Tenzij er nog iets heel raars gebeurt en iemand anders het toch wordt, dan ben je 2000 euro kwijtquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Bij betfair presidential elections staat trump to win op 1.98 x inzet en biden op 2.36.
Stel dat ik op beiden 1.000 euro inzet.
Riskeer ik dan 20 om 360 te winnen?
Zo heel raar hoeft dat scenario niet te zijn. Beide heren zijn 70 geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij er nog iets heel raars gebeurt en iemand anders het toch wordt, dan ben je 2000 euro kwijt
Nou ja, een van beiden die tussen nu en november dood neervalt schaar ik nog wel onder 'heel raar', maar goed, even buiten de definitie van 'raar': zoiets dus inderdaad. Je riskeert 2000 euro, niet 20.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo heel raar hoeft dat scenario niet te zijn. Beide heren zijn 70 geweest.
Ja oké, ik riskeer wel 2000 inderdaad. Misschien to good to be true.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een van beiden die tussen nu en november dood neervalt schaar ik nog wel onder 'heel raar', maar goed, even buiten de definitie van 'raar': zoiets dus inderdaad. Je riskeert 2000 euro, niet 20.
Dat gevoel ken ik wel, maar het is flink oppassen. Straks gaat Oom Donald ineens toch de pijp uit en dan zit je die verkiezingen toch met iets meer spanning te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2020 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja oké, ik riskeer wel 2000 inderdaad. Misschien to good to be true.
Leek me wel een mooie bet. Of 20 verlies of 360 winst.
Of 2000 verliesquote:Op woensdag 15 april 2020 00:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja oké, ik riskeer wel 2000 inderdaad. Misschien to good to be true.
Leek me wel een mooie bet. Of 20 verlies of 360 winst.
Zie nu deze post pas haha, wat een tijden. Ik heb hem nog op skype en hij kwam een aantal jaar terug nog eens online maar voor de rest was er sowieso weinig zinnigs uit te krijgen. Zal wel zelfmoord gepleegd hebben aangezien hij het daar dagelijks over hadquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Dit topic!, Tijd voor een reunie, is zieke clown al gespot?
Oh wat erg.... Die jockey...quote:Op woensdag 15 april 2020 09:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Of 2000 verlies![]()
1.01 betten op de paardenraces lijkt ook gratis geld als ze paar meter voor de finish lopen, maar ik heb zat situaties meegemaakt waarbij de jockey er toch nog afviel. Doe het niet![]()
50k matched op 1.01
[..]
Zie nu deze post pas haha, wat een tijden. Ik heb hem nog op skype en hij kwam een aantal jaar terug nog eens online maar voor de rest was er sowieso weinig zinnigs uit te krijgen. Zal wel zelfmoord gepleegd hebben aangezien hij het daar dagelijks over had
op Neo juist welquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:58 schreef Pinuts het volgende:
Nope. Unibet. Maar valt de laatste tijd niet veel te betten helaas.
https://neo.bet/en/Infos/ReplaySportsquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:07 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Maar hoezo wil je zo graag dat iemand bet op neo ?
Ik heb dat eens bekeken en slaat nergens op. Blijkt na afloop (dan zie je welke teams het zijn) dat ze een wedstrijd tussen twee U19's uit Colombia ofzo hebben nagespeeld uit het verleden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 19:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
https://neo.bet/en/Infos/ReplaySports
vanwege dit
Als je tijdens wedstrijd achter komt en daardoor winnende bet kunt zetten is het leuk tochquote:Op zondag 24 mei 2020 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb dat eens bekeken en slaat nergens op. Blijkt na afloop (dan zie je welke teams het zijn) dat ze een wedstrijd tussen twee U19's uit Colombia ofzo hebben nagespeeld uit het verleden.
Is dat verder wat dat Neo bet? Speel eigenlijk bijna nooit meer, maar de accounts die ik had zoals Unibet en Marathonbet zijn foetsie merkte ik pasgeleden. Denk vanwege restricties omdat NL wil legaliseren.
Dat is bij een real-time wedstrijd ookquote:Op donderdag 4 juni 2020 23:09 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Als je tijdens wedstrijd achter komt en daardoor winnende bet kunt zetten is het leuk toch
Ja maar dan heb je dat toch nooit?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 07:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is bij een real-time wedstrijd ook
Dan snap ik denk ik niet wat ze doen. Ze spelen toch gewoon een wedstrijd na die ooit gespeeld is. Dus echt 90 minuten naspelen wat er is gebeurd? Het is net of je een live wedstrijd kijkt, maar die is niet live maar nagespeeld. Dat is toch niet echt vernieuwend of anders? Of mis ik iets?quote:
Je mist het punt dat als je tijdens die 90 minuten weet welke wedstrijd het is je dus kunt betten met kennis van de juiste uitslagquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan snap ik denk ik niet wat ze doen. Ze spelen toch gewoon een wedstrijd na die ooit gespeeld is. Dus echt 90 minuten naspelen wat er is gebeurd? Het is net of je een live wedstrijd kijkt, maar die is niet live maar nagespeeld. Dat is toch niet echt vernieuwend of anders? Of mis ik iets?
Ja dat snap ik, maar zoals ik al zei: ik zag dat ze een under 19 wedstrijd of zoiets aanboden...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:13 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Je mist het punt dat als je tijdens die 90 minuten weet welke wedstrijd het is je dus kunt betten met kennis van de juiste uitslag
ja dan nog kan je dat natuurlijk wetenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar zoals ik al zei: ik zag dat ze een under 19 wedstrijd of zoiets aanboden...
#hogererentedanbijdebankquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef heywoodu het volgende:
187k inzetten om nog geen 5k te winnen, lekker hoor.
https://sports.yahoo.com/(...)es-jr-174414752.html
Hij won wel, kassa!
Waarom is dat een ding?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef heywoodu het volgende:
187k inzetten om nog geen 5k te winnen, lekker hoor.
https://sports.yahoo.com/(...)es-jr-174414752.html
Hij won wel, kassa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |