abonnement Unibet Coolblue
pi_180034698
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt een matig post olympisch jaar zo
Joy Beune, Sanne in't Hof en Jutta Leerdam gaan schroeien.
pi_180034751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 14:02 schreef Remzz het volgende:

[..]

Joy Beune, Sanne in't Hof en Jutta Leerdam gaan schroeien.
Jutta moet haar vriendje troosten
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 juni 2018 @ 16:04:31 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_180036912
De toestand van het Nederlandse schaatsen wordt op deze manier best zorgwekkend
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 juni 2018 @ 16:15:17 #154
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180037125
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
De toestand van het Nederlandse schaatsen wordt op deze manier best zorgwekkend
Ach geen enkel ander land kon zo'n systeem onderhouden als dit, nu wij straks ook niet meer. Wordt het schaatsen alleen niet beter van helaas.
  maandag 25 juni 2018 @ 18:11:47 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180039405
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
De toestand van het Nederlandse schaatsen wordt op deze manier best zorgwekkend
Er zal een omslag moeten komen in termen van sponsoruitingen denk ik. Bij ISU en KNSB en vooral bij de schaatsers zelf
pi_180051728
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 07:26 schreef borisz het volgende:
Koentje heeft geen ploeg gevonden en gaat er een jaartje tussenuit
https://nos.nl/artikel/22(...)r-met-schaatsen.html
Mark Tuitert, Erben Wennemars en Martin Hersman denken dat Koen Verweij (op deze leeftijd) de verkeerde keuze maakt.

Zie dit artikel op de AD-zijde
pi_180051974
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
De toestand van het Nederlandse schaatsen wordt op deze manier best zorgwekkend
Alleen maar prima, kan het tenminste écht professioneel worden. 40 nobuddies die nog nooit een prijs hebben gepakt moeten zogenaamd fulltime betaald krijgen en door sponsoren gefeteerd worden, wat een grap. :') Dat zie je in geen enkele kleine sport zoals het schaatsen...

Dat het model nu instort is het gevolg dat sponsoren dit ook zien en geen zin hebben om een heel team te ondersteunen als er maar een handje vol sterren zijn. Dat die er vervolgens ook onder beginnen te lijden is jammer, maar als je gewoon 2 teams met 3+ Olympisch kampioenen elk zou hebben heb je geen probleem sponsoren te vinden. Maar nee, we moeten allemaal een los teampje vinden met coaches etc., ja snap dat sponsoren daar geen zin in hebben...
Jack does it in real time...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 08:01:09 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180052419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 06:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Mark Tuitert, Erben Wennemars en Martin Hersman denken dat Koen Verweij (op deze leeftijd) de verkeerde keuze maakt.

Zie dit artikel op de AD-zijde
Dit is te makkelijk scoren vind ik. Het is begrijpelijk als je al jaren elke keer weer maanden kwijt bent aan het zoeken naar sponsors in plaats van je richten op het trainen dat je er geen zin meer in hebt
pi_180053762
Gezond worden lijkt mij vooral veel belangrijker? Als hij z'n lichaam sloopt is z'n carriere helemaal over...
Jack does it in real time...
pi_180053803
Schaatsen is gewoon op sterven na dood, er wordt weinig meer uitgezonden, sporters zitten meer op Tenerife dan op het ijs, publiek blijft thuis.
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:22:48 #161
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_180054219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 09:53 schreef danos het volgende:
Schaatsen is gewoon op sterven na dood, er wordt weinig meer uitgezonden, sporters zitten meer op Tenerife dan op het ijs, publiek blijft thuis.
Uitzendingen zijn niet per se het probleem. Zeker in het afgelopen Olympisch jaar was er genoeg te zien. De stadions zitten vaak ook nog wel vol. Het aantal kijkers neemt in Nederland wel af.

Het is natuurlijk niet zo dat de staat van het 'Nederlandse schaatsen' representatief is voor het schaatsen in het algemeen. In andere landen neemt de populariteit misschien wel (zekerwetenwel) toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoMy op 26-06-2018 10:29:47 ]
  dinsdag 26 juni 2018 @ 10:27:18 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180054295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 10:22 schreef VoMy het volgende:

[..]

Uitzendingen zijn per se het probleem. Zeker in het afgelopen Olympisch jaar was er genoeg te zien. De stadions zitten vaak ook nog wel vol. Het aantal kijkers neemt in Nederland wel af.

Het is natuurlijk niet zo dat de staat van het 'Nederlandse schaatsen' representatief is voor het schaatsen in het algemeen. In andere landen neemt de populariteit misschien wel (zekerwetenwel) toe.
Zeker in Noorwegen en Japan lijkt me de populariteit het afgelopen seizoen toegenomen. De Mass Start heeft ook weer voor een hoop nieuwe aanwas vanuit het skeeleren en shorttrack gezorgd
pi_180055340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 10:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zeker in Noorwegen en Japan lijkt me de populariteit het afgelopen seizoen toegenomen. De Mass Start heeft ook weer voor een hoop nieuwe aanwas vanuit het skeeleren en shorttrack gezorgd
De zussen Takagi kregen eind april nog huldigingen in hun thuisstad, waar een gouden Olympiër uit Nederland jaloers op zou worden
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:48:53 #164
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_180058143
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 07:23 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Alleen maar prima, kan het tenminste écht professioneel worden. 40 nobuddies die nog nooit een prijs hebben gepakt moeten zogenaamd fulltime betaald krijgen en door sponsoren gefeteerd worden, wat een grap. :') Dat zie je in geen enkele kleine sport zoals het schaatsen...

Dat het model nu instort is het gevolg dat sponsoren dit ook zien en geen zin hebben om een heel team te ondersteunen als er maar een handje vol sterren zijn. Dat die er vervolgens ook onder beginnen te lijden is jammer, maar als je gewoon 2 teams met 3+ Olympisch kampioenen elk zou hebben heb je geen probleem sponsoren te vinden. Maar nee, we moeten allemaal een los teampje vinden met coaches etc., ja snap dat sponsoren daar geen zin in hebben...
Goede analyse, denk inderdaad dat het sponsorprobleem daarin zit.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:57:51 #165
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_180058270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 09:53 schreef danos het volgende:
Schaatsen is gewoon op sterven na dood, er wordt weinig meer uitgezonden, sporters zitten meer op Tenerife dan op het ijs, publiek blijft thuis.
Maar dan vraag ik me toch af... waar ligt dat aan? Teveel (niet zoveel zeggende) wedstrijden? Door de zachte winters, de smalle top (met name op de lange afstanden dan, sprint heeft een bredere top), teveel afzeggingen door topschaatsers?
Ik herinner me wel dat ik 'vroeger' (zo oud ben ik nog niet :) ) nog wel eens met mijn ouders een hele middag schaatsen keek. Toen leefde het nog echt. Nu volg ik het schaatsen nog wel, maar de meeste wedstrijden toch wel meer op afstand (tv aan hebben staan, iets anders gaan doen en er dan bij bepaalde ritten even voor gaan zitten).
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_180063188
Marije Joling stopt omdat ze geen ploeg kan vinden.

https://www.nu.nl/schaats(...)t-met-schaatsen.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_180068790
Dit bedoel ik dus: wie?! :')
Jack does it in real time...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 22:20:31 #168
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180069050
De groetjes Marije.

Gelukkig hebben de grootste talenten wel een ploeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2018 @ 15:50:57 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180080757
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 07:26 schreef borisz het volgende:
Koentje heeft geen ploeg gevonden en gaat er een jaartje tussenuit
https://nos.nl/artikel/22(...)r-met-schaatsen.html
de makkelijke weg kiezen, hij gaat er steeds even uit maar komt nooit beter terug......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2018 @ 15:55:46 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180080857
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 19:01 schreef sasquatsch het volgende:
Marije Joling stopt omdat ze geen ploeg kan vinden.

https://www.nu.nl/schaats(...)t-met-schaatsen.html
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Dit bedoel ik dus: wie?! :')
overdrijven is ook een vak, twee nationale titels, vierde van Europa, zevende van de wereld geweest. En twee medailles op Wk afstanden.

Talloze andere sporters in Nederland die alleen maar van zoiets kunnen dromen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_180229584
iSkate-Gate

https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=twitterfeed

quote:
Het zijn niet de minste rijders en coaches die overhoopliggen met iSkate, dat in 2010 werd opgericht om schaatsers ondersteuning te bieden. Toppers als Jorien ter Mors, Dai Dai Ntab, Kai Verbij, Thomas Krol, de broers Ronald en Michel Mulder en Anice Das stonden tot afgelopen seizoen onder contract bij iSkate en zijn volgens diverse bronnen nog in afwachting van bij elkaar tienduizenden euro’s aan salaris en bonussen.

Hetzelfde zou voor de begeleidingsstaf gelden. Schaatsbond KNSB, die al jarenlang gedwongen wordt om te snijden in de begroting, zou ook nog zo’n 100.000 euro van iSkate moeten vangen. Een groepje minder bekende schaatsers voelt zich onder druk gezet en uitgebuit, en voert nu eveneens een juridische strijd.

En dit is nog maar het topje van de ijsberg. „Ik kan een boek vullen met vreemde dingen die ik in de afgelopen twee jaar ben tegengekomen bij iSkate”, vertelt een ervaren topschaatser, die vanwege lopende juridische zaken anoniem wil blijven. „Er is zóveel gelogen. Ik kreeg vanaf vorig jaar zomaar maanden achtereen minder salaris betaald. Naar de premies waar ik recht op had, kon ik ook fluiten. Een van de redenen die ze soms opgaven, was dat ik hoge verkeersboetes had gekregen. Ik heb dat opgezocht en er bleek niets van te kloppen. Toen ik daar melding van maakte, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand kon er antwoord op geven.”

Een andere rijder van topniveau noemt nog wat voorbeelden. „Begin dit jaar werden onze tankpassen opeens ingenomen. Een geldige reden kregen we niet. Onze benzinekosten werden niet terugbetaald, sport-testen moesten we zelf betalen. We kwamen bij hotels in Spanje, Duitsland en Italië waar openstaande rekeningen van duizenden euro’s onder onze neus werden geschoven. We waren op een gegeven moment nergens meer welkom als we zeiden dat we van iSkate waren. En ondertussen moet je gewoon wedstrijden schaatsen, hè? Nota bene in een olympisch seizoen. iSkate was er zogenaamd om ons te ontzorgen, maar het tegendeel bleek waar. Het was één grote malaise bij die organisatie.”

De woede klinkt in de stem. Hetzelfde geldt voor de andere rijders, coaches en overige betrokkenen die hun medewerking verlenen aan dit artikel. In totaal zijn het er acht. Allemaal willen ze anoniem blijven, omdat ze nog hopen op wat geld. Een aantal schaatsers en coaches was tot afgelopen seizoen in dienst bij iSkate, maar is nu werkloos en kan het verdwenen geld dus goed gebruiken. „Eigenlijk is het voor ons helemaal niet gunstig dat dit verhaal naar buiten komt, want het is wéér negatieve publiciteit voor het schaatsen”, zegt een van de rijders. „Maar de waarheid moet op tafel komen, we willen gerechtigheid. Heel veel partijen hebben hier littekens aan overgehouden.”

Een ander pikant onderwerp, dat drie betrokkenen afzonderlijk van elkaar aanstippen, is de gevoelige relatie tussen koepelorganisatie iSkate en sponsor Athleteshop. Oud-schaatser Yuri Solinger stond bij beide organisaties aan het roer. Met Athleteshop ging het al maanden bergafwaarts. Bedrijven als PostNL en DHL weigerden nog langer hun diensten te leveren aan de Nederlandse webwinkel. Afgelopen week vroeg Athleteshop haar faillissement aan. Het medium Emerce schreef er een artikel over, waarop tientallen gedupeerde klanten openlijk reageerden. Ze wachten allemaal op bestellingen die ze al hebben betaald. De één van 720 euro, de ander van 62 euro. Een reactie vanuit het bedrijf blijft vooralsnog uit.

Athleteshop lag in het verleden al twee keer onder vuur bij het tv-programma Kassa, om vergelijkbare redenen. „Dat bedrijf was op een gegeven moment één grote luchtbel”, zegt een oud-medewerker van iSkate, die naar eigen zeggen regelmatig opvallende dingen hoorde voorbijkomen in vergaderingen met Solinger en consorten. „iSkate en Athleteshop liepen dwars door elkaar heen. Ik vraag me sterk af of het allemaal zuivere koffie was. En daarin ben ik niet de enige.”

Naast Athleteshop is ook de stekker uit iSkate getrokken. Er was geen sponsor die zich nog aan de koepelorganisatie wilde verbinden. De schaatsopleidingen in Groningen en Drenthe, waarbij iSkate voorheen diende als het overkoepelende orgaan, gaan verder in een stichting. Het bedrijf Plantina Vitaminen, dat de afgelopen jaren via iSkate geld pompte in het team waar onder anderen Verbij, Ntab en Mulder deel van uitmaakten, overweegt wel door te gaan in het schaatsen. Maar dan zonder iSkate.

De hamvraag is: hoe heeft het in hemelsnaam zo ver kunnen komen? „iSkate is opgericht vanuit de filosofie om een model te creëren dat je ook bij veel voetbalclubs ziet”, zegt een andere oud-medewerker die jarenlang bij iSkate in dienst was. „We wilden onze eigen talenten opleiden tot topschaatsers. Dat proces verliep de eerste jaren volgens plan. Sinds Beslist.nl in 2012 opstond als grote sponsor en tot medio 2016 fors geld in iSkate pompte, is het uit de hand gelopen. Daarna zag je langzamerhand de belangen veranderen en is er alleen nog maar strijd geweest. Je kon erop wachten dat de bom zou barsten.”

Yuri Solinger was niet bereikbaar voor commentaar.
pi_180229619
maar waarom kunnen die boeren geen regenwater opslaan?
pi_180230883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:57 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik me toch af... waar ligt dat aan? Teveel (niet zoveel zeggende) wedstrijden? Door de zachte winters, de smalle top (met name op de lange afstanden dan, sprint heeft een bredere top), teveel afzeggingen door topschaatsers?
Ik herinner me wel dat ik 'vroeger' (zo oud ben ik nog niet :) ) nog wel eens met mijn ouders een hele middag schaatsen keek. Toen leefde het nog echt. Nu volg ik het schaatsen nog wel, maar de meeste wedstrijden toch wel meer op afstand (tv aan hebben staan, iets anders gaan doen en er dan bij bepaalde ritten even voor gaan zitten).
Vroeger was het twee keer in het jaar buiten het Olympisch seizoen om.
Plus het weekend begon pas op zaterdagmiddag om 12:00 uur of ietsje later.
Dit jaar in Amsterdam was wel goed opgezet, maar vaak was de WK al beslist op vrijdagavond.
pi_180231011
quote:
Dit verhaal gaat over een sponsor die in geldproblemen raakt, dat komt wel vaker voor.
Ook in de voetbalwereld.

Maar procederen tegen een kale kip heeft volgens mij geen zin. En zogenaamd anoniem willen blijven ook niet.
pi_180362355
Jutta moet wel opletten dat niet de kant van Suzanne Schulting op gaat. Net iets teveel narcistische trekjes op haar instagram account.

Ze heeft dumpert zelfs gehaald:
https://www.facebook.com/(...)4414/?type=3&theater
  maandag 9 juli 2018 @ 21:04:21 #176
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180362969
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:39 schreef Remzz het volgende:
Jutta moet wel opletten dat niet de kant van Suzanne Schulting op gaat. Net iets teveel narcistische trekjes op haar instagram account.

Ze heeft dumpert zelfs gehaald:
https://www.facebook.com/(...)4414/?type=3&theater
Kan me er niet druk om maken
  maandag 9 juli 2018 @ 22:40:28 #177
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_180364933
Ik vind het account van Suzanne Schulting juist minder 'narcistische trekjes' hebben dan dat van Jutta. Maar kan me er verder ook niet echt druk om maken. Instagram is voor velen toch een manier om foto's van zichzelf te maken en te laten zien. De een doet dat wat 'meer meer opgemaakt' dan de ander en in meer of minder verhullende kleding.
Ik heb niet zoveel met die selfies maar ach... beter dat dan dat mensen een erg negatief beeld over zichzelf hebben en niks durven laten zien. Als zij er lol in heeft... prima.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2018 @ 17:41:03 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180379045
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:39 schreef Remzz het volgende:
Jutta moet wel opletten dat niet de kant van Suzanne Schulting op gaat. Net iets teveel narcistische trekjes op haar instagram account.

Ze heeft dumpert zelfs gehaald:
https://www.facebook.com/(...)4414/?type=3&theater
Dumpert :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 juli 2018 @ 17:23:29 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180678116
@Jdewitalkmaar: Today official; 2nd World Cup this season will be on the outdoor rink in Tomakomai!! 💪🏻💪🏻🇯🇵🇯🇵 First World Cup will be in Obihiro. Tomakomai is two hours driving from Obihiro and 20 minutes driving to the airport in Sapporo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 juli 2018 @ 11:31:13 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180809574
De KNSB heeft de Nederlandse schaatskalender nu ook rond https://knsb.nl/wp-conten(...)ie-20-juli-2018-.pdf
Het WCKT is begin november belangrijk voor deel één van het seizoen. Voorheen KNSB Cup.

Oh en Lucas van Alphen heeft zijn schaatsen definitief opgeborgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 12:30:21 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180810481
Eerste Braziliaanse ooit in het schaatsen is een feit *O*

Larissa Paes heeft na jaren inlineskaten in een van de teams in Brasilia de overstap gemaakt en debuteerde deze maand in Heerenveen. Ze reed een 500 en 1500 meter, wat uiteraard gelijk nationale records opleverde (want die waren er nog niet) *)

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 juli 2018 @ 12:31:16 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180810492
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
Eerste Braziliaanse ooit in het schaatsen is een feit *O*

Larissa Paes heeft na jaren inlineskaten in een van de teams in Brasilia de overstap gemaakt en debuteerde deze maand in Heerenveen. Ze reed een 500 en 1500 meter, wat uiteraard gelijk nationale records opleverde (want die waren er nog niet) *)

[ afbeelding ]
Is er een C-groep bij World Cups voor haar? ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 juli 2018 @ 12:32:21 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_180810512
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Is er een C-groep bij World Cups voor haar? ;(
Gewoon blijven oefenen, er zijn best veel inlineskaters daar en misschien gaan er wel meer de overstap maken als ze zien dat er wat aandacht is in eigen land *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_180812161
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:31 schreef borisz het volgende:
De KNSB heeft de Nederlandse schaatskalender nu ook rond https://knsb.nl/wp-conten(...)ie-20-juli-2018-.pdf
Het WCKT is begin november belangrijk voor deel één van het seizoen. Voorheen KNSB Cup.

Oh en Lucas van Alphen heeft zijn schaatsen definitief opgeborgen.
Geen OKT ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 20:10:01 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180861165
JaapStalenburg twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 19:20:36 Bij #profrondevansurhuisterveen hoor ik dat er vanavond brekend nieuws komt over nieuwe sponsor voor @Ireenw. Hoop binnen uur meer te weten. #schaatsen. reageer retweet
stomphorst twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 20:06:19 Ik zou tegen 22:30 even naar #ldleo luisteren....@NPORadio1 https://t.co/u1lyUh3UUb reageer retweet
Zo te zien is er wat rond...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 20:13:44 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180861215
Zou echt mooi zijn, zou het haar gunnen en ik hoop dat ze genoeg budget heeft voor een normaal formaat ploeg, dan kan ze genoeg prima ploeggenoten kiezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 31 juli 2018 @ 20:26:38 #187
194695 franklop
Fran knock
pi_180861413
Letitia zal wel mee mogen in dezelfde ploeg. Althans, die had nog geen ploeg ook toch?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 20:31:16 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180861522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:26 schreef franklop het volgende:
Letitia zal wel mee mogen in dezelfde ploeg. Althans, die had nog geen ploeg ook toch?
Ze zit in de ploeg bij Ter Mors, maar wel zonder contract.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 31 juli 2018 @ 20:33:31 #189
194695 franklop
Fran knock
pi_180861585
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ze zit in de ploeg bij Ter Mors, maar wel zonder contract.....
1+1=3 lijkt me
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 juli 2018 @ 20:36:03 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_180861648
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:33 schreef franklop het volgende:

[..]

1+1=3 lijkt me
vraag is of het slim is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 21:49:56 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180862898
Sportjournaal/Nieuwsuur krijgt de primeur zo. :s) Vanaf 22.30u.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 31 juli 2018 @ 22:03:17 #192
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_180863109
Team Lactacyd :') whehehe
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 juli 2018 @ 22:30:30 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180863554
Peter Kolder is de coach.

Esmee Visser er ook bij. En vijf talentjes, die worden begeleid door Gerard Kemkers
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 22:31:22 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180863567
Gerard Kemkers dus ook op de achtergrond aanwezig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 juli 2018 @ 22:32:34 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_180863588
Geld van een investeringsmaatschappij en dat was het wel. Nog geen naam, niks.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 22:35:30 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180863639
NickTol1 twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 22:31:05 BREAKING: Topschaatsers @Ireenw, @esmee_visser en Marcel Bosker vinden nieuwe ploegsponsor: Infestos. Opvallend is dat ook Gerard Kemkers betrokken is bij het project. Meer zo op https://t.co/1hQ3nev7Gi en morgen interviews met Kemkers & Visser in papieren @telegraaf. #schaatsen reageer retweet
www.infestos.com/


quote:
ENSCHEDE - Goed nieuws voor de Nederlandse schaatssport. Een groep toprijders - onder wie Ireen Wüst, Esmee Visser en Marcel Bosker - is een contract overeengekomen met investeringsmaatschappij Infestos, dat een nieuw initiatief start.

Ireen Wüst (links) en Esmee Visser (rechts)
Ireen Wüst (links) en Esmee Visser (rechts)(C) ANP
Extra opvallend is dat ook Gerard Kemkers, die in 2014 de schaatssport inruilde voor de voetbalwereld, wordt betrokken bij het project.

Het nieuwe initiatief van Infestos is gericht op duurzame talentontwikkeling in de sport en het bedrijfsleven. Het schaatsen is daar dus een onderdeel van. Kemkers, voormalig succescoach van onder anderen Sven Kramer en Wüst, zal zich vanaf 1 november namens Infestos gaan inzetten voor de verdere concretisering van dit talentenprogramma. De plannen daaromtrent worden de komende maanden verder besproken en uitgewerkt.

"Infestos wil talenten helpen om naar de top te komen", vertelt Kemkers. "Als ze dan uiteindelijk de overstap maken naar de topploegen, dan is dat prima. Wij stellen onszelf de vraag: hoe kunnen we die constante voeding blijven brengen naar de beste ploegen van Nederland? En dat in allerlei sporten. De klassieke vorm van sportsponsoring is simpelweg naast de kampioenen staan. Dit is een heel andere manier, die mij triggert. Het doel is om uiteindelijk tot een multi-talententeam te komen, waarbij de schaatsploeg als een vliegwiel dient."

Peter Kolder en Wouter olde Heuvel zullen de schaatsploeg gaan leiden als coaches. Naast Wüst, Visser en Van Beek maken ook Marcel Bosker, Jos de Vos, Louis Hollaar en Marwin Talsma deel uit van het team. Wüst, Bosker, Visser, Kolder en Olde Heuvel tekenen een contract voor twee jaar. De rest voor één jaar, waarbij beide partijen uiteraard de intentie hebben om langer met elkaar door te gaan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 31 juli 2018 @ 22:46:43 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180863902
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 22:35 schreef borisz het volgende:
NickTol1 twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 22:31:05 BREAKING: Topschaatsers @Ireenw, @esmee_visser en Marcel Bosker vinden nieuwe ploegsponsor: Infestos. Opvallend is dat ook Gerard Kemkers betrokken is bij het project. Meer zo op https://t.co/1hQ3nev7Gi en morgen interviews met Kemkers & Visser in papieren @telegraaf. #schaatsen reageer retweet
www.infestos.com/

[..]

Klinkt goed ^O^
  dinsdag 31 juli 2018 @ 22:50:36 #198
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180864013
Leuk en gelukkig geen Letitia voorlopig
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 augustus 2018 @ 07:57:00 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180868146
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:19:02 #200
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_180869110
Is zo'n bedrijf betrouwbaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')