Heb het nog nooit gehad maar het lijkt me een marketinggimmick.quote:
Ik kijk naar OFX Sports 1.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is iedereen nu naar die Pauw gegaan met die boot van hem?
Nul. Alleen een kopje koffie.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel Hertog Jan heb jij al gehad?
Zit jij nu alle ploegen die door zijn te spoileren terwijl ik de samenvattingen zit te kijken?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal
Atlético Madrid
CSKA Moskou
Lazio
Olympique Marseille
RB Leipzig
RB Salzburg
Sporting CP
Zegt u maar.
[2017/18] Europa League #25 Knotsgekquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit jij nu alle ploegen die door zijn te spoileren terwijl ik de samenvattingen zit te kijken?
Bedankt he
Atlético - CSKAquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal
Atlético Madrid
CSKA Moskou
Lazio
Olympique Marseille
RB Leipzig
RB Salzburg
Sporting CP
Zegt u maar.
Ja, er is geen apart RTL7 topicquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[2017/18] Europa League #25 Knotsgek
Ik wacht de loting af, oke?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal
Atlético Madrid
CSKA Moskou
Lazio
Olympique Marseille
RB Leipzig
RB Salzburg
Sporting CP
Zegt u maar.
Eens. Ik vind dat hij zich aardiger moet gedragen, maar af en toe is hij wel lief. Jammer dat hij dit niet voortzetquote:
Wie nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Al zou ik een spoedige afgang voor Arsenal heel leuk vinden.
Victoria it is.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien: Atlético door naar de volgende ronde.
Ik ben een warm bad.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat hij zich aardiger moet gedragen, maar af en toe is hij wel lief. Jammer dat hij dit niet voortzet
Wat kinderachtig voorzichtig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien: Atlético door naar de volgende ronde.
Ik geef Marseille tegen iedere ploeg behalve Atleti goeie kans.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal
Atlético Madrid
CSKA Moskou
Lazio
Olympique Marseille
RB Leipzig
RB Salzburg
Sporting CP
Zegt u maar.
Het was ook wel zeer kwalijk Slobquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik een hersenloze idioot ben zonder historisch besef.
In plaats van Pascalus kunnen ze hier beter een kleuter neerzetten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Engeland
Spanje
Rusland
Italië
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Portugal
Wel lekker die EL met al die ploegjes uit verschillende landen
Zou wel zo leuk zijn als Barca City Real elkaar nog niet loten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel meer benieuwd naar de Champions League-loting maar dat is niet heel vreemd neem ik aan.
Hopelijk een mooie loting voor Liverpool.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel meer benieuwd naar de Champions League-loting maar dat is niet heel vreemd neem ik aan.
Ik post toch bijna niet buiten VBL en daar kennen ze je.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool, City en Barça elkaar ontlopen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou wel zo leuk zijn als Barca City Real elkaar nog niet loten.
Real mag er lekker uit in de kwartfinale, zou een El Clasico wel leuk vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou wel zo leuk zijn als Barca City Real elkaar nog niet loten.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real mag er lekker uit in de kwartfinale, zou een El Clasico wel leuk vinden.
Mijn enige eis voor komende ronde is dat Real eruit vliegt, verder maakt het me allemaal niets uit. Zitten sowieso minstens 2 leuke affiches tussen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real mag er lekker uit in de kwartfinale, zou een El Clasico wel leuk vinden.
Waarom Liverpool, ik acht ze kansloos met hun middenveld?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool, City en Barça elkaar ontlopen.
Ik heb een vervelend gevoel dat Real - Bayern // Bayern - Juve // Juve - Real sowieso gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn enige eis voor komende ronde is dat Real eruit vliegt, verder maakt het me allemaal niets uit. Zitten sowieso minstens 2 leuke affiches tussen.
Wat een rot avond moet je gehad hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag. Al zou ik een spoedige afgang voor Arsenal heel leuk vinden.
Wat is er mis met Bayern Juve?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een vervelend gevoel dat Real - Bayern // Bayern - Juve // Juve - Real sowieso gaat gebeuren.
Bayern - Juventus zal het ook wel weer worden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn enige eis voor komende ronde is dat Real eruit vliegt, verder maakt het me allemaal niets uit. Zitten sowieso minstens 2 leuke affiches tussen.
Heb jij Barça zien overtuigen gisteren?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom Liverpool, ik acht ze kansloos met hun middenveld?
doe maar gewoon, is niet leuk johquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
Maar als De Slob er last van heeft verander ik hem wel.
Vergeet niet de penalty van Arsenal op je blog te zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een rot avond moet je gehad hebben.
In eigen competitie lukt het nog, maar in Europa kunnen ze niet meer een wedstrijd zo dood maken als eerst. Kan nog best interessant worden.quote:
Ze missen straks Busquets wel, dat is echt een enorme aderlating, veel druk op Iniesta.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij Barça zien overtuigen gisteren?
Defensief waren ze gewoon pover gisteren. Die hebben dan de mazzel dat Chelsea een ploeg zonder vertrouwen is op het moment. Ik weet het; Messi, maar voor de rest kan Valverde me nog niet enorm bekoren in de topwedstrijden. Niet verloren, maar ook niet des Barça's gespeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze missen straks Busquets wel, dat is echt een enorme aderlating, veel druk op Iniesta.
Niet als ze tegen City, Barca of Bayern moetenquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan er alleen niet aan voorbijgaan dat dit Real Madrid uiteindelijk op de een of andere manier weer naar de finale hobbelt.
Het liefst zou ik ze tegen Bayern zien van deze drie. Voor Zidane is het spel maken vaak een giftige cocktail.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet als ze tegen City, Barca of Bayern moeten
Toen was ik er klaar mee ja, vorig jaar geen Real Madrid meer gekeken na die wedstrijd.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun Bayern wel revanche tegen Real. Wat waren die keihard door die scheids genaaid zeg. Buitenspel Ronaldo, klote scheids ook nog.
#neverforget
quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
De Slob en Anne mogen er allebei wezenquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb meer problemen met Real omdat het elftal dusdanig geolied is geworden dat er geen gedachte of iets meer achter zit. Ik heb meer met ploegen waaraan je de hand van een coach ziet, dat je weet dat de beste man voortdurend met voetbal bezig is. Stel dat Zidane's tenure over is bij Real; hoe zou je hem dan als trainer moeten samenvatten zonder prijzen: wat is typisch Zidane?quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:44 schreef KingRoland het volgende:
2 keer buitenspel was dat toen van Ronaldo. Wat had ik toen een tyfushekel aan Real.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met Real omdat het elftal dusdanig geolied is geworden dat er geen gedachte of iets meer achter zit. Ik heb meer met ploegen waaraan je de hand van een coach ziet, dat je weet dat de beste man voortdurend met voetbal bezig is. Stel dat Zidane's tenure over is bij Real; hoe zou je hem dan als trainer moeten samenvatten zonder prijzen: wat is typisch Zidane?
Nu moet ik wel stellen dat bij instituten als FC Barcelona en Real Madrid er zeker slechts 30% aan tijd op het voetbalveld is en 70% man-management en het merk van de club uitdragen. Dat is slopend.
Maar nee, het Real op het voetbalveld bezorgt me weinig vreugde.
Heel even in het begin van het seizoen zag je iets vernieuwends, toen op dat toernooi in amerika en die wedstrijden daarna tegen barca. Helaas daarna amper nog teruggezien, want de spelers heeft Real er gewoon wel voor.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met Real omdat het elftal dusdanig geolied is geworden dat er geen gedachte of iets meer achter zit. Ik heb meer met ploegen waaraan je de hand van een coach ziet, dat je weet dat de beste man voortdurend met voetbal bezig is. Stel dat Zidane's tenure over is bij Real; hoe zou je hem dan als trainer moeten samenvatten zonder prijzen: wat is typisch Zidane?
Nu moet ik wel stellen dat bij instituten als FC Barcelona en Real Madrid er zeker slechts 30% aan tijd op het voetbalveld is en 70% man-management en het merk van de club uitdragen. Dat is slopend.
Maar nee, het Real op het voetbalveld bezorgt me weinig vreugde.
Stijn is gewoon een gevoelsmens.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]Wat verwoord je jouw gevoelens toch mooi Stinho.
Dat is elk mens.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stijn is gewoon een gevoelsmens.
Barcelona - Bayernquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern - Juventus zal het ook wel weer worden.
Dat is aids.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barcelona - Bayern
Juventus - Liverpool
Manchester City - AS Roma
Real Madrid - Sevilla
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barcelona - Bayern
Juventus - Liverpool
Manchester City - AS Roma
Real Madrid - Sevilla
Hier verder.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht dat jullie weg waren, zodat we serieus konden gaan nabeschouwen
Heb jij de bierapp ook? Ik moet even vrienden toevoegenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pascanus heb ik doorgaans erg hoog zitten.
Nu sta ik mooi voor lulquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uh nee hoor, want ik heb hem nu als vriend lol
Minder cola drinken vriendquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu sta ik mooi voor lul
Mr ik ga weer verder proberen te slapen
Trusten
Gebroken kuitbeen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Filipe er per brandcard vanaf. Daar gaat 99% van de creativiteit.
Je kunt die officials moeilijk voor 5 minuten naar Zwitserland laten komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we dat gelul afschaffen en gewoon die loting meteen doen?
Alle kwartfinales zijn om 21:05.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Marseille - Leipzig en Atletico - Sporting op RTL hopelijk.
Ik zie kansen op een halve finale voor Thauvin en co
Ook wel mooi om twee van die ploegen in de halve finale kan zien, beloven mooie potjes dan te worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lazio v Salzburg en Leipzig v Marseille zijn wel leuk.
Misschien kiest De Belg wel een andere wedstrijd uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Flopshow. Dan zullen we wel Atletico-Sporting als livewedstrijd krijgen.
Hoezo dat dan weer? 19:00 is toch een prima tijd voor de andere twee matches?quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie mogen je handjes dichtknijpen dat je zulk champagnevoetbal op de buis te zien krijgt.
Mist mogelijk het WK las ikquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wordt zonder Filipe wel iets minder flitsend.
Die komen ook wel om 19:00 voor een kwartfinale van hun club hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er mensen naar het stadion komen inderdaad.
Marcelo is vreselijk dit seizoen, ik had niets uitgesloten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mist mogelijk het WK las ik. Niet dat hij zou gaan spelen, maar toch.
19:00 is voor veel mensen gewoon een vervelende tijd. Pas vanaf de eindfase begint het publiek dat toestroomt wat groter te worden, dus niet heel gek dat ze aan die mensen denken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen ook wel om 19:00 voor een kwartfinale van hun club hoor.
Maar dat is dan eerder blijkbaar geen probleem.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
19:00 is voor veel mensen gewoon een vervelende tijd. Pas vanaf de eindfase begint het publiek dat toestroomt wat groter te worden, dus niet heel gek dat ze aan die mensen denken.
(lol)twitter:chrisapplegate twitterde op vrijdag 16-03-2018 om 13:16:48Fun fact: the last time Arsenal played CSKA Moscow in London, the match was attended by Andrei Lugovoi. Who earlier that day, had met Alexander Litvinenko and allegedly slipped polonium in his tea. Traces of polonium were later found at the stadium during the investigation reageer retweet
Jordan Loekakoe natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kiest De Belg wel een andere wedstrijd uit.
Jammerquote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Atlético v Sporting is de RTL-pick.
Net als die van Sporza.
[..]
Genotswedstrijd was datquote:Op donderdag 5 april 2018 20:29 schreef franklop het volgende:
Jaartje geleden speelde Ajax nog tegen Schalke in deze ronde
Zekerquote:
Hier was de tv al uit het raam geslingerdquote:Op donderdag 5 april 2018 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toen zat ik er helemaal doorheen toen het 3-0 stonden daarna nog helemaal in shock
Ik had mezelf al van de trap gegooidquote:Op donderdag 5 april 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Hier was de tv al uit het raam geslingerd
Vervolgens paar weken later weer bijna de sjaakquote:Op donderdag 5 april 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had mezelf al van de trap gegooid
Ik word 's nachts nog wel eens schreeuwend wakker als ik die kans van Cornet voorlangs zie gaan in de laatste minuut.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Vervolgens paar weken later weer bijna de sjaak
Zou ie nog ooit terugkomen?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Vitolo heeft het nog niet gemaakt bij Atletico hè? @Koffieplanter[ afbeelding ]
Was dat wel de bedoeling?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:37 schreef Slobeend het volgende:
Vitolo heeft het nog niet gemaakt bij Atletico hè? @Koffieplanter[ afbeelding ]
Verplichte vakantie?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Er zijn veel met vakantie.
En er zitten nog een hoop in het dartsPL-topicquote:Op donderdag 5 april 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Er zijn veel met vakantie.
Ik ook wel, want de verdediging is niet opgewassen tegen Griezmann. Aanval van CP vind ik trouwens wel heel sterk hoor, maar beetje jammer voor ze dat ze tegen misschien wel de beste verdediging ter wereld spelen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel een ouderwetse koekoek-avond aankomen.
Rellenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in het FB topic.
Ongekend.
Ze waren gisteren uit eten met zijn allen dus hebben de wedstrijden pas later terug gekekenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Hadden de mannen nog kritiek geuit op Veronica voor hun wedstrijdkeuze en hebben ze LFC gezien?
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel een ouderwetse koekoek-avond aankomen.
Het appellerenquote:
foxsports.nlquote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die een stream heeft van een andere interessante wedstrijd maw niet arsenal
twee keer, maar 1-0quote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hebben ze nu gescoord of niet? Snap er niks van.
Red Bull weet wel hoe ze goed beleid moeten voeren.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Centrum van RB Leipzig 19 en 18 jaar. Daar lopen alleen maar grote talenten rond.
Die Upamecano is het zoveelste Franse CB talent, niet normaalquote:Op donderdag 5 april 2018 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Centrum van RB Leipzig 19 en 18 jaar. Daar lopen alleen maar grote talenten rond.
Daarnaast staat ook een Fransman van 18 jaar en 1,95 ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Upamecano is het zoveelste Franse CB talent, niet normaal
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:33 schreef hhh38 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hare&ref_source=link
CSKA
Die verdedigers zijn al 3 jaar te traag
Het staat maar 2-1?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:34 schreef Confidenceissilent het volgende:
Wat heeft de selectie van Arsenal gegeten dan?😝 Ben het niet aan het kijken. Zijn ze echt zo goed of bakt CSKA er gewoon helemaal niks van?
Ik zie het, maar dan nog niet zo overdreven toch? Uitgoaltje voor CSKAquote:
Alsof Wenger ooit een opvolger krijgtquote:Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef franske19 het volgende:
Arsenal speelt weer als vanouds. Jammer dat het achterin nog steeds gatenkaas is. Mag de opvolger van Wenger wel wat aan doen.
Ooit gaat die man toch dood.. Of zouden ze met hem de club begraven?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Wenger ooit een opvolger krijgt
Dan zetten ze hem gewoon op.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ooit gaat die man toch dood.. Of zouden ze met hem de club begraven?
Dat is helemaal waar. Maar ik heb ook niet zo'n hoge verwachtingen van Arsenalquote:Op donderdag 5 april 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het, maar dan nog niet zo overdreven toch? Uitgoaltje voor CSKA
Al is CSKA weinig bijzonders
Ach als het lekker loopt kunnen ze wel lekker ballen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:38 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik heb ook niet zo'n hoge verwachtingen van Arsenal
Precies dat. Als CSKA op 0-1 was gekomen, dan was het waarschijnlijk alweer in elkaar gestort.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als het lekker loopt kunnen ze wel lekker ballen.
Alleen bij het minste of geringste tegenslag flikkert de hele teringzooi in elkaar.
godquote:Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef skysherrif het volgende:
Cp speelt nu wel lekker mee, maar 1 counter en griezmann legt de 2 - 0 binnen.
Mad zijn om Arsenalquote:
Ja, wat zijn die lelijke grijze panelen?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lelijk stadion toch wel van Leipzig
Duitse degelijkheidquote:Op donderdag 5 april 2018 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, wat zijn die lelijke grijze panelen?
Latgod.
Wel jammer dat beide goals ook door persoonlijke blunders komen, echt onnodig geweest dit van CP. Maarja nu zullen ze wel vol moeten gaan voor 1 tegengoal.quote:
Arsenal gaat nooit winnen van Leipzig of Atleti.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
altijd lucky ook met die lotingen, maarja hopelijk verliezen ze de finale kunnen we mooi genieten van al die huilies bij ArsenalFanTV
Leipzig misschien nog wel hoor, die zijn ook niet zo stabiel.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arsenal gaat nooit winnen van Leipzig of Atleti.
Leipzig niet overschatten. Zijn niet beter dan Lazio of Marseille (op volle sterkte)quote:Op donderdag 5 april 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Arsenal gaat nooit winnen van Leipzig of Atleti.
Red Bull Oss*quote:Op donderdag 5 april 2018 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Den Haag
#MakeItHappen #TheHague
Hmmm, lastig denk wel iets beter, maar dat ze nooit kunnen winnen van arsenal was wel overdreven ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leipzig niet overschatten. Zijn niet beter dan Lazio of Marseille (op volle sterkte)
Marseille fan.quote:
Wie vallen er op bij Leipzig?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Marseille fan.
Zijn naar Leipzig gekomen voor een gelijkspelletje, want 4 belangrijke basisspelers geblesseerd. Nog genoeg kansen gehad op de 0-1 eigenlijk maar deze voorsprong voor RBL zat er ook wel aan te komen.
Arsenal heeft meestal zware lotingen in Europa. Niet zo zielig doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
altijd lucky ook met die lotingen, maarja hopelijk verliezen ze de finale kunnen we mooi genieten van al die huilies bij ArsenalFanTV
ze kunnen de tyfus krijgenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Arsenal heeft meestal zware lotingen in Europa. Niet zo zielig doen.
Barca moet Eriksen of Thiago halen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mathieuonbegrijpelijk toen Barcelona hem ooit haalde
Ze gaan eerder voor De Ligt denk ikquote:Op donderdag 5 april 2018 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Barca moet Eriksen of Thiago halen.
Hmjah, zou toch m'n middenveld wat creatief willen versterken.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan eerder voor De Ligt denk ik
Ze hebben Yerri Mina al gekocht. En al afgedankt als je de verhalen mag gelovenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan eerder voor De Ligt denk ik
Ruildeal + 40 miljoenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben Yerri Mina al gekocht. En al afgedankt als je de verhalen mag gelovenDie jongen komt er wel
Muah Coutinho is wel een geweldige speler.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmjah, zou toch m'n middenveld wat creatief willen versterken.
Achteraf toch vrij belachelijk dat Coutinho is gehaald voor dat geld.
Ja bizar hoe snel dat gaatquote:Op donderdag 5 april 2018 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben Yerri Mina al gekocht. En al afgedankt als je de verhalen mag gelovenDie jongen komt er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |