een nieuwe er bij...Je bent hem op de foto al aan het wurgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze katten komen niet buiten.
Binnenkort wel weer een nieuwe er bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn katten komen wel buiten, maar niet 's nachts. Dus helaas word ik ook wel eens 's ochtends te vroeg door ze wakker gemaakt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hij is nu nog kleiner dan mijn hand.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent hem op de foto al aan het wurgen?
Ziet er wel lief uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is nu nog kleiner dan mijn hand.
Op de foto was 'ie 2 weken oud...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een dansje met just me voordat ze gaat slapen?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
De hele familie...Kittens zien er altijd lief uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
just me mag nog niet gaan slapen. Dus dan maar even wakker dansen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog een dansje met just me voordat ze gaat slapen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
De hele familie...Een mooi stelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het is helemaal stil boven dus ik blijf nog even op, het is zaterdagavondquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog een dansje met just me voordat ze gaat slapen?
Boven zal je dan weinig aanspraak hebben...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het is helemaal stil boven dus ik blijf nog even op, het is zaterdagavond
![]()
Neem gewoon nog een lekker wijntje of Schrobbelèr.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het is helemaal stil boven dus ik blijf nog even op, het is zaterdagavond
![]()
Ik was me al aan het pijnigen, want ik ken het natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Crowded House - Four Seasons In One Day overigens...
Het is zo rustig hier, je kunt rustig aan doen voor de punten...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was me al aan het pijnigen, want ik ken het natuurlijk wel.
Perfect - Fairground Atrractionquote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
Perfect, van die mooie roodharige zangeres
Ja, maar dat helpt me over het algemeen weinig. Ik ben zo slecht in namen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo rustig hier, je kunt rustig aan doen voor de punten...
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
Perfect, van die mooie roodharige zangeres
Proost, ik heb een glaasje wijn ingeschonkenquote:
en anders had je wel zin gemaaktquote:
Er zit wel erg veel ijs in lijkt het. Brrrr...quote:
quote:
Nope het is een straf voor jequote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik drink dat helemaal niet zo vaak hè?
Moet ook wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit wel erg veel ijs in lijkt het. Brrrr...
Eindelijk iemand die het snapt.quote:
Dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo vanaf bed TV kijken en dan hopen dat ik in slaap val...
En dan midden in de nacht wakker worden met de tv nog aanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo vanaf bed TV kijken en dan hopen dat ik in slaap val...
Goed idee, timer instellen...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
En dan midden in de nacht wakker worden met de tv nog aan
Met van die seksadvertentiesquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
En dan midden in de nacht wakker worden met de tv nog aan
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hoop na 5 minuten al te slapen.
Jij zal dansen - just me
Ja, ik word er dus wel eens mee wakker. Ook leuk als je kinderen 's nachts ineens aan je bed staanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Ik kijk nog maar zelden TV, zeker 's nachts niet...
Nog een kwartier geduld, daarna zijn alle punten voor jou.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
Welterusten MadMaster. Ik hoop je eerstvolgende show wel te kunnen luisteren.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik word er dus wel eens mee wakker. Ook leuk als je kinderen 's nachts ineens aan je bed staan
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik word er dus wel eens mee wakker. Ook leuk als je kinderen 's nachts ineens aan je bed staan
Ai..... dilemma dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Shit, TV serie begint pas om 23.05 uur...
Welke serie ga je kijken?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Shit, TV serie begint pas om 23.05 uur...
Als ik nu al op bed ga liggen, zie ik het begin sowieso niet.quote:
Ai, wij vrouwen moeten niet zo over andere vrouwen praten.quote:
En anders ogen dichtdoen en luisteren ...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Engelse series kan ik nog wel verdragen...
zit ook wat inquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, wij vrouwen moeten niet zo over andere vrouwen praten.
tot vervelens toequote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt nooit hard voor je centen gewerkt?
Mannen moeten overigens ook niet zo over vrouwen praten.quote:
Zou niet durven.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mannen moeten overigens ook niet zo over vrouwen praten.
Wie betaalt, bepaalt...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mannen moeten overigens ook niet zo over vrouwen praten.
Ik ken ook geen mannen die zo over vrouwen praten gelukkig. Vrouwen onderling zijn helaas soms ergerquote:
Jaloers..... dat zijn ze.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ook geen mannen die zo over vrouwen praten gelukkig. Vrouwen onderling zijn helaas soms erger
Ik ken er wel een paar die hun naasten zo noemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ook geen mannen die zo over vrouwen praten gelukkig. Vrouwen onderling zijn helaas soms erger
op school een team met bijna allemaal vrouwenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar 'De Wilde Stad'.
De natuurfilm, opgenomen in Amsterdam met kat Abbetutu...
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef livelink het volgende:
Dit is niet de tell it to my heart zoals ik het ken.
Ik ben benieuwd. Ik heb er mooie dingen over gelezen/stukjes van gezien.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar 'De Wilde Stad'.
De natuurfilm, opgenomen in Amsterdam met kat Abbetutu...
Hi Jules!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef Blue_note het volgende:
kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot
Ook goeiendag!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:19 schreef Blue_note het volgende:
kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Gloria Estefan - Slipje Through My Fingers
Hopelijk breek je je nek over een stoeptegel in die kutstad van je.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en klaar voor mijn nachtburgermeesterschap.
en waar mag je dat dan zijn ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al lang nachtburgemeester-af toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Make love.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk breek je nek over een stoeptegel in die kutstad van je.
Fijne dienst!
Je gaat waar je hart je brengt!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al lang nachtburgemeester-af toch?
Ah, mijn hart laat me meestal 's nachts thuisblijven tegenwoordig.quote:
Sorry, sentimenten spelen op, zo laat op de avond...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
en waar mag je dat dan zijn ?
Oh lama ik heb de post van Mad al gelezen
Weet ik toch. Lieve vrouw.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn hart laat me meestal 's nachts thuisblijven tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |