Voor het rechte stuk geldt dat ook. Bij een bocht moet je er minimaal voor de helft naast zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 00:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als we Vettel's standaard aanhouden, dan zaten in beide gevallen beide rijders RUIM naast Vettel, en is Vettel schuldig.
Vettel vindt namelijk zelf dat hij er al naast zit als de wing endplate van de voorvleugel naast die van achtervleugel zit
Gaan jullie de link op de FP in het menu nog aanpassen van '17 naar '18quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
Nee, any part of the front wing alongside the rear-wheel of the leading car... Dus net iets verder.quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor het rechte stuk geldt dat ook. Bij een bocht moet je er minimaal voor de helft naast zitten.
Ik twijfel nog qua strategie.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
Ik maak mijn team liever na de eerste FP'squote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
vreemd eigenlijk dat dit magquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak mijn team liever na de eerste FP's
Front wing alongside rear wheel is op het rechte stuk. Voor de bochten staat er helemaal niets in de regelementen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, any part of the front wing alongside the rear-wheel of the leading car... Dus net iets verder.
Het vreemde is dat dit volgens mij geen onderdeel meer is van de sporting regulations... Ik kon het in de regels van 2018 iig niet meer vinden (het was vroeger artikel 20.4 volgens mij), nu is er alleen nog artikel 27.4 (wat vroeger artikel 20.5 was in andere bewoordingen (je mag geen andere auto van de baan duwen)) die zegt dat een wagen niet onnodig langzaam, onvoorspelbaar, of op een manier die gevaarlijk kan zijn voor andere coureurs of iemand anders bestuurd mag worden.
Ook dat van in de bocht half naast staat er niet in (en dat heeft bij mijn weten ook nooit in de regels gestaan), maar dat is inderdaad wel algemeen geaccepteerd als criterium om recht te hebben op de lijn.
Nog nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
Bij Ferrari bedoel jequote:Op donderdag 15 maart 2018 15:39 schreef Montelly het volgende:
Wat is Hamilton toch een magistrale tacticus, lekker druk opvoeren bij RedBull
https://www.google.nl/amp(...)oen-in-australie.amp
quote:
twitter:RenaultSportF1 twitterde op woensdag 14-03-2018 om 22:19:00 *Falls off chair* https://t.co/DlyZeKtYTm reageer retweet
Dat zeg ik... Maar ook voor het rechte stuk staat het nu niet meer in de reglementen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Front wing alongside rear wheel is op het rechte stuk. Voor de bochten staat er helemaal niets in de regelementen.
Voor de eerste GP sluit kun je je team kosteloos aanpassen... Dan heb je in ieder geval iets ingevuld mocht je van je fiets pleuren en een week in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak mijn team liever na de eerste FP's
Nee, hij is net als vorig jaar reëel. Toen mbt Ferrariquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:39 schreef Montelly het volgende:
Wat is Hamilton toch een magistrale tacticus, lekker druk opvoeren bij RedBull
https://www.google.nl/amp(...)oen-in-australie.amp
Ja maar ik ben er niet goed in, ik doe altijd maar wat. Hoe mensen met het startbedrag een enig zins fatsoenlijk team kunnen maken is beyond me.quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Doet iedereen al mee aan de manager?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018
quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, any part of the front wing alongside the rear-wheel of the leading car... Dus net iets verder.
Het vreemde is dat dit volgens mij geen onderdeel meer is van de sporting regulations... Ik kon het in de regels van 2018 iig niet meer vinden (het was vroeger artikel 20.4 volgens mij), nu is er alleen nog artikel 27.4 (wat vroeger artikel 20.5 was in andere bewoordingen (je mag geen andere auto van de baan duwen)) die zegt dat een wagen niet onnodig langzaam, onvoorspelbaar, of op een manier die gevaarlijk kan zijn voor andere coureurs of iemand anders bestuurd mag worden.
Ook dat van in de bocht half naast staat er niet in (en dat heeft bij mijn weten ook nooit in de regels gestaan), maar dat is inderdaad wel algemeen geaccepteerd als criterium om recht te hebben op de lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |