quote:Op maandag 18 juni 2018 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Afgaande van haar foto's en filmpjes op insta vraag ik me af of ze haar kind nog weleens ziet?
We worden wel op ons wenken bediend hè....quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Syl krijgt een eigen programma..
-knip-
Volgens RTL krijgt de kijker ook een inkijkje in het privéleven van de presentatrice. „De succesvolle powervrouw is niet alleen maar model, presentatrice en zakenvrouw, maar ook een liefhebbende moeder”, zo is op de website te lezen.
Het kan allemaal niet op...quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
We worden wel op ons wenken bediend hè....
Ja, ze gaat al mooi naar een Beverly Hills housewife hoofd.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Syl krijgt een eigen programma..
Sylvie Meis is tien jaar in dienst bij het Duitse RTL en om dat te vieren krijgt ze een eigen show. Dat onthult Sylvie op Instagram.
Het programma heeft de naam Sylvies Dessous Model. De kleine divagaat in de show op zoek naar een model voor haar eigen merk Sylvie Designs. Deelneemsters moeten onder andere poseren en meedoen aan fotoshoots. Aan het einde van elke aflevering zal Sylvie bepalen wie mag blijven en wie naar huis moet.
Volgens RTL krijgt de kijker ook een inkijkje in het privéleven van de presentatrice. „De succesvolle powervrouw is niet alleen maar model, presentatrice en zakenvrouw, maar ook een liefhebbende moeder”, zo is op de website te lezen.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-show-in-duitsland
Ik dacht al; waarom zegt niemand iets over dat bewerkte opgeblazen gezicht?quote:Op donderdag 21 juni 2018 07:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ze gaat al mooi naar een Beverly Hills housewife hoofd.
Dat zie je op haar insta niet want daar zorgt ze wel voor. De kleine talentloze versie van Linda de Mol.
Huh is dit Sylvie?quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Het lijkt erop dat tv-ster Sylvie Meis aan haar uiterlijk heeft laten sleutelen. Ze zag er gisterenavond in Shownieuws anders uit dan voorheen. Dat was te zien in de uitzending op SBS 6. Story-baas Guido den Aantrekker wist niet wat hij zag. “La Meis komt voorbij in Shownieuws. Er is iets anders. Maar wat?“, twittert de bladenmaker, die een beetje teleurgesteld is. “Het is mijn favoriete Duitse tv-star na Rudi Carrell. Maar ze moet stoppen met die spuitjes. Heeft ze niet nodig. Deed Rudi ook niet.”
http://www.mediacourant.n(...)terlijk-sylvie-meis/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand schrijft; het is net Patricia Paay.. en idd...![]()
Zal de kleine diva zich ook in de mond laten pissen?
Filmpje Shownieuws> https://www.show.nl/uncat(...)-zonovergoten-ibiza/
Greysie, haar hoofd is echt flink volgespoten hoor en niet door haar nieuwe rijke vrindje.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
Misschien speelt ze een of andere bitcherige botoxpop in de film en is ze daarom zo anders opgemaakt?
Ze heet Lola in de film en heeft op de officiële foto's van de film ook steeds knalrode lipstick op wat ze zelf volgens mij nooit/amper doet.
Ja maar dat was toch al gewoon zo hiervoor bedoel ik, ze was al zo glad? Volgens mij toont het nu alleen nu extra vreemd door die rode lipstick. Maar ik heb er geen verstand van dus kan het idd prima mis hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Greysie, haar hoofd is echt flink volgespoten hoor en niet door haar nieuwe rijke vrindje.
huh? Ze is echt enorm perfectionistisch in mijn ogenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond Sylvie daar nooit echt het type voor, de botox enzo.
Ja, en daarom heb ik het gevoel dat ze zich niet gauw zou wagen aan dingen met een onzekere uitkomst, of die makkelijk lelijke nijd en roddels opleveren, zoals botox.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
huh? Ze is echt enorm perfectionistisch in mijn ogen
botox geeft geen onzekere uitkomst, en ik denk niet dat het haar boeit verderquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik het gevoel dat ze zich niet gauw zou wagen aan dingen met een onzekere uitkomst, of die makkelijk lelijke nijd en roddels opleveren, zoals botox.
Nou, maar ook Sylvie weet dat je voor de buitenwereld vaak een slecht resultaat kan boeken. Dat zou zij niet aangaan. Als ze zo perfectionistisch is, vind ik botox juist onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
botox geeft geen onzekere uitkomst, en ik denk niet dat het haar boeit verder
dat mag jij vinden, ik vind dat je onzin uitkraamt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, maar ook Sylvie weet dat je voor de buitenwereld vaak een slecht resultaat kan boeken. Dat zou zij niet aangaan. Als ze zo perfectionistisch is, vind ik botox juist onwaarschijnlijk.
Helder, en wat gechargeerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dat mag jij vinden, ik vind dat je onzin uitkraamt eerlijk gezegd.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik riep een tijdje geleden al dat Sylvie steeds meer op Linda de Mol gaat lijken, maar toen zag niemand het.
[ afbeelding ]
Omg ik zag dat al voordat ik je tekst lasquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik riep een tijdje geleden al dat Sylvie steeds meer op Linda de Mol gaat lijken, maar toen zag niemand het.
[ afbeelding ]
Zo wat een afgunst. Heeft Sylvie ooit in je kop koffie gepist ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:56 schreef Noek het volgende:
Die wil echt geen plooitje, stippeltje of rimpeltje op haar gezicht hebben. Dan is botox subliem. Haar wenkbrauwen hangen al jaren lager dan zou moeten maar nu zijn er ook fillers gebruikt en dat geeft zo'n plastic volgepropt hoofd.
Gelukkig breekt alles af dus over een tijdje kan ze weer gewoon oud worden. Nog steeds geen greintje talent maar de meeste burgers vergeven haar dat. Ik niet, als ze voor me van een berg af zou springen zou ik mijn schouders ophalen en a sky full of stars gaan fluiten.
Nou, vooral die laatste zin is niet niks. Ik heb ook niks met Silvie, vind haar nepper dan nep. Maar als zij zo wil leven incluis plastische chirurgie, wie zijn wij dan om dat af te keuren?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo wat een afgunst. Heeft Sylvie ooit in je kop koffie gepist ofzo?
Ugh, je bent net zo grappig als dat zij talent heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
. Heeft Sylvie ooit in je kop koffie gepist ofzo?
Ik dacht aan Estelle Cruijf.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:58 schreef bloempje-moi het volgende: Ik riep een tijdje geleden al dat Sylvie steeds meer op Linda de Mol gaat lijken, maar toen zag niemand het. [ afbeelding ]
Dat mocht Syl willen, dat ze zo kinky isquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo wat een afgunst. Heeft Sylvie ooit in je kop koffie gepist ofzo?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 06:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat mocht Syl willen, dat ze zo kinky is
Ik vind het inderdaad wel oer-lelijke make-up.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch al gewoon zo hiervoor bedoel ik, ze was al zo glad? Volgens mij toont het nu alleen nu extra vreemd door die rode lipstick. Maar ik heb er geen verstand van dus kan het idd prima mis hebben
Daar erger ik me wel aan. Niemand op tv die nog natuurlijk oud wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tegenwoordig doet iedereen aan botox en fillers
Ik heb het ook over mensen die je in het dagelijks leven zietquote:Op zondag 24 juni 2018 09:54 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Daar erger ik me wel aan. Niemand op tv die nog natuurlijk oud wordt
Die komt ik (nog) niet zoveel tegen gelukkigquote:Op zondag 24 juni 2018 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over mensen die je in het dagelijks leven ziet
Dat is nou juist de kunst. Het subtiele. Maar ik geloof echt wel dat er heel veel mensen zoiets laten doen.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:00 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Die komt ik (nog) niet zoveel tegen gelukkig
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 24 juni 2018 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is nou juist de kunst. Het subtiele. Maar ik geloof echt wel dat er heel veel mensen zoiets laten doen.
jij hebt je frontaal kwab lam gespoten?quote:Op zondag 24 juni 2018 10:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb idd ook Botox gehad in mijn voorhoofd.
Khalid heeft in ieder geval weer een nieuwe vriendin. Nadia Abalhaya.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 01:36 schreef DavidTwente het volgende:
Hoe is het met Sabia? Hoor al een hele tijd niets meer over haar
Ik geloof dat Yolanthes zus haar makeup doet? Xelly.quote:Op zondag 24 juni 2018 06:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel oer-lelijke make-up.
Waarbij ze daarna laxeertabletten invoert in haar Fitness Pal. Laat die kleine diva maar yolo-en.quote:Op donderdag 12 juli 2018 15:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Een opmerkelijke onthulling!
„Ik kan een zak chips of M&M’s leegeten, maar dan niet uit frustratie of verdriet. Het kan gerust al een week van tevoren gepland zijn..
..Als ze zich dan al eens laat gaan, geniet ze daar naar eigen zeggen enorm van. Volgens haar moet je het jezelf gunnen, dan smaken ze ook een stuk lekkerder.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ant-snoepmomenten-in
To do list;
roomsoesjes> 21-04-2023
seks> 31-12-2018/19 om 00.02u
nieuwe man> 04-02-2019 t/m 11-02-2019, 18-05-2019 t/m 01-08-2019, 23-09-2019 t/m 31-12-2021 23.47u
Wat een werk
Living on the Edgequote:Op donderdag 12 juli 2018 16:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb aanstaande maandag ook een bus pringles op de agenda staan, rock en roll is niet dood
Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2018 15:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Een opmerkelijke onthulling!
„Ik kan een zak chips of M&M’s leegeten, maar dan niet uit frustratie of verdriet. Het kan gerust al een week van tevoren gepland zijn..
..Als ze zich dan al eens laat gaan, geniet ze daar naar eigen zeggen enorm van. Volgens haar moet je het jezelf gunnen, dan smaken ze ook een stuk lekkerder.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ant-snoepmomenten-in
To do list;
roomsoesjes> 21-04-2023
seks> 31-12-2018/19 om 00.02u
nieuwe man> 04-02-2019 t/m 11-02-2019, 18-05-2019 t/m 01-08-2019, 23-09-2019 t/m 31-12-2021 23.47u
Wat een werk
Ik schat dat ze het als "beloning" gebruikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:12 schreef vencodark het volgende:
Maar serieus: zij plant bijvoorbeeld letterlijk in dat ze volgende week vrijdag een zakje chips neemt?![]()
Trollt zij ons misschien?
Nou juist om af te keuren. Want dit is natuurlijk niet normaal. Het maakt juist een boel kapot.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, vooral die laatste zin is niet niks. Ik heb ook niks met Silvie, vind haar nepper dan nep. Maar als zij zo wil leven incluis plastische chirurgie, wie zijn wij dan om dat af te keuren?
Naja, veel mensen zijn wel emotie(vr)eters. Zeker de mensen met veel overgewicht.quote:Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat bedoelt ze eigenlijk met dat ze dat niet eet uit frustratie of verdriet? Dat vind ik zo'n rare opmerking, alsof de rest van de wereld daarom chips of snoep eet, in plaats van gewoon omdat het lekker smaakt.
Dat laatste snap ik dus nooit. Heb 100 maal liever Sylvie dan mevrouwperfect-Doutzen. Die vind ik zo nep.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja, veel mensen zijn wel emotie(vr)eters. Zeker de mensen met veel overgewicht.
Ik weet ook niet hoe en wat ze bij dat interview vragen, waardoor zij die uitleg geeft.
Mensen die veel sporten hebben ook bepaalde dagen dat ze ff lekker uitpakken wbt eten. Niks geks aan.
Alleen verwoord ze dat weer tamelijk ongelukkig
Haar werk en inkomen is dat strakke uiterlijk. Maar dat zegt ze nooit. Zou al een hoop schelen om niet de halve Viva vereniging op de hals te halenAls Doutzen dat zegt valt niemand erover.
Doutzen vind ik niet nep, heb er ook niks tegen, maar ik vind haar niet erg likeable. Haar vriend precies hetzelfde.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik dus nooit. Heb 100 maal liever Sylvie dan mevrouwperfect-Doutzen. Die vind ik zo nep.
Mwaoh, valt toch reuze mee? Ik vind het heel netjes gedaan, mooie borsten hoor.quote:
Eens.quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwaoh, valt toch reuze mee? Ik vind het heel netjes gedaan, mooie borsten hoor.
Dat. Golddigger ookquote:Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Dven het volgende:
Gefrustreerd maagdje gespot dat niet snapt dat mensen dikwijls in hun eigen kringen daten en waarom een vrouwelijke BN'er niet geïnteresseerd is in bijstandkneusjes zoals hijzelf.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Golddigger ook.
Die vrouw verdient meer in een maand dan TS in zijn hele leven.
https://www.telegraaf.nl/(...)ker-had-is-smakeloosquote:Sabia Boulahrouz heeft opmerkelijke uitspraken gedaan over haar voormalige vriendin Sylvie Meis. Ze deed de uitspraken in de Duitse tv-show Duitse Global Gladiators, waarin acht bekende Duitsers in een omgebouwde container moeten samenleven zonder contact met de buitenwereld. Dat schrijft Tag 24.
Het was Sabia’s derde poging weer succesvol in de spotlights te staan. Blijkbaar wilde ze haar reputatie van huwelijksbreekster voor eens en voor altijd rechtzetten, maar het liep uit tot hele ernstige verwijten aan het adres van Sylvie Meis. Het begon met het verhaal dat ze altijd al verkondigde over haar relatie met profvoetballer Rafael van der Vaart. „Sylvie wist daar al lang van tevoren van en heeft haar zegen gegeven.” De twee zouden al lang niet meer samen zijn geweest, toen zij in beeld kwam.
Het was Sabia’s derde poging weer succesvol in de spotlights te staan. Blijkbaar wilde ze haar reputatie van huwelijksbreekster voor eens en voor altijd rechtzetten, maar het liep uit tot hele ernstige verwijten aan het adres van Sylvie Meis. Het begon met het verhaal dat ze altijd al verkondigde over haar relatie met profvoetballer Rafael van der Vaart. „Sylvie wist daar al lang van tevoren van en heeft haar zegen gegeven.” De twee zouden al lang niet meer samen zijn geweest, toen zij in beeld kwam.
Maar vervolgens werpt ze ernstige beschuldigingen op. „Sommige mensen gaan zelfs zo ver dat ze een ziekte verzinnen om er beter van te worden”, zegt ze. Duitse media vragen zich nu af of ze hiermee wilde zeggen dat Sylvie Meis, die in 2009 borstkanker kreeg, haar ziekte verzonnen zou hebben. Eerder dit jaar haalde Sabia al de krantenkoppen met haar uitspraak dat ze niemand kende die kanker heeft gehad.
Hoe het ook zij, Sylvie Meis liet het er niet bij zitten en reageerde onmiddellijk door namens haar advocaat een brief aan alle Duitse media te sturen. „Het feit dat Sylvie Meis aan borstkanker lijdt, de details van de ziekte en de behandeling ervan worden bevestigd door een medisch rapport van de behandelend oncoloog Dr. med. Javier Hornedo (Hospital Quiron, Madrid).” De brief concludeert: „De bewering dat de ziekte nooit heeft bestaan, is daarom even onwaar als smakeloos.”
Deze is wel heel smerig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ker-had-is-smakeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |