Ik heb geen steun hier en die zoek ik ook niet. Gebruik daarom ook geen smileys. Laat mijn posts gewoon even rustig op je in werken:) Je gaat ze wel inzien.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:27 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Bij wie zoek je nu precies rugdekking?
Begint wel een beetje sneu te worden
Ben jij cool dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop maar wat Universa, ben je straks net zo cool als de rest hier.
Hou op met me hoor.:)quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik heb geen steun hier en die zoek ik ook niet. Gebruik daarom ook geen smileys. Laat mijn posts gewoon even rustig op je in werken:) Je gaat ze wel inzien.
Beetje simpel van je niet?
https://coinmarketcap.com/currencies/universa/quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop maar wat Universa, ben je straks net zo cool als de rest hier.
Je kunt weinig van een chart afleiden in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:42 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
https://coinmarketcap.com/currencies/universa/
nee dankje. die grafiek ziet er niet uit.
Alleen iemand met dgd heeft meer winst dan mijquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“We staan allemaal op dikke verliezen”
Praat voor jezelf
ETH. als de prijs een beetje stabiliseert.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt weinig van een chart afleiden in zo'n korte tijd.Maar even goede vrienden natuurlijk.
Welke coin(s) heb jij op het oog?
Altijd goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:46 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
ETH. als de prijs een beetje stabiliseert.
Smileys gebruiken in je postquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd goed.
Ik weiger weer terug in ETH te stappen nadat ik ooit mijn wallet ben verloren met aardig wat ETH.
neeee beter hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:45 schreef Moonsoon het volgende:
[..]
Alleen iemand met dgd heeft meer winst dan mijFiat is het hardste gegaan na dgd..
niet te emotioneel worden. kan ETH nix aan doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Altijd goed.
Ik weiger weer terug in ETH te stappen nadat ik ooit mijn wallet ben verloren met aardig wat ETH.
Volgens mij wachten jullie beide nog op een onderbouwing niet? En tip: misschien hadden jullie het ook op een normale manier kunnen vragen. Iedereen met ven viel gelijk over hem heen toen hij zei dat hij niet verwachtte dat ven $50 dollar zou zijn eoy.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds om een onderbouwing van mijn 7$ aankoop en hoeveel ven ik nou eigenlijk heb. De ene keer heb ik er maar 200 en de volgende keer heb ik al mijn geld erin zittenprima vermaak hoor, een autistisch jongetje zoals MzS-relkloon beetje trollen.
Ben jij zijn buurjongetje ofzo?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:03 schreef Moonsoon het volgende:
[..]
Volgens mij wachten jullie beide nog op een onderbouwing niet? En tip: misschien hadden jullie het ook op een normale manier kunnen vragen. Iedereen met ven viel gelijk over hem heen toen hij zei dat hij niet verwachtte dat ven $50 dollar zou zijn eoy.
Vanaf mijn eerste post hier werd ik zelf al een mzs-kloon genoemd en nog andere dingen die ik niet kan herhalen want dan word deze post verwijdert. Nu ben ik ineens zijn buurjongen. Lijkt hier soms meer op een ad hominem forum. ipv crypt forum.
Jaaaaaa het is een MzS kloonquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:03 schreef Moonsoon het volgende:
[..]
Volgens mij wachten jullie beide nog op een onderbouwing niet? En tip: misschien hadden jullie het ook op een normale manier kunnen vragen. Iedereen met ven viel gelijk over hem heen toen hij zei dat hij niet verwachtte dat ven $50 dollar zou zijn eoy.
Vanaf mijn eerste post hier werd ik zelf al een mzs-kloon genoemd en nog andere dingen die ik niet kan herhalen want dan word deze post verwijdert. Nu ben ik ineens zijn buurjongen. Lijkt hier soms meer op een ad hominem forum. ipv crypt forum.
In ieder geval tot september(?) niet..quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:04 schreef crpytoshill het volgende:
klopt t dat mt. gox voorlopig geen BTC meer op de markt gaat gooien?
Ze hoeven het niet te doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:04 schreef crpytoshill het volgende:
klopt t dat mt. gox voorlopig geen BTC meer op de markt gaat gooien?
Jij hebt op zeker wat verloren. Of is je laptop al gevonden?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“We staan allemaal op dikke verliezen”
Praat voor jezelf
Ik sta nog steeds dik in de plus. Wil je nog meer aannames doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij hebt op zeker wat verloren. Of is je laptop al gevonden?
Haha onmogelijk! Maar goed, zijn dat pocherige gedrag van jou wel gewend hier.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds dik in de plus. Wil je nog meer aannames doen?
Gratis tip: vraag jezelf eens af sinds wanneer deze jongen ingestapt is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha onmogelijk! Maar goed, zijn dat pocherige gedrag van jou wel gewend hier.
Betere vraag. Met hoeveel ben je ingestapt? Man als jij haalt toch geen grote winsten. MBO gedaan toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gratis tip: vraag jezelf eens af sinds wanneer deze jongen ingestapt is.
Kom op gozer, je kan het, leg het verband, zie het grotere plaatje, denk na, je kan nu vast zelf wel invulling geven.
alleen dat nadenken word al erg moeilijk voor hemquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gratis tip: vraag jezelf eens af sinds wanneer deze jongen ingestapt is.
Kom op gozer, je kan het, leg het verband, zie het grotere plaatje, denk na, je kan nu vast zelf wel invulling geven.
Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom geef je nooit onderbouwing?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:09 schreef Moonsoon het volgende:
De ad hominem boys zijn er weer. Geen argumenten dan maar op in een groepje op de man spelen. Goed hoor jongens! Mama zal trots zijn.
al werkt hij op de sociale werkplaats, hij heeft meer niveau dan jij ooit zult hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Betere vraag. Met hoeveel ben je ingestapt? Man als jij haalt toch geen grote winsten. MBO gedaan toch?
BansheeBoy en Manzonderschouders...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Grap van de dag!!
Jij bent toch van het verrot schelden van Banshee? Als het allemaal even tegenzit? Beetje marginaal gedrag niet?
Ahh daar hebben we Droppie’s vaste gatlikker weer. Ben je het weleens oneens met hem? Je lijkt haast wel een kloon van hem, zo weinig karakter toon je.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
al werkt hij op de sociale werkplaats, hij heeft meer niveau dan jij ooit zult hebben.
Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom geef je nooit onderbouwing?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:21 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ahh daar hebben we Droppie’s vaste gatlikker weer. Ben je het weleens oneens met hem? Je lijkt haast wel een kloon van hem, zo weinig karakter toon je.
Blok deze gast! Hoe durf je met die ziekte te spotten. Misselijke, marginale rat ben je.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
BansheeBoy en Manzonderschouders...
als kanker twee users was...
Vies madquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Blok deze gast! Hoe durf je met die ziekte te spotten. Misselijke, marginale rat ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |