Jammer jaquote:
https://www.bingoal.be/quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:10 schreef Landgeld het volgende:
Geen bookies meer mogelijk om online te spelen? Bijvoorbeeld op paardenrennen?
Maar kun je je als NLer niet registreren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.bingoal.be/
Deze Belgische website is legaal
Niet voor Nederlanders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.bingoal.be/
Deze Belgische website is legaal
Even geduld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Niet voor Nederlanders.
Wtf. Echt nergens meer goed te spelen nu?
Nou ja, de komende race is ook pas eind volgende week natuurlijk. De meeste bookies hadden de uitgebreide bets al niet bijna twee weken voor de race.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Schnitzels het volgende:
Ik zie sowieso weinig aanbod nu. Zo'n gemiste kans voor Unibet, die hadden een enorm aanbod. Nu bij formule 1 zie ik alleen één 'winst/verlies' voor de komende race en één voor het volledige seizoen. Dat is treurig.
Ik gebruik zelf BetCity. Al hoop ik nog steeds dat Unibet ooit terug komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leuk topic. Wat is op dit moment de meest overzichtelijke Nederlandstalige voetbalsite waar je kunt wedden?
Toch nog steeds Toto?
En dan alleen gokken op wedstrijdresultaten (winst/verlies/gelijk) of ook meer details?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf BetCity. Al hoop ik nog steeds dat Unibet ooit terug komt.
Nee je kan ook eigenlijk alle standaard details zoals goals, handicap, goal scorer, scoreverloop etc. Maar ben zelf meer van de gewoon winst/verlies weddenschappen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En dan alleen gokken op wedstrijdresultaten (winst/verlies/gelijk) of ook meer details?
Ik vraag me toch af, het is toch prima mogelijk om hiermee een hele conservatieve strategie te kiezen waarbij je constant alle thuiswedstrijden van Ajax/Feyenoord/PSV op winst zet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nee je kan ook eigenlijk alle standaard details zoals goals, handicap, goal scorer, scoreverloop etc. Maar ben zelf meer van de gewoon winst/verlies weddenschappen.
Voordeel van betcity is dat ze regelmatig free bets uitdelen. Iedere week wel een als je stort (al doe ik dat eigenlijk nooit) maar ook regelmatig gewone. Bijv. deze week free bet van 5 euro op de eredivisie. Moet je dan 1x rondspelen. Maar goed, dat is prima te doen.
Maar goed, ook de makkelijke wedstrijden kunnen wel eens fout gaat. Niemand had verwacht dat GAE wel ff van Ajax zou winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af, het is toch prima mogelijk om hiermee een hele conservatieve strategie te kiezen waarbij je constant alle thuiswedstrijden van Ajax/Feyenoord/PSV op winst zet bijvoorbeeld?
Ajax-RKC levert dit weekend bijvoorbeeld 1,06 keer je inleg op. Weinig winst maar als je dit over een heel jaar doortrekt en je altijd alleen op de makkelijke wedstrijden gokt dan moet dat toch bescheiden winsten opleveren?
Wat is jouw strategie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Maar goed, ook de makkelijke wedstrijden kunnen wel eens fout gaat. Niemand had verwacht dat GAE wel ff van Ajax zou winnen.
Nadeel van zo'n strategie is dat je zo'n 20 goede wedstrijden moet hebben om 1 foute te compenseren.
Ik heb zelf meer van de doubles. Kan gecombineerd (dus 2 1.50 of 1 van 2.0). Als ik dan bijv. 4 doubles speel dan moet ik er 2 goed hebben om een paar cent winst te hebben (aangezien je vaak op 2.17 ofzo uitkomt). Dus in principe speel je vanaf de helft goed break even en alles daarboven is winst.quote:
Interessant. En heb je een beetje winst gemaakt de laatste jaren?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:08 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb zelf meer van de doubles. Kan gecombineerd (dus 2 1.50 of 1 van 2.0). Als ik dan bijv. 4 doubles speel dan moet ik er 2 goed hebben om een paar cent winst te hebben (aangezien je vaak op 2.17 ofzo uitkomt). Dus in principe speel je vanaf de helft goed break even en alles daarboven is winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |