SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!You sound reasonable...Time to up my medication.
Ren je nu met een lasso door je kamer ?quote:
Ik heb even iets anders te doen nu, als je het niet erg vindt...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ren je nu met een lasso door je kamer ?
In zn leren onderbroek met cowboyhoed.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ren je nu met een lasso door je kamer ?
Ow, is dat het beeld dat je van me hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In zn leren onderbroek met cowboyhoed.
quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In zn leren onderbroek met cowboyhoed.
Tsja, geen pics/movs, dan daat een dirty mind al snel losquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, is dat het beeld dat je van me hebt.
Spannend...
goed ritme om op te boxen (oefening voor mijn schouder)quote:
* Rafeiro is gestruikeld en knelt met zijn linker been zijn luchtpijp af.quote:
Je kan nog even voort, we gaan nog iets sneller zo...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
goed ritme om op te boxen (oefening voor mijn schouder)
De verbandtrommelquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek het verband.
Wie heeft die trommel verstopt!
Hmm dit zijn Pavo en Zany, de trommel van Dana?quote:
Euh...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm dit zijn Pavo en Zany, de trommel van Dana?
quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Deze remix is gemaakt voor iemand voor honkbal die altijd de spelers die uit luidkeels zijn naar hun bank verwijst.
Thuis to the left, uit to the right.
Vandaar...
Pavo en Zany uit de tijd van Lady Dana.quote:
Poeh, die had ik even niet door...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pavo en Zany uit de tijd van Lady Dana.
En zo haar verbanddoos.
/vergezocht.
Met u 99,99995 procent van de mensen gok ik.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, die had ik even niet door...
Ik heb er van genotenquote:
Dank!quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er van genoten
dank je wel
en ik ga nu ook afsluiten
Alstu.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ook ik vond het wederom een heuglijk melodieus festijn.
Dank u wel monseigneur
U vergeet de "hat-tip"?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu.
Nu nog even de tagjes verzorgen van de opname en dan een borrel...
Dank voor de showquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeten is een groot woord, maar ik had 'm niet paraat.
Bij deze alsnog...
[ afbeelding ]
Ik ben zo veelzijdigquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Ik vind het grappig dat je deze herrie kan verdragen.
Draait je neef ook dit werk?
Ik wil dan ook een uitnodiging...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben zo veelzijdig
Geen idee, ik wacht nog steeds op zijn uitnodiging
Eén gaap maar? Jij voelt je dan wel heel uitgerust. Ik heb maar een kort nachtje gehad, dus ik vul je even aan als je het niet erg vindtquote:
Ik mag niet klagen nee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén gaap maar? Jij voelt je dan wel heel uitgerust. Ik heb maar een kort nachtje gehad, dus ik vul je even aan als je het niet erg vindt![]()
Nee, ik was gisterenavond uit met een vriendin en kwam pas rond 00.30 thuis. En lag uiteindelijk pas rond 01.30 in bed. Dus dat is zelfs voor mij wel erg laat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen nee.
2e nacht op rij dat ik goed geslapen heb.![]()
Hoe komt het dat je maar een kort nachtje hebt gehad? Toch niets vervelends?
Heksendrankje?quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Wakker worden in de trein met mijn eigen brouwsel van gisterenavond.
Ben niet ontevreden...
Goedemorgen!
Nee, ruim anderhalf uur non-stop beuken en dreunen.quote:
Ah, jammer dat ik het gemist heb.quote:Op donderdag 15 maart 2018 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ruim anderhalf uur non-stop beuken en dreunen.
Gisteravond opgenomen voor een vriend en de hele gemeenschap van R49, gisteren vertegenwoordigd door just me en Rafeiro, kon het live meemaken...
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 09:12 schreef just me het volgende:
[..]nog gefeliciteerd met de goede bloeduitslagen
![]()
quote:
Vrees niet (of juist wel), er zal nog wel een keer zoiets gaan plaatsvinden...quote:Op donderdag 15 maart 2018 08:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik het gemist heb.
Dank, maar we gaan die korting verkrijgen dankzij enorm volle karren boodschappen bij de Albert Heijn...quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had hier laatst gelurkt en zag in de op de eftelingmeet kleine tip:
https://www.groupon.de/deals/freizeitpark-efteling-14
28,50 inc parkeerkaart
als iemand alleen komt met auto, is het goedkoper, parkeren is 10 euroquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar we gaan die korting verkrijgen dankzij enorm volle karren boodschappen bij de Albert Heijn...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, als per auto 1 iemand zo'n grouponkaart koopt, ben je in totaal wel goedkoper uit. 9,50 euro goedkoper per auto.
Kan me niets schelen, ik heb me een ongeluk lopen plakken aan die zegels en ze zullen nu gebruikt worden ook...quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als iemand alleen komt met auto, is het goedkoper, parkeren is 10 euro
quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kan me niets schelen, ik heb me een ongeluk lopen plakken aan die zegels en ze zullen nu gebruikt worden ook...
Kan me niets schelen, ik heb me een ongeluk lopen plakken aan die zegels en ze zullen nu gebruikt worden ook...
voorheen met andere groupon acties, zwierven er ook nog kortingcodes rond, die heb ik nu niet kunnen vindenquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
You can't boss me around! Ik heb m'n eigen! En geen auto.
[..]
[..]
Meet staat nu gepland voor 16 juni toch? Dus zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dingetje is natuurlijk wel met die grouponkaart dat je die voor 28 maart moet kopen en tot 30 juni geldig is. Dus de meet een paar weken opschuiven kan tot 28 maart. Daarna zitten we aan een datum vóór 30 juni vast (of er wordt geld verspild).
"Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018."quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meet staat nu gepland voor 16 juni toch? Dus zou geen probleem moeten zijn.
klopt, maar meerdere data waren al voorbij geschoven en dit was de datum waarop de meesten aangaven dat ze konden. Dus ja, zeg nooit nooit, maar kans is relatief klein dat men gaat schuiven.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018."
Voorlopig is het sleutelwoord.
ik gaf gewoon 'n tip, misschien heeft iemand er iets aan, misschien nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Dingetje is natuurlijk wel met die grouponkaart dat je die voor 28 maart moet kopen en tot 30 juni geldig is. Dus de meet een paar weken opschuiven kan tot 28 maart. Daarna zitten we aan een datum vóór 30 juni vast (of er wordt geld verspild).
quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik gaf gewoon 'n tip, misschien heeft iemand er iets aan, misschien niet :p
* OscarMopperkont Gapt evenquote:
Ik tune inquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont Gapt even
nee, ligt niet aan jou. Ik hoor ook niks.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
En het kan aan mij liggen maar ik hoorde net een nummer en nu is het stil
Hoi Oscar, er gaat iets fout.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont Gapt even
Ja, ik heb nu inderdaad geluidquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Excuus, AUTO DJ stond niet aan
Ik heb geen mic openstaanquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Oscar deed een knokkeltje
Ik heb ook geluid uiteraard.
Nee, jij had álles dicht staanquote:
Ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, jij had álles dicht staan
Een beetje vage muziek wel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft trouwens geen idee wat Auto DJ Gap eigenlijk draait
Suede is niet vaagquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Is onze beheerder op de hoogte dat Gup plat ligt?
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Tenminste, er is een DM gestuurd.
Ik vond Suede juist ontzettend vaagquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Suede is niet vaag
* OscarMopperkont spiekte even
knokkels ben jij dat?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:34 schreef livelink het volgende:
Ah, ik word altijd vrolijk van kerstliedjes buiten de kerstperiode.
Zie dat Gap nog in ieder geval een uur doorgaatquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bericht van Melting: Gup draait weer, maar Gap rustig door
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zie dat Gap nog in ieder geval een uur doorgaat
aRd 1 puntquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is dit niet van de zelfde zanger/groep als chlesea dagger?
Ik zou dit nooit zelf opzetten, maar ik vind het prima radiomuziek.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:24 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn hier die dit een heel mooi nummer vindt
Ik zet het zelf ook nooit op, maar ben altijd weer aangenaam verrast als ik het per ongeluk hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou dit nooit zelf opzetten, maar ik vind het prima radiomuziek.
Dat is het leuke van radioquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zet het zelf ook nooit op, maar ben altijd weer aangenaam verrast als ik het per ongeluk hoor.
Welk nummer was dat?quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:24 schreef livelink het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn hier die dit een heel mooi nummer vindt
Dit is Gap he?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Momenteel zit ik op een andere locatie dan gewoonlijk en heb niet de beschikking over mijn gebruikelijke apparatuur, maar heb wel mixxx wel (hopelijk) goed geconfigureerd.
En waarschijnlijk het belangrijkste heb wel wat muziek
Indien het mogelijk is zou ik anders na Oscar nog een show willen doen.
Als er tenminste behoefte aan is
Wat mij betreft moet dat kunnen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Momenteel zit ik op een andere locatie dan gewoonlijk en heb niet de beschikking over mijn gebruikelijke apparatuur, maar heb wel mixxx wel (hopelijk) goed geconfigureerd.
En waarschijnlijk het belangrijkste heb wel wat muziek
Indien het mogelijk is zou ik anders na Oscar nog een show willen doen.
Als er tenminste behoefte aan is
Van 19:30-21:00 en als show naam : Van alles wat. (Niet echt origineel maar goed )quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet dat kunnen.![]()
Hoe lang, en hoe noem ik je show?
Je staat op het rooster.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Van 19:30-21:00 en als show naam : Van alles wat. (Niet echt origineel maar goed )
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
If you are a security guard at Samsung..... does that make you Guardian of the Galaxies?
Because the water has been evaporated into the cloud?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Apple has "air", Amazon has "fire", Google has "earth", why doesn't Microsoft have "water"?
Gap kan niet praten johquote:
Ik weet niets van de instellingen van Mixxx.quote:
quote:
Kun je lekker binnen blijven. Komt vast nog wel een volgende keer.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef just me het volgende:
[..]Melting
ik zou vanavond met oud collega Jasper wat gaan drinken maar hij is net terug van kamp met zijn moeilijke leerlingen en heeft afgezegd en ik vind het niet erg
En laat ik nu toevallig thuis ook een flesje wijn hebben staanquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je lekker binnen blijven. Komt vast nog wel een volgende keer.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
En laat ik nu toevallig thuis ook een flesje wijn hebben staan
Breek ik hiervoor Gap af?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat is dan minder handig op het moment
Als ik me het goed herinner heeft Oscar me destijds een voorbeeld van zijn instellingen doorgestuurd als afbeelding zou dit nog een keer willen doen
Onderweg? * OscarMopperkont zit gewoon thuis hoorquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:44 schreef anotherRandomdude het volgende:
Help is onderweg, alvast bedankt voor het wachten
Had je geen wachtmuziekje aan kunnen zetten?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het wachten allemaal
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het wachten allemaal
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had je geen wachtmuziekje aan kunnen zetten?
Ik luister eerst even mee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Verzoekjes zijn welkom, laat het me weten en ik probeer ze te verwerken in de show
Verzoekjes via dm of in het topic?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Verzoekjes zijn welkom, laat het me weten en ik probeer ze te verwerken in de show
Lees beidequote:Op donderdag 15 maart 2018 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Verzoekjes via dm of in het topic?
Daar is zeker ook niks mis meequote:Op donderdag 15 maart 2018 19:59 schreef just me het volgende:
ik heb geen bonbons of chocolade maar wel koffie en een stroopwafel
Smaakt erg goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Daar is zeker ook niks mis mee
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:59 schreef just me het volgende:
ik heb geen bonbons of chocolade maar wel koffie en een stroopwafel
Laat die nu toevallig op mijn bureau staanquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Laat die nu toevallig op mijn bureau staan
maar dat is voor later op de avond
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zorg dat ik voor de Efteling meet ook genoeg in huis heb.
* OscarMopperkont neemt wel een fles whisky meequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zorg dat ik voor de Efteling meet ook genoeg in huis heb.
Kom je overnachten dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont neemt wel een fles whisky mee
Ik ken het helemaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude Heeft het volgende nummer pas recentelijk gehoord maar al wel bijna 1 week op herhalen staan z'n beetje
Franz Ferdinand & Sparksquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude Heeft het volgende nummer pas recentelijk gehoord maar al wel bijna 1 week op herhalen staan z'n beetje
Heel veel verschillende soorten muziek, is niet echt een specifiek genre wat er met kop of schouders boven uit steekt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal niet.
Wat voor muziek vind je eigenlijk zelf leuk?
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft hier dus echt nooit iets aan gevonden
Die had ik aan kunnen zien komenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft de tv-zender naar de ARD overgezet?
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie heeft de tv-zender naar de ARD overgezet?
was maar een grapje hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Huidige of vorige nummer(denk dat beide wel onder de zelfde categorie kunnen vallen)
Ik versta je niet, hij staat op mute hierquote:
die hoefde niet voorgelezen te wordenquote:
Geen bezwaar, al ga ik wel plat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
Iemand bezwaar als ik om 21.00 uur het stokje overneem?
Geen probleemquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
Ik heb wel iets met Duitse muziek jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:43 schreef Melting het volgende:
aRd... je bent liefhebber van Duitse muziek?
geen wonder dat je altijd zo vroeg wakker bent...quote:
Ik ga niet meer luisteren Peaceman, sorry, maar ik ga even bankhangenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
Ik moet dan ook vroeg op.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen wonder dat je altijd zo vroeg wakker bent...
Je hoeft je niet te excuseren hoor... niemand is verplicht om te luisterenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet meer luisteren Peaceman, sorry, maar ik ga even bankhangen
Half 6.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren hoor... niemand is verplicht om te luisteren
half 6 is idd wel heel vroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Half 6.
Maar ik ga dan ook altijd eerst nog even wat lezen, voordat ik echt ga slapen.
Dan kom ik tot rust in mijn gedachten.
Dit zegt mij niets, maar klinkt wel lekker.quote:
Fijne avond toegewenstquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten
bedankt voor de muziekjes en nog een fijne avond
Fijne avond nog, just me.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten
Ja om een of andere vage reden zit er altijd een kleine vertraging tussen het starten van een nieuwe nummer en de uitloopt van het vorige nummer. Selecteer de nummers handmatig en niet in een playlist of iets dergelijks.quote:
Dat kun je wel zeggen.quote:
Geen probleem verder.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja om een of andere vage reden zit er altijd een kleine vertraging tussen het starten van een nieuwe nummer en de uitloopt van het vorige nummer. Selecteer de nummers handmatig en niet in een playlist of iets dergelijks.
je kunt wel zien als je een nummer erin gezet hebt of er een uitloop in de mp3 zit van stilte.quote:
Ja klopt maar daar tussen zit nog iets van 4-5 seconden meestal verschil merk ik zelf dan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kunt wel zien als je een nummer erin gezet hebt of er een uitloop in de mp3 zit van stilte.
slaap lekker!quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor het draaien aRd.
Hoe is het je bevallen?
Heel veel plezier allemaal bij peaceman.
En voor straks: slaap lekker.
hey peaceman! Jij alweer aan het draaien? Ben je morgen weer vrij?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
hey peaceman! Jij alweer aan het draaien? Ben je morgen weer vrij?
Tof!quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren bij een optreden van Huub van der Lubbe. Solo, dus niet met De Dijk.
Maar absoluut de moeite waard.
Ja, een paar oude nummers van De Dijk.quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tof!
Deed hij wel liedjes van De Dijk?
Ik wil ze wel een keer live zien. Stiekem hoop ik dat ze de derde dag van Live on the beach de hoofdact zullen zijn. Dan gaan Diaan en ik wel weer die kant op.quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een paar oude nummers van De Dijk.
Beviel goed, maar ben er nu ook van door.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:59 schreef Melting het volgende:
Dank voor het draaien aRd.
Hoe is het je bevallen?
Heel veel plezier allemaal bij peaceman.
En voor straks: slaap lekker.
dat zou zonde geweest zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:33 schreef livelink het volgende:
Zo, deze had ik lang niet meer gehoord. Ik was het al bijna vergeten.
Sta op de wachtlijst voor een oogoperatie en moet het tot die tijd met een waas doen aan een kant, verder alles OKquote:Op donderdag 15 maart 2018 21:35 schreef livelink het volgende:
Ben je fysiek een beetje hersteld, Fogel. Het staat me bij dat je wat fysieke ongemakken had?
Zekerquote:
wat heb je met je oog dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sta op de wachtlijst voor een oogoperatie en moet het tot die tijd met een waas doen aan een kant, verder alles OK
Oh ja, dat was het. Lijkt me heel vervelend wel. Hopelijk ben je snel aan de beurt voor de operatie.quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sta op de wachtlijst voor een oogoperatie en moet het tot die tijd met een waas doen aan een kant, verder alles OK
Staar. Was opeens 60% van mijn zicht kwijt.quote:
Is het ook. Thanks, hoop ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Lijkt me heel vervelend wel. Hopelijk ben je snel aan de beurt voor de operatie.
oh jemig. zo ineens? dat lijkt me behoorlijk heftig!quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staar. Was opeens 60% van mijn zicht kwijt.
Iets meer dan een maand...quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh jemig. zo ineens? dat lijkt me behoorlijk heftig!
Ik kan het al bijna niet meer bijhoudenquote:
Zal ik dan maar uittunen?quote:Op donderdag 15 maart 2018 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het al bijna niet meer bijhouden
dat zou ik dan weer niet doen...quote:
zeker 1 van de beterenquote:
Kliekjesshowquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:03 schreef peaceman het volgende:
Overigens draai ik vanavond allemaal restjes van playlists van de afgelopen 10 shows ofzo.... maakt samen best een leuke show.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:18 schreef Fogel het volgende:
Kachel aan, bier, chips, FOK!, r49... life is good!
Friet ToT, friet!quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier aan de patat!
Mevrouw ToT zit aan de gebakken aardappels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |