Bijna race gemistquote:
ja dat had ik zelf ook al gelezen. Maar kon toch zijn dat er vanuit een ander kanaal in de journalistiek een datum bekend zou zijn gemaakt, of toch al een datum die de ronde zou doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
During the season, F1 TV will be made available in four different languages (English, French, German and Spanish) and will appear in nearly two dozen markets at launch (including Germany, France, USA, Mexico, Belgium, Austria, Hungary and much of Latin America).
waar dat goed voor is weet niemand.quote:
Race begint een uur eerderquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:03 schreef Geralt het volgende:
Hey maar wacht eens. De race is gewoon net zo laat als normaal. Want we gaan een uur vooruit in de tijd, maar de start zelf is ook een uur later toch? Dus dan blijft het gewoon normale tijd!!
Kwali begint toch om 7:00 wintertijd, dan zou de race toch ook om 7:00 wintertijd moeten beginnen? Maar de race start 1 uur eerder... daarom matched hij met de zomertijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Race begint op de normale tijd, maar onze tijd verandert
Je avatar werkt te hypnostiserend, wat zei je?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ja dat had ik zelf ook al gelezen. Maar kon toch zijn dat er vanuit een ander kanaal in de journalistiek een datum bekend zou zijn gemaakt, of toch al een datum die de ronde zou doen.
Vandaag is trouwens officieel geworden dat Will Buxton het commentaar gaat verzorgen (), en de geruchten gaan dus (
) dat het komende donderdag de 22ste al gelanceerd gaat worden
Precies genoeg om nog ff te snoozen, wakker te worden en koffie te zetten.quote:
Is dit niet gewoon de muziek van Hans Klok als hij iemand doormidden zaagt ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
Dit schijnt de nieuwe thema-muziek van de F1 te zijn. Ik verwacht elk moment de Avengers op het podium als ik dit hoor.
Wat is de oude thema-muziekquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
Dit schijnt de nieuwe thema-muziek van de F1 te zijn. Ik verwacht elk moment de Avengers op het podium als ik dit hoor.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
02:00-03:30 Eerste vrije training
Ben dabei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |