Wat denkt hij wel niet. Zo maar op vakantie gaan. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:35 schreef mstx het volgende:
Voor de lol op vakantie gaan, dat kan idd echt niet.
Dat dus, met hem erover praten dus. Hij zal wel bepaalde frustraties hebben dat hij niet mee kan/mag naar je familie. Wat begrijpelijk is als het een Nederlandse jongen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie echt het probleem niet. Ik zie wel een gebrek aan communicatie. Je komt het namelijk hier vragen en je zou het gewoon met hem moeten bespreken.
Belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:35 schreef mstx het volgende:
is TS volwassen? Wat voor religieuze ouders heb je dan zeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Man man man, dat opgeklopte drama wat TS altijd heeft![]()
Stel je eens niet zo fucking aan. Je vertrouwd hem voor geen meter, anders had je hier geen issue mee.
Je hebt op de eerste plaats een kutfamilie, op de tweede plaats ben jij ook niet helemaal lekker in je bovenkamer omdat je niet tegen je ouders zegt van 'mam, pap, ik ben volwassen, ik maak mijn eigen keuzes, en als mijn vriend niet welkom is bij jullie, niet eens vanwege hem als persoon maar vanwege 'cultuur', dan zien jullie mij ook niet', en op de 3e plaats moet je niet zo mekkeren omdat die jongen gewoon ook even een paar dagen weg wil in de tijd dat jij bij je familie zit, maar omdat hij 'voor zijn lol' op vakantie gaat heb jij daar een issue mee.
Tenminste, dat is wat je zegt, maar de échte reden is dat hij misschien wel iets TE veel lol heeft zonder jou, en daar kun jij niet mee omgaan. Overigens zou jij helemaal geen relatie moeten hebben, want uit al je topics blijkt dat jij vroeger een keer te vaak van de commode bent gevallen.
Echt, wat een arme gozer, die vriend van je.
Haha, en dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Stel je eens niet zo fucking aan. Je vertrouwd hem voor geen meter, anders had je hier geen issue mee.
Je hebt op de eerste plaats een kutfamilie, op de tweede plaats ben jij ook niet helemaal lekker in je bovenkamer omdat je niet tegen je ouders zegt van 'mam, pap, ik ben volwassen, ik maak mijn eigen keuzes, en als mijn vriend niet welkom is bij jullie, niet eens vanwege hem als persoon maar vanwege 'cultuur', dan zien jullie mij ook niet', en op de 3e plaats moet je niet zo mekkeren omdat die jongen gewoon ook even een paar dagen weg wil in de tijd dat jij bij je familie zit, maar omdat hij 'voor zijn lol' op vakantie gaat heb jij daar een issue mee. De meeste mensen gaan inderdaad op vakantie om daar 2 weken lang alleen maar te zitten janken
Tenminste, dat is wat je zegt, maar de échte reden is dat hij misschien wel iets TE veel lol heeft zonder jou, en daar kun jij niet mee omgaan. Overigens zou jij helemaal geen relatie moeten hebben, want uit al je topics blijkt dat jij vroeger een keer te vaak van de commode bent gevallen.
Duh natuurlijk moslims.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
is TS volwassen? Wat voor religieuze ouders heb je dan zeg?
Nou zeg dat!! Wat een trieste familiequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Je hebt op de eerste plaats een kutfamilie, op de tweede plaats ben jij ook niet helemaal lekker in je bovenkamer omdat je niet tegen je ouders zegt van 'mam, pap, ik ben volwassen, ik maak mijn eigen keuzes, en als mijn vriend niet welkom is bij jullie, niet eens vanwege hem als persoon maar vanwege 'cultuur', dan zien jullie mij ook niet', en op de 3e plaats moet je niet zo mekkeren omdat die jongen gewoon ook even een paar dagen weg wil in de tijd dat jij bij je familie zit, maar omdat hij 'voor zijn lol' op vakantie gaat heb jij daar een issue mee. De meeste mensen gaan inderdaad op vakantie om daar 2 weken lang alleen maar te zitten janken
dan zegt TS oké dan ga ik niet mee en neukt die vriend die week nonstop.quote:
Ja stel je voor dat ie niet huilend thuis op jou gaat zitten wachten terwijl jij op vakantie bent maar zelf in die tijd ook gewoon wat plezier en zon etc wil hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb een vraagje en ben benieuwd hoe jullie erover denken.
Ik ben (in overleg met mijn vriend) van plan om in de zomer een weekje of anderhalf/twee naar het buitenland te gaan. Dit in verband met mijn ouders en familie die in het buitenland wonen.
Mijn vriend is niet welkom (niet getrouwd, dus samen op vakantie is niet oké volgens mijn familie).
Als ik terug ben, gaan we nog wel samen op vakantie naar een ander land.
Mijn vriend heeft nu opeens besloten dat hij dan maar ook een weekje op vakantie gaat met een vriend. Dit was niet gepland en is ook niet besproken. Ik denk dan ook dat hij het doet, omdat ik zonder hem ga.
Ik vind het niet vergelijkbaar, omdat ik naar het buitenland ga om mijn familie te zien en hij gaat gewoon voor zijn lol.
Wat denken jullie hiervan?
Waar staat dat? Er zijn genoeg niet-Islamitische culturen die ook anders denken over dit soort zaken dan Westerse.quote:
Of gaat het om schaamte en schuldgevoel. Schaamt TS zich dat ze haar familie niet heeft gezegd dat ze dan op kunnen zouten om vervolgens gezellig met haar vriend ergens anders vakantie te vieren - in plaats van deze halfslachtige flutoplossing ?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:45 schreef Postbus100 het volgende:
Gaat het wel om vertrouwen? Of gaat het om geld? (niet dat zij als ongetrouwde vrouw iets over het spaargeld van haar vriend te zeggen heeft, maar toch.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Even vastleggen voor hij verdwijnt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben (in overleg met mijn vriend) van plan om in de zomer een weekje of anderhalf/twee naar het buitenland te gaan. Dit in verband met mijn ouders en familie die in het buitenland wonen.
Mijn vriend is niet welkom (niet getrouwd, dus samen op vakantie is niet oké volgens mijn familie).
Mijn vriend heeft nu opeens besloten dat hij dan maar ook een weekje op vakantie gaat met een vriend. Dit was niet gepland en is ook niet besproken. Ik denk dan ook dat hij het doet, omdat ik zonder hem ga.
Ik vind het niet vergelijkbaar, omdat ik naar het buitenland ga om mijn familie te zien en hij gaat gewoon voor zijn lol.
Dit. Helemaal dit.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:56 schreef CoolGuy het volgende:
Stel je eens niet zo fucking aan. Je vertrouwt hem voor geen meter, anders had je hier geen issue mee.
Ja echt hoor, en dan te bedenken dat hij weg wil en KAN omdat hij NIET welkom is bij zijn schoonfamilie, en in plaats van dat hij tegen TS zegt "ik krijg er nou niet direct een prettig gevoel bij dat jij niet staat voor mij en onze relatie" laat hij dat gaan (of dat erg netjes of belachelijk is weet ik nog niet helemaal) maar wil hij in die dagen dan zelf ook even weg gaan.quote:
TS is zeker familie van Maghrebijnsequote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en dan te bedenken dat hij weg wil en KAN omdat hij NIET welkom is bij zijn schoonfamilie, en in plaats van dat hij tegen TS zegt "ik krijg er nou niet direct een prettig gevoel bij dat jij niet staat voor mij en onze relatie" laat hij dat gaan (of dat erg netjes of belachelijk is weet ik nog niet helemaal) maar wil hij in die dagen dan zelf ook even weg gaan.
Maar nee, als hij niet mee mag vanwege haar familie, dan mag hij van haar vervolgens ook niet zelf weg, maar moet hij maar thuis blijven zitten wachten tot TS een keer terug komt.
Wtf is dat voor een relatie
adem in, adem uit...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en dan te bedenken dat hij weg wil en KAN omdat hij NIET welkom is bij zijn schoonfamilie, en in plaats van dat hij tegen TS zegt "ik krijg er nou niet direct een prettig gevoel bij dat jij niet staat voor mij en onze relatie" laat hij dat gaan (of dat erg netjes of belachelijk is weet ik nog niet helemaal) maar wil hij in die dagen dan zelf ook even weg gaan.
Maar nee, als hij niet mee mag vanwege haar familie, dan mag hij van haar vervolgens ook niet zelf weg, maar moet hij maar thuis blijven zitten wachten tot TS een keer terug komt.
Wtf is dat voor een relatie
waar slaat dat nou weer op?quote:
Heeft Maghrebijnse een islamtische familie dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?en wie zegt trouwens dat TS een islamitische familie heeft?
pardon?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:34 schreef Jinek het volgende:
[..]
Heeft Maghrebijnse een islamtische familie dan?Wie zegt dat? Ik vind alleen de gedachtegang van deze TS overeenkomen met de posts die ik van Maghrebijnse heb gelezen, that's all. Kalmeer je tieten, jongeman.
Maar ik wist dat niet en dan maak je er gelijk van dat ik denk dat deze TS islamitisch is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
pardon?Mghrebijnse heeft mij zelf verteld dat ze islamitisch is hoor. en wie zegt dat? ...nou simpel dat zeg ik dus. ja??? oke mooi zo.
en met mijn tieten is het prima gesteld hoor. dankjewel.
als je dat niet weet dan moet je ook niet dergelijke dingen gaan roepen wijffie.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:41 schreef Jinek het volgende:
[..]
Maar ik wist dat niet en dan maak je er gelijk van dat ik denk dat deze TS islamitisch is.Op basis van je eigen hersenkronkels leg je mij dus woorden in de mond, dat is nogal flauw hè?
Terwijl ik alleen denk dat haar gedachtegang lijkt op die van Maghrebijnse.
Tut tut tut, heb wat meer respect voor anders denkenden!! Nog maar pakweg 40 jaar geleden was in Nederland een huwelijk tussen een christen en een protestant absoluut een probleem. Het was onbeschaamd, zondig en vies om ongetrouwd ''samen te hokken''. Het was absoluut onbeschoft en hoerig om ongetrouwd moeder te zijn. Onbeschaamd en als versleten om te scheiden en alleenstaande moeder of een gescheiden man te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou zeg dat!! Wat een trieste familie![]()
![]()
Niks aan toe te voegen verder
dat is allemaal goed en aardig maar dan moet TS haar eigen vriend ook een vakantie gunnen hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Tut tut tut, heb wat meer respect voor anders denkenden!! Nog maar pakweg 50 jaar geleden was in Nederland een huwelijk tussen een christen en een protestant absoluut een probleem. Het was onbeschaamd, zondig en vies om ongetrouwd ''samen te hokken''. Het was absoluut onbeschoft en hoerig om ongetrouwd moeder te zijn. Onbeschaamd en als versleten om te scheiden en alleenstaande moeder of een gescheiden man te zijn.
Wees niet zo snel met veroordelen van wat jij niet gewend bent en ken je EIGEN geschiedenis.
En nee, ik ben geen moslim!
Doh!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Tut tut tut, heb wat meer respect voor anders denkenden!! Nog maar pakweg 40 jaar geleden was in Nederland een huwelijk tussen een christen en een protestant absoluut een probleem. Het was onbeschaamd, zondig en vies om ongetrouwd ''samen te hokken''. Het was absoluut onbeschoft en hoerig om ongetrouwd moeder te zijn. Onbeschaamd en als versleten om te scheiden en alleenstaande moeder of een gescheiden man te zijn.
Wees niet zo snel met veroordelen van wat jij niet gewend bent en ken je EIGEN geschiedenis.
Jij bent degene die aannames bezigt. Je hebt het over ''een trieste familie''. Nou ja, hoezo? Omdat ze hun dochter niet ongetrouwd met een vrijer willen ontvangen op vakantie, is die familie triest? Het is hun denkwijze. Wie ben jij om te bepalen dat dat ''triest'' is. En de familie van jouw schoondochter is niet de familie van de TS, dus aannames.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doh!![]()
Wat weet jij er nou van of ik mijn eigen geschiedenis wel of niet ken![]()
![]()
Ik ben geen twintiger, ik heb zeker meegekregen hoe het er 40 jaar geleden aan toeging.
Net als dat ik ook weet hoe het in de cultuur van mijn schoondochter werkt, want ja die is dan toevallig wel moslim.
Dus niks tut tut .. Als je dan toch een mening hebt over datgene wat ik zeg, vraag dan eerst of ik daar wat over weet. Aanname dus
Wat een flauwekul !quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:24 schreef Vida. het volgende:
[..]
Jij bent degene die aannames bezigt. Je hebt het over ''een trieste familie''. Nou ja, hoezo? Omdat ze hun dochter niet ongetrouwd met een vrijer willen ontvangen op vakantie, is die familie triest? Het is hun denkwijze. Wie ben jij om te bepalen dat dat ''triest'' is. En de familie van jouw schoondochter is niet de familie van de TS, dus aannames.
Geen weerwoord? dus dan maar gooien op ''flauwekul'. WAT is precies flauwekul? In plaats van maar wat te roepen, geef eens gefundeerde mening en gooi het niet op ''trieste familie''. Het is die mensen hun denkwijze en cultuur. Nederland van vóór de oorlog was ook zo. Je zegt dat je het hebt ''meegekregen''? Dan zou je beter moeten weten dan met een vinger te wijzen naar andere culturen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een flauwekul !![]()
Ik reageer ergens op , stel je niet zo aan.
TS en Maghrebijnse zijn 1 en dezelfde denk ik.quote:
tja....jij gaat ook zomaar twee weken op vakantie naar de bergen terwijl je vriendin lekker thuis mag zitten en het huishouden moet doen. is ook heel oneerlijk toch?quote:
hou eens op daarmee! daar weet jij helemaal niks van joh.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:35 schreef Coritchando het volgende:
[..]
TS en Maghrebijnse zijn 1 en dezelfde denk ik.
Dit is ook een kloontje neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:36 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hou eens op daarmee! daar weet jij helemaal niks van joh.
Dat hij lekker kan gaan en staan waar hij wil.quote:
Precies dat is haar probleem dusquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:52 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dat hij lekker kan gaan en staan waar hij wil.
Wat is je probleem?
nee dat neem jij helemaal verkeerd aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dit is ook een kloontje neem ik aan?
Ik vind het slim van hem. Even onbezorgd zijn pielie in vagijnen duwen die niet zo zeiken. Ik zou het wel weten als ik hem was.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 14:00 schreef spiritusbus het volgende:
Organiseren jullie met familiefeesten ook een heksenverbranding? Past prima in jullie Middeleeuwse opvattingen.
Kortom: Je bent nu lekker aan het invullen voor mij, haalt iets aan en vervolgens zeg ik daar wat op en dan kom je met deze onzin aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:32 schreef Vida. het volgende:
[..]
Geen weerwoord? dus dan maar gooien op ''flauwekul'. WAT is precies flauwekul? In plaats van maar wat te roepen, geef eens gefundeerde mening en gooi het niet op ''trieste familie''. Het is die mensen hun denkwijze en cultuur. Nederland van vóór de oorlog was ook zo. Je zegt dat je het hebt ''meegekregen''? Dan zou je beter moeten weten dan met een vinger te wijzen naar andere culturen.
Ik loop ook al even mee in Nederland en zoals jij het hier schetst ging het er zelfs 60 jaar geleden nog niet aan toe. Dit is het met terugwerkende kracht conservatiever inkleuren van de geschiedenis.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Tut tut tut, heb wat meer respect voor anders denkenden!! Nog maar pakweg 40 jaar geleden was in Nederland een huwelijk tussen een christen en een protestant absoluut een probleem. Het was onbeschaamd, zondig en vies om ongetrouwd ''samen te hokken''. Het was absoluut onbeschoft en hoerig om ongetrouwd moeder te zijn. Onbeschaamd en als versleten om te scheiden en alleenstaande moeder of een gescheiden man te zijn.
Anno 2018 nog zo denken is anders behoorlijk triest te noemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:35 schreef mstx het volgende:
40 jaar ja? Dan hebben we het over eind jaren 70. Toen was de ontkerkelijking/ontzuiling in Nederland al lang en breed ingezet, en zelfs al over haar hoogtepunt (eind jaren 60, begin jaren 70).quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Als mijn vriendin niet welkom zou zijn bij mijn ouders dan zou ik ook weigeren daar heen te gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef CaVaBien het volgende:
Tsja, wat is gemeengoed. Wanneer 40% nog steeds zo denkt, is het behoorlijk gemeengoed te noemen! Dat mensen anno 2018 nog een dergelijke denkwijze hebben is hun goed recht. Wie ben jij om te bepalen dat zij moeten denken zoals jij nu denkt in 2018?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:04 schreef probeer het volgende:
[..]
40 jaar ja? Dan hebben we het over eind jaren 70. Toen was de ontkerkelijking/ontzuiling in Nederland al lang en breed ingezet, en zelfs al over haar hoogtepunt (eind jaren 60, begin jaren 70).
Als dat gedrag überhaupt nog gemeengoed was in Nederland in de 2e helft van de 19e eeuw, dan was het zeker niet in de jaren 70.
Misschien toch zelf dat geschiedenisboekje nog een keer open slaan.
Je reageerde wel meteen op mn post, maar niet inhoudelijk en vrij laf. Alles wat je tot nu toe roept ben je zelf. Je noemt de familie"triest". Maar de trieste hier ben jij toch echt zelf.Reageer inhoudelijk: waarom vind jij die familie triest? Omdat ze hetniet zien zitten hun ongetrouwde dochter met een vrijer te ontvangen? Nogmaals: dat is hun denkwijze en hun goed recht. Verplaats je eens in die mensen. Die willen hun dochter niet zien als een busstation: elke vrijer stapt in en uit en vertrekt. Tsja. Je kunt dit doodnormaal vinden voor je eigen dochter. Die mensen niet. Laat mensen in hun waarde.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kortom: Je bent nu lekker aan het invullen voor mij, haalt iets aan en vervolgens zeg ik daar wat op en dan kom je met deze onzin aan?
En doe niet zo triest als ik niet meteen reageer op jouw post.
Precies, lekker musea bezoeken, culinair genieten en historsch geschiedsnuiven, kortom de gemiddelde vakantiequote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:56 schreef Marsenal het volgende:
Wat de neuk is er met deze TS?![]()
Nee, je mag alleen maar op vakantie om stomme dingen te doen
Maghrebijnse heeft een islamitische familie ja. Een familie waar het not done is om een vriend of vriendin mee naar huis te nemen. Eerst trouwen en dan neem jij je vrouw of man mee. Een niet-islamitische man/vrouw is ook not done, dan had ik niet meer geleefd.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:34 schreef Jinek het volgende:
[..]
Heeft Maghrebijnse een islamtische familie dan?Wie zegt dat? Ik vind alleen de gedachtegang van deze TS overeenkomen met de posts die ik van Maghrebijnse heb gelezen, that's all. Kalmeer je tieten, jongeman.
Lol. Nee, dat ben ik niet. Ik heb geen niet-islamitische vriend en zou überhaupt nooit een vriend mee naar huis nemen. Zou het geeneens durven en willen. Trouwen is halal en dan neem je jouw man lekker mee naar huis.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:35 schreef Coritchando het volgende:
[..]
TS en Maghrebijnse zijn 1 en dezelfde denk ik.
Wat een heerlijke cultuur hebben sommige mensen toch, lekker dingen verbieden
40%? Bron?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:57 schreef Vida. het volgende:
[..]
Tsja, wat is gemeengoed. Wanneer 40% nog steeds zo denkt, is het behoorlijk gemeengoed te noemen! Dat mensen anno 2018 nog een dergelijke denkwijze hebben is hun goed recht. Wie ben jij om te bepalen dat zij moeten denken zoals jij nu denkt in 2018?
Het is toch logisch dat hij niet alleen thuis gaat zitten als jij op pad gaat?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Wat een liefdevolle reacties mensen
Allereerst voor de duidelijkheid: mijn familie is alles behalve triest en het zijn hele leuke en liefdevolle mensen. Dat zij andere denkwijze hebben dan de mensen in Nederland wil verder niet zeggen dat ik het contact moet verbreken of wat dan ook. Lekker tolerant ook van jullie om alleen jullie eigen denkwijze als juist te bestempelen en de rest van de mensen die anders denken, die zijn onjuist
Ongetrouwd mag ik niet met mijn vriend daar aankomen. Past niet in de normen en waarden. Mijn vriend is daar van op de hoogte en accepteert het.
Het enige wat mij dwars zit is: hij zou eigenlijk niet op vakantie gaan, maar nu ik heb uitgesproken dat ik 2 weken naar familie wil gaan, wil hij opeens ook weg.
Dit heeft hij ook gedaan toen ik een paar dagen naar het buitenland moest voor mijn opleiding. Wilde hij ook opeens paar dagen weg. Het lijkt er dan op alsof hij soort van onbewust toch boos is dat ik wegga en wraak neemt door zelf ook weg te gaan.
Maar goed, in het weekend ga ik het met hem erover hebben.
Het lijkt alsof je het uberhaupt vervelend vindt dat hij ook weg gaat. Klopt dat? Waarom?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Het enige wat mij dwars zit is: hij zou eigenlijk niet op vakantie gaan, maar nu ik heb uitgesproken dat ik 2 weken naar familie wil gaan, wil hij opeens ook weg.
Dit heeft hij ook gedaan toen ik een paar dagen naar het buitenland moest voor mijn opleiding. Wilde hij ook opeens paar dagen weg. Het lijkt er dan op alsof hij soort van onbewust toch boos is dat ik wegga en wraak neemt door zelf ook weg te gaan.
Lijkt me een heel goed idee.quote:Maar goed, in het weekend ga ik het met hem erover hebben.
een pareltje ben je toch ook hé!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Allereerst voor de duidelijkheid: mijn familie is alles behalve triest en het zijn hele leuke en liefdevolle mensen. Dat zij andere denkwijze hebben dan de mensen in Nederland wil verder niet zeggen dat ik het contact moet verbreken of wat dan ook. Lekker tolerant ook van jullie om alleen jullie eigen denkwijze als juist te bestempelen en de rest van de mensen die anders denken, die zijn onjuist
Ongetrouwd mag ik niet met mijn vriend daar aankomen. Past niet in de normen en waarden. Mijn vriend is daar van op de hoogte en accepteert het.
In deze familie blijkbaar nog wel:quote:Op vrijdag 16 maart 2018 14:00 schreef spiritusbus het volgende:
Organiseren jullie met familiefeesten ook een heksenverbranding? Past prima in jullie Middeleeuwse opvattingen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een niet-islamitische man/vrouw is ook not done, dan had ik niet meer geleefd.
Uhu nee, je niet-islamitische vriend wordt niet verbrand. Het is gewoon kiezen tussen je vriend en familie. En dan moet je als vrouw wel erg dom zijn om voor een vent te kiezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:34 schreef ITrade het volgende:
[..]
In deze familie blijkbaar nog wel:
[..]
Ja, want ik ga niet voor de lol met vriendinnen weg, maar bijvoorbeeld voor mijn studie of op familiebezoek. Hij gaf aan dat hij het geen goed idee vindt als ik met vriendinnen ga, want dan zou hij te veel met zijn hoofd bij mij zitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je het uberhaupt vervelend vindt dat hij ook weg gaat. Klopt dat? Waarom?
[..]
Lijkt me een heel goed idee.
Pak hem terug door ook nog een keer met vriendinnen te gaan. Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja, want ik ga niet voor de lol met vriendinnen weg, maar bijvoorbeeld voor mijn studie of op familiebezoek. Hij gaf aan dat hij het geen goed idee vindt als ik met vriendinnen ga, want dan zou hij te veel met zijn hoofd bij mij zitten.
Andersom vind ik dan ook dat hij ook niet met vrienden hoeft te gaan.
Dus hij vindt zijn zorgen belangrijker dan jouw plezier. En dat is voor hem reden jou een leuke vakantie .. af te raden? te verbieden? Is dat een denkwijze waar jij je in kan vinden? Deel je zijn zorgen en vind je dat een goede reden om niet te gaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja, want ik ga niet voor de lol met vriendinnen weg, maar bijvoorbeeld voor mijn studie of op familiebezoek. Hij gaf aan dat hij het geen goed idee vindt als ik met vriendinnen ga, want dan zou hij te veel met zijn hoofd bij mij zitten.
Allochtonen be like...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus hij vindt zijn zorgen belangrijker dan jouw plezier. En dat is voor hem reden jou een leuke vakantie .. af te raden? te verbieden? Is dat een denkwijze waar jij je in kan vinden? Deel je zijn zorgen en vind je dat een goede reden om niet te gaan?
En vervolgens denk jij andersom, 'nou als ik niet mag dan jij ook niet' (rancune)? Of meer 'wat voor mij geldt geldt voor jou ook'?
Ja ik weet het niet hoor ... iets met 'elkaar dingen gunnen' en zo. Daar lijkt het echt helemaal mis te gaan. Is het altijd zo'n conflict?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]Welke? Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is trouwens wel iets typisch allochtonen. Man en vrouw die elkaar niks gunnen.
Je moet je echte liefde dus nog tegen komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
En dan moet je als vrouw wel erg dom zijn om voor een vent te kiezen.
Ik wil niet uitgaan van vooroordelen maar ik heb het om me heen inderdaad wel iets te vaak gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Welke? Serieus?
Dit is trouwens wel iets typisch allochtonen. Man en vrouw die elkaar niks gunnen.
Nou dan, dan is mijn reactie dus niet zo gek. Ik herken dit probleem ook gewoon echt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik wil niet uitgaan van vooroordelen maar ik heb het om me heen inderdaad wel iets te vaak gezien
Ben zelf gewoon kaaskop overigens
En ja serieus ja poepert
Maar is het elkaar gunnen van pleziertjes en tripjes niet een veel fijnere insteek? Nu lijkt het er op dat jullie van je eigen onzekerheden het probleem van de ander maken. Je vriend is een vrij mens, net als jij. Zodra je elkaar dingen gaat ontzeggen, denk ik dat je je relatie schade toebrengt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Persoonlijke angst overheerst. Geen idee of dat voor alle allochtonen zo is (en die kant wil ik niet eens op gaan) maar om naar jou toe heel eerlijk te zijn; ja dat zie ik ook terug in wat je vertelt over jouw relatie. Dus wellicht heb je wat aan de adviezen aan TS in dit topic.quote:
Ik weet niet waar het vandaan komt, denk ook een stukje cultuur en jaloezie wat ons geleerd is te hebben. Vooral de man naar zijn vrouw toe. Mijn man mag gewoon reizen hoor, het is eerder andersom: ik die niet mag.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Persoonlijke angst overheerst. Geen idee of dat voor alle allochtonen zo is (en die kant wil ik niet eens op gaan) maar om naar jou toe heel eerlijk te zijn; ja dat zie ik ook terug in wat je vertelt over jouw relatie. Dus wellicht heb je wat aan de adviezen aan TS in dit topic.
Waarom van het negatieve uitgaan dat hij dat wil omdat ie boos is? Echt zo onlogisch. Veel logischer is dat hij dan ook weg wil zodat hij ook iets leuks te doen heeft als jij weg bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Hier zat ik in eerste instantie ook aan te denken; waar komt dat wantrouwen vandaan waardoor ze denkt dat hij vanuit rancune / wraak handelt?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom van het negatieve uitgaan dat hij dat wil omdat ie boos is? Echt zo onlogisch. Veel logischer is dat hij dan ook weg wil zodat hij ook iets leuks te doen heeft als jij weg bent.
Vreemd dat je van die andere insteek uitgaat. Als je echt zo negatief over hem denkt en hem zo inschat vraag ik me af waarom je hem als vriend wilt (en andersom).
Ik gok op hele normatieve opvattingen over rolpatronen in huwelijken. 'Een man moet x zijn', 'een vrouw moet zich y gedragen'.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt, denk ook een stukje cultuur en jaloezie wat ons geleerd is te hebben. Vooral de man naar zijn vrouw toe. Mijn man mag gewoon reizen hoor, het is eerder andersom: ik die niet mag.
Ik kan mezelf helaas niet de gedachte 'liever vrijgezel dan een relatie op zulke basis' onderdrukken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch erg dat mensen zo kunnen denken.![]()
Er zullen ook genoeg autochtone mannen zijn die hun vriendin niet alleen op vakantie zouden laten gaan...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt, denk ook een stukje cultuur en jaloezie wat ons geleerd is te hebben. Vooral de man naar zijn vrouw toe. Mijn man mag gewoon reizen hoor, het is eerder andersom: ik die niet mag.
Bedankt voor deze reactie.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef probeer het volgende:
Aan TS;
Ik snap dat je vanuit een gevoel van eerlijkheid zoiets zou kunnen denken als 'nou, als jij niet wilt dat ik iets doe, dan wil ik ook niet dat jij datzelfde doet'. Dat creëert toch een soort van gelijkwaardigheid tussen jullie, zelfs als het initiële verzoek (of verbod) op zichzelf eigenlijk best wel onredelijk is (en voort lijkt te komen uit persoonlijke angst en niet vanuit romantische liefde).
Maar dat scheppen van die gelijkwaardigheid ('allebei niet') druist (voor zover ik tussen de zinnen door kan lezen) wel heel erg in tegen jouw idee van redelijkheid. Je lijkt zijn standpunt tov jouw vakanties namelijk onzin, en beperkend voor jou te vinden.
Maar toch vraag je van hem hetzelfde. En daarmee gooi je zelf je eigen waarde (de vrijheid om leuke dingen te doen) overboord. Zou het dus voor jou persoonlijk niet veel fijner zijn als je die waarde intact kan houden, door hem datzelfde verbod niet op te leggen? Wellicht dat hij dan ook in gaat zien hoe onredelijk zijn verzoek / verbod aan jou is.
TL;DR? Verlaag je niet tot zijn niveau en wees de 'grotere' persoon.
Mijn vriend is ook een autochtoon. Het is niet iets wat alleen bij allochtonen speelt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:50 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg autochtone mannen zijn die hun vriendin niet alleen op vakantie zouden laten gaan...
Als je (ts-er) zonder je vriend op vakantie gaat, en dus je familie belangrijker vindt dan jezelf en je relatie, kun je dan niet meteen bij hen blijven. Lijkt mij veel beter. Voor iedereen!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:57 schreef KosterT het volgende:
Ik vind het altijd vrij kansloos als volwassen mensen hun leven nog laten bepalen door familie. Toont imo wel een gebrek aan ruggengraat aan.
Wie zegt van niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?en wie zegt trouwens dat TS een islamitische familie heeft?
Vida, ik weet niet wie je bent maar lees je post nog eens GOED. <<<<<een protestant is een christen !! En er staat meer wat ik niet helemaal volgen kan, bv:quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:52 schreef Vida. het volgende:
[..]
Kan ik mij in jullie geval heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoeveel weken heeft ie vakantie, dat jij hem vragen kan, in redelijkheid, dat ie 2 ervan thuis blijft terwijl jij wel op vakantie bent. Hij vertrouwt jou toch, dat jij daar hem trouw blijft. Maar jij hem dus niet, dus hij moet maar 2 weken vakantie thuis blijven en wat tv kijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Wanneer ga je het gesprek met je vriend nu aan? Vanavond gedaan? Of zondagavond pas?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:13 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook een autochtoon. Het is niet iets wat alleen bij allochtonen speelt.
Best vermoeiend dit. Maargoed, ik zal het je een keer uitleggen. Het is trouwens iets dat je misschien alleen weet, wanneer je goed opgeleid ben.....of misschien ook niet, want het was de realiteit voor alle sociale kringen TOEN. Protestanten zijn een afgesplitse stroming van het christendom. In het begin van de 20e eeuw en eerder beet dat elkaar. Een rooms katholiek en een protestant hadden verschillende opvattingen over het geloof en dat beet elkaar TOEN. Dat je onwetend bent, vind ik niet erg, maar om wanneer je iets niet snapt te roepen dat iemand onder invloed van pillen of drugs is, is ronduit stom. En zegt veel over jouw referentiekader. Jij bent dus druggebruiker en neemt aan dat een ander dat ook doet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:49 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Vida, ik weet niet wie je bent maar lees je post nog eens GOED. <<<<<een protestant is een christen !! En er staat meer wat ik niet helemaal volgen kan, bv:
........... Onbeschaamd en als versleten om te scheiden en alleenstaande moeder of een gescheiden man te zijn.
Ken niet alleen je eigen geschiedenis maar svp ook je eigen taal. Of ben je onder invloed van het een of ander?
man man manquote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Best vermoeiend dit. Maargoed, ik zal het je een keer uitleggen. Het is trouwens iets dat je misschien alleen weet, wanneer je goed opgeleid ben....
Ik wacht nog steeds op een degelijke bron voor je bewering dat 40 jaar geleden 40% van de Nederlanders een probleem had met een huwelijk tussen een katholiek en een protestant.quote:
Oh zo. Jij wacht! Wacht dan rustig verder, want google is je beste vriend. Ik ga je geen bron geven. Zou wat zijn dat users voor alles wat ze niet aannemelijk vinden een bron willen. Man, zoek het lekker zelf op! Of geloof me niet, ook goed. Ik heb wel wat meer te doen dan op Fok hangen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een degelijke bron voor je bewering dat 40 jaar geleden 40% van de Nederlanders een probleem had met een huwelijk tussen een katholiek en een protestant.
Aanvulling: trek trouwens mn eerdere betoog niet uit zn verband. Ik heb meer dingen opgesomd dan een huwelijk tussen protestant en een rk!! Waar die 40% van toepassing is. Zie mijn vorige post. Een goed verstaander heeft een half woord nodig;-quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:31 schreef Vida. het volgende:
[..]
Oh zo. Jij wacht! Wacht dan rustig verder, want google is je beste vriend. Ik ga je geen bron geven. Zou wat zijn dat users voor alles wat ze niet aannemelijk vinden een bron willen. Man, zoek het lekker zelf op! Of geloof me niet, ook goed. Ik heb wel wat meer te doen dan op Fok hangen.
Wraak? Meen je dat nou?! Snap je de betekenis van het woord ‘wraak’ wel goed? Hoe benadeelt hij jou als hij op vakantie gaat als jij ook weg bent?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
10 jaar geleden maakten sommigen zich er nog steeds druk om.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een degelijke bron voor je bewering dat 40 jaar geleden 40% van de Nederlanders een probleem had met een huwelijk tussen een katholiek en een protestant.
Ik moet nu nog werken. Vanavond zie ik hem weer:)quote:Op zaterdag 17 maart 2018 02:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wanneer ga je het gesprek met je vriend nu aan? Vanavond gedaan? Of zondagavond pas?
Schande! Op vakantie gaan is een serieuze zaak. Dat soort praktijken moeten ze straffen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:35 schreef mstx het volgende:
Wat je hier letterlijk zegt is dat je ouders jouw levenskeuzes niet accepteren en dat je dit met gehuichel (partner niet meenemen om vervolgens alsnog met hem op vakantie te gaan) oplost.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:00 schreef CaVaBien het volgende:
Ongetrouwd mag ik niet met mijn vriend daar aankomen. Past niet in de normen en waarden.
Neen meisje, een protestant is een christen. Lees je eigen post nog eens, als je nuchter of zo bent, dan zie je dat het niet klopt wat je schrijft.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Best vermoeiend dit. Maargoed, ik zal het je een keer uitleggen. Het is trouwens iets dat je misschien alleen weet, wanneer je goed opgeleid ben.....of misschien ook niet, want het was de realiteit voor alle sociale kringen TOEN. Protestanten zijn een afgesplitse stroming van het christendom. In het begin van de 20e eeuw en eerder beet dat elkaar. Een rooms katholiek en een protestant hadden verschillende opvattingen over het geloof en dat beet elkaar TOEN. Dat je onwetend bent, vind ik niet erg, maar om wanneer je iets niet snapt te roepen dat iemand onder invloed van pillen of drugs is, is ronduit stom. En zegt veel over jouw referentiekader. Jij bent dus druggebruiker en neemt aan dat een ander dat ook doet.
In die tijd, 40 jaar geleden, was ik een jonge man van 30.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bent een zeurmuts als je hier problemen om maakt. Als je hem het recht tot zijn vakantie met vriend ontzegt heeft hij het volste recht om jou te dumpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef CaVaBien het volgende:
Je stelt je aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef CaVaBien het volgende:
Wat is dat nu weer voor onzin, je hoeft toch niet perse ook op vakantie omdat je partner dat doet?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat hij niet alleen thuis gaat zitten als jij op pad gaat?
hoeft inderdaad niet perse. maar als hij nou graag op vakantie wilt dan zou dat gewoon moeten mogen van TS.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:47 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin, je hoeft toch niet perse ook op vakantie omdat je partner dat doet?
Jullie zijn alle twee niet handig bezig wat dat betreft..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:37 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Herman Finkers...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze oa moeilijk loopt te doen omdat hij ook niet wil hebben dat zij met vriendinnen op vakantie gaat. En dan zou er bij mij ook wel een 'waarom de fuck ga jij dan wel met vrienden op vakantie?' gedachte ontstaan.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:12 schreef Lunatiek het volgende:
TS, als ik jouw vriend was en ik had de keuze om in jouw afwezigheid thuis te fuiven met vrienden of in een land met een beter klimaat zou ik ook voor de vakantie kiezen als het hier nog geen bier+bbq weer is.
Waar loop jij nou moeilijk over te doen? Je hebt niet eens een door je familie goedgekeurde relatie, dus waarom zou die vriend niet mogen doen wat hem goeddunkt als jij er niet bent?
Dat dus, ja. En als je wel samen wilt, doe dan even trouwen dan mag hij mee naar de familie.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:23 schreef probeer het volgende:
Al is dat wederzijdse wantrouwen of misgunnen dan voor mij eerder gewoon een reden om er helemaal mee te kappen.
Dat laatste ben ik het sowieso mee eens, lijkt me dodelijk voor de relatie. Los dat eerst eens op voor je überhaupt ergens tickets voor scoort.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze oa moeilijk loopt te doen omdat hij ook niet wil hebben dat zij met vriendinnen op vakantie gaat. En dan zou er bij mij ook wel een 'waarom de fuck ga jij dan wel met vrienden op vakantie?' gedachte ontstaan.
Al is dat wederzijdse wantrouwen of misgunnen dan voor mij eerder gewoon een reden om er helemaal mee te kappen.
Dit dus. Als meneer andersom zijn vriendin het verbiedt met vriendinnen op vakantie te gaan dan is hetgeen TS doet heel goed. Gelijke monikken, gelijke kappen immers. Dan is het ook totaal niet zielig voor die jongen.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik gok dat ze oa moeilijk loopt te doen omdat hij ook niet wil hebben dat zij met vriendinnen op vakantie gaat. En dan zou er bij mij ook wel een 'waarom de fuck ga jij dan wel met vrienden op vakantie?' gedachte ontstaan.
Als ik jou beledig dan ben ik slecht bezig. Als jij mij vervolgens ook beledigt dan is dat niet opeens goed gedrag (omdat het weer 'gelijk' is), dan zijn we gewoon beide slecht bezig.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit dus. Als meneer andersom zijn vriendin het verbiedt met vriendinnen op vakantie te gaan dan is hetgeen TS doet heel goed. Gelijke monikken, gelijke kappen immers. Dan is het ook totaal niet zielig voor die jongen.
nou prima toch. en zo moet je het ook gewoon laten. jij gaat lekker op vakantie naar je familie en je vriend gaat lekker op vakantie met zijn vrienden.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
We hebben het erover gehad.
Hij geeft natuurlijk niet toe dat hij opeens ook weg wil, omdat ik wegga.
Ik heb gezegd dat hij het zelf moet weten, uiteindelijk ga en kan ik hem niets verbieden. Het is wel dubbel dat hij het geen fijn idee vindt als ik met vriendinnen ga, maar andersom wil hij zelf wel met vrienden gaan.
Hij gaf vervolgens aan dat hij snapt dat ik op familiebezoek ga, maar dat ik vast ook ga genieten van de zon, zee en strand daar en dat hij in de tussentijd ook even iets wil doen.
Het was inderdaad veel fijner geweest als hij voor twee weken op vakantie vertrekt, de dag nadat jij thuiskomt. Jammer dat jullie nu gelijktijdig weg zijn en daarna weer tijd hebben voor elkaarquote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb gezegd dat hij het zelf moet weten, uiteindelijk ga en kan ik hem niets verbieden. Het is wel dubbel dat hij het geen fijn idee vindt als ik met vriendinnen ga, maar andersom wil hij zelf wel met vrienden gaan.
Hij gaf vervolgens aan dat hij snapt dat ik op familiebezoek ga, maar dat ik vast ook ga genieten van de zon, zee en strand daar en dat hij in de tussentijd ook even iets wil doen.
Nou meid, wat een drama weer. Je vriend gaat het er lekker van nemen, ga daar maar van uit.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
Hij moet het inderdaad zelf weten dat hij naar zo'n trien als jij gaat luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
Je lijkt me een bijzonder aangenaam persoon om een relatie mee te hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
Gun hem tenminste nog zijn weekje van geluk. Zijn leven wordt nog zuur genoeg zo te zien.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:01 schreef CaVaBien het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:20 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gun hem tenminste nog zijn weekje van geluk. Zijn leven wordt nog zuur genoeg zo te zien.
Gelukkig is niet elke vrouw zo achterlijk als dezequote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu weet ik weer waarom single zijn zo fijn is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |