Valverde, net geleerdquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja same, Enrique heet de gozer bij Barca dacht ik maar dan houdt het ook wel op.
Alleen van CL naar EL en andersom.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja nee ik dacht misschien dit dat na de winterstop zus zo..
Never mindquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zich zo laten opnaaien door figuren als Vasion
Wat zeg ik verkeerd in jouw ogen dan? Ik post inhoudelijk dacht ik, totdat ik uitgescholden werd. Dus wat kom je?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het misschien mogelijk dat jij je één avond niet als een dorpsmongool gedraagt?
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat zeg ik verkeerd in jouw ogen dan? Ik post inhoudelijk dacht ik, totdat ik uitgescholden werd. Dus wat kom je?
Kan het alsjeblieft ontopic??quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat zeg ik verkeerd in jouw ogen dan? Ik post inhoudelijk dacht ik, totdat ik uitgescholden werd. Dus wat kom je?
Dat was mijn troefquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''23 punten''.
Gebruik die sneer.
Wat wint Ajax dit seizoen?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''23 punten''.
Gebruik die sneer.
speelt altijd slechtquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat speelt die Fabregas slecht zeg.
In Spaanse clubs doen ze extra aanstelleritis training.quote:
Story of his life.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Laten we anders met zn allen vanaf nu hier gewoon niet meer posten,zodat Vasion alleen achterblijft lol
Wordt een dagje ouder, even uitrusten op het gras.quote:
Ok, jij eerst!quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Laten we anders met zn allen vanaf nu hier gewoon niet meer posten,zodat Vasion alleen achterblijft lol
Ondertussen rent Ronaldo 4 marathons in een wedstrijdquote:Op woensdag 14 maart 2018 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt een dagje ouder, even uitrusten op het gras.
Lijkt mij niet van belang.quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ondertussen rent Ronaldo 4 marathons in een wedstrijd
god
Ronaldo zit anders ook aardig de sleet op..quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ondertussen rent Ronaldo 4 marathons in een wedstrijd
god
Weet je wie volgende week ook een dagje ouder wordt?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt een dagje ouder, even uitrusten op het gras.
Nou?quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet je wie volgende week ook een dagje ouder wordt?
KINGFLOPLAND!!!quote:Op woensdag 14 maart 2018 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet je wie volgende week ook een dagje ouder wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |