Geen idee, lang geleden denk ik want die gozer lijkt op Ardaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wanneer was dit trouwens?
Wist niet dat de Ultras Sur banden hadden met Servië
Nee, moest eerst half uur updaten. Zal morgen kijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Kapi heb je die nieuwe FIFA challenges gezien? Je kan nu een Icon pakken als je wil, maat van me had Vieira
Nee, wel aantal boeken besteld maar deze zit er niet tussen. Hij was ook bij Russel Brand vorige week geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:47 schreef Ties02 het volgende:
Heeft iemand dat nieuwe boekie van Jordan Peterson toevallig gelezen?
Staat al weken in de topsellerlijst van Amazon, ga hem maar even bestellen denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel aantal boeken besteld maar deze zit er niet tussen. Hij was ook bij Russel Brand vorige week geloof ik.
ik miste je al.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sorry had me even verslapen, wel fitter nu
GM
Dat is lekker op tijd. Spannende wedstrijd morgen voor jullie. Kan je je veilig spelen.quote:
Zeker. Op Unibet kregen we wel slechts odds. 3,9 ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is lekker op tijd. Spannende wedstrijd morgen voor jullie. Kan je je veilig spelen.
Vanavond Excelsior uit. Halen daar altijd wel een goed resultaat maar we missen nu aardig wat belangrijke spelers.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Op Unibet kregen we wel slechts odds. 3,9 ofzo
Achja, Unibet gaf ons vorige week 8,5 zullen we maar denken.
Kan het helaas niet zien. St Patricks day.
Tegen wie moeten jullie?
Niet echt een boeiende wedstrijd lijkt me? Jullie zijn allebei veilig dus gaat nergens meer om?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond Excelsior uit. Halen daar altijd wel een goed resultaat maar we missen nu aardig wat belangrijke spelers.
plee offs zijn nog haalbaar voor beide. Boeit mij persoonlijk geen ene ruk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt een boeiende wedstrijd lijkt me? Jullie zijn allebei veilig dus gaat nergens meer om?
Uhmquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De vraag van vandaag (namens Pickwick): wat is jouw favoriete vervoersmiddel?
Ik laat je moeder me graag berijden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ze keihard verliezenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is lekker op tijd. Spannende wedstrijd morgen voor jullie. Kan je je veilig spelen.
BMW 5 seriequote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Theequote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sos.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt kan dan ook meedoen met zijn stijve penisquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:03 schreef Caland het volgende:
Ik hoor net op de radio dat een paralympier goud heeft gewonnen met een stijve nek.
Zijn die regels om mee te doen al zo erg naar beneden bijgesteld?
Luister jij radio ja? Enorme hipster dat je er loopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:03 schreef Caland het volgende:
Ik hoor net op de radio dat een paralympier goud heeft gewonnen met een stijve nek.
Zijn die regels om mee te doen al zo erg naar beneden bijgesteld?
Alleen in de autoquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luister jij radio ja? Enorme hipster dat je er loopt.
Staat gewoon op Xhamster ook. Als je daar in het zoekvenster fok naked KPD invult krijg je een fotocollage van een reeks FOK!kers die ooit een naaktselfie op dit forum gekwakt hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:07 schreef Doublepain het volgende:
Die heb jij gezien toch Caland, viespeuk
Een mix van BNR en radio 2 naar ik mag aannemen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen in de auto
Toch zo’n 2 uur per dag
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat gewoon op Xhamster ook. Als je daar in het zoekvenster fok naked KPD invult krijg je een fotocollage van een reeks FOK!kers die ooit een naaktselfie op dit forum gekwakt hebben.
Ben eigenlijk constant aan het zappen tussen 6 zenders. Maar meestal radio 10.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een mix van BNR en radio 2 naar ik mag aannemen?
Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben eigenlijk constant aan het zappen tussen 6 zenders. Maar meestal radio 10.
Leugenaarquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat gewoon op Xhamster ook. Als je daar in het zoekvenster fok naked KPD invult krijg je een fotocollage van een reeks FOK!kers die ooit een naaktselfie op dit forum gekwakt hebben.
Neger wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu al? Ik drink meestal alleen water tot 10 ofzo.
Ik ook daarna. Wel meestal een glas melk bij het ontbijt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
de koffie smaakt mij niet zo goed vanmorgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou ik even flink moeten gaan Googelen zo. Op een andere kabelaar iig niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar kunnen we allemaal MSR kijken. Ik heb geen zin in t commentaar van Karsten kroon.
Omdat wat jij naar binnen knalt nauwelijks koffie te noemen is. Heb je een cappuccino of een latte?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de koffie smaakt mij niet zo goed vanmorgen.
Met een gestrekt been uit bed gestapt deze morgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:31 schreef GGMM het volgende:
Lange_Lans komt er weer met gestrekt been in.
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Jojo, Drizzt_, Ties, ik vertrek zometeen naar Tukkerland. Min of meer vrijwillig ook nog.
Gezellig zeg, kom je hier even op de koffie?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Jojo, Drizzt_, Ties, ik vertrek zometeen naar Tukkerland. Min of meer vrijwillig ook nog.
Koffie staat klaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:32 schreef Lange_Lans het volgende:
The 108th Milano-Sanremo NamedSport will be broadcast in 185 countries right across the five continents. The 2017 edition of the race will be shown live by 16 TV networks.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Polen wint wereldbeker skispringen
Je moeder.quote:
Dat ligt een beetje aan wat voor koffie je hebt. Ik ben op dat punt best kieskeurig.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gezellig zeg, kom je hier even op de koffie?
Douwe Egberts grove maling aroma roodquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan wat voor koffie je hebt. Ik ben op dat punt best kieskeurig.
Hmmm. Dit gaat nog interssant worden.quote:
Als je hier nog over na moet denken dan laat maar zitten hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm. Dit gaat nog interssant worden.
Wie kan zijn koffie beter verkopen Ties of Jojo?
Eens proberen of ik misschien de Engelse eurosport kan vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The 108th Milano-Sanremo NamedSport will be broadcast in 185 countries right across the five continents. The 2017 edition of the race will be shown live by 16 TV networks.
RAI, the WorldTour event’s host broadcaster, will produce three hours live coverage of the race, broadcasting it in Italy on Rai Sport and Rai Sport + HD, with the final part live on Rai 2.
Eurosport will show La Primavera live throughout the whole of Europe, with the exception of France where l’Equipe will air the event race on its free-to-air channel. In Switzerland the race will be broadcast by SRG SSR and in Beglium by the French speaking channel RTBF.
In Asia, the exclusive live broadcast in Japan will be on DAZN, while in China the race will be broadcast on the Web TV Hysport. Eurosport will also broadcast the race in 15 territories across the Asia Pacific region, while in New Zealand the Milano-Sanremo NamedSport will be broadcast exclusively on Sky Sports.
OSN network is the right holders for the Middle East and Africa regions, while Kwese Sport will cover the SubSaharian Africa territories with the sole exception of South Africa, where the race will be broadcast live on Supersport.
The 2017 Milano-Sanremo NamedSport can be followed in the Americas on Fubo.TV in USA and Canada, on TDN in Mexico and Central America and on the ESPN network in South America and the Caribbeans.
SNTV – the Sports News Television platform will distribute images from the race all over the world.
http://www.milanosanremo.it/en/news/la-milano-sanremo-in-tv-2/
Heb je kabel-TV?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens proberen of ik misschien de Engelse eurosport kan vinden
Bij jojo krijg je een toefje moedermelkquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm. Dit gaat nog interssant worden.
Wie kan zijn koffie beter verkopen Ties of Jojo?
Genotquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je volgens mij gewoon de audiotaal veranderen.
We gaan naar een bungalowpark.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Zeeland rijden vriend
Nou zo gastvrij is dit niet hoor. Hebben ze bij jou in het dorp ooit eerder een zwarte gezien?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je hier nog over na moet denken dan laat maar zitten hoor
Enschede is geen dorp Lansquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou zo gastvrij is dit niet hoor. Hebben ze bij jou in het dorp ooit eerder een zwarte gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |