JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:42 schreef pnxsinned het volgende:
Mooie dag vandaag!
GOEIEMORGEN
IEMAND KOFFIE?
Mag hopen dat iedereen WIJS erin heeft gestoken, en nog genoeg leefgeld heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een bearmarket ben je zo klaar met schenken
Ik niet heb maar 200 VEN oh nee paar duizend of zat nou al mijn spaargeld of was ik nou al failliet, of zat ik met teveel erin ach zolang ik maar geen smileys gebruik komt alles goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mag hopen dat iedereen WIJS erin heeft gestoken, en nog genoeg leefgeld heeft
Ach, 1e rondje is van mij
Hypocriet much.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik niet heb maar 200 VEN oh nee paar duizend of zat nou al mijn spaargeld of was ik nou al failliet, of zat ik met teveel erin ach zolang ik maar geen smileys gebruik komt alles goed.
Kut betraptquote:Op zondag 18 maart 2018 09:46 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hypocriet much.
Linksboven heb je een smiley.
Droplul.
Lekkerrrr tijd om de BBQ op te starten, vanavond RIBS JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Sowwwwwwwwwwwwww lekkaaaahhhhhquote:Op zondag 18 maart 2018 09:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekkerrrr tijd om de BBQ op te starten, vanavond RIBS JAAAAAAAAAAAAAA
#teambbq
Sowwww, die stellar raket is stukquote:Op zondag 18 maart 2018 10:05 schreef Chaes het volgende:
https://gyazo.com/0b3096e2772cfab86bad51aa9ffb8fa7
Kijk eens, Stellar gaat zo stijl omlaag dat het grafiekje er niet meer in past
![]()
Weet je zeker dat het om 2018 ging?quote:Op zondag 18 maart 2018 09:59 schreef Kyran het volgende:
Wie zei nou dat in maart een uptrend zou beginnen? Wat een bloedbad
Heb je al een nieuwe hobby gevonden?quote:Op zondag 18 maart 2018 09:59 schreef Kyran het volgende:
Wie zei nou dat in maart een uptrend zou beginnen? Wat een bloedbad
Nou die is al redelijk hier volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |