Als knecht of knecht zijnde.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef franklop het volgende:
Je zal je nu maar moeten bekommeren over Kittel als knecht zijnde.
Mensonterend ook
Politt ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Kloit het volgende:
Gaan ze nou ook nog een mannetje opofferen om hem terug te brengen?
Da’s toch maar een domme kut, kunnen ze net zo goed allebei meteen in de wagen zetten.quote:
sympathieke outfitsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die fdj outfits zijn fantastisch.
Haas is ook niet bepaald in vorm hè.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:41 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Zabel dan de sprint aantrekken voor Haas?
Dat hij very happy is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat zou ie nu weer tweeten na de wedstrijd?
Als Goncalves je beste finishen is kan ter er maar beter de brui aan geven.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haas is ook niet bepaald in vorm hè.
De beste finisher van Katusha wordt Goncalves.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind kleding van FDJ juist lelijk, behalve die van Demare en Sinkeldam
Goncalves is anders prima in vorm. Ze hebben gewoon niet echt het type renner voor MSR.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als Goncalves je beste finishen is kan ter er maar beter de brui aan geven.
Lijkt op het oude Cofidis tenue.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Throwback naar outfits uit eind jaren 90. Heerlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Zabel dan maar eens proberen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goncalves is anders prima in vorm. Ze hebben gewoon niet echt het type renner voor MSR.
Is ie nu al een keer de onopvallendste renner geweest?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:44 schreef Szura het volgende:
Matteo Bono’s seizoen zit er weer op, mooi in beeld gereden in MRS.
Nu alles op alles om onzichtbaar te zijn in de Tour.
Hou toch opquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Laat Zabel dan maar eens proberen.
Reed lek.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:45 schreef TheArt het volgende:
Phinney zal ook wel gelost zijn op de Capo Berta. Die gast komt ook echt niet meer vooruit.
Ja als Cavendish erbij zit straks dan is hij favoriet maar Rick Zabel. Kom op nouquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zie Cavendish nog flink voorin zitten.
Winnaar 2009: Juan José Orozquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie nu al een keer de onopvallendste renner geweest?
Heb jij hier toevallig belang bij?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Cort Nielsen zou wel een leuke Ciolek-winnaar zijn.
Nope. Ik heb belang bij Peter de Grote.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij hier toevallig belang bij?
Ik bij geen score van Sonny. Of een top 15 van EBHquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb belang bij een goede klassering voor Luis Leon Sanchez
Zabel had vorig jaar dagen dat hij beter was dan Kristoffquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Volgens Fok! heb je in het peloton enkel absolute GODEN en renners die er geen reet van kunnen.
Strookje bergafquote:
Klopt nooit wat van.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Die statistieken in beeld leken toch niet te kloppen. Stuyven trapte constant 110 Watt. De andere 2 dik in de 500.
Stuyven had even z'n motortje aangezetquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Die statistieken in beeld leken toch niet te kloppen. Stuyven trapte constant 110 Watt. De andere 2 dik in de 500.
Je hebt gereekst aan Tirreno, Harryquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas echt op, maar die nieuwe FDJ-shirtjes
Dit was gewoon het recyclen van het oude Cofidis-tenue.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas echt op, maar die nieuwe FDJ-shirtjes
Ik heb helemaal niks gereekst, Hannes.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je hebt gereekst aan Tirreno, Harry
Groenewegen doet niet meequote:
Mijn bron was wimderonquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gereekst, Hannes.
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou zelfs een Démare en enorm teleurstellende winnaar vinden.
Geen Journaal+Weer in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:52 schreef tdrone het volgende:
zonder onderbreking, uhhh zonder lange onderbreking
Eurosport![]()
quote:
Conclusies trekken voor alle feiten op tafel liggen, zeer teleurstellend dit van ons aller Wilhelm.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef wimderon het volgende:
Topic gereekst aan Tirreno-reeks #heywooduout
Gio Lippens is een mongoolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:52 schreef Szura het volgende:
Volgens Gio Lippens was Kittel toch een van de sprinters die het moest gaan maken in San Remo
Alles om in het team van zijn grote voorbeeld te mogen rijden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle lekker knechten.
Lelijke jongen.
twitter:mattgoss1986 twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 16:49:35@blingmatthews looking good.... hopefully another Aussie win..... reageer retweet
Goss is een drinker.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:mattgoss1986 twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 16:49:35@blingmatthews looking good.... hopefully another Aussie win..... reageer retweet
Sowieso niet meer serieus te nemen nadat hij te laat was voor een prono deze week.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
Conclusies trekken voor alle feiten op tafel liggen, zeer teleurstellend dit van ons aller Wilhelm.
Wie is dit?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Straks wint er iemand als Goss.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Minder dan 0%.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gilbert wil Milaan San Remo winnen, hoe hoog schatten jullie zijn kansen in?
Doet Pozzato mee in het scenario?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gilbert wil Milaan San Remo winnen, hoe hoog schatten jullie zijn kansen in?
Van mij mag die racist niet een wedstrijd meer winnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Als Moscon dit wint ga ik echt huilen.
Ik schrijf Nathan Haas alvast op.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Als Ewan wint post ik nooit meer op FOK!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ewan dan? Die ziet er verrassend goed uit.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Jorien Voorhuis heeft de route verkend.
Met wie als sprinter die dit op z'n dooie gemakje moet winnen? Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de vorm van de sprinters.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt echt een MSR a la 2002 toen Cipo op zijn dooie gemakje de sprint won.
Dat is een gevaarlijke uitspraak.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ewan wint post ik nooit meer op FOK!
Van Poppelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met wie als sprinter die dit op z'n dooie gemakje moet winnen? Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de vorm van de sprinters.
Kon dit vorig jaar al ondanks verprutste voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ewan dan? Die ziet er verrassend goed uit.
Gaat hem niet lukken zo te zienquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dylan mag wel 5 km/h sneller gaan fietsen
Die debiel gaat niet winnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijke uitspraak.
Dat Israel Cycling Academy hem na vorig seizoen nog een 2-jarig contract heeft gegeven, ah ah ah.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef wimderon het volgende:
Sbaraajli kon ooit overleven in extreem uitgedunde pelotonnetjes.
dat wordt huilenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:54 schreef Columbiafan het volgende:
Als Moscon dit wint ga ik echt huilen.
Zonder Koffieplanter is er toch niks meer aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijke uitspraak.
quote:
twitter:sdbeachgirl9 twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 16:38:51@Velorooms @SwaganP I’m surprised Caleb Ewan is in there today as well. He used to be a climber but admits he doesn’t do well on the hills anymore reageer retweet
Gaat me niet om dat dooie gemakje, maar meer dat Cipo dat deed. Als hij kan winnen dan kan nu ook een Greipel of Ewan dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met wie als sprinter die dit op z'n dooie gemakje moet winnen? Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de vorm van de sprinters.
Je kan niet zonder de wederhelft van jullie act hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ewan wint post ik nooit meer op FOK!
Alsof die echt weg is/blijft. Act.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Koffieplanter is er toch niks meer aan.
Ik ben solidair met je.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft ooit aangegeven dat ie een enorme minachting heeft voor mensen die geen ruggengraat hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof die echt weg is/blijft. Act.
Die had hier toch minder dan 0% kans.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef Max23 het volgende:
Van Poppel zakte wel ver terug net op de Cipressa. Denkt dat die gaat lossen op de Poggio
Wat had hij gezegd danquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou het hem wel gunnen...toch wel een grote meneer (zowel op als naast de fiets)quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef TheArt het volgende:
Dit is dé kans voor Greipel om MSR te winnen.
Gratie is reeds verleendquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft ooit aangegeven dat ie een enorme minachting heeft voor mensen die geen ruggengraat hebben.
Wel gevallen eerder vandaag, lijkt me niet heel bevorderlijk voor zijn kansenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef TheArt het volgende:
Dit is dé kans voor Greipel om MSR te winnen.
Volgens wimderon fietst hij beter nu zijn moeder dood is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Greipel fietst al anderhalf jaar achteruit, het zou me verbazen als hij hier wint
Greipel fietste achteruit vanwege de ziekte van zijn moeder. Hij heeft al vanaf het begin van het seizoen bewezen dat hij dat achter zich gelaten heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Greipel fietst al anderhalf jaar achteruit, het zou me verbazen als hij hier wint
Schijnt deze winter wel veel gewerkt te hebben aan z'n klimmen. Dat leek in Parijs-Nice ook wel te werken, snelheid verloren maar wel makkelijker dan ooit over de heuvels.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft ooit aangegeven dat ie een enorme minachting heeft voor mensen die geen ruggengraat hebben.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sagan gaat dit winnen met sprekend gemak!
Nog steeds >50% van de tijd ingesloten natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Greipel fietste achteruit vanwege de ziekte van zijn moeder. Hij heeft al vanaf het begin van het seizoen bewezen dat hij dat achter zich gelaten heeft.
Marc Madioo is toch wel sympathiek?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind FDJ niet eens zo'n sympathieke ploeg.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Meer een grappig hoofdje.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Sam heeft zo'n prachtige karakterkop.![]()
Als hij hier niet bij had gezeten had ie beter kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, Sam is erg goed.
Die zag ik bij de laatste 5 van het peloton rijden op de Cipressa. Geen idee of hij er nog bij zitquote:
FDJ Godenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Dat is nu eens echt een mooie jongen, guitige blik, mooie rode haren, gave huid. Dat alles in combinatie met z'n flegmatieke en intellectuele uitstraling.quote:
Gastquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is nu eens echt een mooie jongen, guitige blik, mooie rode haren, gave huid. Dat alles in combinatie met z'n flegmatieke en intellectuele uitstraling.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is nu eens echt een mooie jongen, guitige blik, mooie rode haren, gave huid. Dat alles in combinatie met z'n flegmatieke en intellectuele uitstraling.![]()
Na die tijd heeft hij alleen nog maar op zolder naar vhs-banden van tijdritten van Klöden gekeken. Geen tijd meer voor scharrels.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij zou zijn scharrel zo aan hem afstaan
Cavendish gaat meerdere ritten in de TDF winnen, die wordt elke keer opnieuw gruwelijk onderschat.quote:
En jij ons laatst nog proberen te overtuigen dat je een vriendin had. (die je had verhoerd aan Dominik Nerz)quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij zou zijn scharrel zo aan hem afstaan
Dat vindt iedereen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mansjester het volgende:
Stelling: MSR is het minst mooie monument
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En jij ons laatst nog proberen te overtuigen dat je een vriendin had. (die je had verhoerd aan Dominik Nerz)
Ik hou gewoon ook van mooie jongens, niets mis mee toch? Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En jij ons laatst nog proberen te overtuigen dat je een vriendin had. (die je had verhoerd aan Dominik Nerz)
Kan zeker niet tippen aan Parijs - Roubaix (die op mij op nummer 1 staat) en Ronde Van Vlaanderenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mansjester het volgende:
Is goed lieverd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hou gewoon ook van mooie jongens, niets mis mee toch? Het ene sluit het andere niet uit.
Hopelijk gaat ie weer op z’n bekquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Cavendish gaat meerdere ritten in de TDF winnen, die wordt elke keer opnieuw gruwelijk onderschat.
Een beetje gay is okquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hou gewoon ook van mooie jongens, niets mis mee toch? Het ene sluit het andere niet uit.
Mwah, ik heb helemaal niks met de Ronde van Lombardije, ook al is het keorsverloop daar wel wat aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben tegen dan vaak al een beetje koersmoe.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb helemaal niks met de Ronde van Lombardije, ook al is het keorsverloop daar wel wat aantrekkelijekr
Oké, wegkapitein Sebas.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit afschuwelijk. Ik pleit bij deze voor 6 renners per ploeg.
2 renners is meer dan genoeg. Koppelkoersjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon ploegen afschaffen. Iedereen voor zichzelf fietsenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Is dat dit jaar dat TDF maar 8 renners per ploeg meer heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Hoi Thijs.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Of een enorme chutequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:09 schreef TheArt het volgende:
Het enige wat een walgelijke massasprint kan voorkomen, is Moscon met een belachelijk tempo op de Poggio. Of Sagan die aan de voet al demarreert en zich niets aantrekt van die tegenwind.
#viesdikquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik haal net mijn warme lasagne uit de magnetron. Wat een timing
Met melk?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik haal net mijn warme lasagne uit de magnetron. Wat een timing
de omgeving maakt veel goedquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:07 schreef Mansjester het volgende:
Valt mee, althans hij beweegt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:12 schreef TheArt het volgende:
Auw die van Dimension Data ligt er echt niet goed bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |