Geweldig. Vaak gratis op MP en dikker en langer dan gewone tegels resp. opsluitbandjes!!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:49 schreef Nico987 het volgende:
Ik heb grindtegels ingegraven. Als je dit goed en waterpas doet loopt er geen zand. door.
Idd gratis gekregen.quote:Op zondag 18 maart 2018 08:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig. Vaak gratis op MP en dikker en langer dan gewone tegels resp. opsluitbandjes!!
Opsluitbanden zijn een meter lang en tot 50 cm breed, vriend. Grindtegels zijn bijna altijd 60x40.quote:Op zondag 18 maart 2018 08:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig. Vaak gratis op MP en dikker en langer dan gewone tegels resp. opsluitbandjes!!
Ik ben je vriend niet en 60 cm is dus hoger dan de 50 cm van de opsluitband.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Opsluitbanden zijn een meter lang en tot 50 cm breed, vriend. Grindtegels zijn bijna altijd 60x40.
60 cm is korter dan de 100 cm van de opsluitband.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:24 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet en 60 cm is dus hoger dan de 50 cm van de opsluitband.
Wat een scherpzinnigheid!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:50 schreef Jordy-B het volgende:
60 cm is korter dan de 100 cm van de opsluitband.
Maar ik wens je succes als je de opsluitband in de lengte in graaft..quote:Op zondag 18 maart 2018 09:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
60 cm is korter dan de 100 cm van de opsluitband.
ja, jij doet een domme vergelijking.quote:
De vraag is natuurlijk wat je er aan uit wil geven. De grindtegel is gratis de opsluitband vaak niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, jij doet een domme vergelijking.
De TS hoeft maar dertig centimeter hoogte te overbruggen, dan ga je toch geen hele grindtegels ingraven?
Opsluitband is veel steviger, juist door die veer-groefverbinding. Daardoor werkt het als één element.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |