Alleen de laatste minuten dat er eindelijk een beetje strijd getoond werd, doorjagen op de bal dat soort dingen. Verder was het weer niet om aan te gluren. Jensen kut, Assaidi kut, verdediging kut....quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
qua resultaat zowaar een keer niet verloren, maar qua al het andere wel. geen pit in de duels, geen druk op de bal, een haast onzichtbaar middenveld. geen moment het idee gehad dat er echt wat mogelijk was vanavond...
Jensen hopeloos uit vorm, Assaidi leek niet helemaal fit en als alle spelers alleen maar voorzetten kunnen geven die laag op randje 16 komen dan creëer je dus niks. en dat in zo'n belangrijke wedstrijd, al vraag je je toch af of sommige de ernst van de situatie wel snappen...
Het is werkelijk elke week hetzelfdequote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen de laatste minuten dat er eindelijk een beetje strijd getoond werd, doorjagen op de bal dat soort dingen. Verder was het weer niet om aan te gluren. Jensen kut, Assaidi kut, verdediging kut....
quote:'We begonnen goed aan de wedstrijd, maar zoals vaker dit seizoen resulteert dat niet in een doelpunt maar in een tegendoelpunt. Daarom staan we ook zo laag op de ranglijst. In de tegenaanval waren ze al een keer gevaarlijk en daar schrokken we van. Even later lag de bal erin. Als je ziet hoe die goal tot stand komt, dat leek wel een beetje Comedy Capers.'
'Wij moeten ons richten op het feit dat we punten moeten pakken', vervolgde Verbeek, die Mounir El Hamdaoui vanwege een meniscusoperatie voorlopig niet kan inzetten. 'We moeten van de onderste plaats wegblijven, dan hebben we er in ieder geval nog invloed op want dan kom je in de play-offs. Als we punten pakken, zien we wel waar het schip strandt.'
https://twitter.com/deBankzitter/status/975086896111063040quote:De nummer 15 is twee klassen beter dan Twente. Zo diep zit het.
Dat doet die jongen toch slim. Sdnel ergens een contract binnenharken voor een paar maanden en daarna pas onder het mes gaan terwijl het probleem er waarschijnlijk al langer was. Nu is hij verzekerd via Twente en kost get hem niets...quote:Op zondag 18 maart 2018 08:50 schreef Ties02 het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)er-het-mes~a2663a97/
Precies. En ons kneuzenclubje geeft dit soort uitvreters gewoon de kans. Tigha zelfde verhaal. Allemaal eigen belang voorop die mocro's.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet die jongen toch slim. Sdnel ergens een contract binnenharken voor een paar maanden en daarna pas onder het mes gaan terwijl het probleem er waarschijnlijk al langer was. Nu is hij verzekerd via Twente en kost get hem niets...
Of je doet als club een fatsoenlijke medische keuring.....quote:Op zondag 18 maart 2018 12:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies. En ons kneuzenclubje geeft dit soort uitvreters gewoon de kans. Tigha zelfde verhaal. Allemaal eigen belang voorop die mocro's.
Ik zal het bedankkaartje voor de zoveelste keer dit seizoen steun aan scheidsrechter e. Jansen.quote:
Klopt, alles ligt aan hem!quote:Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zal het bedankkaartje voor de zoveelste keer dit seizoen steun aan scheidsrechter e. Jansen.
Ja, dat lijkt me wel het minste inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2018 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of je doet als club een fatsoenlijke medische keuring.....
Ja joh het ligt weer aan de scheidsquote:Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zal het bedankkaartje voor de zoveelste keer dit seizoen steun aan scheidsrechter e. Jansen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |