Ties02 is gekquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik opschrijven moet.
Fernando Gaviria bestuurt de bus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom bewaar jij briefjes van Pascalus?
Je hebt het me niet verteld, het is me overkomen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens iets in vertrouwen vertellen, rotte balk
Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.
Muggenstifterquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het me niet verteld, het is me overkomen.
Jullie zijn toch een Siamese tweeling?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is publiek geheim dat wij broers van elkaar zijn.
JR schrijft niet, die vraagt gewoon aan zijn moeder om een pot pindakaas op het boodschappenlijstje te zetten.quote:
Ja een vietnamese tweelingquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een Siamese tweeling?
Wel dom om de antwoorden niet op te schrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hierom krijgt Paxcon altijd de taak om de vragen op te schrijven tijdens de pubquiz
Mooi hoor, behalve die 'K'. Wat is dat in godsnaam.quote:
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te starenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb door de interessante discussies over bier en handschriften al het voetbal gemist, nu moet ik er weer ff inkomen
Dat doet Johannes dus, best wel een stomme taakverdeling als ik er nu over nadenkquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel dom om de antwoorden niet op te schrijven.
Als je daarmee klaar bent kan ik je de instagram van Andrea Londo aanraden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te staren
Maar daar is ook gewoon helemaal niets mis mee kerelquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zit al ongeveer een uur naar de instagram van Ellen Hoog te staren
Ik moet de link van imgdumper overtypen omdat imgur op mobiel niet meer werkt.quote:
Ik heb een stukje keukenpapier dan, zondag 16:45.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb verschillende handschriften, net wat mijn stemming is.
Zonder saus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb een stukje keukenpapier dan, zondag 16:45.
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Soms zie je dan die Naomi van As erbij opstaan, dan moet ik altijd een beetje kotsenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Maar daar is ook gewoon helemaal niets mis mee kerel
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hello Paul, this is Hens Nijlend, president of FC Groningen. I would like to invite you here in Groningen next sunday, for the possible debut of your brother Mathias.
Kemkers weg, 3000 euro schuld.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een mannelijke Kquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi hoor, behalve die 'K'. Wat is dat in godsnaam.
Ik zou haar alleen doen als ik dronken ben en zin heb, maar dan wel op zn hondjesquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Soms zie je dan die Naomi van As erbij opstaan, dan moet ik altijd een beetje kotsen
Daar kan die gast uit Dordrecht over meepratenquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bitterballen vreet je zo op uit de schaal joh.
Jan Everse.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar kan die gast uit Dordrecht over meepraten
Hoe heet ie ook alweer
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je waarom die lijntjes op papier staan?
Jij bent de winnaar van de avond wat mij betreftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |