Ik vind het startbedrag ook wel erg minimaal, eerlijk gezegd. Veel verder dan de 2 onderste teams en één uitstapje naar Torro Rosso kom je niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er niet goed in, ik doe altijd maar wat. Hoe mensen met het startbedrag een enig zins fatsoenlijk team kunnen maken is beyond me.
En toch zijn er mensen met bv Verstappen in hun start team ( volgens hun zelf.) Hoe dan? Dan heb je niet genoeg om je team qua onderdelen compleet te maken.....quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het startbedrag ook wel erg minimaal, eerlijk gezegd. Veel verder dan de 2 onderste teams en één uitstapje naar Torro Rosso kom je niet.
Ja DEV heeft het druk helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2018 10:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Gaan jullie de link op de FP in het menu nog aanpassen van '17 naar '18
Geeft niet, ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er niet goed in, ik doe altijd maar wat. Hoe mensen met het startbedrag een enig zins fatsoenlijk team kunnen maken is beyond me.
VER is de duurste waar dat mee kan. Maar dan heb je voor de rest Sauber. Het is een gok, maar als Max goed finisht en je hebt geluk met Sauber, loop je flink binnen en kun je langzaam verbeteren.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen met bv Verstappen in hun start team ( volgens hun zelf.) Hoe dan? Dan heb je niet genoeg om je team qua onderdelen compleet te maken.....
kan net met alles van Sauber + Ericssonquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen met bv Verstappen in hun start team ( volgens hun zelf.) Hoe dan? Dan heb je niet genoeg om je team qua onderdelen compleet te maken.....
Ja, dat was in 2012, en de regels in 2012 waren:quote:
Heb laatst deze OP ook aangepast, valt me nu pas op dat ik vergeten ben 2017 uit de titel te halenquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]twitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 14-03-2018 om 22:19:00 *Falls off chair* https://t.co/DlyZeKtYTm reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 15-03-2018 om 10:38:15 *gasps in Italian* https://t.co/mYl9CFhSeK reageer retweet
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 15-03-2018 om 10:38:15 *gasps in Italian* https://t.co/mYl9CFhSeK reageer retweet
Als je alles op Sauber gooit kun je 1 rijder dan wel chassis van een topteam kopen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen met bv Verstappen in hun start team ( volgens hun zelf.) Hoe dan? Dan heb je niet genoeg om je team qua onderdelen compleet te maken.....
Gelukkig is een van die twee teams dat niveau ontstegenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het startbedrag ook wel erg minimaal, eerlijk gezegd. Veel verder dan de 2 onderste teams en één uitstapje naar Torro Rosso kom je niet.
Het was een beetje een grapje, ik wilde vooral Alonso weer eens, 'you have to leava da space' horen zeggen in dit topic.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:01 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2012, en de regels in 2012 waren:
20.3 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
20.4 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the
edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.
In 2013 kwam er een nieuwe 20.4 en de oude 20.4 werd 20.5, en 20.4 werd toen:
Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’.
In 2017 zijn al deze regels geschrapt en is er 1 'artikel 5' artikel voor in de plaats gekomen:
27.4 At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person.
Nu welquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
1 HAMquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:21 schreef Montelly het volgende:
Uitslag Melbourne
1. Vettel
2. Hamilton
3. Ricciardo
4. Bottas
5. Raikkonen
6. Verstappen
Vettel 1? Met die rokende Ferrari?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:21 schreef Montelly het volgende:
Uitslag Melbourne
1. Vettel
2. Hamilton
3. Ricciardo
4. Bottas
5. Raikkonen
6. Verstappen
1. Verstappenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:21 schreef Montelly het volgende:
Uitslag Melbourne
1. Vettel
2. Hamilton
3. Ricciardo
4. Bottas
5. Raikkonen
6. Verstappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik zet mijn geld op Alonso.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:30 schreef DKUp het volgende:
Max gaat winnen jongens en meisjes of Ricciardo, Mercedes of Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |