Dan wordt het 8-0 in plaats van 11-0.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, Madrid liet ze uitrazen.
Maar CSKA speelt best defensief, die verliezen niet met dubbele cijfers.
Bewonderenswaardig dat je dit nog hebt bewaard.quote:
Ongeveer, maar dan wel zo goed als op 1 lijnquote:
Ze zullen best winnen, maar niet met zo veel verschil.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan wordt het 8-0 in plaats van 11-0.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had Ajax vorig jaar dus moeite mee.
Ik zet het wel even in een spoiler want ik wil geen oude wonden openen bij Tiesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van jouw handschriftquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat schrijven jullie allemaal lelijk zeg.
Daar had ik nog mijn prachtige Alison UI.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet het wel even in een spoiler want ik wil geen oude wonden openen bij TiesjewowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alle dingen die je hier op een briefje worden gegeven moet je bewaren.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig dat je dit nog hebt bewaard.
Met een potlood erop krassen en dan de tekst kunnen zienquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Erg apart
Bij CSI hadden ze je als seriemoordenaar gekwalificeerd op basis hiervan
Famous last words. Maar ook: wat een try hard handschrift.quote:
Hoeft niet, heb ik niet gegeven in elk gevalquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:32 schreef Ties02 het volgende:
Beetje eng dat die bierapp meteen je Facebook gegevens wil enzo
Gaat dit over Untappd?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb ik niet gegeven in elk geval
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom bewaar jij briefjes van Pascalus?
Wil best nog een briefje schrijven hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
hier heb je zeker een half uur over gedaan
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet het wel even in een spoiler want ik wil geen oude wonden openen bij TiesjeIk zal je nog eens iets in vertrouwen vertellen, rotte balkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wachten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wil best nog een briefje schrijven hoor.
Al wordt Salzburg wel kampioenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Salzburg is het Ajax van dit seizoen.
Nu moeten we nog een halfuur wakker blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wil best nog een briefje schrijven hoor.
Jaloers.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Famous last words. Maar ook: wat een try hard handschrift.
sowquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Al wordt Salzburg wel kampioen
Ties02 is gekquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik opschrijven moet.
Fernando Gaviria bestuurt de bus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom bewaar jij briefjes van Pascalus?
Je hebt het me niet verteld, het is me overkomen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens iets in vertrouwen vertellen, rotte balk
Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.
Muggenstifterquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het me niet verteld, het is me overkomen.
Jullie zijn toch een Siamese tweeling?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.
JR schrijft niet, die vraagt gewoon aan zijn moeder om een pot pindakaas op het boodschappenlijstje te zetten.quote:
Ja een vietnamese tweelingquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een Siamese tweeling?
Wel dom om de antwoorden niet op te schrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hierom krijgt Paxcon altijd de taak om de vragen op te schrijven tijdens de pubquiz
Mooi hoor, behalve die 'K'. Wat is dat in godsnaam.quote:
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te starenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb door de interessante discussies over bier en handschriften al het voetbal gemist, nu moet ik er weer ff inkomen
Dat doet Johannes dus, best wel een stomme taakverdeling als ik er nu over nadenkquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel dom om de antwoorden niet op te schrijven.
Als je daarmee klaar bent kan ik je de instagram van Andrea Londo aanraden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te staren
Maar daar is ook gewoon helemaal niets mis mee kerelquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te staren
Ik moet de link van imgdumper overtypen omdat imgur op mobiel niet meer werkt.quote:
Ik heb een stukje keukenpapier dan, zondag 16:45.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb verschillende handschriften, net wat mijn stemming is.
Zonder saus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb een stukje keukenpapier dan, zondag 16:45.
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Soms zie je dan die Naomi van As erbij opstaan, dan moet ik altijd een beetje kotsenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Maar daar is ook gewoon helemaal niets mis mee kerel
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.
Kemkers weg, 3000 euro schuld.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een mannelijke Kquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi hoor, behalve die 'K'. Wat is dat in godsnaam.
Ik zou haar alleen doen als ik dronken ben en zin heb, maar dan wel op zn hondjesquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Soms zie je dan die Naomi van As erbij opstaan, dan moet ik altijd een beetje kotsen
Daar kan die gast uit Dordrecht over meepratenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen vreet je zo op uit de schaal joh.
Jan Everse.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar kan die gast uit Dordrecht over meepraten
Hoe heet ie ook alweer
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je waarom die lijntjes op papier staan?
Jij bent de winnaar van de avond wat mij betreftquote:
Normaal hebben Colombiaantjes niet zoveel moeite met lijntjes....quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar als het tegen de avond loopt met een kadetje scheelt weer brood smeren. Genot.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen vreet je zo op uit de schaal joh.
Lolquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje!quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jij bent de winnaar van de avond wat mij betreft
Ps. normale mensen eten om 17:00.quote:
Zou ik nu ook wel lusten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar als het tegen de avond loopt met een kadetje scheelt weer brood smeren. Genot.
Verder scrollen. Sophie Polkamp was betere opvulling.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Soms zie je dan die Naomi van As erbij opstaan, dan moet ik altijd een beetje kotsen
Stem FvD.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:45 schreef Coco. het volgende:
Maar Koffieplanter komt zijn opdracht wel na.
Kudos.
Je rechterhand?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien heeft mijn vriendin het wel stiekem geschreven, weten jullie veel.
Kan zij Nederlands dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien heeft mijn vriendin het wel stiekem geschreven, weten jullie veel.
Is ook niks mis mee, doen mijn oom en tante ook maar goed die hebben de tijd om in de ochtend te koken net als je omaquote:
Ik vind het uploaden van foto's op fok nogal omslachtig anders had ik meegedaan met dit schijtlollige gedoequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:45 schreef Coco. het volgende:
Maar Koffieplanter komt zijn opdracht wel na.
Kudos.
Waarvan aktequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet schrijven en het boeit me geen ene tyfus. Geen pics.
Hier precies hetzelfde, zijn erg oud gewordenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma vroeger ook.
Altijd hollandse pot, en dan griesmeelpap toe. Wat een leven.
En nu?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma vroeger ook.
Altijd hollandse pot, en dan griesmeelpap toe. Wat een leven.
Ook altijd broodjes bruine suiker als ontbijtquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, zijn erg oud geworden
Dortmund - Salzburg kan nog verlenging worden.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn ze dood
Kortom: Geen griesmeelpap meer eten
De laatste weken heb ik dat vaak gegeten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn ze dood
Kortom: Geen griesmeelpap meer eten
Bruine suiker is echt iets wat alle opa's en oma's eten volgens mij.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook altijd broodjes bruine suiker als ontbijt
Ik kan zowaar eens kijken. Helaas doen mijn mannetjes Backaert en Hofstetter niet mee volgens mijn intel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vreselijk nieuws, ik ga de Handzame Classic moeten missen morgen.
Goed gewijzigdquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund - Salzburg kan nog verlenging worden.
(dan moeten er wel gekke dingen gebeuren)
Hotch gaat winnenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vreselijk nieuws, ik ga de Handzame Classic moeten missen morgen.
Mijn opa deed eens per ongeluk zout op een broodje in een restaurant (lol)quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bruine suiker is echt iets wat alle opa's en oma's eten volgens mij.
Mijn oma noemt dat: BRUNE SUUKERquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wilde het even verdeuidelijkenquote:
Zou je die kwoot van Slobeend over Anne Drank ook kunnen doen?quote:
Lordtquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef PSVCL het volgende:
is dat hafcfan? heb laatst nog een dm gekregen van lordtvoldermort
Je weet toch dat dat heroine is he?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wou zoiets reagerenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het even verdeuidelijken
Ik had vroeger allemaal zeldzame, glimmende kaarten maar die ben ik verloren in een ballenbak.quote:
Daar heeft een kleuter dus overheen gepist.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had vroeger allemaal zeldzame, glimmende kaarten maar die ben ik verloren in een ballenbak.
Zo'n map heb ik nog steeds ergens in de kastquote:
Ernstigquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer op FOK!
Mijn glimmende Sabrina's Alakazam.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heeft een kleuter dus overheen gepist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Mooie collectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]BasisschoolhandschriftgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Mijn ma spaarde dat vroegerquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Soms droom ik wel eens dat American Pickers bij mij op bezoek komt en zich verademen aan mijn Suske en Wiske verzameling.
quote:
Jullie beseffen je dat Stijn net van de basisschool af is hequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn heeft zijn handschrift van de basisschool nog steeds, dat is echt schattig.
Wisten jullie dat je ook een spelletje met die kaarten kon doen? Haha, dat deed dus echt niemand!quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn glimmende Sabrina's Alakazam.
Ik kan niet zonder.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn heeft zijn handschrift van de basisschool nog steeds, dat is echt schattig.
Stijn is bijna 20, Ties. 20.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Jullie beseffen je dat Stijn net van de basisschool af is he
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LordtJij maakt het helemaal James Bondt
GGMM vindt dit leuk.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Jullie beseffen je dat Stijn net van de basisschool af is he
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Die handschrift foto's worden een beetje saai. Ik vind dat het tijd wordt voor dickpics.
TS begint.
Zo komt hij ook aan zijn aantal posts, die gast slaapt nooitquote:
Klotedingen dat, hele vingers blauwquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet zeker dat Stijn ook nog steeds schrijft met zijn vulpen van de basisschool.
Hafcfan is behoorlijk makkelijk te doorzien.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef PSVCL het volgende:
[..],hij wilde niet zeggen wie hij was.
De laatste anderhalf jaar val ik reuze mee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zo komt hij ook aan zijn aantal posts, die gast slaapt nooit
Terecht ookquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Sked het volgende:
Toch nog een verrassende uitslag vanavond
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Die handschrift foto's worden een beetje saai. Ik vind dat het tijd wordt voor dickpics.
TS begint.
Ik spaarde vroeger die vullingen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik weet zeker dat Stijn ook nog steeds schrijft met zijn vulpen van de basisschool.
Inderdaad, weinig mensen zijn oprecht zo debiel als hijquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hafcfan is behoorlijk makkelijk te doorzien.
Die sloopte ik altijdquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste anderhalf jaar val ik reuze mee.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klotedingen dat, hele vingers blauw
Ik stak hem altijd in het oog van de leraar.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die sloopte ik altijd
ik was een baldadig jochie
Benjamin Button godquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou raarder zijn als je steeds jonger werd.
klopt ,had het vermoeden al dat hij het wasquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hafcfan is behoorlijk makkelijk te doorzien.
Gaat het welquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schreef op deb asisschool al neit meer met vulpennen.
Werd jij vaak de klas uitgestuurd?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die sloopte ik altijd
ik was een baldadig jochie
Jij zat op een Maurice de Hond school?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was een voorbode voor de vele bansquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd jij vaak de klas uitgestuurd?
Hahahaquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij zat op een Maurice de Hond school?
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij zat op een Maurice de Hond school?
Ja en aangezien hij een grote Harry Potterfan is met zo'n username ook wel makkelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt ,had het vermoeden al dat hij het was
begon over juve en dat mane etc zwaar overschat zijn
JanCees zit daarom nog steeds op de basisschool, altijd geschorst.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het was een voorbode voor de vele bans
Heeft op een bepaald ander forum ook dezelfde obsessies als LordVoldermort. Op een Voetbalzoneforum post hij onder de naam 'Bianconeri' met dezelfde obsessies voor bepaalde darters.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt ,had het vermoeden al dat hij het was
begon over juve en dat mane etc zwaar overschat zijn
valt meequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd jij vaak de klas uitgestuurd?
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Bianconeri is een andere userquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft op een bepaald ander forum ook dezelfde obsessies als LordVoldermort. Op een Voetbalzoneforum post hij onder de naam 'Bianconeri' met dezelfde obsessies voor bepaalde darters.
Is dat forum nou actiever dan VBL?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft op een bepaald ander forum ook dezelfde obsessies als LordVoldermort. Op een Voetbalzoneforum post hij onder de naam 'Bianconeri' met dezelfde obsessies voor bepaalde darters.
Voor de eindzege?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik wil je nieuwe vervanger van Zenit nu wel.
Bianconeri zit ook op fok en dat is niet hafcfan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat forum nou actiever dan VBL?
Nee joh.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat forum nou actiever dan VBL?
VWO klasje?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
valt mee
Zat met allemaal kakkers in de klas die thuis klappen kregen als ze het niet goed deden op school dus dan val je wel snel op als gewone Hollandse randdebiel zijnde.
Nee, het is uitgesloten dat je op een ander forum ook onder andere namen kunt posten. Gooi jezelf weg, Pascanus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bianconeri zit ook op fok en dat is niet hafcfan.
Bianconeri is de grootste debiel die er is op FOK!quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bianconeri zit ook op fok en dat is niet hafcfan.
Zaaiquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken ingestapt op de Atlético-bandwagon.
Waren er toen mensen echt bezig met schoolprestaties? Was toch weektaak afraffelen zodat je de rest van de week kon chillen in de school en kon doen wat je wilde.quote:
Ik excelleerde eigenlijk overal in zonder teveel moeitequote:Op donderdag 15 maart 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er toen mensen echt bezig met schoolprestaties? Was toch weektaak afraffelen zodat je de rest van de week kon chillen in de school en kon doen wat je wilde.
Leipzig kan hem zo maar winnenquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven.
Ik deed geen flikker. Toch cito 550 gehaald. Daarna geen flikker meer gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er toen mensen echt bezig met schoolprestaties? Was toch weektaak afraffelen zodat je de rest van de week kon chillen in de school en kon doen wat je wilde.
Ja die zaten er toen al tussen. Ik deed er geen klote voor.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed nat zeg bohquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja die zaten er toen al tussen. Ik deed er geen klote voor.
Nu uitkering trekken jatog niet dan. Zometeen effe langs bij die Spaanse, effe in die kont douwen.
Dat lijkt mij niet. Simeone weet waarschijnlijk niet eens hoe de trainer van Leipzig heet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leipzig kan hem zo maar winnen
Is primaquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
TV / [Pauw #391] Huurpontons.nl
We gaan beginnen
Gruwelijk natquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nu uitkering trekken jatog niet dan. Zometeen effe langs bij die Spaanse, effe in die kont douwen.
Ik heb ooit een mooie Togepi gemaakt bij handvaardigheid met klei.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik excelleerde eigenlijk overal in zonder teveel moeite
Simeone is geen professionalquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Simeone weet waarschijnlijk niet eens hoe de trainer van Leipzig heet.
Hij rekende op een Togeticquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een mooie Togepi gemaakt bij handvaardigheid met klei.
Jammer dat de leraar vond dat er geen nek en poten in zaten.
Dit wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opper en ik zijn dol op een heerlijke Amstel tijdens VI
Klaas zit in een van de afleveringenquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:06 schreef De_Kraam het volgende:
Kijk, als ze die uitkerings effe wat hoger maken, dan hoef je ook niet zo hard te werken.
Raar, dat was bij ons nooit zo erg. We kregen niet eens cijfers op de basisschool.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Simeone is de beste defensive-minded trainer, Pep de beste attack-minded trainer.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Simeone is geen professional
Amstelquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongefilterdquote:Op donderdag 15 maart 2018 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |