Ik kan zowaar eens kijken. Helaas doen mijn mannetjes Backaert en Hofstetter niet mee volgens mijn intel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vreselijk nieuws, ik ga de Handzame Classic moeten missen morgen.
Goed gewijzigdquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund - Salzburg kan nog verlenging worden.
(dan moeten er wel gekke dingen gebeuren)
Hotch gaat winnenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vreselijk nieuws, ik ga de Handzame Classic moeten missen morgen.
Mijn opa deed eens per ongeluk zout op een broodje in een restaurant (lol)quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bruine suiker is echt iets wat alle opa's en oma's eten volgens mij.
Mijn oma noemt dat: BRUNE SUUKERquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wilde het even verdeuidelijkenquote:
Zou je die kwoot van Slobeend over Anne Drank ook kunnen doen?quote:
Lordtquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef PSVCL het volgende:
is dat hafcfan? heb laatst nog een dm gekregen van lordtvoldermort
Je weet toch dat dat heroine is he?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wou zoiets reagerenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde het even verdeuidelijken
Ik had vroeger allemaal zeldzame, glimmende kaarten maar die ben ik verloren in een ballenbak.quote:
Daar heeft een kleuter dus overheen gepist.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had vroeger allemaal zeldzame, glimmende kaarten maar die ben ik verloren in een ballenbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |