Nou, de grafiek gaat anders wel naar rechts...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:10 schreef Chaes het volgende:
Ik voorspel dat vanaf nu de markt alleen maar omhoog of omlaag kan gaan.
Is wel een gedurfde uitspraak maar ik ben niet verantwoordelijk voor enig verlies dat geleden wordt door naar mijn voorspelling te luisteren!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ja jullie kunnen allemaal wel lachen om mij, maar ik gebruik tenminste geen smileys
ZAG JE DIE SPIKE?, ZOSOOWOWOOWOWOWWWW UNIVERSAA MOOKNNNNNNNNquote:Op zondag 18 maart 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAA JAJAJAJJAA HAHAHAHAAAAAAAAA EINDELIJK JAAAAAAAAA
juistem... door die BTC shitcoin worden altijd alle alts met E-coli besmet....quote:Op zondag 18 maart 2018 00:21 schreef BadVlad het volgende:
Ven BTC is pas een shitcoin. Stelletje scammers hier.
Fuckin gooks!quote:
twitter:Bitcoin twitterde op zondag 18-03-2018 om 03:00:10The ‘Mt Gox Whale’ Explains His Crypto-Selling Strategyhttps://t.co/Dpw4e1QJCC reageer retweet
We kunnen makkelijk sub 100b gaan. Het niveau van nog geen half jaar geledenquote:Op zondag 18 maart 2018 07:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Denk je dat we t wel gehad hebben, nog een dag diep rood.Market cap al sub 300B
Huh? We gaan nog veel verder zakken hoor. Ik zou nog 2 weken wachtenquote:Op zondag 18 maart 2018 09:27 schreef Predator38 het volgende:
koffie !!!![]()
daarna wat fiat overmaken om in te kopen vandaag
oh...dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 18 maart 2018 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Huh? We gaan nog veel verder zakken hoor. Ik zou nog 2 weken wachten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:42 schreef pnxsinned het volgende:
Mooie dag vandaag!
GOEIEMORGEN
IEMAND KOFFIE?
Mag hopen dat iedereen WIJS erin heeft gestoken, en nog genoeg leefgeld heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een bearmarket ben je zo klaar met schenken
Ik niet heb maar 200 VEN oh nee paar duizend of zat nou al mijn spaargeld of was ik nou al failliet, of zat ik met teveel erin ach zolang ik maar geen smileys gebruik komt alles goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mag hopen dat iedereen WIJS erin heeft gestoken, en nog genoeg leefgeld heeft
Ach, 1e rondje is van mij
Hypocriet much.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik niet heb maar 200 VEN oh nee paar duizend of zat nou al mijn spaargeld of was ik nou al failliet, of zat ik met teveel erin ach zolang ik maar geen smileys gebruik komt alles goed.
Kut betraptquote:Op zondag 18 maart 2018 09:46 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hypocriet much.
Linksboven heb je een smiley.
Droplul.
Lekkerrrr tijd om de BBQ op te starten, vanavond RIBS JAAAAAAAAAAAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |