Dat betekent dat er delen in het embryo zijn zonder kern. Hier kun je het zien op plaatjes:quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:54 schreef B.ertha het volgende:
Maar toch, PUPOéén is gewoon genoeg!
Wat is fragmentatie?
Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaatquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef Kirb het volgende:
Poelewoep ik las even de OP maar hopelijk ben jij nu ook PUPO! Was de cryo terugplaatsing goed gegaan?
Bobby hopelijk hebben jullie een mooi aantal embryo's. Ik duim!
bobby, herkenbaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 14:21 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nee niet waar het precies aan lag. Heb wel te horen gekregen hoe de afvalrace verliep: 11 eicellen, 10 geïnjecteerd, 8 bevrucht, 4 terugplaatsbaar, 1 drie- of viercellig embryo teruggeplaatst.
Bij de andere drie was er veel fragmentatie, dus die waren niet invriesbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder vertelde de gyn dat er gezien wordt dat de kwaliteit van het sperma omhoog kan gaan als mannen ook de zwangerschapsmultivitaminen slikken die de vrouwen ook slikken.. dus.. als je meer slikt dan foliumzuur, lekker samen aan de pil!.. het KAN een positief effect hebben
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh dan klopt de OP niet volgens mij. En zo'n buikgriep kan erin hakken he? Hopelijk knap je nu snel weer op.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:38 schreef poelewoep het volgende:
[..]
Dit klopt niet! Ik had een echo maandag maar krijg inderdaad wel een terugplaatsing, volgende week woensdag als alles goed gaat
Bobby PUPOWel ontzettend balen zeg dat er geen cryo's zijn
Maar hopelijk zijn die niet nodig en is dit gewoon al voldoende!
Hoe gaat het met de rest hier? Ik ben nog steeds herstellende van mijn buikgriep, nog steeds ontzettend moe! De hormonen die je slikt helpen daar natuurlijk ook niet bij.
Dan kan je mij misschien wel leuke tips geven.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:31 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dan missen we elkaar net Gaddle
[..]
pfff, wat stom is dat Bertha. Ondertussen wel een andere reis gepland, of blijf je wachten tot het veilig is?
Ik moet testen in de VS dus. En als eerste gaan we langs bij een kennis die in Miami woont, en net gisteren is bevallen van haar baby. Die timing in het leven is soms perfect
Klinkt goed! Ik hoop zo dat verder kijken absoluut niet nodig is!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik zou juist heel graag een tweeling willen.. dus dat is helemaal geen probleem![]()
Omdat we nu nog 3 pogingen hebben eisen we deze keer nog bij ons huidige ziekenhuis verder gaan. Mocht dat niet lukken is Leiderdorp wsl de volgende optie (die hebben een wachtlijst van 4-6 weken terwijl Gent een wachtlijst van 2 -4 maanden heeft... )
oh nee!quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:36 schreef snoenk het volgende:
En het is alweer voorbijongesteld al 6 dagen na terugplaatsing
![]()
We hebben gisteren wel een brief gekregen dat de overgebleven embryo ingevroren kon worden dus ik hoop dat die ook goed ontdooid.
Barrel klinkt goed
En nog eenquote:Op maandag 19 maart 2018 11:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Dikkevoor jou! Ik moet vaak aan je denken!
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat (buiten de kennis), maar t blijft gewoon een oneerlijke, rot situatie!
En eens, jullie hebben zeker een heerlijke reis naar Amerika verdiend.
Voel je niet bezwaard om al je vragen te stellen en laat je niet opjagen; noem alles wat je denkt dat relevant kan zijn, hoe klein ook; dring erop aan dat je man ook meteen getest wordtquote:Op donderdag 22 maart 2018 19:52 schreef Camac het volgende:
Snoenk
Een tijd terug had ik hier al even een meeleespost geplaatst, de weken zijn echt voorbij gevlogen. Maandag hebben we de 1e afspraak op de fertiliteitspoli, ik ben benieuwd wat ons te wachten staat. Hebben jullie nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |