abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 19:10:36 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177844207


Historie
2007 Óscar Freire (ESP) Rabobank
2008 Fabian Cancellara (SUI) Team CSC
2009 Mark Cavendish (GBR) Team Columbia–High Road
2010 Óscar Freire (ESP) Rabobank
2011 Matthew Goss (AUS) HTC–Highroad
2012 Simon Gerrans (AUS) GreenEDGE
2013 Gerald Ciolek (GER) MTN–Qhubeka
2014 Alexander Kristoff (NOR) Team Katusha
2015 John Degenkolb (GER) Team Giant–Alpecin
2016 Arnaud Démare (FRA) FDJ
2017 Michał Kwiatkowski (POL) Team Sky



http://www.milanosanremo.it/

Editie 109 Op zaterdag dus. Game On. w/

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 15-03-2018 19:18:24 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_177844397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:10 schreef borisz het volgende:
/

Editie 109 Op zondag dus. Game On. w/
Dit jaar niet op zondag maar op zaterdag :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 maart 2018 @ 19:18:46 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177844420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Dit jaar niet op zondag maar op zaterdag :)
:o

Uitstekend nieuws *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 19:19:05 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177844430
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Dit jaar niet op zondag maar op zaterdag :)
Had ik het eerst wel goed. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:20:16 #5
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_177844466
Wanneer gaan ze deze koers nu eens wat interessanter maken met een extra obstakel in de laatste pakweg 50km. Mogelijkheden zat lijkt me zo aan de voet van de Alpen.
pi_177844480

Ben benieuwd naar dit jaar.
pi_177844604
Freire blijft toch wel de mooiste winnaar van deze koers
pi_177844670
Gaat een zware koers worden met de weersomstandigheden. Grote kans op regen voor een heel deel van de koers en gevoelstemperaturen die daardoor niet boven de 10 graden uit gaan komen.

  Forum Admin / PR donderdag 15 maart 2018 @ 19:32:12 #9
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177844767
Hopelijk met regen
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:37:21 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177844909
Hopelijk sneeuw, onweer en vallende rotsblokken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177844983
quote:
Tom Boonen: “Milaan-Sanremo is de saaiste koers die er is”
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:41:21 #12
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177845019
alleen al voor de prachtige omgeving is dit een van de mooiste klassiekers.
Lijkt trouwens of deze koers de laatste 10 jaar steeds ietsjes korter wordt.
2016-2017: 291km
2015: 293km
2014: 294km
2013: 298km (uiteindelijk maar 200km door slecht weer)
2008- 2012: 298km
Net efkes anges
pi_177845427
Wat verwachten jullie van Cavendish en Greipel?
  Forum Admin / PR donderdag 15 maart 2018 @ 20:18:51 #14
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177845988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat verwachten jullie van Cavendish en Greipel?
Niks.
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 20:25:31 #15
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177846181
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat verwachten jullie van Cavendish en Greipel?
DNF.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177846416
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat verwachten jullie van Cavendish en Greipel?
Chute in de afdaling van de Cipressa
pi_177847502
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

DNF.
Haas en Ewan?
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 21:13:50 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177847577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:10 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Haas en Ewan?
32e, 112e.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 15 maart 2018 @ 21:21:41 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_177847797
Juichen voor een marginale Duitse sprinter _O_
pi_177847986
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

32e, 112e.
_O- Hij maakt het je nog niet lastig.
pi_177849624
Benieuwd naar Danny van Poppel. MSR zou hem in potentie prima moeten liggen, maar gezien zijn Tirreno-vorm verwacht ik er eigenlijk niet al te veel van.
pi_177849766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 22:13 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd naar Danny van Poppel. MSR zou hem in potentie prima moeten liggen, maar gezien zijn Tirreno-vorm verwacht ik er eigenlijk niet al te veel van.
Zelfs als hij de Poggio overleeft zie ik hem nog geen top 10 halen eigenlijk. Er zijn veel te veel sprinters die beter kunnen klimmen en sneller zijn dan hem op dit moment.
pi_177854034
quote:
Betrapt op doping, ‘gevlucht’ naar Thailand en door iedereen uitgelachen. Hoe Fignon iedereen een neus zette in Milaan-Sanremo

Betrapt op doping, ‘gevlucht’ naar Thailand, nog amper in staat een grote koers te winnen. En wat te denken van dat idiote staartje? Dat is het beeld van Laurent Fignon aan de vooravond van Milaan-Sanremo. De renner die vier jaar eerder de wereld verstomde door vóór zijn 24ste verjaardag twee keer de Tour te winnen, is in 1988 nog maar een schim van wat hij ooit geweest is. Tot hij toeslaat waar niemand hem verwacht: Fignon wint Milaan-Sanremo. “Ze lachten hem allemaal uit. Toen was het gedaan met lachen.”

“Noem het gerust de wraak van iemand die afgeschreven was. Daar heb ik weer ontdekt hoe sterk ik kon zijn. En ik dank het voornamelijk aan één man: Alain Gallopin.” Zo blikt Laurent Fignon in 2009 terug op zijn zege in Milaan-Sanremo van 21 jaar eerder. ‘Nous étions jeunes et insouciants’, heet de autobiografie die hij dat jaar uitbrengt. ‘We waren jong en zorgeloos.’

Fignon is in 2009 al zwaar ziek. Long- en maagkanker. In de verte wenkt de laatste aankomst: Père Lachaise. Een jaar later wordt het wereldberoemde kerkhof in Parijs zijn ultieme rustplaats. Alain Gallopin, vandaag sportdirecteur van onder anderen Jasper Stuyven bij Trek-Segafredo, zal er ook dan bij zijn. Jarenlang is hij de persoonlijke verzorger van Fignon geweest. Soigneur in de koers, soigneur in het leven. Zo close is hun band dat hij tot in de laatste minuten bij Fignon is gebleven. “Ik en Laurent, dat was une histoire d’amour”, zegt Gallopin vandaag nog altijd. “Niet in woorden te vatten. We waren als broers. We hielden van mekaar.”
Maar in de eerste dagen van 1988 zijn de ‘broers’ het niet eens. 1987 is geen te best jaar geweest voor Laurent Fignon. Alweer niet. Er waren enkele etappezeges, zelfs een ritoverwinning in de Tour, maar voor een renner van zijn kaliber is het allemaal te weinig. In de Tour is hij slechts zevende geworden. Op meer dan 18 minuten van winnaar Stephen Roche. Zelfs Fabio Parra ging hem vooraf. Een degelijk klimmertje, de Colombiaan, maar geen bijzonder renner. Precies wat hij, Laurent Fignon, wel altijd geweest was. Toen hij in 1983 voor de eerste keer de Tour had gewonnen, hadden ze van hem een halve God gemaakt. En nog meer toen hij dat een jaar later nog eens overdeed. Nog geen 24 en al twee Tours gewonnen. Zelfs Merckx en Anquetil, de maat aller wielerdingen, hadden dat niet gekund. Fignon las bovendien boeken. Le professeur. Zo’n renner hadden ze nog nooit eerder gehad.

Gevlucht naar Thailand

Daar blijft begin 1988 weinig van over. Fignon is het zorgenkind van de koers geworden. In zijn ijver om de grote rivaal Hinault te overvleugelen, heeft hij zijn lijf geteisterd. Zijn knieën zijn stuk getrapt, zijn achillespezen uitgerafeld. Hij zit meer in het ziekenhuis dan hij koersen rijdt. Zijn zege in de Waalse Pijl in 1986 is een zeldzaam lichtpuntje in drie donkere jaren. Le Professeur is een schoolmeestertje geworden. De minzaamste was hij nooit, nu is hij nog meer verbitterd.

Wat nog erger wordt na zijn positieve plas in de GP van Wallonië in de lente van 1987. Amfetamines. “Ten onrechte”, aldus Fignon. Maar het kost hem wel één van zijn zeldzame zeges in die dagen. En nóg ellende: zijn ploeg Système U draait intussen vierkant. De beste renners vertrekken, manager Cyrille Guimard heeft het niet onder controle, Fignon gaat zich deels met het management inlaten. Maar, weet hij zelf: “Je kan niet fietsen en zaken regelen tegelijk.”

Het resultaat is dat Fignon in de herfst van 1987 een depressie nabij is. In de Grote Landenprijs eindigt hij op meer dan twaalf minuten van winnaar Mottet. Een afgang. Het doet Fignon na het seizoen naar Thailand ‘vluchten’. Twee maanden raakt hij geen fiets aan. “Ik was kwetsbaar”, zal hij later zeggen. “Mocht ik al geen twee Tours gewonnen hebben en minder zelfverzekerd geweest zijn, ik had idiote dingen gedaan. Er zijn veel renners die in die omstandigheden naar doping, drugs of alcohol zouden hebben gegrepen.”

Voor Alain Gallopin is het in de eerste weken van 1988 het teken om het roer om te gooien. Fignon heeft nieuwe doelen in zijn loopbaan nodig, vindt hij. Zelf heeft hij er één met rood aangestipt: Milaan-Sanremo. Maar, probleem: één man ziet dat totaal niet zitten.

“Een jaar eerder had Laurent Milaan-Sanremo zelfs niet willen rijden”, zegt Gallopin. “Het interesseerde hem niet. Die wedstrijd is een loterij, beweerde hij altijd. Wat klopte. Maar wel een loterij waarvan je weet dat het winnende lotje maar bij een paar renners kan zitten. En één van die renners was hij. Daarvan was ik overtuigd. Die wedstrijd was voor hem gemaakt. Bijna driehonderd kilometer lang, voor renners met een lange adem. Dat prentte ik hem in: Als jij op de Poggio aangaat zoals Merckx dat altijd deed, wie kan je dan volgen? Argentin misschien. En Criquielion. Maar verder? Niemand.”

Maar de koppige Fignon heeft er geen oren naar. Luik-Bastenaken-Luik of Parijs-Roubaix, tot daaraan toe. Maar Sanremo? “Ik irriteerde hem met mijn gezeur”, gaat Gallopin verder. “Laurent wilde per se Parijs-Nice winnen. Daar had hij in 1987 nog twee ritten gewonnen. Alleen: hij had toen wel twee minuten verloren op de Col d’Eze. Ik wist dat het nu niet anders zou zijn. Laurent kon Nice niet winnen. Wat bleek. Opnieuw verloor hij te veel tijd. Toen heb ik hem kunnen overtuigen: Rij dit rustig uit en dan zetten we alles op Milaan-Sanremo.”

Gallopin vertelt het vandaag met enige vanzelfsprekendheid. Maar dat is het niet. Fignon is zowat de laatste renner aan wie gedacht wordt voor Milaan-Sanremo. De favorieten luisteren naar namen als Kelly, Rooks, Argentin en… Vanderaerden. De Belg heeft net een rit in Tirreno-Adriatico gewonnen en hoort met zijn explosiviteit elk jaar tot de meest getipte renners voor Milaan-Sanremo. In vijf deelnames is hij slechts één keer niet in de top vijf geëindigd. “Maar Fignon?”, herhaalt hij onze vraag vandaag. “Nee, daar had niemand zijn geld op verwed. Al wist je het nooit met die grote ronderenners van toen. Als ze zich voluit toelegden op één klassieker, konden ze heel gevaarlijk zijn. Hinault had een paar jaar eerder zo Parijs-Roubaix gewonnen.”

Beetje cornflakes en wat yoghurt

Meer dan een strohalm lijkt het niet. De Franse tv zendt de wedstrijd niet eens uit. De laatste 25 jaar heeft welgeteld één landgenoot deze koers nog gewonnen: de voorts onbeduidende Marc Gomez. Zelfs Cyrille Guimard, de eigen ploegmanager, kan niet geloven dat Fignon iets kan presteren op weg naar Sanremo. Hij wil aanvankelijk slechts een ploegje van zes renners sturen. Gallopin en Fignon moeten op hem inpraten om een volwaardige équipe van negen renners op de been te brengen.

Maar wat niemand weet: in Essonne, de regio ten zuiden van Parijs, bij Gallopin thuis, wordt intussen een meesterplan opgezet. “Maandag en dinsdag niets doen, woensdag trainen als gek. Dat was het plan”, zegt Gallopin. ‘Supercompensatie’ is dan nog een relatief nieuw begrip, maar Gallopin, pas afgestudeerd, is een overtuigde believer. Drie dagen voor Milaan-Sanremo wil hij het lichaam van Fignon uitputten. Dat lichaam zal daarop reageren door de volgende 48 uur meer suikers en energie op te slaan dan ooit tevoren. Waardoor de renner op de dag van de wedstrijd in absolute topvorm is.

Fignon in 2009: “Die woensdag vertrok ik voor een trainingsrit van 120 kilometer. Met alleen een handvol cornflakes en een yoghurtje in mijn maag. Eenmaal terug thuis bij Alain dronk ik een beetje fruitsap, at een stukje cake en ik vertrok opnieuw, ditmaal voor zo’n 100 kilometer achter de derny. Op dat moment gebeurde er iets in mijn hoofd. Ik voelde mijn benen niet. ’s Avonds was er massage, ik at nog een kommetje rijst en ging naar bed.” Gallopin moet er dertig jaar later nog om glimlachen. “Hij deed precies wat ik vroeg.”

Waar dat blinde vertrouwen tussen de grote Fignon en zijn veel minder bekende soigneur vandaan kwam? “We hadden samen in het leger gezeten”, zegt Gallopin. “Le bataillon de Joinville.” Beiden zijn in het najaar van 1979 twee Franse toptalenten in de dop en zullen twee jaar later samen Frans kampioen ploegentijdrit worden. Tot het noodlot toeslaat: een vreselijke val in het Circuit de la Sarthe maakt abrupt een einde aan de carrière van Gallopin. Wil hij in het wielrennen, dan moet hij zich omscholen en nog tijdens zijn revalidatie behaalt hij een diploma kinesitherapie. Drie jaar later klopt hij opnieuw bij Fignon aan: of hij iets voor hem kan betekenen? Fignon lijft hem meteen in.

Op donderdag blijft Fignon de instructies van zijn vertrouwensman blind volgen. Eerst een training van twee uur met alleen een koffietje in de maag, vervolgens met het vliegtuig naar Milaan. Een dag vroeger dan wat gebruikelijk is in die tijd. “Ik moest er ruzie voor maken met Guimard”, aldus Fignon. “Hij begreep absoluut niet waarom ik zo veel spel maakte over die eerste klassieker.”

Maar Fignon krijgt zijn zin, voelt zijn zelfvertrouwen toenemen en als de eerste journalisten hem die donderdag in Milaan aantreffen, krijgen ze een heel andere Fignon te zien dan ze gewend zijn. De immer zurige Fransman is niet alleen opvallend ontspannen, hij heeft nog een andere verrassing in petto. Hij draagt zijn haar voor het eerst in een blonde paardenstaart.

Vanderaerden kan er vandaag nog om lachen: “Fignon had van dat hele dunne, blonde haar. Eigenlijk stond er op zijn hoofd nagenoeg niets meer. Maar blijkbaar hing er in zijn nek nog voldoende om er een staartje van te maken. Het was zo’n tijd waarin die dingen voor het eerst opdoken. Renners waren altijd heel braaf geweest. Geen tatoeages, geen gekke dingen. Fignon gaf aan dat het anders kon.”

Maar die week wekt zijn verschijning vooral hilariteit. De tifosi proesten het uit, maar Fignon geeft geen krimp en de Belgische fotograaf die inzoomt op de paardenstaart, krijgt zelfs een schouderklopje: “Wees mij maar dankbaar. Ik bezorg je originele foto’s. Je gaat ze jaren later nog kunnen verkopen.” Het verbaast Gallopin niet: “Ze zouden niet blijven lachen.”

Was het de meest beklijvende Milaan-Sanremo? Nee. “270 kilometer lang gebeurde er niets”, zegt Adrie Van der Poel, zevende in Sanremo, achteraf. Was het de meest spraakmakende editie? Ook niet. Dat de ploeg van de Italiaanse ster Baronchelli om administratieve redenen niet mag starten en uit protest een kwartier voor de koplopers het hele parcours aflegt, is nog de sappigste anekdote. Viel er voor de Belgen veel pret te rapen? Evenmin. “Zoals zo vaak was de Poggio er net iets te veel aan”, zegt Vanderaerden. Hij wordt elfde.

Stomme kop

Maar voor Gallopin is het de allermooiste Sanremo ooit. “Omdat Laurent het tactisch perfect deed. De hele dag stak hij zich weg. Bij de eerste bevoorrading zat het hele peloton op een lint. Ik zie hem nog als één van de laatsten voorbijrijden. Ik had het gevoel dat ik minutenlang met mijn musette moest wachten.” Maar eenmaal op de capi schuift Fignon op, helemaal zoals Gallopin hem gevraagd heeft. Hij glipt mee in een eerste kopgroepje van tien man. En als hij op de Poggio à la Merckx verschroeiend hard zelf aangaat, gebeurt wat zijn verzorger had voorspeld: amper één renner kan hem volgen. Maar aan de finish is ook de piepjonge Maurizio Fondriest geen partij. Fignon speelt het sluw en tekent voor een gigantische verrassing: voor het eerst en voor het laatst sinds Merckx wint een gewezen Tourwinnaar opnieuw Milaan-Sanremo. Na de finish roept hij uit: “Ik ben terug.”

“Wat die zege betekend heeft?” Bijna acht jaar na het overlijden van zijn boezemvriend twijfelt Gallopin geen seconde. “Ze heeft alles veranderd. Daar is het tweede deel van zijn carrière begonnen. Datzelfde jaar werd hij derde in Parijs-Roubaix en een jaar later won hij opnieuw Milaan-Sanremo en vervolgens de Giro. En dan was er die memorabele Tour. Tu sais: die met die acht seconden. Die dag in Italië heeft Laurent zichzelf en zijn zelfvertrouwen teruggevonden.”

Dat ervaart ook die ene journalist die Fignon na zijn zege nog één keer naar die paardenstaart vraagt. “Liever dat dan die stomme kop van jou”, klinkt het bits. Fignon was weer helemaal de oude.
pi_177859991
Bij Mitchelton nog drie late wijzigingen door ziekte. Geen Mezgec, Bauer en Hayman morgen, maar wel Juul-Jensen, Bewley en Tuft.
pi_177867769
De GODEN van het peloton:


Luke Rowe trouwens als pelotoncaptain _O_
pi_177868642
Hodeg gaat dit winnen

RIP Koffieplanter
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 19:06:19 #27
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177868674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:04 schreef Mansjester het volgende:
Hodeg gaat dit winnen

RIP Koffieplanter
Maar die doet niet mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177868946
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar die doet niet mee.
Dat is niet zo rullevant
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 19:22:51 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177868974
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:20 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dat is niet zo rullevant
Het is: Dan gaat dit niet op.

Wel blijven opletten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177877237
Stand van zaken in MIlaan nu. Het zou naarmate de dag vordert en ze aan de kust komen steeds droger moeten worden.

pi_177877495
Lekker weertje weer in Milaan, maakt het toch weer wat leuker aan het eind vaak. Ik droom nog van de editie van 2013.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177877500
Straten zijn flink nat in Milaan. Dat gaat chutes opleveren in de eerste wedstrijdhelft.

pi_177877629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:16 schreef TheArt het volgende:
Straten zijn flink nat in Milaan. Dat gaat chutes opleveren in de eerste wedstrijdhelft.

[ afbeelding ]
Lijkt net of ze daar in een singel* moeten fietsen.

*singel als in watergang

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:45 schreef TheArt het volgende:
Stand van zaken in MIlaan nu. Het zou naarmate de dag vordert en ze aan de kust komen steeds droger moeten worden.

[ afbeelding ]
Natter kan ook nauwelijks. Naja, als ze door de zee moeten misschien.
in a crowd you lose humanity
pi_177878051
Voetbal afgelast, broekje gaat niet aan vandaag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177878100
Sagan gaat winnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:03:01 #36
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177878155
Als Fernando Gaviria hier meedeed zou hij vallen
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:07:21 #37
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177878244
Hopelijk ligt de afdaling van de Cipressa er ook goed nat bij.
pi_177878256
Poli is al gevallen nog voor de officiële start :')
pi_177878285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:07 schreef TheArt het volgende:
Poli is al gevallen nog voor de officiële start :')
Ach, dat is Merckx ook ooit overkomen.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:09:25 #40
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177878288
In welke km vd wedstrijd gaat Dumoulin vallen?
pi_177878506
En de ontsnapping van de dag bestaat uit:

quote:
Mirco Maestri, Lorenzo Rota (Bardiani)
Evgueny Kobernyak (Gazprom-RusveLo)
Guy Sagiv, Dennis Van Winden (Israel)
Sho Hatsuyama (Nippo)
Charles Planet (Novo Nordisk)
Matteo Bono (UAE)
Jacopo Mosca (Wilier)
pi_177878564
Bono zit toch elk jaar in deze ontsnapping? Verder wel een flopgroep zeg.
Demain, on roule
pi_177878585
Israël in de aanval.

Iemand hier vindt dat niet leuk.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:30:13 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177878617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:27 schreef franklop het volgende:
Israël in de aanval.

Iemand hier vindt dat niet leuk.
Zou van Winden zijn aangeleerde gevechtstechnieken in de praktijk gaan brengen ofwa?
pi_177878626
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:25 schreef Mykonos het volgende:
Bono zit toch elk jaar in deze ontsnapping? Verder wel een flopgroep zeg.
Maestri ook. Maestri zat ook al in de vlucht in 2016 en 2017 en Bono in 2014, 2015 en 2016.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 10:31:12 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177878632
Ze rijden vandaag overigens 294km ipv 291 :P!
pi_177878888
In Milaan pleurt het dus van de regen, in Sanremo ziet het er iets rooskleuriger uit.

pi_177879008
Bora gaat met Juraj en Burghardt (waarom Burghardt zo vroeg?) al controleren bij een voorsprong van 5 minuten.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:09:15 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177879207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:55 schreef TheArt het volgende:
Bora gaat met Juraj en Burghardt (waarom Burghardt zo vroeg?) al controleren bij een voorsprong van 5 minuten.
Sagan gaat zich weer helemaal de tyfus rijden om vervolgens tweede te worden.
pi_177879222
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
In welke km vd wedstrijd gaat Dumoulin vallen?
Hij kan niet vallen in het wiel van Kelderman in ieder geval
pi_177879263
Hoe laat live?
pi_177879293
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:12 schreef Syntix het volgende:
Hoe laat live?
De Jose Been zender gaat om 14:30 live.
  Forum Admin / PR zaterdag 17 maart 2018 @ 11:29:47 #55
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177879568
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Sagan gaat zich weer helemaal de tyfus rijden om vervolgens tweede te worden.
Het gaat om de show *O*
pi_177879706
Ik twijfel om wat op Trentin, Colbrelli en Kwiatkowski in te zetten
pi_177879776
floortjemackaij twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 11:33:09 Gooood luck today @DylanvanBaarle 🍀❕❤️ #MSR reageer retweet
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:48:44 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177879789
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:47 schreef Columbiafan het volgende:
floortjemackaij twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 11:33:09 Gooood luck today @DylanvanBaarle 🍀❕❤️ #MSR reageer retweet
Lachwekkend
pi_177880121
faustocoppi60 twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 12:08:13 Strong crosswind expected on Poggio. It turns into a strong headwind for the final kms. Good news for the sprinters. #MSR https://t.co/OdSe83bgIy reageer retweet
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:10:31 #60
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177880135
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:09 schreef Steven184 het volgende:
faustocoppi60 twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 12:08:13 Strong crosswind expected on Poggio. It turns into a strong headwind for the final kms. Good news for the sprinters. #MSR https://t.co/OdSe83bgIy reageer retweet
[ afbeelding ]
Flopshow -O-
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:12:45 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177880167
Matig slecht waardeloos
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:13:31 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177880175
Spijtig trouwens dat Groenewegen niet meedoet...had wel willen zien of hij in staat is de Poggio te overleven.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:20:25 #63
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177880266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:47 schreef Columbiafan het volgende:
floortjemackaij twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 11:33:09 Gooood luck today @DylanvanBaarle 🍀❕❤️ #MSR reageer retweet
setje?
Net efkes anges
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:35:32 #64
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177880526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

setje?
pi_177880731
Laten we hopen dat we kunnen juichen voor Sonny einde dag.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177880746
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

setje?
Jup, eerst ging ze met Lennard Hofstede. Maar sinds een paar maanden heeft ze die ingewisseld voor diens huisgenoot Dylan van Baarle.
pi_177880772
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:47 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Jup, eerst ging ze met Lennard Hofstede. Maar sinds een paar maanden heeft ze die ingewisseld voor diens huisgenoot Dylan van Baarle.
Groot gelijk natuurlijk, die heeft een Sky contract binnengesleept.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177880849
friebos twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 09:25:17 Ways to spend day & still see...CAPI/CIPRESSA/POGGIOWatch entire Karate Kid trilogy (5h53)🥋 CIPRESSA/POGGiOStream repeat of Bugno's win in 1990(6h25)💨 JUST POGGIO Fly London to Dubai(6h45)✈️ VIA ROMAArgue with people on Twitter about how to spell 'Sanremo' (7h+) reageer retweet
pi_177880881
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:46 schreef Steven184 het volgende:
Laten we hopen dat we kunnen juichen voor Sonny einde dag.
Ik ben het hier niet mee eens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177880886
Ik eet nu super crunchy Heinz ketchup chips

Mani zal trots op me zijn
pi_177880938
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens
Kom niet aan Sonny
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:06:10 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177881091
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:55 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet nu super crunchy Heinz ketchup chips

Mani zal trots op me zijn
Oh ja chips. Goed idee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:06:46 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177881110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens
Verkeerde topic.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177881589
o het is in Belgie te zien op VTM dus niet op Sporza
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:38:23 #75
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_177881707
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:47 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Jup, eerst ging ze met Lennard Hofstede. Maar sinds een paar maanden heeft ze die ingewisseld voor diens huisgenoot Dylan van Baarle.
Ach, ze heeft het halve schaatspeloton ook zo ongeveer wel gehad.
pi_177881776
Cofidis heeft heel veel vertrouwen in Laporte schijnbaar dat Teklehaimanot en Turgis meewerken aan de kop van het peloton.

Ook Bora, Quick Step, EF Education First en Sky rijden.
pi_177881820
Sanremo

  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:53:56 #78
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177881921
krijg steeds meer zin om daar eens rond te toeren
zoals ik eerder schreef: qua ligging een van de mooiste klassiekers. O+
Net efkes anges
pi_177881946
Opgave Wisniowski na een val.
  Forum Admin / PR zaterdag 17 maart 2018 @ 13:56:01 #80
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177881949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:55 schreef TheArt het volgende:
Opgave Wisniowski na een val.
Karma police
pi_177881963
Schijnbaar zijn er meerdere opgaves na die val.
pi_177882021
Sporza en Eurosport zenden het niet uit?
pi_177882024
Of terwijl, waar kan ik het kijken? :P
  Forum Admin / PR zaterdag 17 maart 2018 @ 14:02:38 #84
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177882035
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:01 schreef Leonos het volgende:
Sporza en Eurosport zenden het niet uit?
Eurosport zendt het wel uit, blinde gek
pi_177882042
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Leonos het volgende:
Of terwijl, waar kan ik het kijken? :P
Rechten liggen bij Eurosport. In België zendt ook VTM het uit omdat ze voor deze koers een sublicentie van Eurosport hebben gekregen, wat de VRT heeft gekregen bij de Strade.
pi_177882053
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Eurosport zendt het wel uit, blinde gek
Potverdorie, wil geen reclame kijken ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Rechten liggen bij Eurosport. In België zendt ook VTM het uit omdat ze voor deze koers een sublicentie van Eurosport hebben gekregen, wat de VRT heeft gekregen bij de Strade.
Eens kijken of ik dat VTM kan ontvangen, thanks!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:03:47 #87
14505 OProg
A Life in Music
pi_177882056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
krijg steeds meer zin om daar eens rond te toeren
zoals ik eerder schreef: qua ligging een van de mooiste klassiekers. O+
Vorig jaar juni de cyclo gereden van MSR. Het volledige parcours. Bloedheet maar mooi inderdaad.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_177882072
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:56 schreef Sked het volgende:

[..]

Karma police
Radiohead _O_
pi_177882082
Arndt stapt eruit in de bevoorrading.
pi_177882106
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Eurosport zendt het wel uit, blinde gek
Zie de vrouwen nu hoer?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:22 #91
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177882144
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:03 schreef OProg het volgende:

[..]

Vorig jaar juni de cyclo gereden van MSR. Het volledige parcours. Bloedheet maar mooi inderdaad.
1e 100km (tot aan de passo del Turchino) door de po vlakte schijnen redelijk saai te zijn, of valt dat mee?
Net efkes anges
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:09:22 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177882162
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zie de vrouwen nu hoer?
14.30 heren
pi_177882167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

14.30 heren
Ah, thanks!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:11:21 #94
14505 OProg
A Life in Music
pi_177882193
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:08 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

1e 100km (tot aan de passo del Turchino) door de po vlakte schijnen redelijk saai te zijn, of valt dat mee?
Mjah. Maar in de cyclo knalt het peloton dat gewoon goed door tot het op de Turchino uit elkaar valt. En dan vond ik het tweede deel daarvan nog niet eens zo onaardig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_177882234
Zo te lezen is het tempo op de Turchino wel heel hoog geweest aangezien ze echt minuten van de voorsprong van de vluchters hebben afgereden.
pi_177882303
Lotto_Soudal twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 14:17:09 #MSR @AndreGreipel crashed in the feed zone, luckily he only has some abrasions on his left side. He got back in the bunch at the top of the Turchino and can continue the race. reageer retweet
pi_177882352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:18 schreef TheArt het volgende:
Lotto_Soudal twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 14:17:09 #MSR @AndreGreipel crashed in the feed zone, luckily he only has some abrasions on his left side. He got back in the bunch at the top of the Turchino and can continue the race. reageer retweet
Die lijkt me dan wel kansloos.
pi_177882558
Peloton is na de Turchino compleet stilgevallen. Van 6.00 liep de voorsprong terug naar 1.30 en nu is het weer 5.15.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:32:20 #99
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177882560
Eerst nog schijtlollige filmpjes op Eurosport :{
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:32:21 #100
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_177882561
Vallende mensen met muziekjes tv _O_
Zoveel beter dan livesport
pi_177882597
Voor wie naar Tommeke wil luister op VTM, hier de livestream: https://vtm.be/live. Accountje aanmaken en klaar is kees.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:36:02 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177882630
JAAAAAAAAAAAAAAAA EUROSPORTGODEN
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177882644
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:34 schreef TheArt het volgende:
ar Tommeke wil luister op VTM, hier de livestream: https://vtm.be/live. Accountje aanmaken en klaar is kees.
_O_
Sinds wanneer hebben die livestreams van de VRT en VTM geen geoblock meer eigenlijk, want vroeger kon je dit niet kijken vanuit Nederland.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:37:45 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177882677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA EUROSPORTGODEN
JEROEN *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:38:04 #105
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177882688
Jeroen van Bellebelg is echt teringslecht, maar als ik dan bij die samenvatting Carlton Kirby weer zo hard hoor schreeuwen ben ik stiekem toch blij met onze autistische Belg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177882776
FndoGaviria twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 14:40:15 Hoy es difícil estar lesionado pero con deseos de volver a la ruta y estar con mis compañeros. Agradecer a médicos, @quickstepteam y a las personas que me han dado su cariño, importante para motivarme a recuperarme. Sueño con las clásicas y trabajaré para volver más fuerte. https://t.co/TtbvHkSsC4 reageer retweet
pi_177882781
Wat een tyfusweer
pi_177882838
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:41 schreef Columbiafan het volgende:
FndoGaviria twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 14:40:15 Hoy es difícil estar lesionado pero con deseos de volver a la ruta y estar con mis compañeros. Agradecer a médicos, @quickstepteam y a las personas que me han dado su cariño, importante para motivarme a recuperarme. Sueño con las clásicas y trabajaré para volver más fuerte. https://t.co/TtbvHkSsC4 reageer retweet
fok.es
pi_177882840
Late finish.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:44:14 #110
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177882852
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:41 schreef Columbiafan het volgende:
FndoGaviria twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 14:40:15 Hoy es difícil estar lesionado pero con deseos de volver a la ruta y estar con mis compañeros. Agradecer a médicos, @quickstepteam y a las personas que me han dado su cariño, importante para motivarme a recuperarme. Sueño con las clásicas y trabajaré para volver más fuerte. https://t.co/TtbvHkSsC4 reageer retweet
Ik kan zo goed Spaans dat ik dit begrijp _O_
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:44:37 #111
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_177882864
Ah reclame, dat duurde toch wel 2 minuten
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:44:57 #112
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177882879
Geen Sagan in de Bora reclame :(
pi_177882922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen Sagan in de Bora reclame :(
wel Tim en Tom
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:48:24 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177882967
Het regent nu tijdens zo'n beetje iedere klassieker, dus zal het tijdens Parijs-Roubaix wel droog zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177882968
Bono is een grap van een wielrenner
pi_177883014
Gaat Djumbo nou meewerken of zitten ze daar alleen vooraan?
pi_177883059
Goed interview
pi_177883066
Kristoff zit helemaal achteraan zonder ploeggenoten?
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 14:55:56 #119
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef TheArt het volgende:
Kristoff zit helemaal achteraan zonder ploeggenoten?
Ja dus. En gevallen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:57:16 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177883183
Meer reclame dan koers, tyfuszender
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 14:58:06 #121
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177883205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:57 schreef Szura het volgende:
Meer reclame dan koers, tyfuszender
Echt he; gewoon om de 10 minuten een reclameblok :')
pi_177883269
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:57 schreef Szura het volgende:
Meer reclame dan koers, tyfuszender
HOME OF CYCLING
Jack does it in real time...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:01:12 #123
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883281
Maar wel laatste 10km zonder reclame!!!
pi_177883300
De tering wat een weer.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:02:20 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177883305
Ingeschakeld en het eerste wat ik hoor is dat Karsten vertelt dat regen toch wat anders is dan droog weer. Dit wordt weer genieten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:02:36 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883311
Ik wil Parijs - Roubaix in deze omstandigheden zien _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:02:50 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177883313
Ook gewoon op beide zenders dit uitzenden _O-

Knakenzender eerste klas
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:03:18 #128
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Parijs - Roubaix in deze omstandigheden zien _O_
Dat gaan we nooit meer meemaken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:03:31 #129
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883329
OH NEE! EEN OTO!!!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:03:38 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883332
OTO NEE!!!
pi_177883340
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat gaan we nooit meer meemaken.
Er komt nog eerder een 11 stedentocht
pi_177883351
Ik zie nu al allemaal renners met hun handen slaan tegen de kou. Dat belooft wat voor de rest van de race.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:04:37 #133
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883355
Wat zijn dit voor onzinnige beelden
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:05:38 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177883375
Sneeuwt het al in San Remo?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:05:47 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177883377
Die Vanbellekut komt me na een paar weken koers alweer de strot uit.

Eurosport :r.
Eat that, ambassadeur heywoodu.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177883381
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Ook gewoon op beide zenders dit uitzenden _O-

Knakenzender eerste klas
"Technisch verhaal" (c) José Been
pi_177883393
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:05 schreef Szura het volgende:
Die Vanbellekut komt me na een paar weken koers alweer de strot uit.

Eurosport :r.
Eat that, ambassadeur heywoodu.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Knakenzender eerste klas
:D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:06:40 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177883395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:05 schreef Szura het volgende:
Die Vanbellekut komt me na een paar weken koers alweer de strot uit.

Eurosport :r.
Eat that, ambassadeur heywoodu.
Ik zit net af te geven op Eurosport maat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_177883396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:05 schreef Szura het volgende:
Die Vanbellekut komt me na een paar weken koers alweer de strot uit.

Eurosport :r.
Eat that, ambassadeur heywoodu.
Je komt ietwat gefrustreerd over

Maar ik kan het mis hebben
pi_177883417
Wel raar bij de OS, toch ook niet goedkoop, was er veel minder reclame dan bij de Italiaanse koersen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:07:39 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177883420
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zit net af te geven op Eurosport maat.
Eindelijk zie je het licht ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:07:59 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883424
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel raar bij de OS, toch ook niet goedkoop, was er veel minder reclame dan bij de Italiaanse koersen.
Moeten ze nu goedmaken natuurlijk :)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:08:44 #143
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177883433
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel raar bij de OS, toch ook niet goedkoop, was er veel minder reclame dan bij de Italiaanse koersen.
Toen moesten ze zieltjes winnen, nu kunnen ze weer cashen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:09:17 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177883442
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Eindelijk zie je het licht ^O^
Ik bekijk het gewoon per keer. Nu is het gierende aids, tijdens de Spelen was het top en met andere zaken is het ook weer razende apenaids en met weer wat anders juist top.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_177883448
VanbellegemGod
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177883458
Jeroen Vanbelleghem neuk je moeder
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:10:11 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883469
RECLAME!!!
pi_177883471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toen moesten ze zieltjes winnen, nu kunnen ze weer cashen.
Ook bij andere koersen is er minder reclame dan bij de Italiaanse.
pi_177883489
Neem aan dat heywoowelt dat biatlonspel speelt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:11:31 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177883513
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ook bij andere koersen is er minder reclame dan bij de Italiaanse.
Ze hebben als enige de rechten, we moeten m.a.w. dus wel op Eurosport afstemmen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:11:39 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883515
Geen Tel Aviv - Jeruzalem reclame? :'(
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:11:43 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883516
EEN PALEIS VOL PAARDEN EN RUITERS

VANAVOND OP EUROSPORT 1
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177883537
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze hebben als enige de rechten, we moeten m.a.w. dus wel op Eurosport afstemmen.
Nou ja Strade was op Sporza, MSR op VTM dus exclusief zijn ze niet meer.
pi_177883546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Tel Aviv - Jeruzalem reclame? :'(
Budget ging op aan Van Winden en Hermans.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:13:34 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883551
Beelden in een tunnel, applaus voor de Italiaantjes
pi_177883577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beelden in een tunnel, applaus voor de Italiaantjes
gewoon beelden van vorig jaar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177883579
Fuck, Karsten is Sonny aan het jinxen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177883583
Het commentaar op Vtm is nog treuriger dan op Eurosport. Boonen heeft geen zak te vertellen.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:17:29 #159
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Steven184 het volgende:
Fuck, Karsten is Sonny aan het jinxen.
Sonny stapte nog uit de Tirreno wegens bronchitis, dus het zou me heel erg verbazen mocht hij hier mee gaan doen om de overwinning.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177883634
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef The_Undertone het volgende:
Het commentaar op Vtm is nog treuriger dan op Eurosport. Boonen heeft geen zak te vertellen.
Hij is geen Nys.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:18:04 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177883637
Ewan interviewen. :') :') :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177883689
Yes, reclame
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:23:09 #163
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177883710
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan interviewen. :') :') :')
Straks interview met Mareczko
pi_177883726
Eurosport heeft wielrennen daadwerkelijk een stukje minder leuk gemaakt.
pi_177883793
Jep, Kristoff was betrokken bij die val met Wisniowski en Greipel.

pi_177883879
Poll: Gaat deze koers een muis baren?
JA
NEE
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:37:34 #167
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177883976
Zo net terug van het werk. Nu heerlijk tijd voor MSR
Net efkes anges
pi_177884007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:27 schreef TheArt het volgende:
Jep, Kristoff was betrokken bij die val met Wisniowski en Greipel.

[ afbeelding ]
TramadolGod kon weer eens niet sturen zeker :')

Voorlopig weinig aan de hand, laatste 40 kilometer maar eens inschakelen.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:42:04 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177884045
Laurens is een smeerlap.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:42:42 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177884056
Goede anekdote weer _O_
pi_177884070
Leuk verhaal op Eurosport
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 maart 2018 @ 15:43:26 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177884075
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:43 schreef superniger het volgende:
Leuk verhaal op Eurosport
Lekker kort ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 15:44:51 #173
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884101
Het geweer van schouder veranderen.

Bingo.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177884108
Kroon kan zo sportdeskundige worden bij RTL Boulevard
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:46:48 #175
14505 OProg
A Life in Music
pi_177884139
Ok. Het komt dus door de piste.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:46:57 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177884142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:45 schreef Klepper272 het volgende:
Kroon kan zo sportdeskundige worden bij RTL Boulevard
Hebben ze daar nog steeds Fatima om tafeltenniswedstrijden te analyseren?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:47:07 #177
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_177884147
Strava bekeken van ltd. Verhaal klopt inderdaad
Net efkes anges
  zaterdag 17 maart 2018 @ 15:47:07 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177884148
Gaviria kan gewoon niet sturen, prutser
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177884224
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 15:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hebben ze daar nog steeds Fatima om tafeltenniswedstrijden te analyseren?
Weet ik eigenlijk niet, heb altijd het geluid uitstaan :T
pi_177884425
Lang voorspel houden we niet van Jeroen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177884535
Fredagsvik twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 15:59:15 Yes, Kristoff was in a crash just after Turchino. UAE confirms to @procyclingno @inrng - No consequenses, says team. https://t.co/TPpOcxDWnC reageer retweet
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:05:01 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177884548
Ik ga naar buiten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:05:25 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177884559
Nog 55 km totdat het spektakel losbarst.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:05:57 #184
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884571
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga naar buiten.
Slecht idee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:06:00 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177884573
Demare voor Swift zou een prima top 2 zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177884580
Ah een reclame.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177884592
Paardrijden is geen sport.
pi_177884606
Prima Jeroen, nu weer door.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:07:17 #189
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884610
Paardenmensen zijn allemaal criminelen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:07:41 #190
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177884627
paardendansen is geen sport
pi_177884648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paardenmensen zijn allemaal criminelen.
Behalve Britt :9
pi_177884693
Kristoff gaat dit gewoon winnen?
pi_177884750
Iemand Sam en Lennard nog gezien?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:13:22 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177884761
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kristoff gaat dit gewoon winnen?
Natuurlijk niet
pi_177884769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kristoff gaat dit gewoon winnen?
Dat is wel heel stellig.
pi_177884783
Nummer 184 ver achterin gespot.
pi_177884799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Nummer 184 ver achterin gespot.
Kittel gaat straks achteruit de Poggio op.

Als hij er dan nog bij zit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177884801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Nummer 184 ver achterin gespot.
Joh, wat een verrassing. Die gaat er op de Cipressi gewoon af.
pi_177884802
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:14 schreef Columbiafan het volgende:
Nummer 184 ver achterin gespot.
Die ligt er bij de eerste molshoop al af.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:15:26 #200
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kristoff gaat dit gewoon winnen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:12 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand Sam en Lennard nog gezien?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177884815
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Joh, wat een verrassing. Die gaat er op de Cipressi gewoon af.
Ik denk dat ie nu al aan het lossen is. :D
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:15:43 #202
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177884820
Er is echt niks mis met beetje realisme...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:15:55 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177884825
Jullie snappen er weer niks van.
pi_177884841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:15 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik denk dat ie nu al aan het lossen is. :D
Dat zou wel mensonterend slecht zijn. Dit zou zelfs Van Hummel overleven.
pi_177884851
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:14 schreef franklop het volgende:

[..]

Kittel gaat straks achteruit de Poggio op.

Als hij er dan nog bij zit
Los van die klimmetjes heeft Kittel nog nooit iets klaargespeeld in een wedstrijd van 250 kilometer.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:17:02 #206
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884859
Kittel gaat dit gewoon winnen?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177884877
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kittel gaat dit gewoon winnen?
Gelachen.
pi_177884892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kittel gaat dit gewoon winnen?
Ik denk dat er nog eerder iemand van Israël wint
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:19:05 #209
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177884915
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:18 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog eerder iemand van Israël wint
Misschien kan Bibi nog wat mensen omkopen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177884919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:18 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog eerder iemand van Israël wint
Sbaragli rijdt al twee jaar achteruit.
pi_177884933
Ik mis Nacer hier wel.
pi_177884954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mis Nacer hier wel.
Dan ben je de enige.
pi_177884960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dan ben je de enige.
Vanwege zijn Afrikaanse roots zou ik denken dat R_R er net zo over denkt.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:21:17 #214
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177884970
Ik heb nooit gedacht; hee wat leuk dat Nacer meedoet...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:21:24 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177884974
Bouhanni is een bloedhond
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177884983
Op de Cipressa mogen ze wel eens wat meer tempo gaan rijden, want na de Turchino is het allemaal erg lafjes geworden.
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:21:39 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177884984
Caruso, de nummer 2 van san Remo

Jeroen weet de uitslag al
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177884991
Ik mis Dylan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177884993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nooit gedacht; hee wat leuk dat Nacer meedoet...
Ik vond hem in die ene Vuelta wel leuk.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:22:07 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_177884999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mis Nacer hier wel.
Ja idd
pi_177885003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:21 schreef franklop het volgende:
Ik mis Dylan
Van Baarle zit daar in het wiel van Kwiat ;)
pi_177885018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Van Baarle zit daar in het wiel van Kwiat ;)
Ah dank, was ik scheel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177885029
Ik vind Van Baarle wel een mooie jongen, heeft een betrouwbaar hoofd.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:23:54 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885033
LAATSTE RECLAME JAJAJAJA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885034
Laatste reclame.

Ik durf nog wel te zeggen dat er straks nog 1 komt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:24:05 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177885039
*O* *O* *O*
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:24:09 #228
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885041
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Van Baarle wel een mooie jongen, heeft een betrouwbaar hoofd.
Deze post kan niet serieus bedoeld zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885045
Ik mis sporza met vakkundig commentaar van Michel en Jose :'(

Nu kijk ik naar Belgische commercieel zender VTM met een commentator die er eigenlijk niets van kent. Enkel co-commentaar van Tom Boonen maakt het goed
pi_177885046
Even overschakelen naar VTM, benieuwd wat Boonen te vertellen heeft.
pi_177885047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Van Baarle wel een mooie jongen, heeft een betrouwbaar hoofd.
Vriendin van je huisgenoot afpakken klinkt wel betrouwbaar ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:24:31 #232
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177885053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:24 schreef franklop het volgende:
Laatste reclame.

Ik durf nog wel te zeggen dat er straks nog 1 komt.
pi_177885060
Verplicht eurosport moeten kijken :r
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:25:05 #234
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177885071
Laat ik het zo zeggen; je hebt vrij bijzondere meningen over bepaalde renners, Columbiafan
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:25:09 #235
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885074
Van Baarle heeft echt zo'n schijnheilig en achterbaks Knavenhoofd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:25:51 #236
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177885090
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Baarle heeft echt zo'n schijnheilig en achterbaks Knavenhoofd.
pi_177885094
Er gaan er twee van Education First bij liggen, McLay en Clarke.
Demain, on roule
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:26:03 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177885097
Waarschijnlijk mag Lennart Hofstede gezellig meekijken wanneer Floortje bezig is met Dylan
pi_177885107
Signaal weg hier :')
pi_177885109
Geen beelden.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:26:25 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177885113
Italianen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:26:37 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177885117
Technische ongemakken :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177885119
Chute
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:26:48 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177885121
Haha teringkneuzen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177885125
EF :') :') :')
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:27:05 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177885128
Haha, cannondale
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177885129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Deze post kan niet serieus bedoeld zijn.
Nederlanders zijn gemiddeld een stuk mooier dan Belgen, wij moeten het hier doen met de broertjes Vanendert, Tim Declercq en Dylan Teuns.
pi_177885139
McLay is ook een parodie op een wielrenner.
pi_177885143
De mannen van Education First doen voor schoolproject onderzoek in de berm.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:27:53 #250
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:27 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Nederlanders zijn gemiddeld een stuk mooier dan Belgen, wij moeten het hier doen met de broertjes Vanendert, Tim Declercq en Dylan Teuns.
Maar jullie hebben Tim Wellens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885153
Doet die ene neger ook mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177885158
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verplicht eurosport moeten kijken :r
Je kan ook gewoon op de Belg kijken hoor.
pi_177885165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Maar jullie hebben Tim Wellens.
Dat dan weer wel, en Tiesj natuurlijk. *O*
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:28:22 #254
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:27 schreef TheArt het volgende:
McLay is ook een parodie op een wielrenner.


#neverforget
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885168
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
De mannen van Education First doen voor schoolproject onderzoek in de berm.
De grap die je wist die zou komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:28:36 #256
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177885170
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:24 schreef Columbiafan het volgende:
Even overschakelen naar VTM, benieuwd wat Boonen te vertellen heeft.
Zat een half uurtje geleden nog Bouhanni af te zeiken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_177885176
Tomgod
pi_177885196
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zat een half uurtje geleden nog Bouhanni af te zeiken.
Serieus? Zou Nacer dan écht een lul zijn?
pi_177885198
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon op de Belg kijken hoor.
Sporza zend niet uit, This VTM die wss niet te ontvangen is in NL
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:29:24 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177885199
Hopelijk schroeien ze Cipressa en Poggio op. Ik heb geen zin in een massasprint
pi_177885200
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon op de Belg kijken hoor.
Geen vtm bij ziggo
pi_177885205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Serieus? Zou Nacer dan écht een lul zijn?
Is gras groen?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:29:39 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177885207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Serieus? Zou Nacer dan écht een lul zijn?
Zit je soms te slapen tijdens massasprints?
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:29:54 #264
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:28 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, en Tiesj natuurlijk. *O*
Frederik Frison heeft ook zo'n lomp dom hoofd. Wat zit er bij jullie in het water?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885223
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Sporza zend niet uit, This VTM die wss niet te ontvangen is in NL
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Geen vtm bij ziggo
https://nieuws.vtm.be/sport/volg-hier-live-handzame-classic
pi_177885225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zit je soms te slapen tijdens massasprints?
Nouja, Cavendish blijft toch ook bijzonder populair?
pi_177885239
brand
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:30:44 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177885243
Vallende knakkers
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177885244
Vuillermoz kneus.
pi_177885246
STRESSS
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177885248
Viejermoo
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:30:52 #272
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885254
Gazpromgoden op de grond.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:30:58 #273
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_177885261
Er liggen er genoeg vandaag
Wat doe ik hier?
  Redactie Sport zaterdag 17 maart 2018 @ 16:30:59 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177885262
Gaat lekker
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177885266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mis Nacer hier wel.
Eens.
pi_177885280
Zo, die van Cofidis geeft lekker een beuk in het peloton.
pi_177885290
Lol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:31:53 #278
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885296
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:31 schreef TheArt het volgende:
Zo, die van Cofidis geeft lekker een beuk in het peloton.
Dat moet dan haast wel Laporte zijn geweest.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885302
Dekker gaat zometeen zijn dijbeen breken
pi_177885303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:31 schreef TheArt het volgende:
Zo, die van Cofidis geeft lekker een beuk in het peloton.
Is Nacer er toch nog een beetje bij.
pi_177885317
TourDeJose twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 16:19:45 Okay, I just ready back 457 tweets and literally nothing happened in Milan-Sanremo. But I am up to date. #msr reageer retweet
pi_177885323
SAM gespot.
pi_177885329
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat moet dan haast wel Laporte zijn geweest.
Volgens mij was het Van Lerberghe.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:33:39 #284
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177885359
Skybots naar voren.
pi_177885361
Kittel gelost _O_
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:34:22 #287
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef showtimer het volgende:
Kittel gelost _O_
Matxin _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885374
Ryan "you massive fucking moron" Mullen gaat wel nog lekker.
pi_177885390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Matxin _O_
Een kleine ode leek me gepast
pi_177885393
Kittel _O-
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:35:20 #291
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177885396
Bedankt kopgroep voor fijne 250km
pi_177885400
RIP DE KIT
pi_177885402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Matxin _O_
Kittel is ook echt niet aangetrokken om er iets van te bakken in de klassiekers.
pi_177885404
Kittel gaat hier gewoon winnen?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:35:37 #295
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177885408
RIP Kittel
pi_177885411
zo weer een reclame blok op VTM
pi_177885412
Kietel.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 16:35:48 #298
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177885414
Kan ons die kittel verrekken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 16:35:49 #299
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_177885415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 16:35 schreef showtimer het volgende:

[..]

Een kleine ode leek me gepast
Jammer dat Koffieplanter daar anders over denkt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_177885417
Is Vanbelleghem nu echt verbaasd?
pi_177885418
Kittel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')