Idd!quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wow, legendes verzamelen zich.
@PierreBetfairquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pooooooooh. Nu nog Pierre en het feest is compleet.
De finale halen? Op basis van wat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:50 schreef Bonobo11 het volgende:
Heel het WK tegen England betten lijkt me wel value met het huidige sentiment dat ze wel even de finale gaan halen.
Bookies moeten toch hun quotes aanpassen als half England op de 3 lions inzet.
Spelers zijn redelijk, coach is een debiel, wordt nooit wat.
Wishful thinking bij Albionquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De finale halen? Op basis van wat dan?
"onbelangrijke oefenpotjes"quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raar. Want ze spelen als dikke stront. Brazilië wint, klaar.
Want ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
BetCity is trouwens wel heel erg vervelend
Bet365 uitbetalen en geld staat er een uur of twee later opquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:00 schreef Enawh het volgende:
[..]
Want ?
Lees wel dat Kansino(daarvoor Batavia) instant payout hebben zoals vroeger.
Nu bij uitbetaling (HC) de volgende werkdag
Geen idee of dat geld nu nog terug te halen is? Toentertijd moest je van je 'illegale' account al je centen afhalen en dat kon tot een bepaalde datum.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh mooi, ik kan weer betjes doen dus
Heb nog steeds geld op mijn account staan bij Unibet, had geen zin om door al die kyc ellende te gaan
Nu nog mijn wachtwoord achterhalen...
Zo ver ik weet is bij Unibet niets geblokkeerd. Dat was Betfair.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen idee of dat geld nu nog terug te halen is? Toentertijd moest je van je 'illegale' account al je centen afhalen en dat kon tot een bepaalde datum.
Unibet begint vanaf 0. Alle accounts zijn vers en schoon. Dat oude saldo had je destijds uit moeten laten betalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh mooi, ik kan weer betjes doen dus
Heb nog steeds geld op mijn account staan bij Unibet, had geen zin om door al die kyc ellende te gaan
Nu nog mijn wachtwoord achterhalen...
Jezus, hadden ze ook wel voor mogen waarschuwenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Unibet begint vanaf 0. Alle accounts zijn vers en schoon. Dat oude saldo had je destijds uit moeten laten betalen.
Dat hadden ze destijds ook gedaan met een e-mailquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus, hadden ze ook wel voor mogen waarschuwen
Nou, de support in dan maar.
Betfair had mij gewaarschuwd, Unibet gooide alleen de deuren dicht voor het wedden zelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:12 schreef Enawh het volgende:
[..]
Dat hadden ze destijds ook gedaan met een e-mail
Nope, ik heb meerdere reminders gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betfair had mij gewaarschuwd, Unibet gooide alleen de deuren dicht voor het wedden zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |