abonnement Unibet Coolblue
pi_177879671
Zal ik dan maar de boeman zijn. Iedereen die iets roept over prijzen eoy. $12 of $50 die roept maar wat.
Uiteindelijk is het wat de gek er voor geeft. Niet meer niet minder. het blijft gewoon speculeren.
pi_177879732
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:20 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Kun je uiteenzetten waar je deze mening op baseert? Ben gewoon benieuwd :)
Laat ik het eens omdraaien. Laat de mensen die mij om deze uitspraak belachelijk maken is uitleggen waarom ze zo hard moeten lachen.

Het is een beetje de tendens hier om posters met een mening die haaks staat op het portfolio van sommigen hier belachelijk te maken. Dmv kinderachtige post aangedikt met domme smileys. En dan vooral elkaar rugdekking blijven geven.

Het komt allemaal wat verkrampt over dat gehit op mij. Het lijkt wel angst, een krampachtige zoektocht naar bevestiging van hun gelijk. Hun gelijk over de juiste keuze van een simpele gok om gigantisch veel geld in een coin te pompen zonder eerst het potentieel van VEN objectief te overzien. Zelfde geldt voor Universa. Mensen stappen blindelings in omdat een paar idioten hier om Universa roepen. En dan daarna boos worden op posters die kritisch zijn over Universa. Hoe dom kan je zijn:)


Maar, leg mij is uit waarom bijvoorbeeld een VEN meer dan 12 dollar waard is? Omdat je zuur verdiende centjes in die coin zitten? Dat je in de hoogtij dagen, opgejaagd door het geshill hier op FOk, een enorme opportunistische gok heb genomen? En omdat je veel geld in VEN hebt zitten het daarom absoluut niet mag falen?

Zoek je naar bevestiging bij mede FOKkers dat mijn uitspraken dom zijn uit angst dat het wel is waarheid kan zijn? Dat VEN niet het potentieel heeft wat hier door iedereen blindelings is geroepen? Dat straks blijkt dat je al dat geld beter in een BTC, Ethereum, Monero of Litecoin had moeten pompen? Omdat deze projecten wel al bewezen hebben een werkend project te zijn?

Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom wordt hier roepen dat VEN 50 dollar waard wordt zo gesteund en roepen dat die 12 dollar waard wordt zo gehaat?


Je zal er achter komen dat het angst is. Angst voor de gevolgen van een verkeerde gok.
pi_177879761
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Laat ik het eens omdraaien. Laat de mensen die mij om deze uitspraak belachelijk maken is uitleggen waarom ze zo hard moeten lachen.

Het is een beetje de tendens hier om posters met een mening die haaks staat op het portfolio van sommigen hier belachelijk te maken. Dmv kinderachtige post aangedikt met domme smileys. En dan vooral elkaar rugdekking blijven geven.

Het komt allemaal wat verkrampt over dat gehit op mij. Het lijkt wel angst, een krampachtige zoektocht naar bevestiging van hun gelijk. Hun gelijk over de juiste keuze van een simpele gok om gigantisch veel geld in een coin te pompen zonder eerst het potentieel van VEN objectief te overzien. Zelfde geldt voor Universa. Mensen stappen blindelings in omdat een paar idioten hier om Universa roepen. En dan daarna boos worden op posters die kritisch zijn over Universa. Hoe dom kan je zijn:)

Maar, leg mij is uit waarom bijvoorbeeld een VEN meer dan 12 dollar waard is? Omdat je zuur verdiende centjes in die coin zitten? Dat je in de hoogtij dagen, opgejaagd door het geshill hier op FOk, een enorme opportunistische gok heb genomen? En omdat je veel geld in VEN hebt zitten het daarom absoluut niet mag falen?

Zoek je naar bevestiging bij mede FOKkers dat mijn uitspraken dom zijn uit angst dat het wel is waarheid kan zijn? Dat VEN niet het potentieel heeft wat hier door iedereen blindelings is geroepen? Dat straks blijkt dat je al dat geld beter in een BTC, Ethereum, Monero of Litecoin had moeten pompen? Omdat deze projecten wel al bewezen hebben een werkend project te zijn?

Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom wordt hier roepen dat VEN 50 dollar waard wordt zo gesteund en roepen dat die 12 dollar waard wordt zo gehaat?

Je zal er achter komen dat het angst is. Angst voor de gevolgen van een verkeerde gok.
sowwww #viesmad !!! _O- :D
pi_177879818
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:52 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Ook als we over sats praten zitten we nog mijlenver van een nieuwe ATH.
Volgens mij is de ATH 0.00081678.

We zitten nu op ongeveer 0.000485. Wat betekent dat we nog een kleine 70% moeten stijgen voor we weer op een nieuwe ATH zitten.

Feiten :*
Voor mij in ETH niet *)


upload image
pi_177879835
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

Voor mij in ETH niet *)

[ link | afbeelding ]
upload image
nu moet alleen ETH nog even terug naar 1300 :D
pi_177879880
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

sowwww #viesmad !!! _O- :D
Exact de comment die ik bedoel. Kinderachtige smileys:)

Gast, je maakt jezelf volkomen belachlijk hier haha. Mijn 12 usd opmerking is ooit bedoeld als ironisch antwoord op al de belachelijke hype posts hier over VEN. Een Hype waar jij en Droppie in voorop liepen. Inmiddels zijn we 2 maanden verder, troll ik hem af en toe nog even als reactie op die achterlijke posts hier, en jij en Droppie hebben de essentie van mijn posts nog steeds niet door. Misschien moet je eens volwassen worden, levenswijs worden. En wat minder op FOK en in de gym zitten:) Allemaal wat simpel niet? Eenvoudige levenstijl en gebrek aan menselijk inzicht lees je namelijk terug in je posts, wist je dat?
pi_177879895
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Laat ik het eens omdraaien. Laat de mensen die mij om deze uitspraak belachelijk maken is uitleggen waarom ze zo hard moeten lachen.

Het is een beetje de tendens hier om posters met een mening die haaks staat op het portfolio van sommigen hier belachelijk te maken. Dmv kinderachtige post aangedikt met domme smileys. En dan vooral elkaar rugdekking blijven geven.

Het komt allemaal wat verkrampt over dat gehit op mij. Het lijkt wel angst, een krampachtige zoektocht naar bevestiging van hun gelijk. Hun gelijk over de juiste keuze van een simpele gok om gigantisch veel geld in een coin te pompen zonder eerst het potentieel van VEN objectief te overzien. Zelfde geldt voor Universa. Mensen stappen blindelings in omdat een paar idioten hier om Universa roepen. En dan daarna boos worden op posters die kritisch zijn over Universa. Hoe dom kan je zijn:)

Maar, leg mij is uit waarom bijvoorbeeld een VEN meer dan 12 dollar waard is? Omdat je zuur verdiende centjes in die coin zitten? Dat je in de hoogtij dagen, opgejaagd door het geshill hier op FOk, een enorme opportunistische gok heb genomen? En omdat je veel geld in VEN hebt zitten het daarom absoluut niet mag falen?

Zoek je naar bevestiging bij mede FOKkers dat mijn uitspraken dom zijn uit angst dat het wel is waarheid kan zijn? Dat VEN niet het potentieel heeft wat hier door iedereen blindelings is geroepen? Dat straks blijkt dat je al dat geld beter in een BTC, Ethereum, Monero of Litecoin had moeten pompen? Omdat deze projecten wel al bewezen hebben een werkend project te zijn?

Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom wordt hier roepen dat VEN 50 dollar waard wordt zo gesteund en roepen dat die 12 dollar waard wordt zo gehaat?

Je zal er achter komen dat het angst is. Angst voor de gevolgen van een verkeerde gok.
pi_177879971
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:56 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Exact de comment die ik bedoel. Kinderachtige smileys:)

Gast, je maakt jezelf volkomen belachlijk hier haha. Mijn 12 usd opmerking is ooit bedoeld als ironisch antwoord op al de belachelijke hype posts hier over VEN. Een Hype waar jij en Droppie in voorop liepen. Inmiddels zijn we 2 maanden verder, troll ik hem af en toe nog even als reactie op die achterlijke posts hier, en jij en Droppie hebben de essentie van mijn posts nog steeds niet door. Misschien moet je eens volwassen worden, levenswijs worden. En wat minder op FOK en in de gym zitten:) Allemaal wat simpel niet? Eenvoudige levenstijl en gebrek aan menselijk inzicht lees je namelijk terug in je posts, wist je dat?
knap hoor dat jij blijkbaar wel volwassen bent en beter bent dan anderen hier ^O^

tijd voor nog een kopje koffie c_/

p.s ik zit 4 x in de gym per week, en ik denk dat ik een levensstijl heb die bijna niemand heeft (niet echt simpel zeg maar ) over menselijk inzicht gesproken

en ik vraag me af wie zich nou echt belachelijk maakt met 10 keer per dag je mening en voorspellingen veranderen.

Je mag er zijn.

Paul.

[ Bericht 3% gewijzigd door Predator38 op 17-03-2018 12:13:42 ]
pi_177879979
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Laat ik het eens omdraaien. Laat de mensen die mij om deze uitspraak belachelijk maken is uitleggen waarom ze zo hard moeten lachen.

Het is een beetje de tendens hier om posters met een mening die haaks staat op het portfolio van sommigen hier belachelijk te maken. Dmv kinderachtige post aangedikt met domme smileys. En dan vooral elkaar rugdekking blijven geven.

Het komt allemaal wat verkrampt over dat gehit op mij. Het lijkt wel angst, een krampachtige zoektocht naar bevestiging van hun gelijk. Hun gelijk over de juiste keuze van een simpele gok om gigantisch veel geld in een coin te pompen zonder eerst het potentieel van VEN objectief te overzien. Zelfde geldt voor Universa. Mensen stappen blindelings in omdat een paar idioten hier om Universa roepen. En dan daarna boos worden op posters die kritisch zijn over Universa. Hoe dom kan je zijn:)


Maar, leg mij is uit waarom bijvoorbeeld een VEN meer dan 12 dollar waard is? Omdat je zuur verdiende centjes in die coin zitten? Dat je in de hoogtij dagen, opgejaagd door het geshill hier op FOk, een enorme opportunistische gok heb genomen? En omdat je veel geld in VEN hebt zitten het daarom absoluut niet mag falen?

Zoek je naar bevestiging bij mede FOKkers dat mijn uitspraken dom zijn uit angst dat het wel is waarheid kan zijn? Dat VEN niet het potentieel heeft wat hier door iedereen blindelings is geroepen? Dat straks blijkt dat je al dat geld beter in een BTC, Ethereum, Monero of Litecoin had moeten pompen? Omdat deze projecten wel al bewezen hebben een werkend project te zijn?

Leg mij dat is uit vrindelijke vrind? Waarom wordt hier roepen dat VEN 50 dollar waard wordt zo gesteund en roepen dat die 12 dollar waard wordt zo gehaat?


Je zal er achter komen dat het angst is. Angst voor de gevolgen van een verkeerde gok.
Goed verhaal! Voeg er nog aan toe dat sommigen dan ook nog eens worden uitgelachen omdat ze in de "verkeerde coin" hebben geinvesteerd door deze coinchillers. Dat is ook zoiets flauws. Niemand weet wat de waarde van een coin gaat zijn. Er zijn zeker indicators maar uiteindelijk blijft het voor 90% geluk. (En die 90% zuig ik uit mijn duim dus een onderbouwing ga ik niet geven ;)
pi_177879984
pi_177880026
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

Voor mij in ETH niet *)

[ link | afbeelding ]
upload image
Komt omdat ETH continu is gezakt, tov VEN komt daardoor een betere koers.
Kijk liever tov BTC.
Vakman pur sang
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:14:20 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177880187
Dit topic bedient echt een beperkte niche.

Beetje mekaar de kont likken en soms is er eentje die een windje laat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177880246
Stoer hoor jongens. Nu weer een beetje normaal aub.
pi_177880250
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:14 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Mijn mening veranderd niet zo vaak hoor. Lees maar is goed. En zoals eerder aangegeven. Met traden moet je handelen naar wat je ziet, niet naar wat wat je denkt. Ofwel, trendlijnen veranderen constant. Daarom zal een uitspraak van gister altijd anders zijn dan die vandaag

Ik zou zeggen, ga is boeken lezen. Ga je de zaken des levens beter van begrijpen. Heel wat beter dan alleen maar in de gym hangen joh. Je bent al jaren getrouwd, op wie wil je nou nog indruk maken? Laat lekker gaan. Ontwikkel jezelf!
Als je nou fatsoenlijk Nederlands zou typen, af en toe je mening zou onderbouwen, niet per kwartier van idee zou veranderen, en niet 40x op een dag het zelfde zinnetje zou herhalen, dan neemt iemand je mss nog serieus

Heeft niks met je standpunt te maken maar met je houding, je schijt je mening hier vaker in het topic dan Banshee iets in zijn mond stopt. En geloof me dat is vaak, heel vaak...
pi_177880271
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:19 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Als je nou fatsoenlijk Nederlands zou typen, af en toe je mening zou onderbouwen, niet per kwartier van idee zou veranderen, en niet 40x op een dag het zelfde zinnetje zou herhalen, dan neemt iemand je mss nog serieus

Heeft niks met je standpunt te maken maar met je houding, je schijt je mening hier vaker in het topic dan Banshee iets in zijn mond stopt. En geloof me dat is vaak, heel vaak...
Bij wie zoek je nu precies rugdekking?
pi_177880272
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:19 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Als je nou fatsoenlijk Nederlands zou typen, af en toe je mening zou onderbouwen, niet per kwartier van idee zou veranderen, en niet 40x op een dag het zelfde zinnetje zou herhalen, dan neemt iemand je mss nog serieus

Heeft niks met je standpunt te maken maar met je houding, je schijt je mening hier vaker in het topic dan Banshee iets in zijn mond stopt. En geloof me dat is vaak, heel vaak...
Dit vat het wel goed samen. :+
pi_177880275
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:20 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Bij wie zoek je nu precies rugdekking?
Waar de fuck heb je het over?
pi_177880279
Wie is er nog blij met hun focus op alts ipv bitcoin in hun portfolio?
pi_177880286
Komop jongens. Met z'n allen ff de schouders eronder.

oh. wacht. :')

:W
pi_177880309
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:21 schreef kthxbye het volgende:
Komop jongens. Met z'n allen ff de schouders eronder.

oh. wacht. :')

:W
behalve MzS .... :{
pi_177880327
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:21 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog blij met hun focus op alts ipv bitcoin in hun portfolio?
ligt eraan welke alt ......
pi_177880332
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit vat het wel goed samen. :+
Beetje flauw hoor. Als je hem normaal om een onderbouwing vraagt dan geeft hij deze ook. Zelf 2x gedaan en gekregen. Ik snap de haat tegen mzs hier niet zo goed.. jammer.
pi_177880340
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:21 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog blij met hun focus op alts ipv bitcoin in hun portfolio?
Ik denk dat de VEN, DGD, EMC-bois best blij zijn dat ze de afgelopen week niet in bitcoin zaten. Die hebben nog wat rendement gezien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177880358
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:21 schreef kthxbye het volgende:
Komop jongens. Met z'n allen ff de schouders eronder.

oh. wacht. :')

:W
Grap van de dag!!

Jij bent toch van het verrot schelden van Banshee? Als het allemaal even tegenzit? Beetje marginaal gedrag niet?
pi_177880380
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:25 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Grap van de dag!!

Jij bent toch van het verrot schelden van Banshee? Als het allemaal even tegenzit? Beetje marginaal gedrag niet?
Bij wie zoek je nu precies rugdekking?

Begint wel een beetje sneu te worden :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')